abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107779740

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107779746
Vitesse thuis. Zeg het maar. :)
pi_107780362
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat we voor 3 punten moeten gaan. :')

pi_107780417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De 0 houden :')
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 09:29:14 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107781354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk dat vitesse dat ook vindt, dat wij dat moeten doen. Het wordt waarschijnlijk een "handbalwedstrijd" met een zwaar achteroverleunend vitesse dat gokt op een counter, en op meer ruimte naarmate de tijd voor Feyenoord begint te dringen.

Ik heb dus een advies voor Koeman: snel scoren!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107782143
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt een leuke wedstrijd denk ik. :Y
-
pi_107783529
Het kan zijn dat Ajacieden hier komen trollen, omdat ze niet willen geloven dat 1) er volgend jaar toch weer een of andere crisis zal zijn bij hun 2) dat Vertonghen echt niet meer dan 8 miljoen waard is en 3) ze niet willen begrijpen dat ze zonder aankopen volgend jaar nergens zullen zijn, terwijl ze voor veel aankopen toch echt CL nodig hebben.

Dus, aangezien ze niet de discussie aandurfden gingen ze Guidetti en mijn persoon uitmaken voor trollers. Nu trollen ze in het Clasie-topic en waarschijnlijk straks hier.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107783550
Bedankt voor het melden.
★★★
pi_107783587
Als Vertonghen speelt zoals 'ie dit seizoen speelt is 'ie nog geen acht ton waard. Als hij top is haalt hij de tien miljoen niet, dat ben ik met je eens. Niet per se omdat hij niet goed genoeg is, maar wanneer wordt er nou zoveel geld voor een verdediger betaald?
pi_107783641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Vertonghen speelt zoals 'ie dit seizoen speelt is 'ie nog geen acht ton waard. Als hij top is haalt hij de tien miljoen niet, dat ben ik met je eens. Niet per se omdat hij niet goed genoeg is, maar wanneer wordt er nou zoveel geld voor een verdediger betaald?
Met een contract voor één jaar.
Maar laten we die discussie aub niet hier voeren.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107783658
quote:
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.
pi_107783660
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:58 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Met een contract voor één jaar.
Dat wist ik niet.
pi_107783670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.
Kuttroll doe normaal.
Bron?
Omdat het gewoon zo is.
★★★
pi_107783672
quote:
Ach ja, hier hoeft die discussie ook niet gehouden te worden. Maar het was even aangeven waarom er waarschijnlijk allemaal Joden straks hierheen komen.

Die discussie mag je aangaan in het Joden-topic.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107784161
Rot lekker op hier met je Vertonghen man. Heeft niks met Feyenoord te maken.
Tenzij je hem wil uitlachen n.a.v. De Klassieker natuurlijk.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107784479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die Guidettigast mag ik nog minder dan de gemiddelde Ajacied (net als De_Kromme trouwens) dus dat zegt al genoeg :').

Beide users die de naam van de speler besmeuren :N

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 11:23:46 ]
pi_107784484
Vertonghen :P

pi_107784623
Wat deed Guidetti eigenlijk in Kenia?
pi_107784688
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Adames het volgende:
Heeft hij jaren gewoond.
pi_107784763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Adames het volgende:
Waar denk je dat z'n gouden techniek vandaan komt? Jarenlang op blote voetjes tegen de negers gevoetbald.
pi_107784859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heeft hij jaren gewoond.
Ah, vandaar. Een goede vriend van me zag hem daar een aantal weken geleden in een aftandse strandtent
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:41:38 #22
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107785228
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar denk je dat z'n gouden techniek vandaan komt? Jarenlang op blote voetjes tegen de negers gevoetbald.
:D
pi_107785370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:33 schreef Adames het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Een goede vriend van me zag hem daar een aantal weken geleden in een aftandse strandtent
Vet! Foto's? _O_
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:59:33 #24
364829 elCholo
Facta non Verba
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 12:07:30 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107786145
Waarom moeten we het hier over de meest irritante jood hebben?

OT :

Zondag 16.30, wel een kut tijd :') Maar ik heb wel vertrouwen zeker nu Bony en die andere negert niet mee doen *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_107786184
Vind het juist een heerlijke tijd, 16.30.

En tijd om uit te slapen én tijd voor een goede PMDS.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:20:20 #27
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107786549
Ik vind half 5 ook relaxt. Lekker rustig aan doen, eerst even met school bezig, potje fifa en om half 5 genieten van Feyenoord :) Het wordt dan weer beetje donker en de kuip in het donker is magisch.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107786650
RKC is toch op zaterdag uiteindelijk?
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 12:23:58 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107786689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:22 schreef Muto het volgende:
Ja, 18.45.
4045
onlogisch
pi_107786690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:22 schreef Muto het volgende:
Ja, kwart voor 7.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 12:24:18 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107786709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, kwart voor 7.
Slome.
4045
onlogisch
pi_107786719
Ah thanx.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:27:15 #33
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107786796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, kwart voor 7.
Pfff dat vind ik pas een beroerde tijd. Ik ga liever tot een uur of 20:00 lekker zuipen in de stad. Nu is het allemaal nét niks!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107786829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Pfff dat vind ik pas een beroerde tijd. Ik ga liever tot een uur of 20:00 lekker zuipen in de stad. Nu is het allemaal nét niks!
Idd :P
Welk vak zit jij?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107786886
quote:
Bert van Marwijk, bondscoach van het Nederlands elftal, houdt de ontwikkeling van Jordy Clasie nauwlettend in de gaten. De twintigjarige middenvelder werd vorig seizoen verhuurd aan Excelsior en keerde afgelopen zomer weer terug bij Feyenoord. Clasie ontwikkelde zich stormachtig en is een van de sterkhouders in het elftal van Ronald Koeman.

"Ik volg hem op de voet, hij staat op een lijst", vertelde Van Marwijk tegen Voetbal International. "Ik dacht altijd dat Clasie een balafpakkertje was, maar voetballend doet hij het uitstekend. Ik vind hem fysiek niet slecht, hij herkent de momenten van druk zetten en sleept dan het hele elftal mee. En als je goed kunt voetballen en het 'ziet', dan ben je slim genoeg om duels te vermijden."

Van Marwijk waarschuwde Clasie wel voor mogelijke gemakzucht. "Nu begint het pas. Als je goed presteert bij een club als Feyenoord en als je genoemd wordt als kandidaat-international, gaan mensen anders naar je kijken. De foutjes die je maakt worden niet meer met de mantel der liefde bedekt. Langzaam groei je als speler toe naar een nieuwe status. De vraag is dan: hoe ga je daarmee om? Maar zoals ik Clasie ken, uit interviews en verhalen, is hij heel stabiel en geen praatjesmaker. Dat bevalt me wel."
Van Marwijk _O_
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:30:02 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107786893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd :P
Welk vak zit jij?
Ik zwerf een beetje door heel vak W heen. Maar ben er niet altijd vanwege me 'eigen voetbalcarriere' ;) Maar vanwege me blessure dit seizoen wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door satecl op 09-02-2012 12:36:53 ]
pi_107787185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Van Marwijk _O_
Tijd dat hij de Vrij en BMI ook oproept. Met alle respect maar als Braafheid en Anita meegaan naar het EK dan zou ik daar niets van begrijpen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:46:28 #38
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107787416
Hopelijk wacht van Marwijk nog eventjes met het oproepen van Feyenoorders.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:47:22 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107787442
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Tijd dat hij de Vrij en BMI ook oproept. Met alle respect maar als Braafheid en Anita meegaan naar het EK dan zou ik daar niets van begrijpen.
De Vrij en BMI zijn centrale verdedigers dus hebben helemaal niets te maken met Braafheid en Anita. Die worden voor de LB gebruikt. Noem dan Nelom, al moet die nog wel wat constanter worden.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:00:34 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107787822
Als back up zijn de vrij en BMI prima.
Al denk ik eerder Vlaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:20:27 #41
321382 vandermar
pi_107788533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef satecl het volgende:

[..]

De Vrij en BMI zijn centrale verdedigers dus hebben helemaal niets te maken met Braafheid en Anita. Die worden voor de LB gebruikt. Noem dan Nelom, al moet die nog wel wat constanter worden.
Hoezo constanter? BvM ziet toch wel dat Nelom zijn bodem hoger is dan Anita zijn top?
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:22:47 #42
321382 vandermar
pi_107788617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als back up zijn de vrij en BMI prima.
Al denk ik eerder Vlaar.
Bruma speelt nooit dus die zou sowieso moeten afvallen. Wisgerhof kan het nooit bijbenen. Vlaar gaat mee, Maduro zal ook wel meegaan, geen idee hoe vaak hij speelt. Blijven niet veel over. BMI en de Vrij zullen ook wel op lijstje staan.

O, je hebt Douglas nog maar die is nog niet speelgerechtigd.
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:34:22 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107789027
Diezelfde jongens verzopen ook geregeld afgelopen seizoen he en werden weggespeeld door een Ado in eigen huis, dat moet je ook niet vergeten.
Leuk dat ze op de been blijven tegen Nederlandse clubs, maar tegen een grootmacht als Duitsland moet je toch echt van andere huizen komen en ik betwijfel of ze dat niveau gaan halen.

Overigens heeft Bruma in Duitsland ondertussen ook alweer 14 wedstrijden achter z'n naam, dus nooit is wel ietwat overdreven.
Talentvolle jonge gasten die eraan zitten te komen moeten na dit toernooi gewoon de kans krijgen in wedstrijden om langzaamaan te wennen en niet voor de leeuwen gooien, dat gaat 8 op de 10 keer aardig tot goed bij Feyenoord maar het Nederlands elftal toch echt even iets anders.
pi_107789079
Denk dat van Marwijk met de Vrij en BMI nog wel even gaat wachten. Hij zal iig volgend seizoen wel eens willen zien hoe ze het in Europa gaan doen.
pi_107791858
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat van Marwijk met de Vrij en BMI nog wel even gaat wachten. Hij zal iig volgend seizoen wel eens willen zien hoe ze het in Europa gaan doen.
Hebben nog niks in het Nederlands elftal te zoeken idd. BMI mag zich eerst lekker doorontwikkelen bij Feyenoord. Volgend seizoen zien we wel. De Vrij komt hopelijk ook nog genoeg aan spelen toe. Blijf de keuze tussen die 2 verschrikkelijk vinden.
pi_107792711
quote:
RvP: 'Nooit spijt gehad van overstap naar Feyenoord'

Geschreven op 2012-02-09 om 12:39:41 | Bekeken: 7477 | Reacties: 29 | Foto: OrangePictures |
Bron: RobinVanPersie.com

Robin van Persie mag zichzelf op dit moment één van de beste spelers van de wereld noemen. De spits van Arsenal is met 22 doelpunten topscorer van de Premier League en heeft sinds dit seizoen van trainer Arsène Wenger bovendien de aanvoerdersband gekregen. Het voormalig talent van Excelsior en Feyenoord lanceerde onlangs zijn officiële website, waar hij vertelt over zijn jongere jaren als voetballer. 'Ik heb nooit spijt gehad van mijn beslissing om naar Feyenoord te gaan.'
'Toen ik 12 jaar was, stond ik voor mijn eerste voetbal dilemma,' vertelt Van Persie. 'Ik had net een geweldig jaar achter de rug bij Excelsior onder trainer Renee Hessel. Het was een geweldig team, we hadden zoveel plezier en wonnen de regionale competitie. Toen had ik een keuze te maken: of naar Sparta, waar veel van mijn vrienden speelden; of naar Feyenoord. Excelsior probeerde mij ervan te overtuigen om naar Feyenoord te gaan, omdat de clubs een samenwerkingsverband hebben.'

