Eindelijk eens een goede post van je.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:15 schreef De_kromme het volgende:
Jij begint over ADO, vriendelijke vriend. Actie - reactie.
Het is toch belachelijk om te roepen dat zesde worden nu 'prima' is. En wie had voor dit seizoen voor de zesde plek getekend, niemand toch mag ik hopen? Je leeft in het heden, je hebt vier thuiswedstrijden voor de boeg die je allemaal moet kunnen winnen. Waarom verlaag je je tot het niveau, dat alles wat er nu gebeurt goed is? Je bent toch geen subtopper, ofwel?
Een topambitie zou ik het niet noemen. Eerder een minimale plek. Je mag best van de kracht van onze jeugdopleiding, de slimheid van v. Geel en de kunde van Gio en v. Gastel uitgaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik had getekent voor een 6e plek, zeker weten! Vorig jaar werden we 10e met Ryo, Wijnaldum, Fer en Castaignos. Die gingen allemaal weg. Een 6e plek was op dat moment een topambitie geweest.
Daar gaat het helemaal niet over hier, weet niet waarom je dat er bij wilt halen? Laag inzetten, zodat het alleen maar 'mee kan vallen' is gewoon triest, dat is een Been-instelling. Of wil je weer terug naar die tijden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
UhuhAls die tweede ring er komt zeker.
is gewoon de verwachtingen temperen , niets mis mee..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef De_kromme het volgende:
Tekenen voor een 6e plek is wel triest, maar zo ver is Feijenoord dus gezonken schijnbaar.. Alsnog, gaat het nergens over om nu te roepen dat een zesde plaats 'prima' is. Eruit tieften die van Geel zou ik zeggen.
Ja inderdaad! Van Geel eruit jongens. Haalde Guidettiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef De_kromme het volgende:
Tekenen voor een 6e plek is wel triest, maar zo ver is Feijenoord dus gezonken schijnbaar.. Alsnog, gaat het nergens over om nu te roepen dat een zesde plaats 'prima' is. Eruit tieften die van Geel zou ik zeggen.
Wanneer zet ADO hoog in dan? Ze staan ergens onderaan ffs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over hier, weet niet waarom je dat er bij wilt halen? Laag inzetten, zodat het alleen maar 'mee kan vallen' is gewoon triest, dat is een Been-instelling. Of wil je weer terug naar die tijden?
Ga er nou niet serieus op in, anders zijn we dalijk weer 200 posts verder wegens deze aapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
is gewoon de verwachtingen temperen , niets mis mee..
slimme vent die van Geel..
Daarvoor hoeft ie die 6e plek niet te noemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer zet ADO hoog in dan? Ze staan ergens onderaan ffs.
Ja inderdaad, Van Geel, slappe zak, weg ermee!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen.Dat soort mensen wil je toch niet bij een voormalige topclub in je gelederen hebben?
Zoals jij het zegt, zo deed Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden, nog wat excuses over een jong elftal erachteraan, en dan valt het achteraf altijd mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen.Dat soort mensen wil je toch niet bij een voormalige topclub in je gelederen hebben?
Ik wil geen Ajacied zijn. Ik ken trouwens genoeg clubs die de verwachtingen temperden en landskampioen werden, *HOEST* AZ *KUCH* Twente.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef De_kromme het volgende:
Je post twee keer hetzelfde. Ik weet dat je korte termijn geheugen niet goed functioneert, maar ik denk; ik zeg het maar even.
Verwachtingen temperen is voor verliezers, wil je een verliezer zijn?
Klopt, maar het moet wel realistisch zijn. Wordt eerst maar eens een stabiele middenmotor in dat dorp, denk ik dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.
Het erge is dat deze uitspraken niet van voor het seizoen zijn, maar op de huidige situatie zijn gebaseerd. Hoe ver ben je gezonken, als je nu nog gaat zeggen dat een zesde plaats 'prima' is?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt, zo deden Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden en dan valt het achteraf altijd mee.
Van een 10e naar een 5e plek (en nu kijk ik toch even naar vorig jaar) is niet laag inzetten.
Zet deze jongens onder téveel druk en ze zakken door het ijs. Geef ze géén druk en alleen complimenten en ze zakken ook door het ijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt, zo deed Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden, nog wat excuses over een jong elftal erachteraan, en dan valt het achteraf altijd mee.
Van een 10e naar een 5e plek (en nu kijk ik toch even naar vorig jaar) is niet laag inzetten.
Nee, we zijn gewoon realist in plaats van oppertunist.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
Beenhakker & Been taferelen zijn inderdaad (helaas voor jullie) nog niet uit de gelederen, zo te zien.
