abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:43:44 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:42 schreef De_kromme het volgende:
Elke idioot zag dat Bakkal de ideale optie was, die solliciteert openlijk naar een seizoen bij Feijenoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Correctie. Alleen jij, de idioot, ziet dat zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825633
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat ik wou zeggen, is dat je het als TD ook deels zelf in de hand hebt hoe je omgaat met het vertrek van belangrijke spelers. Ik vind het feit dat er 4 spelers vertrekken geen excuus om van de 5e plek naar de 12e plek terug te vallen. Maar eigenlijk mag Feyenoord sowieso nooit meer zo ver terug vallen.
Dat mag niet gebeuren en onder Van Geel zál het zeer waarschijnlijk ook niet gebeuren, maar een incidentele uitschieter naar de 8e plek sluit ik niet uit. Vergis je niet: de hele top van de eredivisie is nu ongelofelijk matig, de subtoppers zijn hélémaal kansloos, en dáárom staan wij nu nog op een 'lekkere' plek.

Zet ons met deze punten eens in het seizoen van Ajax onder Jol ^O^ Moet je kijken waar we dan staan :{.

quote:
Elke idioot zag dat Bakkal de ideale optie was, die solliciteert openlijk naar een seizoen bij Feijenoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om plaatsing voor de EL?

[..]

Dat mag jij vinden. Wat is die obsessie van jou toch met Den Haag trouwens? Het gaat hier over Feijenoord.
pi_107825638
quote:

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om EL-voetbal?
Je moet er ook niet te zwaar aan wegen. Liever 6e en dan in de play-offs Europees voetbal veilig stellen, dan 5e en in de play-offs verliezen.
-
pi_107825640
quote:

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om plaatsing voor de EL?
kijk daar heb je gelijk in.
maar het is te vroeg om nu de lat te verhogen naar het kampioenschap , want dat is realistisch gezien nog niet haalbaar..
misschien is het over 7 wedstrijden wel anders..
maar tot dan is het zaak om geen waanzinnige verwachtingen te ventileren.

twee keer verliezen en je staat weer 7e..
zo is het ook natuurlijk
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107825666
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Correctie. Alleen jij, de idioot, ziet dat zo.
Bakkal kwam TOTAAL out of the blue, iedereen hier was SUPER verrast, dat weet ik nog wel.

Maar De_Kromme haal ook even 20 spelertjes uit Zweden om ze voor 15 miljoen per stuk te verkopen _O_ _O_ _O_ _O_ GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_
pi_107825712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:45 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

kijk daar heb je gelijk in.
maar het is te vroeg om nu de lat te verhogen naar het kampioenschap , want dat is realistisch gezien nog niet haalbaar..
misschien is het over 7 wedstrijden wel anders..
maar tot dan is het zaak om geen waanzinnige verwachtingen te ventileren.

twee keer verliezen en je staat weer 7e..
zo is het ook natuurlijk
Jep, en voor dat scenario waakt Van Geel dus nu al door de verwachtingen te temperen. Anders staan er dalijk weer 3000 kaalkopjes 'BESTUUR TEGEUHHH DE MUURRRR".

Maar gelóóf maar dat ze van een jongen als Van Gastel op hun flikker krijgen als ze in het veld staan te slapen en daardoor een pot verliezen. Met die vent wil je geen ruzie hoor :X
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:47:47 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bakkal kwam TOTAAL out of the blue, iedereen hier was SUPER verrast, dat weet ik nog wel.

Maar De_Kromme haal ook even 20 spelertjes uit Zweden om ze voor 15 miljoen per stuk te verkopen _O_ _O_ _O_ _O_ GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_
Precies, Bakkal zat volgens de media al in het vliegtuig naar Oostenrijk en opeens kwam Van Geel er mee aanzetten.

Maar hey, de_kromme had dat allang door _O_ Hij kan zijn naam beter veranderen in de messias _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825738
Bakkal kwam hier totaal out of the blue? Dat geeft meer het niveau aan van de Feijenoorders hier, dan het inzicht van Van Geel hoor.

Zelfs ik wist al dagen vantevoren dat, mocht Fer vertrekken, Bakkal de gedoodverfde opvolger was. Dat hele gejank met Zweden was ook wel komisch ja. Een mindere club, stalt zijn tweederangs talenten bij Feijenoord. Ik zie de win nog steeds niet hoor.
pi_107825745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, Bakkal zat volgens de media al in het vliegtuig naar Oostenrijk en opeens kwam Van Geel er mee aanzetten.