Het werd dan ook Rotterdam-Zuid. 'Vanaf de eerste minuut dat ik heb besloten om naar Feyenoord te gaan, heb ik er nooit spijt van gehad. Het hele team was erg close met elkaar en we werden allemaal goede vrienden. Ik was aanvoerder dat jaar en we werden kampioen,' zegt de Rotterdammer. 'Het jaar erna had ik niet zo'n goed seizoen, maar in de B'tjes vond ik het plezier weer terug.'

Een stap hogerop was dan ook een logisch vervolg voor Van Persie. 'Vervolgens ging ik naar het O/18 team. Hier speelde ik niet veel, maar vlak voor de winterstop kreeg mijn concurrent persoonlijke probleem waardoor hij niet kon spelen. Ik greep mijn kans met beide handen aan. Uiteindelijk speelde ik iedere wedstrijd en scoorde ik meer dan twintig doelpunten.'

'Daarna schoof ik door naar de beloften van Feyenoord. Ik speelde een half seizoen in het tweede elftal totdat Bert van Marwijk mij een kans gaf bij de A-selectie. Ik trainde slechts één week mee voordat hij me in de basis zette tegen Vitesse. Dit was mijn officiële debuut in mijn profcarrière. Drie maanden later stond ik als basisspeler met de UEFA Cup in mijn handen. Het was een geweldig moment, waarvan ik vroeger als kind alleen maar van kon dromen.'

Na het winnen van de UEFA Cup, wat nog steeds de grootste prijs op zijn erelijst is, kende de geboren Kralinger een mindere periode. 'Ik speelde niet goed en dat bleef nog een paar maanden zo, totdat ik mijn vrouw Bouchra ontmoette in de herfst van 2002. Dit was mijn keerpunt. Ik was verliefd en voelde mij de gelukkigste man van de wereld,' vervolgt de international, die inmiddels twee kinderen (Shaqueel en Dina Layla) met zijn vrouw heeft.

'In december gingen we op trainingskamp met Feyenoord naar Las Palmas. Daar speelden we een klein toernooi, waar ik gelukkig op mijn favoriete positie mocht spelen: net achter de spits. Ik excelleerde in deze wedstrijden en werd speler van het toernooi. Vanaf dat moment bleef ik goed spelen tot aan het einde van het seizoen. In de tweede seizoenshelft waren mijn beste wedstrijden tegen AGOVV, waarin ik vijf keer scoorde. Drie dagen later speelden we tegen Ajax en scoorde ik. Dit waren mijn beste maanden bij Feyenoord als ik erop terugkijk.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107793694
quote:
Castelen: "In de zomer is het voorbij bij HSV"

Aan het ongelukkige dienstverband van Romeo Castelen bij Hamburger SV komt na dit seizoen een einde. De 28-jarige aanvaller moet op zoek naar een andere club.

"In de zomer is het voor mij bij HSV voorbij", zei Castelen donderdag in de krant Bild. De Nederlander verruilde Feyenoord in 2007 voor HSV, maar speelde sindsdien vanwege blessureleed slechts zeventien wedstrijden in de Bundesliga.

Castelen moest liefst vier operaties aan zijn knie ondergaan. De voormalig international speelt dit seizoen op basis van een 'prestatiecontract' bij HSV. "Ik weet dat HSV niet met me verder gaat. Ze hebben al heel veel geduld met me gehad", aldus Castelen

bron: http://www.voetbalprimeur(...)voorbij_bij_HSV.html
Nieuwe buitenspelert? ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:53:17 ]
pi_107793880
Die gast maakt altijd toffe filmpjes. :)

pi_107794154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nieuwe buitenspelert? ;)
Als er geen vertrekt hoeft het niet. Anders gewoon een prestatie contract geven.
pi_107794498
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als er geen vertrekt hoeft het niet. Anders gewoon een prestatie contract geven.
Hij is transfervrij, dus wat dat betreft valt hij binnen de categorie van Martin. ;)
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:25:53 #51
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107794873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Paul-89 het volgende:

Dat einde, kippenvel man _O_
pi_107794902
hij heeft bij hsv wel heel weinig gespeeld
* Verwijderd *
pi_107795040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
hij heeft bij hsv wel heel weinig gespeeld
Niet halen man. Castelen is een one-trick-pony. "Hé kijk eens, verrassend, hij kiest WEDEROM om rechtsom te gaan. Dat had niemand verwacht zeg! :')". Echt, de mandekkers van Castelen hadden de simpelste baan ooit. Gewoon linksachterin blijven plakken, koffie drinken, wachten tot Castelen over rechts aangerend kwam, pootje strekken en de bal veroverd. :').
pi_107795089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet halen man. Castelen is een one-trick-pony. "Hé kijk eens, verrassend, hij kiest WEDEROM om rechtsom te gaan. Dat had niemand verwacht zeg! :')". Echt, de mandekkers van Castelen hadden de simpelste baan ooit. Gewoon linksachterin blijven plakken, koffie drinken, wachten tot Castelen over rechts aangerend kwam, pootje strekken en de bal veroverd. :').
Cabral niet dan? Opkomen aan de rechterkant, 3 vrije mannen overslaan, voorzetkans niet zien, niet naar een teamgenoot in de buurt passen, niet terugpassen op de rechtsback, maar naar binnen gaan en minstens 5 meter over schieten.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:36:07 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107795146
quote:

[..]

Des te knapper dat ie in de eerste twee seizoenen 19 goals en 17 assists achter z'n naam had staan bij ons. :D
Traag van begrip die vleugel verdedigers blijkbaar. :+
pi_107795169
quote:

[..]

Schaken en Fernandez ook. Dan schat ik Castelen toch nog wel een stukje hoger in, alleen zou ik hem niet nemen door z'n blessures.
pi_107795695
Ik zie trouwens nu pas het stukje bij VI over Clasie, die Derksen. _O-

Ja ze hebben Clasie vorig jaar bij Excelsior gedropt en dat is een teken dat ze de hoop al hadden opgegeven. :')

Iets meer voetbalverstand kan geen kwaad.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:56:17 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107795808
Haha die Derksen moet je ook vooral niet serieus nemen als het gaat over zaken die spelen bij een club. _O-
Lijkt wel alsof die beste vent ergens eind jaren 90 is gestopt met nadenken.
pi_107795848
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Haha die Derksen moet je ook vooral niet serieus nemen als het gaat over zaken die spelen bij een club. _O-
Lijkt wel alsof die beste vent ergens eind jaren 90 is gestopt met nadenken.
Het is echt schrijnend idd, maar Gijpie ook hoor.
pi_107796062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Des te knapper dat ie in de eerste twee seizoenen 19 goals en 17 assists achter z'n naam had staan bij ons. :D
Traag van begrip die vleugel verdedigers blijkbaar. :+
Is ook wel verdienste van K2 natuurlijk ;).
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:07:04 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107796204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is ook wel verdienste van K2 natuurlijk ;).
Hij deed het toch maar, voor een vrij beperkte vleugelspeler heeft ie wel een optimaal rendement gehad.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:23:59 #62
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107796790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Paul-89 het volgende:

Ja ze hebben Clasie vorig jaar bij Excelsior gedropt en dat is een teken dat ze de hoop al hadden opgegeven. :')

Dat slaat ook nergens op. Iemand bij een Eredivisieclub droppen omdat je geen vetrouwen meer in die jongen heb :')

Sowieso geloof ik niet dat ze hem al hadden afgeschreven. Want Clasie was vaak in de jeugdelftallen van Oranje aanvoerder(zie foto's) en speelde zeer verdienstelijk. Volgens mij is hij zelfs ook aanvoerder geweest bij de jeugdelftallen van Feyenoord, maar dat weet ik niet zeker...

pi_107796803
Is er een petitie voor Guidetti?
pi_107796825
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:07 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hij deed het toch maar, voor een vrij beperkte vleugelspeler heeft ie wel een optimaal rendement gehad.
Zullen weinig clubs voor hem in de rij staan. Transfervrij ophalen en prestatiecontract zoals bij HSV geven; kun je geen buil aan vallen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:27:56 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107796941
Die jongen komt niet meer fatsoenlijk aan de bak op het hoogste niveau, daar durf ik m'n geld wel op in te zetten.
Speelt straks weer een wedstrijd of 5 bij een redelijk team en ligt er dan weer een half seizoen uit, zakt verder weg en stopt uiteindelijk in de schaduw van het spelletje bij een JL-club.

Altijd jammer wanneer voetballers op - relatief - jonge leeftijd moeten stoppen omdat het lichaam niet meer mee kan.
Goede reminder dat ik maar eens een afspraak moet maken voor m'n rotte knie, lang leve dat mooie spelletje. O+
pi_107796982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Lastpost het volgende:
Die jongen komt niet meer fatsoenlijk aan de bak op het hoogste niveau, daar durf ik m'n geld wel op in te zetten.
Speelt straks weer een wedstrijd of 5 bij een redelijk team en ligt er dan weer een half seizoen uit, zakt verder weg en stopt uiteindelijk in de schaduw van het spelletje bij een JL-club.

Altijd jammer wanneer voetballers op - relatief - jonge leeftijd moeten stoppen omdat het lichaam niet meer mee kan.
Goede reminder dat ik maar eens een afspraak moet maken voor m'n rotte knie, lang leve dat mooie spelletje. O+
Goede test voor de methode Verheijen :7
pi_107797013
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Goede test voor de methode Verheijen :7
Hij is een inspanningsfysioloog, geen Jomanda.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:33:47 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107797121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Paul-89 het volgende:

Beetje raar, zeker omdat Schelvis vorig jaar in hetzelfde programma nog meldde dat Feyenoord overwoog om hem eerder terug te halen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107797122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is een inspanningsfysioloog, geen Jomanda.
Zelfs Cisse heeft speelminuten kunnen maken dit seizoen :+

Schalke heeft ook enorm veel geduld met hem gehad. Dat geeft aan dat ie er echt nog wel wat van kan. Als je zo'n speler voor een appel en een ei binnen kan halen moet je dat gewoon proberen.
pi_107797178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zelfs Cisse heeft speelminuten kunnen maken dit seizoen :+

Schalke heeft ook enorm veel geduld met hem gehad. Dat geeft aan dat ie er echt nog wel wat van kan. Als je zo'n speler voor een appel en een ei binnen kan halen moet je dat gewoon proberen.
Zo'n speler? We hebben het toch over Romeo fucking Castelen en niet Messi?
Vergane glorie, wat die glorie dan ook ooit heeft mogen voorstellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797229
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Caland het volgende:

[..]

We hebben het ook nog steeds over Feyenoord zonder euro's en Schaken, Fernandez en Cabral als andere optie's :')
pi_107797270
Ja, dus laten we in zee gaan met een speler die de laatste 5 jaar nog geen wedstrijd heeft gespeeld. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

We hebben het ook nog steeds over Feyenoord zonder euro's en Schaken, Fernandez en Cabral als andere optie's :')
Dit dus, ik zeg niet dat we hem moeten halen maar ik zou toch gaan kijken of je ergens een aardige buitenspeler voor niet te veel kan oppikken.
* Verwijderd *
pi_107797293
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
Ja, dus laten we in zee gaan met een speler die de laatste 5 jaar nog geen wedstrijd heeft gespeeld. _O_
Als je die speler per wedstrijd betaald en transfervrij binnen komt, waarom niet? *O*
pi_107797305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als je die speler per wedstrijd betaald en transfervrij binnen komt, waarom niet? *O*
Ja, als als als.

Beter halen we gewoon een speler die wel fit is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, als als als.

Dit dus. Die blessuregevoelige spelers bij Feijenoord ben ik na een bepaald seizoen zo zat geworden dat ik blij ben dat dit soort jongens niet meer bij Feijenoord komen.