Dat ben ik wel met je eens. Als je los van de afgelopen jaren zo'n doelstelling bekijkt, is het gewoon nog steeds triest dat Feyenoord zo diep gezonken is dat een 5e plek als 'goed' gezien wordt. Zo ver had het nooit mogen komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het erge is dat deze uitspraken niet van voor het seizoen zijn, maar op de huidige situatie zijn gebaseerd. Hoe ver ben je gezonken, als je nu nog gaat zeggen dat een zesde plaats 'prima' is?
Beenhakker & Been taferelen zijn inderdaad (helaas voor jullie) nog niet uit de gelederen, zo te zien.
Een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis. Ik vind het wel een leuke.quote:
Ritmootje, om die ambities te hebben zullen er eerst nog heel wat schulden weggewerkt worden. Het is te hopen dat dit seizoen ALLES op zijn plek (blijft vallen) valt, en je dankzij een superseizoen OF miljoenen gaat pakken in de CL (Bosz scenario) OF je hele team verpatst voor tientallen miljoenen (Ahmadi, Clasie, Vrij bij elkaar moeten 20 miljoen opbrengen o.i.d. in dat geval, NETTO).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Als je los van de afgelopen jaren zo'n doelstelling bekijkt, is het gewoon nog steeds triest dat Feyenoord zo diep gezonken is, dat een 5e plek als 'goed' gezien wordt.
We zijn nu echter heel hard puin aan het ruimen, en binnen een jaar of 2,3 moet Feyenoord weer minimaal ambities hebben voor (V)CL-voetbal.
In je eerste post begin je weer over 'wij bij ADO'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
Waarom moeten jullie altijd over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? En dan mij ervan betichten dat ik moet oppleuren met mijn gezwets over ADO, als ik hierop inga. Hypocrisie noemen we dat.
ROT NOU EENS OP. Het is je al meerdere keren uitgelegd, ben je nou echt zo achterlijk? Jongens als Guidetti, Clasie, Bakkal: allemaal aan Van Geel te danken dat ze renderen. Net als onze marokkaan op het middenveld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
Waarom moeten jullie altijd over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? En dan mij ervan betichten dat ik moet oppleuren met mijn gezwets over ADO, als ik hierop inga. Hypocrisie noemen we dat.
Het is geen realisme om nu te zeggen dat een zesde plaats prima is. Als iemand bij mijn club, dat er momenteel goed voorstaat met de aankomende wedstrijden, zo'n uitspraak deed, zat ik het hier niet te vieren alsof ik op de Coolsingel sta.
Van Geel en co worden hier aanbeden, alsof ze de redders van Feijenoord zijn met hun de 'zesde plek' is prima voor komende seizoenen.
Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zet deze jongens onder téveel druk en ze zakken door het ijs. Geef ze géén druk en alleen complimenten en ze zakken ook door het ijs.
Doe wat Geel en Koeman precies nu doenEn je hebt de gouden sleutel tot succes.
Ik reageer op een Feijenoorder die begint over ADO, kan je wel lezen? ADO maakt een mindere periode door, niks aan het handje. Linkerrijtje is nog steeds doelstelling dit jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In je eerste post begin je weer over 'wij bij ADO'
Ja, jullie bij ADO staan weer kansloos tegen de streep aan. Wat een beleid zeg
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voor komend seizoen? 0,0001% kans. Wat is de inleg?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jij niet. Ga maar weg naar je Ado topic ofzo. Misschien zijn er nog wat ADO mensen die willen wedden of Toornstra morgen naar Barcelona gaat of niet
Dat bedoel ik dus met onrealistisch. De doelstelling zou moeten zijn 'geen nacompetitie spelen'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik reageer op een Feijenoorder die begint over ADO, kan je wel lezen? ADO maakt een mindere periode door, niks aan het handje. Linkerrijtje is nog steeds doelstelling dit jaar.
Rot toch op gekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.
Vlaar b.v. speelt echt niet beter dan vorig jaar.
overigens precies wat Van Hanegem zei vorig jaar, zet er 3 jongens bij en je speelt om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.
Vlaar b.v. speelt echt niet beter dan vorig jaar.
Vervang voor de lol eens het jaartal van deze post naar 2011, en de namen met Wijnaldum, Castaignos en Fer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
Maar als dit seizoen Guidetti, Bakkal en Ahmadi vertrekken, kan je zomaar weer rechterrijtje staan komend seizoen.
Dit dus, hij heeft in deze nog deels gelijk ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Happel het volgende:
Doe even normaal tegen die Hagenees. Niks wat die zegt kan niet. Dat sommigen niet begrijpend kunnen lezen is niet zijn fout.