Maar hey, de_kromme had dat allang door _O_ Hij kan zijn naam beter veranderen in de messias _O_
De_Kromme heeft Messi al op 4-jarige leeftijd gescout. Het succes van Barcelona is niet aan Cruijff te danken, niet aan Pep, maar aan De_Kromme.

_O_ _O_ _O_ De_Kromme _O_ _O_ _O_
pi_107825772
Meer smilies zetten je post geen kracht bij, als je dat soms denkt. Je slaat door jongen, probeer eens inhoudelijk over Feijenoord te discussieren hier ipv constant op de man spelen.
pi_107825804
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:48 schreef De_kromme het volgende:
Bakkal kwam hier totaal out of the blue? Dat geeft meer het niveau aan van de Feijenoorders hier, dan het inzicht van Van Geel hoor.

Zelfs ik wist al dagen vantevoren dat, mocht Fer vertrekken, Bakkal de gedoodverfde opvolger was. Dat hele gejank met Zweden was ook wel komisch ja. Een mindere club, stalt zijn tweederangs talenten bij Feijenoord. Ik zie de win nog steeds niet hoor.
Zie hier, de trainer van Xavi, de vader van Messi, de manager van Beyoncé, de godfather van Cruijff: De_Kromme _O_!!!!

Ondertussen is de realiteit dat Bakkal in 't vliegtuig naar Oostenrijk zat toen Van Geel de club PSV belde om dit te regelen, en het wonderswaarlijk voor elkaar kreeg na het doen van twee toptransfers die niemand meer had verwacht tegen dit bedrag. Poker op het allerhoogste niveau, waar zélfs Derksen, Beenhakker-knuffelaar, zijn petje voor afnam.
pi_107825805
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:49 schreef De_kromme het volgende:
Meer smilies zetten je post geen kracht bij, als je dat soms denkt. Je slaat door jongen, probeer eens inhoudelijk over Feijenoord te discussieren hier ipv constant op de man spelen.
begin eerst eens met de naam correct te spellen dan !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107825816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:

Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.
Ik vind dat zo'n onzin. Iedere club denkt dat ze tegenwoordig hun ambities moeten uitspreken en o wee als het niet ambitieus genoeg klinkt ;(
Er wordt gewoon teveel belang aan gehecht.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107825832
quote:
Wij discussiëren al de hele tijd inhoudelijk over Feijenoord in plaats van discussies voeren op basis van sprookjes.

[ Bericht 43% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 13:52:20 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:52:02 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n onzin. Iedere club denkt dat ze tegenwoordig hun ambities moeten uitspreken en o wee als het niet ambitieus genoeg klinkt ;(
Precies, zie Utrecht, zie Den Haag, zie Feyenoord onder Beenhakker.

Met realisme is niks mis. Vals realisme is echter dodelijk voor een club.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825861
quote:

[..]

Liever ambitieus, dan een verliezersmentaliteit erop nahouden hoor. Maar ik weet niet hoe dat in Rotterdam zit natuurlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, zie Utrecht, zie Den Haag, zie Feyenoord onder Beenhakker.

Met realisme is niks mis. Vals realisme is echter dodelijk voor een club.
Oke, dus jij vindt een zesde plaats realistisch voor Feijenoord dit seizoen? Dan is dat misverstand ook weer de wereld uitgeholpen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:52:38 #242
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107825869
En De_kromme is ook weer terug, na zorgvuldig ons te hebben gemeden na de oorwassing tegen AZ :W
pi_107825884
quote:

[..]

Je kan elk jaar wel roepen dat je kampioen wordt (Ajax), of het gebeurt is een tweede.
Je kan elk jaar lopen zuchten dat het een jong kutelftal is en ze eigenlijk niets hoeven te presteren, dan word je 15e (Been).

Je kan ook roepen dat je 'ongeveer staat waar je hoort' in de media en ondertussen proberen de jongens naar het hogere niveau te brengen, zoals Feijenoord nu doet. Daarbij het beste van de wereld: geen extreme druk vanuit de media, wel genoeg 'druk' om die jongens achter hun vodden te kunnen blijven zitten.
pi_107825947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:50 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

begin eerst eens met de naam correct te spellen dan !
Welke naam?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef Dekatria het volgende:
En De_kromme is ook weer terug, na zorgvuldig ons te hebben gemeden na de oorwassing tegen AZ :W
Ik heb helemaal niemand gemeden na de oorwassing tegen AZ. Maar waarom moet ADO hier weer bij gehaald worden? Ik ben hier toch om te discussieren over Feijenoord? Als ik over ADO wil discussieren verkas ik wel naar het ADO-topic of andere fora.
pi_107825963
quote:
Op basis van totale historie is een doelstelling van tenminste 6e worden laag. Op basis van de laatste seizoenen niet. Ik beperk me dan toch maar tot voorzichtig realisme, Ado en Nec thuis en Vvv uit hebben bewezen dat deze selectie nog lang niet op het uiteindelijke Feyenoordniveau zitten.

Feyenoordniveau voor mij = elk jaar meespelen voor kampioenschap, tenminste 1/2 finale beker en overwinteren in Europa. Daar zijn we dus nog lang niet, en kan je het ons kwalijk nemen dat we nu niet meteen lopen roepen dat we wel even directe plaatsing voor europees voetbal zullen afdwingen?
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:55:41 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107825986
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:48 schreef De_kromme het volgende:

Het zal niet helpen om een discussie te winnen door te zeggen dat het niveau hier laag is. Gelieve dat ook gewoon achterwege te laten als je nog wat langer wilt posten in dit topic.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107825991
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Liever ambitieus, dan een verliezersmentaliteit erop nahouden hoor. Maar ik weet niet hoe dat in Rotterdam zit natuurlijk.
Niets verliezersmentaliteit: realisme. Been en Beenhakker hadden een verliezersmentaliteit.

quote:
Oke, dus jij vindt een zesde plaats realistisch voor Feijenoord dit seizoen? Dan is dat misverstand ook weer de wereld uitgeholpen.
Even kijken, de basiself van PSV, Twente, Ajax (mits niet extreem veel blessures) en AZ zijn sterker dan Feijenoord.

Heerenveen is incidenteel erg sterk door hun goede voorhoede, maar wij doen niets onder voor hun.

Hmmm. plaats 5 a 6. Gek héy, waar hebben Geel en Koeman het steeds over? :').
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:56:15 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826006
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Ik vind een top 5 nu realistisch. Het enige dat Van Geel zegt is dat iedereen had getekend voor een top 6 klassering voor het seizoen.

Om maar even in jouw manier van discussiëren te blijven. 'Journalistje zal het wel verkeerd opgeschreven hebben. Dat is gewoon zo, dat ziet iedere idioot.' Herpderp.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind een top 5 nu realistisch. Het enige dat Van Geel zegt is dat iedereen had getekend voor een top 6 klassering voor het seizoen.

Om maar even in jouw manier van discussiëren te blijven. 'Journalistje zal het wel verkeerd opgeschreven hebben. Dat is gewoon zo, dat ziet iedere idioot.' Herpderp.
_O-
pi_107826036
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op basis van totale historie is een doelstelling van tenminste 6e worden laag. Op basis van de laatste seizoenen niet. Ik beperk me dan toch maar tot voorzichtig realisme, Ado en Nec thuis en Vvv uit hebben bewezen dat deze selectie nog lang niet op het uiteindelijke Feyenoordniveau zitten.

Feyenoordniveau voor mij = elk jaar meespelen voor kampioenschap, tenminste 1/2 finale beker en overwinteren in Europa. Daar zijn we dus nog lang niet, en kan je het ons kwalijk nemen dat we nu niet meteen lopen roepen dat we wel even directe plaatsing voor europees voetbal zullen afdwingen?
Kijk, ik snap het nog wel als je een top6 doelstelling aan het begin van dit seizoen stelt. Maar waarom zou je nu, terwijl je er erg goed voorstaat, jezelf zo te niet doen? Een doelstelling betekent dat je dit 'wilt' bereiken, niet een plaats die je sowieso 'kan' bereiken.

Natuurlijk snap ik dat het 'echte' Feijenoord-niveau hier een stuk hoger gezien wil worden. Ik vind het gewoon laf dat je nu roept dat je er niet vanuit gaat dat je je direct plaatst voor de EL.
pi_107826045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, maar ze zijn wel merkbaar beter geworden. En daar ging het om ;). Of dat nou ligt aan 'die gasten' waar ze zich aan optrekken of niet, dat maakt niet uit.
Ja, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen is dat Koeman ze opeens gemotiveerd krijgt, waar ze de afgelopen 2 jaar totaal gedemotiveerd waren. Het is ook dat ze nu types in het elftal hebben, die vorig jaar ontbraken. Ik vraag me af hoe Koeman het met de selectie van vorig jaar had gedaan. Dan had ie absoluut niet zo goed gedraaid, denk ik.
quote:
Kijk naar Schaken. Zal nooit een topper worden. Maar speelt wel 100 keer beter dan vorig seizoen.
Met Guidetti naast je, is het toch heel anders spelen dan met v. Beukering. :') In een goed draaiend elftal is het altijd beter spelen. Wel ben ik het met je eens dat KGB en v. Geel samen het totaalplaatje prima hebben ingevuld.

Maar ik denk niet dat Koeman echt persoonlijk bij Schaken een wonderknopje heeft gevonden ofzo, of hem op trainingen persoonlijk echt 20 % beter heeft gemaakt.
quote:
Euh, jawel, maakt een hele hoop uit. Vertrouwen, instromen in een elftal met kwaliteit i.p.v. reddeloos verloren zijn in een veredeld jeugdelftal (Wijnaldum, Fer als vice-aanvoerder met zijn 19 jaar :')). Dát is te danken aan Van Geel: de basis staat juist dóór Ahmadi, Guidetti, Clasie en Bakkal, en juist dánkzij die jongens kan de rest zich 'optrekken' aan het zeer solide middenveld. En ja, daar zit ook een stukje geluk in.

Maar wat denk je nou: een jongen als Ahmadi, die is écht beter gaan voetballen dánkzij de hulp van onder andere Van Gastel (Die gast kan ineens schieten :D WTF?). Dat maakt zo'n middenveld sterker.

Even denken: hoe komt die Van Gastel er ookalweer? Oh, that's right, Van Geel zijn geniepige spelletje samen met de spelers om Been er uit te rotten. En vervolgens een KGB neer te zetten die krenkjorum goed het spelletje zien.
Zoals ik al zei: het is vooral het totaalplaatje dat met name door v. Geel is ingevuld.
De situatie waarin Been werkte (ondanks dat ik het geen goede coach vind) is niet te vergelijken met de situatie waarin Koeman werkte. Ik denk dat Koeman vorig jaar ook niet hoger had gescoord dan een 7e plek.
-
pi_107826093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kijk, ik snap het nog wel als je een top6 doelstelling aan het begin van dit seizoen stelt. Maar waarom zou je nu, terwijl je er erg goed voorstaat, jezelf zo te niet doen? Een doelstelling betekent dat je dit 'wilt' bereiken, niet een plaats die je sowieso 'kan' bereiken.

Natuurlijk snap ik dat het 'echte' Feijenoord-niveau hier een stuk hoger gezien wil worden. Ik vind het gewoon laf dat je nu roept dat je er niet vanuit gaat dat je je direct plaatst voor de EL.
Jij noemt het laf, ik noem het realistisch.
BFF met GGMM
pi_107826114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Op basis van een NEC-thuis, ADO-thuis, Heerenveen-Thuis (tegen 9 man 20 minuten nog niet weten te scoren :{), Groningen-uit en vooral VVV-uit vind ik het helemaal niet zo gek dat je niet roept "WIJ WORDEN KAMPIOENEUHHHHHH! SJEMPJENS LIEK!" of zelfs roept dat je EL gaat halen. Nee, daarvoor hebben we nét iets teveel slechte potten gespeeld tegenover een paar leuke toppers.

Pak je de komende 5 weken minimaal 10 punten, dán mag je roepen "we pakken EL", worden dat er minimaal 13, "met een kans op het kampioenschap".
pi_107826129
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zal niet helpen om een discussie te winnen door te zeggen dat het niveau hier laag is. Gelieve dat ook gewoon achterwege te laten als je nog wat langer wilt posten in dit topic.
Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger? Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.

Blijft raar dat niemand het hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk naar Feijenoord zou komen als vervanger voor Fer. Niet?
pi_107826176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger? Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.

Blijft raar dat niemand het hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk naar Feijenoord zou komen als vervanger voor Fer. Niet?
Het was voor mij een verrassing, niet omdat zijn naam niet eerder werd genoemd. Wel omdat hij al volledig rond met en onderweg naar Oostenrijk leek.
BFF met GGMM
pi_107826183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind een 5e plek op dit moment best realitisch. Je moet nu niet naar onder gaan kijken. Zeker niet gezien ons speelschema.

Daarom het liever niet over een 6e plek hebben. Maar zoals ik al zei, met een 6e plek kun je Europees voetbal halen en met een 5e kun je mogelijk nog met lege handen eindigen.
-
pi_107826190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De doelstelling die gesteld wordt, is gewoon laf. Dat is de minimale positie die je inneemt aan het eind van de rit, als je kijkt naar de aankomende wedstrijden en de ranglijst op het moment.
pi_107826240
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen is dat Koeman ze opeens gemotiveerd krijgt, waar ze de afgelopen 2 jaar totaal gedemotiveerd waren. Het is ook dat ze nu types in het elftal hebben, die vorig jaar ontbraken. Ik vraag me af hoe Koeman het met de selectie van vorig jaar had gedaan. Dan had ie absoluut niet zo goed gedraaid, denk ik.
Het had niet zo goed geweest als dit seizoen maar die jongens hadden wel een stuk gemotiveerder in het veld gestaan: lees: Van Gastel die ze een oorwassing geeft.Koeman die het spelletje tactisch veel beter doorheeft dan Been én niet de meest rare wissels maakt. Et cetera. Onder Koeman hadden we wél play-offs EL gehaald.

quote:
Met Guidetti naast je, is het toch heel anders spelen dan met v. Beukering. :') In een goed draaiend elftal is het altijd beter spelen. Wel ben ik het met je eens dat KGB en v. Geel samen het totaalplaatje prima hebben ingevuld.
En dáár gaat het om, want wie haalde de KGB naar de club, en wie haalde precíés de juiste spelers? ;).
quote:
Maar ik denk niet dat Koeman echt persoonlijk bij Schaken een wonderknopje heeft gevonden ofzo, of hem op trainingen persoonlijk echt 20 % beter heeft gemaakt.
Maar jongens als Leerdam en De Vrij zeker wel. Ahmadi is véél beter geworden door de persoonlijke trainingen van Van Gastel. En ja, ook een jongen als Schaken zal echt wel beter zijn gaan renderen door de trainingen, door het 'op elkaar ingespeeld raken'. En dankzij wie raak je goed op elkaar ingespeeld? Dankzij een coach, die het spel leest, en anticipeert op wat hij ziet. ^O^.
quote:
Zoals ik al zei: het is vooral het totaalplaatje dat met name door v. Geel is ingevuld.
De situatie waarin Been werkte (ondanks dat ik het geen goede coach vind) is niet te vergelijken met de situatie waarin Koeman werkte. Ik denk dat Koeman vorig jaar ook niet hoger had gescoord dan een 7e plek.
Maar die 7e plek had nou weer net wél EL voetbal opgeleverd. ;).
pi_107826280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger?
Bron? Laat maar zien dan. Wij hoorden het alleen op de láátste dag, toen Van Geel een belletje pleegde naar PSV en alles in anderhalf uur geregeld was.

quote:
Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.
Nee hoor, zo raar is dat niet. Misschien werd het gehoopt, maar er was geen enkele berichtgeving die erop wees. Als dat wel zo is mag jij de bronnen van stapel halen ^O^.
pi_107826307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind een 5e plek op dit moment best realitisch. Je moet nu niet naar onder gaan kijken. Zeker niet gezien ons speelschema.

Daarom het liever niet over een 6e plek hebben. Maar zoals ik al zei, met een 6e plek kun je Europees voetbal halen en met een 5e kun je mogelijk nog met lege handen eindigen.
Ja want het verschil tussen een 5e en 6e plek is zóóó groot (3 punten :')). Als je de laatste wedstrijd tegen Heerenveen verliest kan je net een plekje onderuit kukelen, zo raar is dat niet hoor.
pi_107826332
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vond je dat ook na VVV? Dat is nog maar 2 wedstrijden geleden...
BFF met GGMM
pi_107826386
Proof dat De_Kromme uit zijn nek lult:

quote:
30 augVan Geel: 'Bakkal naar Feyenoord 'niet aannemelijk'
Feyenoord nieuws

Feyenoord heeft inderdaad interesse in Otman Bakkal. Maandagavond werd bekend dat de Rotterdammers zich bij PSV hadden gemeld om te informeren naar de beschikbaarheid van de middenvelder en een dag later bevestigt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord de belangstelling. Vooralsnog is er echter niets concreet.

Bakkal is zijn basisplaats bij PSV kwijtgeraakt en schermt met de belangstelling van buitenlandse clubs, maar maakt mogelijk dus een binnenlandse transfer. Feyenoord zou de middenvelder voor één seizoen willen huren en het is niet bekend hoe PSV daarover denkt. Het contract van Bakkal loopt immers tot de zomer van 2012 door, waardoor de middenvelder bij deze constructie transfervrij de deur van het Philips Stadion uit wandelt.

Van Geel laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij inderdaad contact heeft opgenomen met de zaakwaarnemer van Bakkal, maar dit zou 'vooral oriënterend' zijn geweest. "Of Bakkal straks toch in de Kuip speelt? Je weet het nooit, maar op dit moment is het niet aannemelijk", zegt Van Geel. Bakkal mocht dit seizoen pas een kwartiertje meedoen tegen AZ.

Voetbalzone
Alles leek al in kannen en kruiken toen, en dit was op 30 Augustus, kun je nagaan. Die 'maandag' waar men het dus over heeft was de 29e, 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. :').

Maar DE_KROMME ZAG HET AL WEKEN AANKOMEN, DE VISIONAIR _O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:07:35 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
Proof dat De_Kromme uit zijn nek lult:

[..]

Alles leek al in kannen en kruiken toen, en dit was op 30 Augustus, kun je nagaan. Die 'maandag' waar men het dus over heeft was de 29e, 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. :').

Maar DE_KROMME ZAG HET AL WEKEN AANKOMEN, DE VISIONAIR _O_
Wat een held _O_ Waarom heeft die man nog geen functie bij Den Haag? _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826447
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een held _O_ Waarom heeft die man nog geen functie bij Den Haag? _O_
Het schijnt dat hij gevraagd is om Guardiola over te nemen bij Barcelona maar voor de eer bedankt heeft. Hij brengt ADO binnen 5 jaar single-handedly naar de internationale top, zonder enige vorm van sjeiksubsidie (Hallo Vitesse :W)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:08:54 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826457
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 13:38:17 Ronald Koeman: 'De Vrij zal geduld moeten hebben.' Koeman zegt er tevreden te zijn over Martins Indi. #Feyenoord reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:18 #266
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107826470
De_Kromme. Weet jij misschien al wie Feyenoord nog meer gaat halen voor komend seizoen? Wie wordt bijvoorbeeld de nieuwe spits?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107826473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De doelstelling die gesteld wordt, is gewoon laf. Dat is de minimale positie die je inneemt aan het eind van de rit, als je kijkt naar de aankomende wedstrijden en de ranglijst op het moment.
Zie jij dit Feyenoord werkelijk geen misstappen meer maken? En de concurrenten wel? Natuurlijk wil ik het hoogst haalbare en 'gewoon' voor het kampioenschap spelen, maar de feiten liggen nu eenmaal anders. We kunnen na 1 slechte partij zo weer een plek naar beneden vallen.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:45 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107826485
quote:
Feyenoord en UWV Werkbedrijf slaan handen ineen

Feyenoord gaat samenwerken met het UWV Werkbedrijf. De club en de organisatie voor werkzoekenden slaan de handen ineen voor het project Feyenoord JobScorer. Tijdens het project krijgen in jongeren die een Wajong-uitkering hebben de kans om werkervaring op te doen bij Feyenoord, in De Kuip en bij de bedrijven die zijn aangesloten bij de Feyenoord Business Club. Het doel is om de jongeren op die manier uiteindelijk aan een vaste baan te helpen.

Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde en Bernard van Nijnatten, districtsmanager Rijnmond bij het UWV Werkbedrijf, ondertekenden vrijdagochtend in de Fred Blankemeijerzaal in De Kuip officieel de overeenkomst tussen de twee partijen. Met het project JobScorer worden de activiteiten die vallen onder de Feyenoord Foundation verder uitgebreid. ‘Dit project past precies binnen de doelstellingen die wij hebben met onze maatschappelijke activiteiten’, vertelde Gudde. ‘Jongeren krijgen in een buitengewoon inspirerende omgeving de kans om vaardigheden aan te leren die hun kansen op de arbeidsmarkt zullen vergroten.’