Ik bedoel... Tomasson, mijn jeugdheld. ;(. 2,5 miljoen per jaar en dan maar op de bank zitten. :{
pi_107797352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus. Die blessuregevoelige spelers bij Feijenoord ben ik na een bepaald seizoen zo zat geworden dat ik blij ben dat dit soort jongens niet meer bij Feijenoord komen.

Ik bedoel... Tomasson, mijn jeugdheld. ;(. 2,5 miljoen per jaar en dan maar op de bank zitten. :{
Echt zoveel?
* Verwijderd *
pi_107797361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, als als als.

Het is maar 1 als want transfervrij is ie sowieso :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:44:40 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797462
Haha zijn er nou echt mensen die hier menen dat Feyenoord Castelen moet terug halen !!?? :D Hou toch op zeg, die jongen is alleen maar geblesseerd. Als hij op de training al een schouderduw krijgt van Bruno Martins Indi ligt hij weer 3 maanden aan de kant.

Buitendat heb ik hem nooit bijzonder gevonden. Een zeer voorspelbare buitenspeler, daar zijn er genoeg van in de Eredivisie. Met Cabral, Schaken, Fernandez, Cisse en Manu hebben we al 5 buitenspelers. We kunnen inderdaad wel wat beters gebruiken(over Manu ga ik nog niet oordelen, Cabral kan nog groeien), maar kom niet met een speler die in 5 jaar een paar minuten heeft gemaakt.

[Droomwereld]
Wat zou het toch mooi zijn als je volgend seizoen met Drenthe en Ryo op de flanken speel O+
[\Droomwereld]
pi_107797475
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie was zijn concurrent die persoonlijke problemen kreeg dan? Die was dus beter dan Van Persie...
BFF met GGMM
pi_107797505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef satecl het volgende:
Haha zijn er nou echt mensen die hier menen dat Feyenoord Castelen moet terug halen !!?? :D Hou toch op zeg, die jongen is alleen maar geblesseerd. Als hij op de training al een schouderduw krijgt van Bruno Martins Indi ligt hij weer 3 maanden aan de kant.

Buitendat heb ik hem nooit bijzonder gevonden. Een zeer voorspelbare buitenspeler, daar zijn er genoeg van in de Eredivisie. Met Cabral, Schaken, Fernandez, Cisse en Manu hebben we al 5 buitenspelers. We kunnen inderdaad wel wat beters gebruiken(over Manu ga ik nog niet oordelen, Cabral kan nog groeien), maar kom niet met een speler die in 5 jaar een paar minuten heeft gemaakt.

[Droomwereld]
Wat zou het toch mooi zijn als je volgend seizoen met Drenthe en Ryo op de flanken speel O+
[\Droomwereld]
Precies dit. Linkerkant is prima bezet, op rechts mag er wel één bij ja (rechtspoot).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797580
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies dit. Linkerkant is prima bezet, op rechts mag er wel één bij ja (rechtspoot).
Zullen we het houden op "linkerkant is bezet"? :D Met de jongens die daar lopen ga je de oorlog ook niet winnen :').

Maar inderdaad, onze rechterflank heeft enorm versterking nodig. Wat dat betreft jammer dat Hofs niet bij ons rondloopt, daar was ik altijd wel gecharmeerd van. Had ook een lekkere wisselwerking met Makaay.

Overigens stond die wel op 't middenveld ..
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:48:36 #83
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha welnee joh!! Niet zoveel! Hij was al redelijk op zijn retour toen hij gehaald werd. Dit is een stuk uit 2010:

Feyenoord heeft meeste spelers in Inkomens Top 100
4 februari 2010
Sportweek heeft deze week de top 100 bestverdienende sporters met eeen Nederlands paspoort gepubliceerd. Feyenoord heeft de meeste spelers in de top 100, te weten Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Kevin Hofland, Tim de Cler, Karim El Ahmadi, Jonathan De Guzman, Ron Vlaar en Diego Biseswar, die samen ruim 10 miljoen euro verdienen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso minder dan 550.000 euro.
pi_107797623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zullen we het houden op "linkerkant is bezet"? :D Met de jongens die daar lopen ga je de oorlog ook niet winnen :').

Maar inderdaad, onze rechterflank heeft enorm versterking nodig. Wat dat betreft jammer dat Hofs niet bij ons rondloopt, daar was ik altijd wel gecharmeerd van. Had ook een lekkere wisselwerking met Makaay.

Op links heb je Cissé en Cabral. Cissé is mits fit gewoon een prima eredivisiespeler, Cabral heeft nog wel een jaartje of 2 nodig voor hij richting bijvoorbeeld het niveau Assaidi kan groeien.

Op rechts heb je....Schaken :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797655
We krijgen toch nog een miljoen van Denemarken omdat Tonasson een jaar niet heeft kunnen spelen bij ons?
pi_107797682
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha welnee joh!! Niet zoveel! Hij was al redelijk op zijn retour toen hij gehaald werd. Dit is een stuk uit 2010:

4 februari 2010
Sportweek heeft deze week de top 100 bestverdienende sporters met eeen Nederlands paspoort gepubliceerd. Feyenoord heeft de meeste spelers in de top 100, te weten Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Kevin Hofland, Tim de Cler, Karim El Ahmadi, Jonathan De Guzman, Ron Vlaar en Diego Biseswar, die samen ruim 10 miljoen euro verdienen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daar nou bij? Die 2,5 miljoen klopt trouwens ook voor geen meter :D.

Tomasson verdiende 1,1 miljoen per jaar.
pi_107797685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Guidetti het volgende:
We krijgen toch nog een miljoen van Denemarken omdat Tonasson een jaar niet heeft kunnen spelen bij ons?
Daar geloof je nog in?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107797686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef satecl het volgende:

[..]

4 februari 2010

SPOILER
Tomasson heeft geen Nederlands paspoort?
* Verwijderd *
pi_107797690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Guidetti het volgende:
Volgens mij moet daar nog uitspraak over gedaan worden. Verwacht eigenlijk niet dat we dat geld ooit gaan zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Precies, die zat ergens tussen de 1 en 1.5
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:52:01 #91
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Tomasson heeft geen Nederlands paspoort?
Pfff overeen gelezen, sorry!! Maar sowieso geen 2,3 miljoen..
pi_107797720
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij moet daar nog uitspraak over gedaan worden. Verwacht eigenlijk niet dat we dat geld ooit gaan zien.
Dat geld gaan we nooit zien nee. En terecht. Als dat gebeurt wordt er een precedent geschept waarbij landelijke bonden verantwoordelijk worden voor de kosten die mislopen worden als spelers geblesseerd raken.

Stel je eens voor dat Eto'o dan geblesseerd raakt :D.
pi_107797744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat geld gaan we nooit zien nee. En terecht. Als dat gebeurt wordt er een precedent geschept waarbij landelijke bonden verantwoordelijk worden voor de kosten die mislopen worden als spelers geblesseerd raken.

Dan is heel dat land failliet, alweer :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan is heel dat land failliet, alweer :')
_O-
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:53:23 #95
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107797770
2004:
Augustus - Lichte hamstringklachten

2005:
Januari: Enkelklachten
November: Hamstringblessure
December: Hamstringblessure weer opspelend

2006:
Februari: Lichte knieblessure
Juli: Botkneuzing enkel
Juli: Start nieuwe enkelblessure

2007:
Januari-Februari: Enkelblessure (sinds juli 2006)
September: Hamstringblessure

2008:
Januari-December: Knieblessure opnieuw

2009:
Januari-Augustus: Herstel knieblessure
Oktober: Los kraakbeen knie

2010:
Augustus-December: Knieblessure

2011:
November-December: Liesblessure

Ideale speler dus om aan te trekken. O+
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:54:00 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Buitendat.. Stel dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Clasie speelt op het EK 2012 een wereldtoernooi en dus mede daardoor kan hij naar Barcalona voor 20 miljoen. Dat heeft Feyenoord dan te danken aan de KNVB. Want die heeft hem meegenomen. Zou Feyenoord dan nog een deel naar de KNVB over moeten maken?
pi_107797816
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben toch blij dat enkele users hier nooit een technische functie bij Feyenoord gaan bekleden :')

Wie was ook alweer die koekwaus die liever Fernandez dan Guidetti in de spits zag? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Buitendat.. Stel dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Clasie speelt op het EK 2012 een wereldtoernooi en dus mede daardoor kan hij naar Barcalona voor 20 miljoen. Dat heeft Feyenoord dan te danken aan de KNVB. Want die heeft hem meegenomen. Zou Feyenoord dan nog een deel naar de KNVB over moeten maken?
Die gaat neem ik aan niet mee naar het EK
* Verwijderd *
pi_107797872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben toch blij dat enkele users hier nooit een technische functie bij Feyenoord gaan bekleden :')

Wie was ook alweer die koekwaus die liever Fernandez dan Guidetti in de spits zag? _O-
Eens, dan was Koeman nooit aangesteld ;)
pi_107797876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]

:D Daar heb ik toen zo vreselijk om moeten lachen. Ik dacht echt 'die is niet goed'. Was inZanity volgens mij. Verder een toffe gast hoor :D
pi_107797902
quote:

[..]

Waarom zou dat ooit gebeuren? De bond verdient miljoenen aan de spelers, da's meer dan genoeg plezier wat ze hebben aan spelers waar ze geen reet voor hoeven te doen qua opleiding / et cetera.
pi_107797981
quote:

[..]

De KNVB betaald juist geld aan Clasie om voor het Nederlands Elftal uit te komen.
Ze 'huren' hem eigenlijk in, terwijl de uefa zorgt voor de ek organisatie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107798052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef eight het volgende:

[..]

De KNVB betaald juist geld aan Clasie om voor het Nederlands Elftal uit te komen.
Ze 'huren' hem eigenlijk in, terwijl de uefa zorgt voor de ek organisatie.
Euh, nee. De KNVB verdient miljoenen. Kijk het maar na. Het enige wat die jongens krijgen zijn winstpremies van enkele tonnetjes als ze wereldkampioen worden. Iets wat in het niet valt bij hun jaarsalarissen :').
pi_107798148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Euh, nee. De KNVB verdient miljoenen. Kijk het maar na. Het enige wat die jongens krijgen zijn winstpremies van enkele tonnetjes als ze wereldkampioen worden. Iets wat in het niet valt bij hun jaarsalarissen :').
Volgens mij krijgen alle spelers een soort startgeld alleen al voor deelname. Er zijn daarnaast extra premies te verdienen dmv prestaties.

edit: Wat doet de KNVB eigenlijk met al die miljoenen? Rondom het ek2008 hebben ze al zo'n 10 miljoen verdiend en met het afgelopen wk al bijna 24 miljoen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:11:53 #105
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107798315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarom zou dat ooit gebeuren? De bond verdient miljoenen aan de spelers, da's meer dan genoeg plezier wat ze hebben aan spelers waar ze geen reet voor hoeven te doen qua opleiding / et cetera.
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen. :Y
pi_107798373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:06 schreef eight het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen alle spelers een soort startgeld alleen al voor deelname. Er zijn daarnaast extra premies te verdienen dmv prestaties.

edit: Wat doet de KNVB eigenlijk met al die miljoenen? Rondom het ek2008 hebben ze al zo'n 10 miljoen verdiend en met het afgelopen wk al bijna 24 miljoen.
Het personeel van de KNVB declareert aardig wat, schijnt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:18:11 #107
53267 TC03
pi_107798495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D Daar heb ik toen zo vreselijk om moeten lachen. Ik dacht echt 'die is niet goed'. Was inZanity volgens mij. Verder een toffe gast hoor :D
Dat was hilarisch ja. :')
pi_107798549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:06 schreef eight het volgende:

[..]