Die man ziet het ook gewoon nog steeds hartstikke goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
overigens precies wat Van Hanegem zei vorig jaar, zet er 3 jongens bij en je speelt om het kampioenschap.
Je bent selectief aan het quoten Ritmo. Ik zeg namelijk specifiek dat ik Van Geel er wel voor aan zie om dit scenario (volgend seizoen rechterrijtje na vertrek Guidetti / Bakkal / Ahmadi) niet uit te laten komen. Dat ik méér neig naar dat scenario als wat anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vervang voor de lol eens het jaartal van deze post naar 2011, en de namen met Wijnaldum, Castaignos en Fer?
Jij denkt echt dat van Geel de Messias is he? Alleen Guidetti is misschien aan hem toe te wjizen, Bakkal had elke TD gehaald in de plaats van Fer. Van Clasie was het al duidelijk dat hij door zou stromen naar Feijenoord, en niet van Geel laat hem zo goed spelen; dat zijn de verdiensten van Koeman. El Ahmadi speelt weer goed door van Geel? Klinklare onzin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ROT NOU EENS OP. Het is je al meerdere keren uitgelegd, ben je nou echt zo achterlijk? Jongens als Guidetti, Clasie, Bakkal: allemaal aan Van Geel te danken dat ze renderen. Net als onze marokkaan op het middenveld.
Hij haalde twee ongelofelijk belangrijke spelers, en zorgde voor een trainingsstaf die alles en iedereen op scherp krijgt en ze beter laat voetballen dan ooit. NOGAL LOGISCH HE dat Van Geel hier wordt aangeboden na jarenlang wanbeleid.
Tuurlijk zijn we gretig voor meer, maar na de afgelopen seizoenen zijn we ook erg nederig geworden. Gelukkig hebben we een trainingsstaf die de verwachtingen tempert, JUIST OMDAT daardoor resultaten beter behaald kunnen worden (spelen in de luwte van de 'top' gaat ons perfect af).
En dit komt allemaal door van Geel zeker? Wat een grap.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot toch op gek. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter. Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI
). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.
Ja, Vlaar loopt even te kutten. Big deal. Die positie is nu toch al ruim bezet..
Die jongens kunnen zich optrekken aan het viertal spelers die ik noemde. Dat konden ze vorig jaar niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot toch op gek. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter.
Dat komt niet direct door v. Geel of door een 'knopje' die KGB nu raakt. Die braken ook zelfs al door onder Been.quote:Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.
niet alleen dat , maar ook de jeugdspelers verlengenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat van Geel de Messias is he? Alleen Guidetti is misschien aan hem toe te wjizen, Bakkal had elke TD gehaald in de plaats van Fer. Van Clasie was het al duidelijk dat hij door zou stromen naar Feijenoord, en niet van Geel laat hem zo goed spelen; dat zijn de verdiensten van Koeman. El Ahmadi speelt weer goed door van Geel? Klinklare onzin.
[..]
En dit komt allemaal door van Geel zeker? Wat een grap.
Wat ik wou zeggen, is dat je het als TD ook deels zelf in de hand hebt hoe je omgaat met het vertrek van belangrijke spelers. Ik vind het feit dat er 4 spelers vertrekken geen excuus om van de 5e plek naar de 12e plek terug te vallen. Maar eigenlijk mag Feyenoord sowieso nooit meer zo ver terug vallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent selectief aan het quoten Ritmo. Ik zeg namelijk specifiek dat ik Van Geel er wel voor aan zie om dit scenario (volgend seizoen rechterrijtje na vertrek Guidetti / Bakkal / Ahmadi) niet uit te laten komen. Dat ik méér neig naar dat scenario als wat anders..
Dat mag jij vinden. Wat is die obsessie van jou toch met Den Haag trouwens? Het gaat hier over Feijenoord.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met onrealistisch. De doelstelling zou moeten zijn 'geen nacompetitie spelen'
Nee, maar ze zijn wel merkbaar beter geworden. En daar ging het omquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die jongens kunnen zich optrekken aan het viertal spelers die ik noemde. Dat konden ze vorig jaar niet.
Euh, jawel, maakt een hele hoop uit. Vertrouwen, instromen in een elftal met kwaliteit i.p.v. reddeloos verloren zijn in een veredeld jeugdelftal (Wijnaldum, Fer als vice-aanvoerder met zijn 19 jaarquote:Dat komt niet direct door v. Geel of door een 'knopje' die KGB nu raakt. Die braken ook zelfs al door onder Been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |