abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107824682
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:15 schreef De_kromme het volgende:
Jij begint over ADO, vriendelijke vriend. Actie - reactie.

Het is toch belachelijk om te roepen dat zesde worden nu 'prima' is. En wie had voor dit seizoen voor de zesde plek getekend, niemand toch mag ik hopen? Je leeft in het heden, je hebt vier thuiswedstrijden voor de boeg die je allemaal moet kunnen winnen. Waarom verlaag je je tot het niveau, dat alles wat er nu gebeurt goed is? Je bent toch geen subtopper, ofwel?
Eindelijk eens een goede post van je.
-
pi_107824706
Top 4 moet nu gewoon het doel zijn. Maar aangezien in de top alles waarschijnlijk dicht bij elkaar zal blijven, kan er misschien meer inzitten :) ;) .
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:18:55 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107824750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:
ADO zet tenminste hoog in
Uhuh :') Als die tweede ring er komt zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107824756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik had getekent voor een 6e plek, zeker weten! Vorig jaar werden we 10e met Ryo, Wijnaldum, Fer en Castaignos. Die gingen allemaal weg. Een 6e plek was op dat moment een topambitie geweest.
Een topambitie zou ik het niet noemen. Eerder een minimale plek. Je mag best van de kracht van onze jeugdopleiding, de slimheid van v. Geel en de kunde van Gio en v. Gastel uitgaan.
Vorig jaar was een rampjaar. Niet meer naar omkijken.
-
pi_107824758
Tekenen voor een 6e plek is wel triest, maar zo ver is Feijenoord dus gezonken schijnbaar.. Alsnog, gaat het nergens over om nu te roepen dat een zesde plaats 'prima' is. Eruit tieften die van Geel zou ik zeggen. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Uhuh :') Als die tweede ring er komt zeker.
Daar gaat het helemaal niet over hier, weet niet waarom je dat er bij wilt halen? Laag inzetten, zodat het alleen maar 'mee kan vallen' is gewoon triest, dat is een Been-instelling. Of wil je weer terug naar die tijden?
pi_107824804
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef De_kromme het volgende:
Tekenen voor een 6e plek is wel triest, maar zo ver is Feijenoord dus gezonken schijnbaar.. Alsnog, gaat het nergens over om nu te roepen dat een zesde plaats 'prima' is. Eruit tieften die van Geel zou ik zeggen. ^O^
is gewoon de verwachtingen temperen , niets mis mee..
slimme vent die van Geel..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107824817
quote:
Ja inderdaad! Van Geel eruit jongens. Haalde Guidetti :{w Bakkal :{w verlengde Clasie :{w Koeman :{w en nog een zooitje anderen :{w EN NU HAALT HIJ OOK NOG EENS DE DRUK WEG BIJ DE SPELERS!

Nou, ik ben er nu echt klaar mee, wat een beroepsmongool die Geel :r :r :r Bestuur tegen de muur, Bosz terug!!!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:20:59 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107824829
quote:

[..]

Daar gaat het helemaal niet over hier, weet niet waarom je dat er bij wilt halen? Laag inzetten, zodat het alleen maar 'mee kan vallen' is gewoon triest, dat is een Been-instelling. Of wil je weer terug naar die tijden?
Wanneer zet ADO hoog in dan? Ze staan ergens onderaan ffs. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107824835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Ga er nou niet serieus op in, anders zijn we dalijk weer 200 posts verder wegens deze aap :')
pi_107824837
quote:

[..]

Daarvoor hoeft ie die 6e plek niet te noemen.
-
pi_107824838
quote:

[..]

Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen. :') Dat soort mensen wil je toch niet bij een voormalige topclub in je gelederen hebben?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanneer zet ADO hoog in dan? Ze staan ergens onderaan ffs. _O-
Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.
pi_107824844
Als we alles tot en met P$V winnen , dan komt de roering toch wel los bij het Legioen..
verwacht zelf nog wel wat tegenslagen.
maar wie weet....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107824861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen. :') Dat soort mensen wil je toch niet bij een voormalige topclub in je gelederen hebben?
Ja inderdaad, Van Geel, slappe zak, weg ermee!
Haalde Guidetti :{w Bakkal :{w verlengde Clasie :{w Koeman :{w en nog een zooitje anderen :{w EN NU HAALT HIJ OOK NOG EENS DE DRUK WEG BIJ DE SPELERS!

Nou, ik ben er nu echt klaar mee, wat een beroepsmongool die Geel :r :r :r Bestuur tegen de muur, Bosz terug!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 13:22:09 ]
pi_107824911
Je post twee keer hetzelfde. Ik weet dat je korte termijn geheugen niet goed functioneert, maar ik denk; ik zeg het maar even.

Verwachtingen temperen is voor verliezers, wil je een verliezer zijn?
pi_107824937
quote:

[..]

Zoals jij het zegt, zo deed Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden, nog wat excuses over een jong elftal erachteraan, en dan valt het achteraf altijd mee.

Van een 10e naar een 5e plek (en nu kijk ik toch even naar vorig jaar) is niet laag inzetten.
-
pi_107824963
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef De_kromme het volgende:
Je post twee keer hetzelfde. Ik weet dat je korte termijn geheugen niet goed functioneert, maar ik denk; ik zeg het maar even.

Verwachtingen temperen is voor verliezers, wil je een verliezer zijn?
Ik wil geen Ajacied zijn. Ik ken trouwens genoeg clubs die de verwachtingen temperden en landskampioen werden, *HOEST* AZ *KUCH* Twente.

Laat ons maar lekker in de schaduw van de zogenaamde "top" zitten, verwachtingen blijven temperen. Zolang we aan 't eind door die truc eerste staan ben ik tevreden ^O^
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:26:15 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107824973
quote:
Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.
Klopt, maar het moet wel realistisch zijn. Wordt eerst maar eens een stabiele middenmotor in dat dorp, denk ik dan. :W

Aan het begin van het seizoen werd de top 5 als doelstelling uitgesproken, dat vonden de meesten toen al te hoog. Doelstelling blijft exact hetzelfde, is wat mij betreft niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107824974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt, zo deden Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden en dan valt het achteraf altijd mee.

Van een 10e naar een 5e plek (en nu kijk ik toch even naar vorig jaar) is niet laag inzetten.
Het erge is dat deze uitspraken niet van voor het seizoen zijn, maar op de huidige situatie zijn gebaseerd. Hoe ver ben je gezonken, als je nu nog gaat zeggen dat een zesde plaats 'prima' is?

Beenhakker & Been taferelen zijn inderdaad (helaas voor jullie) nog niet uit de gelederen, zo te zien.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:26:24 #199
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107824977
Beenhakker riep bij zijn aanstelling: We gaan naar de Coolsingel!!

Dat werd inderdaad een succes! Ee echte winnaar, die Leo.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107824988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt, zo deed Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden, nog wat excuses over een jong elftal erachteraan, en dan valt het achteraf altijd mee.

Zet deze jongens onder téveel druk en ze zakken door het ijs. Geef ze géén druk en alleen complimenten en ze zakken ook door het ijs.

Doe wat Geel en Koeman precies nu doen _O_ En je hebt de gouden sleutel tot succes.
pi_107825042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
Beenhakker & Been taferelen zijn inderdaad (helaas voor jullie) nog niet uit de gelederen, zo te zien.
Nee, we zijn gewoon realist in plaats van oppertunist.

Als jij wilt blijven geloven in een tweede ring, het winnen van de Champions League en 8 landstitels in 10 jaar voor ADO moet je dat vooral blijven doen: wij voelen ons héérlijk zoals de coaches, de Technisch Directeur zich nu uiten. Waarom?

Realisme ^O^.

En af en toe, héél soms, dromen we dan met zijn allen over een landskampioenschap. Misschien dat die droom groter is na 5 wedstrijden: we mogen hopen van wel. ^O^.
pi_107825054
Ik word hier zo moe van. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107825079
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het erge is dat deze uitspraken niet van voor het seizoen zijn, maar op de huidige situatie zijn gebaseerd. Hoe ver ben je gezonken, als je nu nog gaat zeggen dat een zesde plaats 'prima' is?

Dat ben ik wel met je eens. Als je los van de afgelopen jaren zo'n doelstelling bekijkt, is het gewoon nog steeds triest dat Feyenoord zo diep gezonken is dat een 5e plek als 'goed' gezien wordt. Zo ver had het nooit mogen komen.

We zijn nu echter heel hard puin aan het ruimen, en binnen een jaar of 2,3 moet Feyenoord weer minimaal ambities hebben voor (V)CL-voetbal.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:29:38 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825087
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Muto het volgende:
Ik word hier zo moe van. :')
Een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis. Ik vind het wel een leuke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825125
Waarom moeten jullie altijd over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? En dan mij ervan betichten dat ik moet oppleuren met mijn gezwets over ADO, als ik hierop inga. Hypocrisie noemen we dat.

Het is geen realisme om nu te zeggen dat een zesde plaats prima is. Als iemand bij mijn club, dat er momenteel goed voorstaat met de aankomende wedstrijden, zo'n uitspraak deed, zat ik het hier niet te vieren alsof ik op de Coolsingel sta.

Van Geel en co worden hier aanbeden, alsof ze de redders van Feijenoord zijn met hun de 'zesde plek' is prima voor komende seizoenen.
pi_107825159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Als je los van de afgelopen jaren zo'n doelstelling bekijkt, is het gewoon nog steeds triest dat Feyenoord zo diep gezonken is, dat een 5e plek als 'goed' gezien wordt.

We zijn nu echter heel hard puin aan het ruimen, en binnen een jaar of 2,3 moet Feyenoord weer minimaal ambities hebben voor (V)CL-voetbal.
Ritmootje, om die ambities te hebben zullen er eerst nog heel wat schulden weggewerkt worden. Het is te hopen dat dit seizoen ALLES op zijn plek (blijft vallen) valt, en je dankzij een superseizoen OF miljoenen gaat pakken in de CL (Bosz scenario) OF je hele team verpatst voor tientallen miljoenen (Ahmadi, Clasie, Vrij bij elkaar moeten 20 miljoen opbrengen o.i.d. in dat geval, NETTO).

Maar als dit seizoen Guidetti, Bakkal en Ahmadi vertrekken, kan je zomaar weer rechterrijtje staan komend seizoen.

ENIG verschil hierin: de ge-wel-di-ge Van Geel, die mooie koopjes zal blijven beklinken.

In zoverre geloof ik dus meer in jouw scenario ;) i.t.t. ten tijde van Bosz.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:32:37 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825195
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
Waarom moeten jullie altijd over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? En dan mij ervan betichten dat ik moet oppleuren met mijn gezwets over ADO, als ik hierop inga. Hypocrisie noemen we dat.
In je eerste post begin je weer over 'wij bij ADO'

Ja, jullie bij ADO staan weer kansloos tegen de streep aan. Wat een beleid zeg :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825224
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:

Het is geen realisme om nu te zeggen dat een zesde plaats prima is. Als iemand bij mijn club, dat er momenteel goed voorstaat met de aankomende wedstrijden, zo'n uitspraak deed, zat ik het hier niet te vieren alsof ik op de Coolsingel sta.

Van Geel en co worden hier aanbeden, alsof ze de redders van Feijenoord zijn met hun de 'zesde plek' is prima voor komende seizoenen.
ROT NOU EENS OP. Het is je al meerdere keren uitgelegd, ben je nou echt zo achterlijk? Jongens als Guidetti, Clasie, Bakkal: allemaal aan Van Geel te danken dat ze renderen. Net als onze marokkaan op het middenveld.

Hij haalde twee ongelofelijk belangrijke spelers, en zorgde voor een trainingsstaf die alles en iedereen op scherp krijgt en ze beter laat voetballen dan ooit. NOGAL LOGISCH HE dat Van Geel hier wordt aangeboden na jarenlang wanbeleid.

Tuurlijk zijn we gretig voor meer, maar na de afgelopen seizoenen zijn we ook erg nederig geworden. Gelukkig hebben we een trainingsstaf die de verwachtingen tempert, JUIST OMDAT daardoor resultaten beter behaald kunnen worden (spelen in de luwte van de 'top' gaat ons perfect af ^O^).
pi_107825230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zet deze jongens onder téveel druk en ze zakken door het ijs. Geef ze géén druk en alleen complimenten en ze zakken ook door het ijs.

Doe wat Geel en Koeman precies nu doen _O_ En je hebt de gouden sleutel tot succes.
Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.
Vlaar b.v. speelt echt niet beter dan vorig jaar.
-
pi_107825234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]

In je eerste post begin je weer over 'wij bij ADO'

Ja, jullie bij ADO staan weer kansloos tegen de streep aan. Wat een beleid zeg :W
Ik reageer op een Feijenoorder die begint over ADO, kan je wel lezen? ADO maakt een mindere periode door, niks aan het handje. Linkerrijtje is nog steeds doelstelling dit jaar. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Voor komend seizoen? 0,0001% kans. Wat is de inleg?
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Jij niet. Ga maar weg naar je Ado topic ofzo. Misschien zijn er nog wat ADO mensen die willen wedden of Toornstra morgen naar Barcelona gaat of niet :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:35:11 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825277
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik reageer op een Feijenoorder die begint over ADO, kan je wel lezen? ADO maakt een mindere periode door, niks aan het handje. Linkerrijtje is nog steeds doelstelling dit jaar. ^O^
Dat bedoel ik dus met onrealistisch. De doelstelling zou moeten zijn 'geen nacompetitie spelen'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:35:16 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107825282
Doe even normaal tegen die Hagenees. Niks wat die zegt kan niet. Dat sommigen niet begrijpend kunnen lezen is niet zijn fout.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107825288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.
Rot toch op gek :D. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter. Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI _O_). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.

Ja, Vlaar loopt even te kutten. Big deal. Die positie is nu toch al ruim bezet. ^O^.
pi_107825299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

overigens precies wat Van Hanegem zei vorig jaar, zet er 3 jongens bij en je speelt om het kampioenschap.
pi_107825304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
Maar als dit seizoen Guidetti, Bakkal en Ahmadi vertrekken, kan je zomaar weer rechterrijtje staan komend seizoen.
Vervang voor de lol eens het jaartal van deze post naar 2011, en de namen met Wijnaldum, Castaignos en Fer?
-
pi_107825321
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Happel het volgende:
Doe even normaal tegen die Hagenees. Niks wat die zegt kan niet. Dat sommigen niet begrijpend kunnen lezen is niet zijn fout.
Dit dus, hij heeft in deze nog deels gelijk ook.
-
pi_107825335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

overigens precies wat Van Hanegem zei vorig jaar, zet er 3 jongens bij en je speelt om het kampioenschap.
Die man ziet het ook gewoon nog steeds hartstikke goed natuurlijk.
pi_107825369
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vervang voor de lol eens het jaartal van deze post naar 2011, en de namen met Wijnaldum, Castaignos en Fer?
Je bent selectief aan het quoten Ritmo. Ik zeg namelijk specifiek dat ik Van Geel er wel voor aan zie om dit scenario (volgend seizoen rechterrijtje na vertrek Guidetti / Bakkal / Ahmadi) niet uit te laten komen. Dat ik méér neig naar dat scenario als wat anders. ;).
pi_107825393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ROT NOU EENS OP. Het is je al meerdere keren uitgelegd, ben je nou echt zo achterlijk? Jongens als Guidetti, Clasie, Bakkal: allemaal aan Van Geel te danken dat ze renderen. Net als onze marokkaan op het middenveld.

Hij haalde twee ongelofelijk belangrijke spelers, en zorgde voor een trainingsstaf die alles en iedereen op scherp krijgt en ze beter laat voetballen dan ooit. NOGAL LOGISCH HE dat Van Geel hier wordt aangeboden na jarenlang wanbeleid.

Tuurlijk zijn we gretig voor meer, maar na de afgelopen seizoenen zijn we ook erg nederig geworden. Gelukkig hebben we een trainingsstaf die de verwachtingen tempert, JUIST OMDAT daardoor resultaten beter behaald kunnen worden (spelen in de luwte van de 'top' gaat ons perfect af ^O^).
Jij denkt echt dat van Geel de Messias is he? Alleen Guidetti is misschien aan hem toe te wjizen, Bakkal had elke TD gehaald in de plaats van Fer. Van Clasie was het al duidelijk dat hij door zou stromen naar Feijenoord, en niet van Geel laat hem zo goed spelen; dat zijn de verdiensten van Koeman. El Ahmadi speelt weer goed door van Geel? Klinklare onzin.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rot toch op gek :D. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter. Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI _O_). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.

Ja, Vlaar loopt even te kutten. Big deal. Die positie is nu toch al ruim bezet. ^O^.
En dit komt allemaal door van Geel zeker? Wat een grap. :)
pi_107825418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rot toch op gek :D. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter.
Die jongens kunnen zich optrekken aan het viertal spelers die ik noemde. Dat konden ze vorig jaar niet.
quote:
Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI _O_). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.
Dat komt niet direct door v. Geel of door een 'knopje' die KGB nu raakt. Die braken ook zelfs al door onder Been. ;)
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:40:03 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825464
De last minute deal van Bakkal is wel degelijk aan Van Geel te danken. Hell, zonder Van Geel hadden we Fer voor 2 miljoen verkocht en waarschijnlijk Meeuwis ervoor terug gehaald omdat 'ie zo'n goed signaal afgeeft :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat van Geel de Messias is he? Alleen Guidetti is misschien aan hem toe te wjizen, Bakkal had elke TD gehaald in de plaats van Fer. Van Clasie was het al duidelijk dat hij door zou stromen naar Feijenoord, en niet van Geel laat hem zo goed spelen; dat zijn de verdiensten van Koeman. El Ahmadi speelt weer goed door van Geel? Klinklare onzin.

[..]

En dit komt allemaal door van Geel zeker? Wat een grap. :)
niet alleen dat , maar ook de jeugdspelers verlengen
en beter nog..
Nederlandse spelers kiezen voor Feyenoord ipv het geld in Engeland of Duitsland !

je ken lullen wat je wilt , maar Leo had dit niet voor elkaar gekregen met zijn gezucht en gesteun.
de grootste talent(en) lopen nu in Engeland omdat meneer geen zin had om een leuk gesprek aan te gaan !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107825527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent selectief aan het quoten Ritmo. Ik zeg namelijk specifiek dat ik Van Geel er wel voor aan zie om dit scenario (volgend seizoen rechterrijtje na vertrek Guidetti / Bakkal / Ahmadi) niet uit te laten komen. Dat ik méér neig naar dat scenario als wat anders. ;).
Wat ik wou zeggen, is dat je het als TD ook deels zelf in de hand hebt hoe je omgaat met het vertrek van belangrijke spelers. Ik vind het feit dat er 4 spelers vertrekken geen excuus om van de 5e plek naar de 12e plek terug te vallen. Maar eigenlijk mag Feyenoord sowieso nooit meer zo ver terug vallen.
-
pi_107825562
Elke idioot zag dat Bakkal de ideale optie was, die solliciteert openlijk naar een seizoen bij Feijenoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om plaatsing voor de EL?

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met onrealistisch. De doelstelling zou moeten zijn 'geen nacompetitie spelen'
Dat mag jij vinden. Wat is die obsessie van jou toch met Den Haag trouwens? Het gaat hier over Feijenoord.
pi_107825584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die jongens kunnen zich optrekken aan het viertal spelers die ik noemde. Dat konden ze vorig jaar niet.
Nee, maar ze zijn wel merkbaar beter geworden. En daar ging het om ;). Of dat nou ligt aan 'die gasten' waar ze zich aan optrekken of niet, dat maakt niet uit.

Kijk naar Schaken. Zal nooit een topper worden. Maar speelt wel 100 keer beter dan vorig seizoen.

quote:
Dat komt niet direct door v. Geel of door een 'knopje' die KGB nu raakt. Die braken ook zelfs al door onder Been. ;)
Euh, jawel, maakt een hele hoop uit. Vertrouwen, instromen in een elftal met kwaliteit i.p.v. reddeloos verloren zijn in een veredeld jeugdelftal (Wijnaldum, Fer als vice-aanvoerder met zijn 19 jaar :')). Dát is te danken aan Van Geel: de basis staat juist dóór Ahmadi, Guidetti, Clasie en Bakkal, en juist dánkzij die jongens kan de rest zich 'optrekken' aan het zeer solide middenveld. En ja, daar zit ook een stukje geluk in.

Maar wat denk je nou: een jongen als Ahmadi, die is écht beter gaan voetballen dánkzij de hulp van onder andere Van Gastel (Die gast kan ineens schieten :D WTF?). Dat maakt zo'n middenveld sterker.

Even denken: hoe komt die Van Gastel er ookalweer? Oh, that's right, Van Geel zijn geniepige spelletje samen met de spelers om Been er uit te rotten. En vervolgens een KGB neer te zetten die krenkjorum goed het spelletje zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')