Steken ze in vrouwenvoetbal, amateurvoetbal, betere faciliteiten in Zeist en de scheidsrechters o.a.
BFF met GGMM
pi_107798926
quote:

KIPPENVEL!
pi_107799068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, inderdaad inZanity. Toch lachen hoe sommige mensen er gruwelijk naast zitten.

Ik ook hoor, Ronald Koeman aan het begin van het seizoen :X
Was gewoon boos toen. Hoe kon Van Geel dat nou doen, was DE faal van het seizoen, nog voordat hij begonnen was :')

Nu weten we wel beter. Al moet je ook veel credits geven aan Gio en JP
pi_107799073
quote:
2004:

2005:

2006:

2007:

2008:

2009:

2010:

2011:

De nieuwe Jari Litmanen/Arjen Robben dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107799789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De nieuwe Jari Litmanen/Arjen Robben dus.
Hij was al geblesseerd voordat zij geboren waren :')
* Verwijderd *
pi_107800462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Lastpost het volgende:

Zie je vaker bij van die snelle aanvallers. Blijkbaar rennen die op een of andere manier hun eigen lichaam kapot. Daarom zou zo'n aangepast trainingsprogramma misschien bij dit soort spelers juist verassend uit kunnen pakken, al vrees ik dat het in het geval van Castelen al te laat is.
pi_107800527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zie je vaker bij van die snelle aanvallers. Blijkbaar rennen die op een of andere manier hun eigen lichaam kapot. Daarom zou zo'n aangepast trainingsprogramma misschien bij dit soort spelers juist verassend uit kunnen pakken, al vrees ik dat het in het geval van Castelen al te laat is.
Zou zomaar eens kunnen inderdaad.

Ronaldo heeft in een vroeg stadium anders leren lopen, hij loopt nu op een manier dat dat het beste is voor zijn lichaam. Of het minst slecht. :+
pi_107800550
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Mits fit had het wel al een niveau hoger geweest dan de buitenspelers die we nu moeten opstellen.
pi_107800656
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mijn god...alsof Hofs geen middelmatige speler is. Voegt ook echt niks toe aan de spelers die we nu hebben rondlopen.
pi_107800744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Op links heb je Cissé en Cabral. Cissé is mits fit gewoon een prima eredivisiespeler, Cabral heeft nog wel een jaartje of 2 nodig voor hij richting bijvoorbeeld het niveau Assaidi kan groeien.

Op rechts heb je....Schaken :')
Laten we die discussie nou niet weer oprakelen. Het mag toch wel duidelijk zijn dat Schaken deze strijd van Cabral wel gewonnen heeft. Ik bedoel....zelfs Fernandez staat nu in de basis. :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:29:10 #118
53267 TC03
pi_107800815
quote:

Wat is Theo Reitsma toch een verschrikkelijke commentator... Kan zich totaal niet inleven in de wedstrijd.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:29:48 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107800855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Laten we die discussie nou niet weer oprakelen. Het mag toch wel duidelijk zijn dat Schaken deze strijd van Cabral wel gewonnen heeft. Ik bedoel....zelfs Fernandez staat nu in de basis. :')
Jup, terecht ook. Maar zegt toch ook wel weer genoeg dat zelfs Fernandez in die paar wedstrijden met gemak alweer een hoger rendement haalt dan Schaken :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107801104
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Jup, terecht ook. Maar zegt toch ook wel weer genoeg dat zelfs Fernandez in die paar wedstrijden met gemak alweer een hoger rendement haalt dan Schaken :')
Dat is ook niet zo moeilijk, Schaken is hopeloos uit vorm.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:36:23 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107801160
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk, Schaken is hopeloos uit vorm.
Klopt. Dat is 'ie ongeveer 30 wedstrijden per seizoen. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107801255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet deze discussie weer :|W
* Verwijderd *
pi_107802176
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja...de minst slechte spelers staan in de basis. ;)
pi_107802219
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Gelukkig heeft een vormverlies bij Schaken niet zulke grote consequenties voor het spel van de rest van het team als bij Cabral het geval zou zijn. :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:12:07 #125
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_107802863
Zo friggin voorspelbaar dit.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_107802947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O-

Gelukkig heeft een vormverlies bij Schaken niet zulke grote consequenties voor het spel van de rest van het team als bij Cabral het geval zou zijn. :')
Dit is zinloos. Schaken is zijn blind spot.
pi_107803896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:13 schreef eight het volgende:

[..]

Dit is zinloos. Schaken is zijn blind spot.
Caland:

........ -O- }:| :N :r

pi_107804008
petitie van guidetti gaat best hard. Inmiddels al op dik 12.800 handtekeningen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:43:34 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107804540
Internetpetities. :')
Kansloze bedoeling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107804686
Vroeger kwamen de kinderen nog aan de deur voor een handtekening voor hun gedroomde skatebaan. :{
pi_107804958
Je wordt er idd. dood mee gegooid. Geen flauw idee of een petitie ooit iets heeft bereikt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:52:09 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107805000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef eight het volgende:
Je wordt er idd. dood mee gegooid. Geen flauw idee of een petitie ooit iets heeft bereikt.
Ja. Ooit werd de maker van zo'n petitie als een oorlogsveteraan onthaald in het Maasgebouw :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107805431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef eight het volgende:
Mauro, oh nee toch niet.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:15:31 #134
53267 TC03
pi_107806110
Feyenoord kan ook zonder Guidetti aansluiten bij de (sub)top. Echter, Guidetti is iemand met een winnersmentaliteit die het zelf ook waar kan maken. Zijn karakter, inzet en beleving die gepaard gaan met zijn voetbalkwaliteiten passen gewoon perfect bij (dit) Feyenoord. Hoe goed zijn opvolger ook wordt, Guidetti zal je altijd missen op de één of andere manier. Zijn het niet zijn goals dan is het wel zijn mentaliteit en beleving, is het niet de mentaliteit dan zijn het wel de kwaliteiten en bravoure. Jammer maar helaas. :{
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:21:12 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107806387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Totally worth it _O_ .
2000 light years from home
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:23:23 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107806542
quote:
19s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Haha, inderdaad inZanity. Toch lachen hoe sommige mensen er gruwelijk naast zitten.

Ik ook hoor, Ronald Koeman aan het begin van het seizoen :X
Was gewoon boos toen. Hoe kon Van Geel dat nou doen, was DE faal van het seizoen, nog voordat hij begonnen was :')

Nu weten we wel beter. Al moet je ook veel credits geven aan Gio en JP
Dat snap ik nog wel, gezien het verleden van Koeman. Maar Guidetti straalde toch meteen uit dat hij een spits van een ander kaliber was dan Fernandez, en ook gewoon een betere voetballer. Dat kon een blinde nog wel zien :D.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:32:57 #137
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107807082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Totally worth it _O_ .
Blijft een bazenfoto _O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:14:46 #138
53267 TC03
pi_107814460
Draaiden ze in De Kuip nou trouwens echt dat nummer van Frans Bauer voorafgaand aan Feyenoord-Ajax? :')
pi_107814586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef TC03 het volgende:
Draaiden ze in De Kuip nou trouwens echt dat nummer van Frans Bauer voorafgaand aan Feyenoord-Ajax? :')
nee
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:20:36 #140
53267 TC03
pi_107814610
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:19 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

nee
;(
pi_107815608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat snap ik nog wel, gezien het verleden van Koeman. Maar Guidetti straalde toch meteen uit dat hij een spits van een ander kaliber was dan Fernandez, en ook gewoon een betere voetballer. Dat kon een blinde nog wel zien :D.
Jup. Ik was het toen ook gruwelijk hard oneens met hem, en heb hem ook echt kei-hard uit staan lachen achter mijn laptopje (true story :7 )

Guidetti is een wereldspits.

En ik zeg het hier alvast vrijdag 10 februari 2012 @ 01:24:42

HIJ BLIJFT!
pi_107815651
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Jup. Ik was het toen ook gruwelijk hard oneens met hem, en heb hem ook echt kei-hard uit staan lachen achter mijn laptopje (true story :7 )

Guidetti is een wereldspits.

HIJ BLIJFT!
Kom weer wedden dan :7 Ik zeg van niet jij van wel
Groetjes, Ezio.
pi_107815794
Guidetti blijft niet, maar gaat ook niet terug naar City. Zal wel naar Malaga of een andere pauperclub gaan.
BFF met GGMM
pi_107815807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:50 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti blijft niet, maar gaat ook niet terug naar City. Zal wel naar Malaga of een andere pauperclub gaan.
Bayern.
Groetjes, Ezio.
pi_107817487
Je kunt hier in ieder geval een petitie tekenen om hem te overtuigen bij de club te blijven ;)

Ik heb m maar ff getekend, verwacht niet dat DAT nou de doorslag zal geven, maar het klinkt toch leuk als er dalijk 50.000+ handtekeningen verzameld zijn :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:42:50 #146
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107818399
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef TheGreatHooD het volgende:

HIJ BLIJFT!
Zet er dan ook een weddenschap op, met je grote mond ;)
pi_107818887
quote:
2004:

2005:

2006:

2007:

2008:

2009:

2010:

2011:

Waar haal je die info vandaan?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 10:59:13 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107820216
Guidetti is véél te ambitieus om volgend jaar nog in de eredivisie te willen spelen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107821108
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bayern.
De opper-pauperclub ;(
BFF met GGMM
pi_107821751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef Gert het volgende:
Guidetti is véél te ambitieus om volgend jaar nog in de eredivisie te willen spelen.
Lijkt me ook, maar aan de andere kant heeft hij wel meerdere malen aangegeven dat Ibrahimovic zijn grote voorbeeld is, en die bleef toch ook iets langer hangen in de eredivisie. Als hij nou twee jaar kan uitblinken hier, en wij halen wellicht CL-voetbal, kan dat natuurlijk nog best wel een aantrekkelijk beeld schetsen voor hem.
En twee jaar uitblinken (wat in een buitenlandse competitie wellicht niet direct lukt) en geadoreerd worden door een grote aanhang, bij een club die je momenteel erg goed bevalt, ik zou het niet voor onmogelijk behouden dat hij blijft. Bij Burnley kwam hij natuurlijk ook niet erg uit de verf, en was hij ook lang niet zo populair.

Ik durf er niet om te wedden, want schat de kansen dat we hem kunnen behouden op zijn zachtst gezegd niet heel erg hoog in, maar er zijn wel argumenten te verzinnen waarom hij er tegen alle verwachtingen toch voor zou kunnen kiezen. Koeman en Van Geel schijnen ook wel aardig op m in te praten, laten we hopen dat ze overtuigend zijn *)
pi_107821835
Repost-fail
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:52:14 #152
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107821988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar aan de andere kant heeft hij wel meerdere malen aangegeven dat Ibrahimovic zijn grote voorbeeld is, en die bleef toch ook iets langer hangen in de eredivisie. Als hij nou twee jaar kan uitblinken hier, en wij halen wellicht CL-voetbal, kan dat natuurlijk nog best wel een aantrekkelijk beeld schetsen voor hem.
En twee jaar uitblinken (wat in een buitenlandse competitie wellicht niet direct lukt) en geadoreerd worden door een grote aanhang, bij een club die je momenteel erg goed bevalt, ik zou het niet voor onmogelijk behouden dat hij blijft. Bij Burnley kwam hij natuurlijk ook niet erg uit de verf, en was hij ook lang niet zo populair.

Ik durf er niet om te wedden, want schat de kansen dat we hem kunnen behouden op zijn zachtst gezegd niet heel erg hoog in, maar er zijn wel argumenten te verzinnen waarom hij er tegen alle verwachtingen toch voor zou kunnen kiezen. Koeman en Van Geel schijnen ook wel aardig op m in te praten, laten we hopen dat ze overtuigend zijn *)
Ibrahimovic was niet direct in zijn eerste jaar zo belangrijk als Guidetti nu is.
BFF met GGMM
pi_107822044
quote:
Oei, die wil ik fullres :D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107822130
quote:
_O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:58:08 #156
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107822222
quote:
Van Geel: "Doen niet aan opportunisme"

Feyenoord staat momenteel vijf punten achter op de koplopers in de Eredivisie. Als trainer Ronald Koeman met zijn ploeg serieus mee wil doen dit seizoen, moet dat gat in de komende weken gedicht worden.
Feyenoord begint aan een belangrijke serie wedstrijden, waarvan vier van de vijf in eigen huis, met een wedstrijd tegen Vitesse. Koeman heeft zijn ploeg echter al een waarschuwing gegeven. "Vitesse en volgende week RKC komen niet naar de Kuip om vol op de aanval te spelen."

Na Vitesse en RKC wacht een uitwedstrijd tegen PSV, daarna komen FC Groningen en FC Utrecht naar Rotterdam. "Het worden interessante weken", zegt technisch directeur Martin van Geel in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar wij doen niet mee aan opportunisme. Als dit Feyenoord bij de eerste zes eindigt, is het prima. Daar had iedereen voor dit seizoen voor getekend."

Feyenoord staat na twintig competitiewedstrijden vijfde op de ranglijst. PSV en AZ hebben vijf punten voorsprong. FC Twente staat twee punten los van de Rotterdammers, maar heeft nog een duel in te halen, sc Heerenveen heeft net als de ploeg van Koeman 37 punten. Ajax volgt op drie punten achterstand.
pi_107822369
quote:
Van Geel: "Doen niet aan opportunisme"

Feyenoord staat momenteel vijf punten achter op de koplopers in de Eredivisie. Als trainer Ronald Koeman met zijn ploeg serieus mee wil doen dit seizoen, moet dat gat in de komende weken gedicht worden.
Feyenoord begint aan een belangrijke serie wedstrijden, waarvan vier van de vijf in eigen huis, met een wedstrijd tegen Vitesse. Koeman heeft zijn ploeg echter al een waarschuwing gegeven. "Vitesse en volgende week RKC komen niet naar de Kuip om vol op de aanval te spelen."

Na Vitesse en RKC wacht een uitwedstrijd tegen PSV, daarna komen FC Groningen en FC Utrecht naar Rotterdam. "Het worden interessante weken", zegt technisch directeur Martin van Geel in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar wij doen niet mee aan opportunisme. Als dit Feyenoord bij de eerste zes eindigt, is het prima. Daar had iedereen voor dit seizoen voor getekend."
Feyenoord staat na twintig competitiewedstrijden vijfde op de ranglijst. PSV en AZ hebben vijf punten voorsprong. FC Twente staat twee punten los van de Rotterdammers, maar heeft nog een duel in te halen, sc Heerenveen heeft net als de ploeg van Koeman 37 punten. Ajax volgt op drie punten achterstand.
Die zin stoort me trouwens wel. Dat Koeman blijft roepen dat 5e plaats de doelstelling is vind ik prima, maar waarom die 6e plaats genoemd moet worden :N

Ik denk dat als je 5e wordt dat je dat nog wel kunt verantwoorden na de nodige tegenvallers , maar ik mag toch wel hopen dat ze t zelf ook wel als teleurstelling zien als ze bij de huidige stand van zaken die top-5 niet halen...

En die 6e plaats valt ook buiten de doelstelling van het begin van t seizoen, dus daar had helemala niemand voor getekend 8-)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:03:53 #158
268260 Dr.Mikey
pi_107822438
Mooie wedstrijden komen er aan. Utrecht en Gronningen zijn altijd kut maar kan je ook zo 4-0 van winnen.
R.I.P DTS.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:05:21 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107822500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie wedstrijden komen er aan. Utrecht en Gronningen zijn altijd kut maar kan je ook zo 4-0 van winnen.
Daar moet je imo met minstens 3-0 van winnen. Utrecht stelt weinig voor dit jaar, en Groningen presteert ook belabberd in uitwedstrijden.
pi_107822515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die zin stoort me trouwens wel. Dat Koeman blijft roepen dat 5e plaats de doelstelling is vind ik prima, maar waarom die 6e plaats genoemd moet worden :N

Ik denk dat als je 5e wordt dat je dat nog wel kunt verantwoorden na de nodige tegenvallers , maar ik mag toch wel hopen dat ze t zelf ook wel als teleurstelling zien als ze bij de huidige stand van zaken die top-5 niet halen...
Zo klinkt het alsof we een grote voorsprong op nr.6 hebben. Het zijn slechts 3 punten..
pi_107822593
btw voor de mensen hier die hun kop kaal scheren als Feyenoord de titel pakt: Doe er dan meteen iets goeds mee: http://www.haarwensen.nl/
pi_107822606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Zo klinkt het alsof we een grote voorsprong op nr.6 hebben. Het zijn slechts 3 punten..
Ja maar de nummer 6 is dan ook wel baggerslecht dit jaar...
BFF met GGMM
pi_107822735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef RvLaak het volgende:
btw voor de mensen hier die hun kop kaal scheren als Feyenoord de titel pakt: Doe er dan meteen iets goeds mee: http://www.haarwensen.nl/
Haar moet minimaal 25 centimeter zijn. Nou weet ik niet wat voor beeld je van me hebt :D
pi_107822764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haar moet minimaal 25 centimeter zijn. Nou weet ik niet wat voor beeld je van me hebt :D
Ik ken de advertentie eigenlijk alleen van de bus :P... Nooit echt op de site geweest, enkel net ff voor de link
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:25:32 #165
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107823178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vroeger kon dat nog wel bij mij, inmiddels niet meer :P
pi_107823334
quote:
heb je hem ook in high-res ??
word een vette wallpaper !! :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107823363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Maar dat zou betekenen dat je meer verval hebt dan Ajax en Heerenveen en dat zowel AZ, als Twente als PSV ook geen van allen door het ijs zakken. Het zou kunnen gebeuren, maar dan mag je nog wel ontevreden zijn (ook met het oog op playoffs). Zeker als nu nog altijd wordt gemeld dat 5e plaats (ws goed voor directe plaatsing EL) nog altijd de doelstelling is.
pi_107823425
laat ze lekker vrij uit voetballen zonder allerlei extra druk..
kampioen worden is leuk , maar geen verreiste (unlike bij P$V)
we zien wel waar we eindigen ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:35:17 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107823482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Calciumdude het volgende:
maar geen verreiste (unlike bij P$V)
Wat zal ik lachen als die ambtenaren geen kampioen worden _O-
pi_107823565
Ik ben een sulletje, hie ha ho

[ Bericht 50% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 12:40:51 ]
Zolang toeval niet bestaat, is er nooit sprake van geluk.
pi_107823806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat zal ik lachen als die ambtenaren geen kampioen worden _O-
Wat vrij waarschijnlijk is, gezien het feit dat ze elke keer punten laten liggen als ze uit kunnen lopen (op 1 keer na, vandaar dat ze nu op 1 staan)
pi_107824298
Nou jongens. Wie wilt dan zo graag wedden?

Ik: Guidetti blijft
Jij: Guidetti leaved.
pi_107824337
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nou jongens. Wie wilt dan zo graag wedden?

Ik: Guidetti blijft
Jij: Guidetti leaved.
Voor komend seizoen? 0,0001% kans. Wat is de inleg?
pi_107824389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij niet. Ga maar weg naar je Ado topic ofzo. Misschien zijn er nog wat ADO mensen die willen wedden of Toornstra morgen naar Barcelona gaat of niet :')
pi_107824463
_O-

Wel een belachelijke doelstelling trouwens van Feijenoord: zesde. Het is een schande als je niet bij de eerste vijf eindigt nu. ADO zet tenminste hoog in, opportunisme wordt op de lange termijn beloond. ^O^
pi_107824567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:
_O-

Wel een belachelijke doelstelling trouwens van Feijenoord: zesde. Het is een schande als je niet bij de eerste vijf eindigt nu. ADO zet tenminste hoog in, opportunisme wordt op de lange termijn beloond. ^O^
Tyf nou toch eens op man met je ADO gezeik. Echt niemand zit hier op te wachten hoor...
pi_107824616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dit dus. Gewoon top 5. Vooral ook omdat ie, bij een voor ons gunstig verlopende bekerfinale tussen AZ en PSV, rechtsstreeks recht geeft op Europees voetbal, toch?
-
pi_107824626
Jij begint over ADO, vriendelijke vriend. Actie - reactie.

Het is toch belachelijk om te roepen dat zesde worden nu 'prima' is. En wie had voor dit seizoen voor de zesde plek getekend, niemand toch mag ik hopen? Je leeft in het heden, je hebt vier thuiswedstrijden voor de boeg die je allemaal moet kunnen winnen. Waarom verlaag je je tot het niveau, dat alles wat er nu gebeurt goed is? Je bent toch geen subtopper, ofwel?
pi_107824672
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:15 schreef De_kromme het volgende:

Het is toch belachelijk om te roepen dat zesde worden nu 'prima' is. En wie had voor dit seizoen voor de zesde plek getekend, niemand toch mag ik hopen? Je leeft in het heden, je hebt vier thuiswedstrijden voor de boeg die je allemaal moet kunnen winnen. Waarom verlaag je je tot het niveau, dat alles wat er nu gebeurt goed is? Je bent toch geen subtopper, ofwel?
dat zijn we (helaas) nog wel..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:16:24 #180
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107824674
quote:

Ik had getekent voor een 6e plek, zeker weten! Vorig jaar werden we 10e met Ryo, Wijnaldum, Fer en Castaignos. Die gingen allemaal weg. Een 6e plek was op dat moment een topambitie geweest.
pi_107824682
quote:

Eindelijk eens een goede post van je.
-
pi_107824706
Top 4 moet nu gewoon het doel zijn. Maar aangezien in de top alles waarschijnlijk dicht bij elkaar zal blijven, kan er misschien meer inzitten :) ;) .
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:18:55 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107824750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:
ADO zet tenminste hoog in
Uhuh :') Als die tweede ring er komt zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107824756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik had getekent voor een 6e plek, zeker weten! Vorig jaar werden we 10e met Ryo, Wijnaldum, Fer en Castaignos. Die gingen allemaal weg. Een 6e plek was op dat moment een topambitie geweest.
Een topambitie zou ik het niet noemen. Eerder een minimale plek. Je mag best van de kracht van onze jeugdopleiding, de slimheid van v. Geel en de kunde van Gio en v. Gastel uitgaan.
Vorig jaar was een rampjaar. Niet meer naar omkijken.
-
pi_107824758
Tekenen voor een 6e plek is wel triest, maar zo ver is Feijenoord dus gezonken schijnbaar.. Alsnog, gaat het nergens over om nu te roepen dat een zesde plaats 'prima' is. Eruit tieften die van Geel zou ik zeggen. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Uhuh :') Als die tweede ring er komt zeker.
Daar gaat het helemaal niet over hier, weet niet waarom je dat er bij wilt halen? Laag inzetten, zodat het alleen maar 'mee kan vallen' is gewoon triest, dat is een Been-instelling. Of wil je weer terug naar die tijden?
pi_107824804
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef De_kromme het volgende:
Tekenen voor een 6e plek is wel triest, maar zo ver is Feijenoord dus gezonken schijnbaar.. Alsnog, gaat het nergens over om nu te roepen dat een zesde plaats 'prima' is. Eruit tieften die van Geel zou ik zeggen. ^O^
is gewoon de verwachtingen temperen , niets mis mee..
slimme vent die van Geel..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107824817
quote:
Ja inderdaad! Van Geel eruit jongens. Haalde Guidetti :{w Bakkal :{w verlengde Clasie :{w Koeman :{w en nog een zooitje anderen :{w EN NU HAALT HIJ OOK NOG EENS DE DRUK WEG BIJ DE SPELERS!

Nou, ik ben er nu echt klaar mee, wat een beroepsmongool die Geel :r :r :r Bestuur tegen de muur, Bosz terug!!!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:20:59 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107824829
quote:

[..]

Daar gaat het helemaal niet over hier, weet niet waarom je dat er bij wilt halen? Laag inzetten, zodat het alleen maar 'mee kan vallen' is gewoon triest, dat is een Been-instelling. Of wil je weer terug naar die tijden?
Wanneer zet ADO hoog in dan? Ze staan ergens onderaan ffs. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107824835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Ga er nou niet serieus op in, anders zijn we dalijk weer 200 posts verder wegens deze aap :')
pi_107824837
quote:

[..]

Daarvoor hoeft ie die 6e plek niet te noemen.
-
pi_107824838
quote:

[..]

Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen. :') Dat soort mensen wil je toch niet bij een voormalige topclub in je gelederen hebben?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanneer zet ADO hoog in dan? Ze staan ergens onderaan ffs. _O-
Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.
pi_107824844
Als we alles tot en met P$V winnen , dan komt de roering toch wel los bij het Legioen..
verwacht zelf nog wel wat tegenslagen.
maar wie weet....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107824861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Geen winnaarsmentaliteit noem ik dat. Laag inzetten, zodat het altijd mee kan vallen. :') Dat soort mensen wil je toch niet bij een voormalige topclub in je gelederen hebben?
Ja inderdaad, Van Geel, slappe zak, weg ermee!
Haalde Guidetti :{w Bakkal :{w verlengde Clasie :{w Koeman :{w en nog een zooitje anderen :{w EN NU HAALT HIJ OOK NOG EENS DE DRUK WEG BIJ DE SPELERS!

Nou, ik ben er nu echt klaar mee, wat een beroepsmongool die Geel :r :r :r Bestuur tegen de muur, Bosz terug!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 13:22:09 ]
pi_107824911
Je post twee keer hetzelfde. Ik weet dat je korte termijn geheugen niet goed functioneert, maar ik denk; ik zeg het maar even.

Verwachtingen temperen is voor verliezers, wil je een verliezer zijn?
pi_107824937
quote:

[..]

Zoals jij het zegt, zo deed Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden, nog wat excuses over een jong elftal erachteraan, en dan valt het achteraf altijd mee.

Van een 10e naar een 5e plek (en nu kijk ik toch even naar vorig jaar) is niet laag inzetten.
-
pi_107824963
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef De_kromme het volgende:
Je post twee keer hetzelfde. Ik weet dat je korte termijn geheugen niet goed functioneert, maar ik denk; ik zeg het maar even.

Verwachtingen temperen is voor verliezers, wil je een verliezer zijn?
Ik wil geen Ajacied zijn. Ik ken trouwens genoeg clubs die de verwachtingen temperden en landskampioen werden, *HOEST* AZ *KUCH* Twente.

Laat ons maar lekker in de schaduw van de zogenaamde "top" zitten, verwachtingen blijven temperen. Zolang we aan 't eind door die truc eerste staan ben ik tevreden ^O^
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:26:15 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107824973
quote:
Je mag je ambities echt wel uitspreken hoor. Onze ambitie is om een stabiele middenmotor te worden in de komende jaren. Niks mis mee dat soort uitspraken.
Klopt, maar het moet wel realistisch zijn. Wordt eerst maar eens een stabiele middenmotor in dat dorp, denk ik dan. :W

Aan het begin van het seizoen werd de top 5 als doelstelling uitgesproken, dat vonden de meesten toen al te hoog. Doelstelling blijft exact hetzelfde, is wat mij betreft niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107824974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt, zo deden Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden en dan valt het achteraf altijd mee.

Van een 10e naar een 5e plek (en nu kijk ik toch even naar vorig jaar) is niet laag inzetten.
Het erge is dat deze uitspraken niet van voor het seizoen zijn, maar op de huidige situatie zijn gebaseerd. Hoe ver ben je gezonken, als je nu nog gaat zeggen dat een zesde plaats 'prima' is?

Beenhakker & Been taferelen zijn inderdaad (helaas voor jullie) nog niet uit de gelederen, zo te zien.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:26:24 #199
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107824977
Beenhakker riep bij zijn aanstelling: We gaan naar de Coolsingel!!

Dat werd inderdaad een succes! Ee echte winnaar, die Leo.
pi_107824988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt, zo deed Been(hakker) het de afgelopen jaren ja. Gewoon roepen dat je in het linkerrijtje wil eindigen, voor elke wedstrijd zeggen dat het heel heel moeilijk gaat worden, nog wat excuses over een jong elftal erachteraan, en dan valt het achteraf altijd mee.

Zet deze jongens onder téveel druk en ze zakken door het ijs. Geef ze géén druk en alleen complimenten en ze zakken ook door het ijs.

Doe wat Geel en Koeman precies nu doen _O_ En je hebt de gouden sleutel tot succes.
pi_107825042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
Beenhakker & Been taferelen zijn inderdaad (helaas voor jullie) nog niet uit de gelederen, zo te zien.
Nee, we zijn gewoon realist in plaats van oppertunist.

Als jij wilt blijven geloven in een tweede ring, het winnen van de Champions League en 8 landstitels in 10 jaar voor ADO moet je dat vooral blijven doen: wij voelen ons héérlijk zoals de coaches, de Technisch Directeur zich nu uiten. Waarom?

Realisme ^O^.

En af en toe, héél soms, dromen we dan met zijn allen over een landskampioenschap. Misschien dat die droom groter is na 5 wedstrijden: we mogen hopen van wel. ^O^.
pi_107825054
Ik word hier zo moe van. :')
pi_107825079
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het erge is dat deze uitspraken niet van voor het seizoen zijn, maar op de huidige situatie zijn gebaseerd. Hoe ver ben je gezonken, als je nu nog gaat zeggen dat een zesde plaats 'prima' is?

Dat ben ik wel met je eens. Als je los van de afgelopen jaren zo'n doelstelling bekijkt, is het gewoon nog steeds triest dat Feyenoord zo diep gezonken is dat een 5e plek als 'goed' gezien wordt. Zo ver had het nooit mogen komen.

We zijn nu echter heel hard puin aan het ruimen, en binnen een jaar of 2,3 moet Feyenoord weer minimaal ambities hebben voor (V)CL-voetbal.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:29:38 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825087
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Muto het volgende:
Ik word hier zo moe van. :')
Een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis. Ik vind het wel een leuke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825125
Waarom moeten jullie altijd over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? En dan mij ervan betichten dat ik moet oppleuren met mijn gezwets over ADO, als ik hierop inga. Hypocrisie noemen we dat.

Het is geen realisme om nu te zeggen dat een zesde plaats prima is. Als iemand bij mijn club, dat er momenteel goed voorstaat met de aankomende wedstrijden, zo'n uitspraak deed, zat ik het hier niet te vieren alsof ik op de Coolsingel sta.

Van Geel en co worden hier aanbeden, alsof ze de redders van Feijenoord zijn met hun de 'zesde plek' is prima voor komende seizoenen.
pi_107825159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Als je los van de afgelopen jaren zo'n doelstelling bekijkt, is het gewoon nog steeds triest dat Feyenoord zo diep gezonken is, dat een 5e plek als 'goed' gezien wordt.

We zijn nu echter heel hard puin aan het ruimen, en binnen een jaar of 2,3 moet Feyenoord weer minimaal ambities hebben voor (V)CL-voetbal.
Ritmootje, om die ambities te hebben zullen er eerst nog heel wat schulden weggewerkt worden. Het is te hopen dat dit seizoen ALLES op zijn plek (blijft vallen) valt, en je dankzij een superseizoen OF miljoenen gaat pakken in de CL (Bosz scenario) OF je hele team verpatst voor tientallen miljoenen (Ahmadi, Clasie, Vrij bij elkaar moeten 20 miljoen opbrengen o.i.d. in dat geval, NETTO).

Maar als dit seizoen Guidetti, Bakkal en Ahmadi vertrekken, kan je zomaar weer rechterrijtje staan komend seizoen.

ENIG verschil hierin: de ge-wel-di-ge Van Geel, die mooie koopjes zal blijven beklinken.

In zoverre geloof ik dus meer in jouw scenario ;) i.t.t. ten tijde van Bosz.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:32:37 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825195
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
Waarom moeten jullie altijd over ADO beginnen? Het gaat hier toch over Feijenoord? En dan mij ervan betichten dat ik moet oppleuren met mijn gezwets over ADO, als ik hierop inga. Hypocrisie noemen we dat.
In je eerste post begin je weer over 'wij bij ADO'

Ja, jullie bij ADO staan weer kansloos tegen de streep aan. Wat een beleid zeg :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825224
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:

Het is geen realisme om nu te zeggen dat een zesde plaats prima is. Als iemand bij mijn club, dat er momenteel goed voorstaat met de aankomende wedstrijden, zo'n uitspraak deed, zat ik het hier niet te vieren alsof ik op de Coolsingel sta.

Van Geel en co worden hier aanbeden, alsof ze de redders van Feijenoord zijn met hun de 'zesde plek' is prima voor komende seizoenen.
ROT NOU EENS OP. Het is je al meerdere keren uitgelegd, ben je nou echt zo achterlijk? Jongens als Guidetti, Clasie, Bakkal: allemaal aan Van Geel te danken dat ze renderen. Net als onze marokkaan op het middenveld.

Hij haalde twee ongelofelijk belangrijke spelers, en zorgde voor een trainingsstaf die alles en iedereen op scherp krijgt en ze beter laat voetballen dan ooit. NOGAL LOGISCH HE dat Van Geel hier wordt aangeboden na jarenlang wanbeleid.

Tuurlijk zijn we gretig voor meer, maar na de afgelopen seizoenen zijn we ook erg nederig geworden. Gelukkig hebben we een trainingsstaf die de verwachtingen tempert, JUIST OMDAT daardoor resultaten beter behaald kunnen worden (spelen in de luwte van de 'top' gaat ons perfect af ^O^).
pi_107825230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zet deze jongens onder téveel druk en ze zakken door het ijs. Geef ze géén druk en alleen complimenten en ze zakken ook door het ijs.

Doe wat Geel en Koeman precies nu doen _O_ En je hebt de gouden sleutel tot succes.
Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.
Vlaar b.v. speelt echt niet beter dan vorig jaar.
-
pi_107825234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]

In je eerste post begin je weer over 'wij bij ADO'

Ja, jullie bij ADO staan weer kansloos tegen de streep aan. Wat een beleid zeg :W
Ik reageer op een Feijenoorder die begint over ADO, kan je wel lezen? ADO maakt een mindere periode door, niks aan het handje. Linkerrijtje is nog steeds doelstelling dit jaar. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Jij niet. Ga maar weg naar je Ado topic ofzo. Misschien zijn er nog wat ADO mensen die willen wedden of Toornstra morgen naar Barcelona gaat of niet :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:35:11 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825277
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik reageer op een Feijenoorder die begint over ADO, kan je wel lezen? ADO maakt een mindere periode door, niks aan het handje. Linkerrijtje is nog steeds doelstelling dit jaar. ^O^
Dat bedoel ik dus met onrealistisch. De doelstelling zou moeten zijn 'geen nacompetitie spelen'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:35:16 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107825282
Doe even normaal tegen die Hagenees. Niks wat die zegt kan niet. Dat sommigen niet begrijpend kunnen lezen is niet zijn fout.
Elite
Tegen TTIP
pi_107825288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo, dat de jongens van vorig jaar nog steeds niet echt geweldig spelen. Het zijn Guidetti, Clasie, Bakkal en El Ahmadi die nu de kar trekken.
Rot toch op gek :D. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter. Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI _O_). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.

Ja, Vlaar loopt even te kutten. Big deal. Die positie is nu toch al ruim bezet. ^O^.
pi_107825299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

overigens precies wat Van Hanegem zei vorig jaar, zet er 3 jongens bij en je speelt om het kampioenschap.
pi_107825304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
Maar als dit seizoen Guidetti, Bakkal en Ahmadi vertrekken, kan je zomaar weer rechterrijtje staan komend seizoen.
Vervang voor de lol eens het jaartal van deze post naar 2011, en de namen met Wijnaldum, Castaignos en Fer?
-
pi_107825321
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Happel het volgende:
Doe even normaal tegen die Hagenees. Niks wat die zegt kan niet. Dat sommigen niet begrijpend kunnen lezen is niet zijn fout.
Dit dus, hij heeft in deze nog deels gelijk ook.
-
pi_107825335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

overigens precies wat Van Hanegem zei vorig jaar, zet er 3 jongens bij en je speelt om het kampioenschap.
Die man ziet het ook gewoon nog steeds hartstikke goed natuurlijk.
pi_107825369
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vervang voor de lol eens het jaartal van deze post naar 2011, en de namen met Wijnaldum, Castaignos en Fer?
Je bent selectief aan het quoten Ritmo. Ik zeg namelijk specifiek dat ik Van Geel er wel voor aan zie om dit scenario (volgend seizoen rechterrijtje na vertrek Guidetti / Bakkal / Ahmadi) niet uit te laten komen. Dat ik méér neig naar dat scenario als wat anders. ;).
pi_107825393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ROT NOU EENS OP. Het is je al meerdere keren uitgelegd, ben je nou echt zo achterlijk? Jongens als Guidetti, Clasie, Bakkal: allemaal aan Van Geel te danken dat ze renderen. Net als onze marokkaan op het middenveld.

Hij haalde twee ongelofelijk belangrijke spelers, en zorgde voor een trainingsstaf die alles en iedereen op scherp krijgt en ze beter laat voetballen dan ooit. NOGAL LOGISCH HE dat Van Geel hier wordt aangeboden na jarenlang wanbeleid.

Tuurlijk zijn we gretig voor meer, maar na de afgelopen seizoenen zijn we ook erg nederig geworden. Gelukkig hebben we een trainingsstaf die de verwachtingen tempert, JUIST OMDAT daardoor resultaten beter behaald kunnen worden (spelen in de luwte van de 'top' gaat ons perfect af ^O^).
Jij denkt echt dat van Geel de Messias is he? Alleen Guidetti is misschien aan hem toe te wjizen, Bakkal had elke TD gehaald in de plaats van Fer. Van Clasie was het al duidelijk dat hij door zou stromen naar Feijenoord, en niet van Geel laat hem zo goed spelen; dat zijn de verdiensten van Koeman. El Ahmadi speelt weer goed door van Geel? Klinklare onzin.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rot toch op gek :D. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter. Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI _O_). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.

Ja, Vlaar loopt even te kutten. Big deal. Die positie is nu toch al ruim bezet. ^O^.
En dit komt allemaal door van Geel zeker? Wat een grap. :)
pi_107825418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rot toch op gek :D. Dan noem je één speler. Schaken is véél beter, Mulder is véél beter, De Vrij véél beter, Leerdam véél beter.
Die jongens kunnen zich optrekken aan het viertal spelers die ik noemde. Dat konden ze vorig jaar niet.
quote:
Daarnaast weer nieuw doorgebroken talenten (ik noem een BMI _O_). Schenkeveld komt eraan. Achahbar komt eraan.
Dat komt niet direct door v. Geel of door een 'knopje' die KGB nu raakt. Die braken ook zelfs al door onder Been. ;)
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:40:03 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825464
De last minute deal van Bakkal is wel degelijk aan Van Geel te danken. Hell, zonder Van Geel hadden we Fer voor 2 miljoen verkocht en waarschijnlijk Meeuwis ervoor terug gehaald omdat 'ie zo'n goed signaal afgeeft :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat van Geel de Messias is he? Alleen Guidetti is misschien aan hem toe te wjizen, Bakkal had elke TD gehaald in de plaats van Fer. Van Clasie was het al duidelijk dat hij door zou stromen naar Feijenoord, en niet van Geel laat hem zo goed spelen; dat zijn de verdiensten van Koeman. El Ahmadi speelt weer goed door van Geel? Klinklare onzin.

[..]

En dit komt allemaal door van Geel zeker? Wat een grap. :)
niet alleen dat , maar ook de jeugdspelers verlengen
en beter nog..
Nederlandse spelers kiezen voor Feyenoord ipv het geld in Engeland of Duitsland !

je ken lullen wat je wilt , maar Leo had dit niet voor elkaar gekregen met zijn gezucht en gesteun.
de grootste talent(en) lopen nu in Engeland omdat meneer geen zin had om een leuk gesprek aan te gaan !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107825527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent selectief aan het quoten Ritmo. Ik zeg namelijk specifiek dat ik Van Geel er wel voor aan zie om dit scenario (volgend seizoen rechterrijtje na vertrek Guidetti / Bakkal / Ahmadi) niet uit te laten komen. Dat ik méér neig naar dat scenario als wat anders. ;).
Wat ik wou zeggen, is dat je het als TD ook deels zelf in de hand hebt hoe je omgaat met het vertrek van belangrijke spelers. Ik vind het feit dat er 4 spelers vertrekken geen excuus om van de 5e plek naar de 12e plek terug te vallen. Maar eigenlijk mag Feyenoord sowieso nooit meer zo ver terug vallen.
-
pi_107825562
Elke idioot zag dat Bakkal de ideale optie was, die solliciteert openlijk naar een seizoen bij Feijenoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om plaatsing voor de EL?

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met onrealistisch. De doelstelling zou moeten zijn 'geen nacompetitie spelen'
Dat mag jij vinden. Wat is die obsessie van jou toch met Den Haag trouwens? Het gaat hier over Feijenoord.
pi_107825584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die jongens kunnen zich optrekken aan het viertal spelers die ik noemde. Dat konden ze vorig jaar niet.
Nee, maar ze zijn wel merkbaar beter geworden. En daar ging het om ;). Of dat nou ligt aan 'die gasten' waar ze zich aan optrekken of niet, dat maakt niet uit.

Kijk naar Schaken. Zal nooit een topper worden. Maar speelt wel 100 keer beter dan vorig seizoen.

quote:
Dat komt niet direct door v. Geel of door een 'knopje' die KGB nu raakt. Die braken ook zelfs al door onder Been. ;)
Euh, jawel, maakt een hele hoop uit. Vertrouwen, instromen in een elftal met kwaliteit i.p.v. reddeloos verloren zijn in een veredeld jeugdelftal (Wijnaldum, Fer als vice-aanvoerder met zijn 19 jaar :')). Dát is te danken aan Van Geel: de basis staat juist dóór Ahmadi, Guidetti, Clasie en Bakkal, en juist dánkzij die jongens kan de rest zich 'optrekken' aan het zeer solide middenveld. En ja, daar zit ook een stukje geluk in.

Maar wat denk je nou: een jongen als Ahmadi, die is écht beter gaan voetballen dánkzij de hulp van onder andere Van Gastel (Die gast kan ineens schieten :D WTF?). Dat maakt zo'n middenveld sterker.

Even denken: hoe komt die Van Gastel er ookalweer? Oh, that's right, Van Geel zijn geniepige spelletje samen met de spelers om Been er uit te rotten. En vervolgens een KGB neer te zetten die krenkjorum goed het spelletje zien.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:43:44 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:42 schreef De_kromme het volgende:
Elke idioot zag dat Bakkal de ideale optie was, die solliciteert openlijk naar een seizoen bij Feijenoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Correctie. Alleen jij, de idioot, ziet dat zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825633
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat ik wou zeggen, is dat je het als TD ook deels zelf in de hand hebt hoe je omgaat met het vertrek van belangrijke spelers. Ik vind het feit dat er 4 spelers vertrekken geen excuus om van de 5e plek naar de 12e plek terug te vallen. Maar eigenlijk mag Feyenoord sowieso nooit meer zo ver terug vallen.
Dat mag niet gebeuren en onder Van Geel zál het zeer waarschijnlijk ook niet gebeuren, maar een incidentele uitschieter naar de 8e plek sluit ik niet uit. Vergis je niet: de hele top van de eredivisie is nu ongelofelijk matig, de subtoppers zijn hélémaal kansloos, en dáárom staan wij nu nog op een 'lekkere' plek.

Zet ons met deze punten eens in het seizoen van Ajax onder Jol ^O^ Moet je kijken waar we dan staan :{.

quote:

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om plaatsing voor de EL?

[..]

Dat mag jij vinden. Wat is die obsessie van jou toch met Den Haag trouwens? Het gaat hier over Feijenoord.
pi_107825638
quote:

Maar waar het nu om gaat is dat van Geel het prima vindt dat Feijenoord 'zesde' wordt. Natuurlijk is het een goede TD, en heeft hij in de korte tijd dat hij hier zit goede dingen gedaan. Maar zo'n uitspraak zou ik niet vrolijk van worden als Feijenoorder. Je wilt zeker eerst een paar jaar gezellig meedoen om EL-voetbal?
Je moet er ook niet te zwaar aan wegen. Liever 6e en dan in de play-offs Europees voetbal veilig stellen, dan 5e en in de play-offs verliezen.
-
pi_107825640
quote:

kijk daar heb je gelijk in.
maar het is te vroeg om nu de lat te verhogen naar het kampioenschap , want dat is realistisch gezien nog niet haalbaar..
misschien is het over 7 wedstrijden wel anders..
maar tot dan is het zaak om geen waanzinnige verwachtingen te ventileren.

twee keer verliezen en je staat weer 7e..
zo is het ook natuurlijk
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107825666
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Correctie. Alleen jij, de idioot, ziet dat zo.
Bakkal kwam TOTAAL out of the blue, iedereen hier was SUPER verrast, dat weet ik nog wel.

Maar De_Kromme haal ook even 20 spelertjes uit Zweden om ze voor 15 miljoen per stuk te verkopen _O_ _O_ _O_ _O_ GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_
pi_107825712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:45 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

kijk daar heb je gelijk in.
maar het is te vroeg om nu de lat te verhogen naar het kampioenschap , want dat is realistisch gezien nog niet haalbaar..
misschien is het over 7 wedstrijden wel anders..
maar tot dan is het zaak om geen waanzinnige verwachtingen te ventileren.

twee keer verliezen en je staat weer 7e..
zo is het ook natuurlijk
Jep, en voor dat scenario waakt Van Geel dus nu al door de verwachtingen te temperen. Anders staan er dalijk weer 3000 kaalkopjes 'BESTUUR TEGEUHHH DE MUURRRR".

Maar gelóóf maar dat ze van een jongen als Van Gastel op hun flikker krijgen als ze in het veld staan te slapen en daardoor een pot verliezen. Met die vent wil je geen ruzie hoor :X
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:47:47 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bakkal kwam TOTAAL out of the blue, iedereen hier was SUPER verrast, dat weet ik nog wel.

Maar De_Kromme haal ook even 20 spelertjes uit Zweden om ze voor 15 miljoen per stuk te verkopen _O_ _O_ _O_ _O_ GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_
Precies, Bakkal zat volgens de media al in het vliegtuig naar Oostenrijk en opeens kwam Van Geel er mee aanzetten.

Maar hey, de_kromme had dat allang door _O_ Hij kan zijn naam beter veranderen in de messias _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825738
Bakkal kwam hier totaal out of the blue? Dat geeft meer het niveau aan van de Feijenoorders hier, dan het inzicht van Van Geel hoor.