JobScorer gaat officieel van start op 1 april van dit jaar. Tijdens het project doorlopen de geselecteerde jongeren vijf fases, waarin elke fase een doelstelling heeft. Elke fase wordt gelieerd aan een positie in het veld. Zo is de titel van de eerste fase ‘keeper’. De deelnemers, die binnen de doelgroep van het Feyenoord Fancoachproject vallen, krijgen tijdens deze fase de kans om elkaar en de organisatie beter te leren kennen. Ook voeren ze eenvoudige klussen uit, binnen het werkterrein van Feyenoord. De fase ‘keeper’ wordt afgesloten met een gesprek met een van de doelmannen van de club.

Tijdens de fases die verrichten de deelnemers verschillende klussen bij Feyenoord verrichten, waarna een stage volgt bij een van de bedrijven die is aangesloten bij de Feyenoord Business Club. Elke fase wordt afgesloten met een gesprek met een selectiespeler. ‘We hopen dat alle jongeren uiteindelijk een volwaardige baan zullen vinden’, zei Van Nijnatten. ‘Dan zou dit project absoluut geslaagd zijn.’

De komende periode worden de jongeren geselecteerd die in aanmerking komen voor een plek in het project JobScorer. Dit zijn jongeren die op jonge leeftijd te maken hebben (gehad) met een ziekte of handicap. Indien het hen niet lukt om een volwaardig inkomen te verdienen, kunnen zij een Wajong-uitkering krijgen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107826505
Het was inderdaad al een week duidelijk dat de gedoodverfde opvolger voor Fer, Bakkal was. Overal werd erover gesproken, en ook Feijenoord gaf aan dat Bakkal mogelijk een versterking kon zijn (ja, al een week van tevoren). De interesse is pas concreet gemaakt, nadat Fer daadwerkelijk op het punt stond om te verkassen.

Je hebt gewoon, nogmaals, geluk gehad dat Bakkal Feijenoord verkoos boven een buitenlands avontuur. Maar zeg nou niet, dat je helemaaaaaal niet zag aankomen dat Bakkal misschien naar Feijenoord kwam. Dat is gewoon klinkklare onzin.
pi_107826540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het had niet zo goed geweest als dit seizoen maar die jongens hadden wel een stuk gemotiveerder in het veld gestaan: lees: Van Gastel die ze een oorwassing geeft.Koeman die het spelletje tactisch veel beter doorheeft dan Been én niet de meest rare wissels maakt. Et cetera. Onder Koeman hadden we wél play-offs EL gehaald.
Koeman is bij AZ weg gestuurd, omdat ie te laks en vrij was. Wat was ook de reden alweer dat Been is weg gestuurd? Had vorig jaar met Koeman ook erg slecht uit kunnen pakken bij ons.
quote:
En dáár gaat het om, want wie haalde de KGB naar de club, en wie haalde precíés de juiste spelers? ;).
Maar dat ben ik met je eens hoor. Van Geel is de spil in dit succes. Maar niet Koeman die op zichzelf staande een wereldtrainer is, die standaard spelers beter maakt. Die is gewoon door v. Geel op de juiste plek tussen de juiste mensen neergezet. En daardoor kan hij de kwaliteiten die hij als trainer wel heeft, goed benutten.
quote:
Maar jongens als Leerdam en De Vrij zeker wel. Ahmadi is véél beter geworden door de persoonlijke trainingen van Van Gastel. En ja, ook een jongen als Schaken zal echt wel beter zijn gaan renderen door de trainingen, door het 'op elkaar ingespeeld raken'. En dankzij wie raak je goed op elkaar ingespeeld? Dankzij een coach, die het spel leest, en anticipeert op wat hij ziet. ^O^.

Maar die 7e plek had nou weer net wél EL voetbal opgeleverd. ;).
Dat weet ik dus zo nog niet. ;) Als het vorig jaar zo tegen had gezeten, waren er misschien ook flinke wrijvingen tussen Koeman en de selectie gekomen.

Koeman is natuurlijk wel een betere coach dan Been, dat staat vast. Maar het is hem ook wel makkelijker gemaakt door de mensen om zich heen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')