Zelfs ik wist al dagen vantevoren dat, mocht Fer vertrekken, Bakkal de gedoodverfde opvolger was. Dat hele gejank met Zweden was ook wel komisch ja. Een mindere club, stalt zijn tweederangs talenten bij Feijenoord. Ik zie de win nog steeds niet hoor.
pi_107825745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, Bakkal zat volgens de media al in het vliegtuig naar Oostenrijk en opeens kwam Van Geel er mee aanzetten.

Maar hey, de_kromme had dat allang door _O_ Hij kan zijn naam beter veranderen in de messias _O_
De_Kromme heeft Messi al op 4-jarige leeftijd gescout. Het succes van Barcelona is niet aan Cruijff te danken, niet aan Pep, maar aan De_Kromme.

_O_ _O_ _O_ De_Kromme _O_ _O_ _O_
pi_107825772
Meer smilies zetten je post geen kracht bij, als je dat soms denkt. Je slaat door jongen, probeer eens inhoudelijk over Feijenoord te discussieren hier ipv constant op de man spelen.
pi_107825804
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:48 schreef De_kromme het volgende:
Bakkal kwam hier totaal out of the blue? Dat geeft meer het niveau aan van de Feijenoorders hier, dan het inzicht van Van Geel hoor.

Zelfs ik wist al dagen vantevoren dat, mocht Fer vertrekken, Bakkal de gedoodverfde opvolger was. Dat hele gejank met Zweden was ook wel komisch ja. Een mindere club, stalt zijn tweederangs talenten bij Feijenoord. Ik zie de win nog steeds niet hoor.
Zie hier, de trainer van Xavi, de vader van Messi, de manager van Beyoncé, de godfather van Cruijff: De_Kromme _O_!!!!

Ondertussen is de realiteit dat Bakkal in 't vliegtuig naar Oostenrijk zat toen Van Geel de club PSV belde om dit te regelen, en het wonderswaarlijk voor elkaar kreeg na het doen van twee toptransfers die niemand meer had verwacht tegen dit bedrag. Poker op het allerhoogste niveau, waar zélfs Derksen, Beenhakker-knuffelaar, zijn petje voor afnam.
pi_107825805
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:49 schreef De_kromme het volgende:
Meer smilies zetten je post geen kracht bij, als je dat soms denkt. Je slaat door jongen, probeer eens inhoudelijk over Feijenoord te discussieren hier ipv constant op de man spelen.
begin eerst eens met de naam correct te spellen dan !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107825816
quote:

Ik vind dat zo'n onzin. Iedere club denkt dat ze tegenwoordig hun ambities moeten uitspreken en o wee als het niet ambitieus genoeg klinkt ;(
Er wordt gewoon teveel belang aan gehecht.
pi_107825832
quote:
Wij discussiëren al de hele tijd inhoudelijk over Feijenoord in plaats van discussies voeren op basis van sprookjes.

[ Bericht 43% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 13:52:20 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:52:02 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107825851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n onzin. Iedere club denkt dat ze tegenwoordig hun ambities moeten uitspreken en o wee als het niet ambitieus genoeg klinkt ;(
Precies, zie Utrecht, zie Den Haag, zie Feyenoord onder Beenhakker.

Met realisme is niks mis. Vals realisme is echter dodelijk voor een club.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107825861
quote:

[..]

Liever ambitieus, dan een verliezersmentaliteit erop nahouden hoor. Maar ik weet niet hoe dat in Rotterdam zit natuurlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, zie Utrecht, zie Den Haag, zie Feyenoord onder Beenhakker.

Met realisme is niks mis. Vals realisme is echter dodelijk voor een club.
Oke, dus jij vindt een zesde plaats realistisch voor Feijenoord dit seizoen? Dan is dat misverstand ook weer de wereld uitgeholpen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:52:38 #242
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107825869
En De_kromme is ook weer terug, na zorgvuldig ons te hebben gemeden na de oorwassing tegen AZ :W
pi_107825884
quote:

[..]

Je kan elk jaar wel roepen dat je kampioen wordt (Ajax), of het gebeurt is een tweede.
Je kan elk jaar lopen zuchten dat het een jong kutelftal is en ze eigenlijk niets hoeven te presteren, dan word je 15e (Been).

Je kan ook roepen dat je 'ongeveer staat waar je hoort' in de media en ondertussen proberen de jongens naar het hogere niveau te brengen, zoals Feijenoord nu doet. Daarbij het beste van de wereld: geen extreme druk vanuit de media, wel genoeg 'druk' om die jongens achter hun vodden te kunnen blijven zitten.
pi_107825947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:50 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

begin eerst eens met de naam correct te spellen dan !
Welke naam?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef Dekatria het volgende:
En De_kromme is ook weer terug, na zorgvuldig ons te hebben gemeden na de oorwassing tegen AZ :W
Ik heb helemaal niemand gemeden na de oorwassing tegen AZ. Maar waarom moet ADO hier weer bij gehaald worden? Ik ben hier toch om te discussieren over Feijenoord? Als ik over ADO wil discussieren verkas ik wel naar het ADO-topic of andere fora.
pi_107825963
quote:
Op basis van totale historie is een doelstelling van tenminste 6e worden laag. Op basis van de laatste seizoenen niet. Ik beperk me dan toch maar tot voorzichtig realisme, Ado en Nec thuis en Vvv uit hebben bewezen dat deze selectie nog lang niet op het uiteindelijke Feyenoordniveau zitten.

Feyenoordniveau voor mij = elk jaar meespelen voor kampioenschap, tenminste 1/2 finale beker en overwinteren in Europa. Daar zijn we dus nog lang niet, en kan je het ons kwalijk nemen dat we nu niet meteen lopen roepen dat we wel even directe plaatsing voor europees voetbal zullen afdwingen?
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:55:41 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107825986
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:48 schreef De_kromme het volgende:

Het zal niet helpen om een discussie te winnen door te zeggen dat het niveau hier laag is. Gelieve dat ook gewoon achterwege te laten als je nog wat langer wilt posten in dit topic.
Elite
Tegen TTIP
pi_107825991
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Liever ambitieus, dan een verliezersmentaliteit erop nahouden hoor. Maar ik weet niet hoe dat in Rotterdam zit natuurlijk.
Niets verliezersmentaliteit: realisme. Been en Beenhakker hadden een verliezersmentaliteit.

quote:
Oke, dus jij vindt een zesde plaats realistisch voor Feijenoord dit seizoen? Dan is dat misverstand ook weer de wereld uitgeholpen.
Even kijken, de basiself van PSV, Twente, Ajax (mits niet extreem veel blessures) en AZ zijn sterker dan Feijenoord.

Heerenveen is incidenteel erg sterk door hun goede voorhoede, maar wij doen niets onder voor hun.

Hmmm. plaats 5 a 6. Gek héy, waar hebben Geel en Koeman het steeds over? :').
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:56:15 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826006
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Ik vind een top 5 nu realistisch. Het enige dat Van Geel zegt is dat iedereen had getekend voor een top 6 klassering voor het seizoen.

Om maar even in jouw manier van discussiëren te blijven. 'Journalistje zal het wel verkeerd opgeschreven hebben. Dat is gewoon zo, dat ziet iedere idioot.' Herpderp.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind een top 5 nu realistisch. Het enige dat Van Geel zegt is dat iedereen had getekend voor een top 6 klassering voor het seizoen.

Om maar even in jouw manier van discussiëren te blijven. 'Journalistje zal het wel verkeerd opgeschreven hebben. Dat is gewoon zo, dat ziet iedere idioot.' Herpderp.
_O-
pi_107826036
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op basis van totale historie is een doelstelling van tenminste 6e worden laag. Op basis van de laatste seizoenen niet. Ik beperk me dan toch maar tot voorzichtig realisme, Ado en Nec thuis en Vvv uit hebben bewezen dat deze selectie nog lang niet op het uiteindelijke Feyenoordniveau zitten.

Feyenoordniveau voor mij = elk jaar meespelen voor kampioenschap, tenminste 1/2 finale beker en overwinteren in Europa. Daar zijn we dus nog lang niet, en kan je het ons kwalijk nemen dat we nu niet meteen lopen roepen dat we wel even directe plaatsing voor europees voetbal zullen afdwingen?
Kijk, ik snap het nog wel als je een top6 doelstelling aan het begin van dit seizoen stelt. Maar waarom zou je nu, terwijl je er erg goed voorstaat, jezelf zo te niet doen? Een doelstelling betekent dat je dit 'wilt' bereiken, niet een plaats die je sowieso 'kan' bereiken.

Natuurlijk snap ik dat het 'echte' Feijenoord-niveau hier een stuk hoger gezien wil worden. Ik vind het gewoon laf dat je nu roept dat je er niet vanuit gaat dat je je direct plaatst voor de EL.
pi_107826045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, maar ze zijn wel merkbaar beter geworden. En daar ging het om ;). Of dat nou ligt aan 'die gasten' waar ze zich aan optrekken of niet, dat maakt niet uit.
Ja, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen is dat Koeman ze opeens gemotiveerd krijgt, waar ze de afgelopen 2 jaar totaal gedemotiveerd waren. Het is ook dat ze nu types in het elftal hebben, die vorig jaar ontbraken. Ik vraag me af hoe Koeman het met de selectie van vorig jaar had gedaan. Dan had ie absoluut niet zo goed gedraaid, denk ik.
quote:
Kijk naar Schaken. Zal nooit een topper worden. Maar speelt wel 100 keer beter dan vorig seizoen.
Met Guidetti naast je, is het toch heel anders spelen dan met v. Beukering. :') In een goed draaiend elftal is het altijd beter spelen. Wel ben ik het met je eens dat KGB en v. Geel samen het totaalplaatje prima hebben ingevuld.

Maar ik denk niet dat Koeman echt persoonlijk bij Schaken een wonderknopje heeft gevonden ofzo, of hem op trainingen persoonlijk echt 20 % beter heeft gemaakt.
quote:
Euh, jawel, maakt een hele hoop uit. Vertrouwen, instromen in een elftal met kwaliteit i.p.v. reddeloos verloren zijn in een veredeld jeugdelftal (Wijnaldum, Fer als vice-aanvoerder met zijn 19 jaar :')). Dát is te danken aan Van Geel: de basis staat juist dóór Ahmadi, Guidetti, Clasie en Bakkal, en juist dánkzij die jongens kan de rest zich 'optrekken' aan het zeer solide middenveld. En ja, daar zit ook een stukje geluk in.

Maar wat denk je nou: een jongen als Ahmadi, die is écht beter gaan voetballen dánkzij de hulp van onder andere Van Gastel (Die gast kan ineens schieten :D WTF?). Dat maakt zo'n middenveld sterker.

Even denken: hoe komt die Van Gastel er ookalweer? Oh, that's right, Van Geel zijn geniepige spelletje samen met de spelers om Been er uit te rotten. En vervolgens een KGB neer te zetten die krenkjorum goed het spelletje zien.
Zoals ik al zei: het is vooral het totaalplaatje dat met name door v. Geel is ingevuld.
De situatie waarin Been werkte (ondanks dat ik het geen goede coach vind) is niet te vergelijken met de situatie waarin Koeman werkte. Ik denk dat Koeman vorig jaar ook niet hoger had gescoord dan een 7e plek.
-
pi_107826093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kijk, ik snap het nog wel als je een top6 doelstelling aan het begin van dit seizoen stelt. Maar waarom zou je nu, terwijl je er erg goed voorstaat, jezelf zo te niet doen? Een doelstelling betekent dat je dit 'wilt' bereiken, niet een plaats die je sowieso 'kan' bereiken.

Natuurlijk snap ik dat het 'echte' Feijenoord-niveau hier een stuk hoger gezien wil worden. Ik vind het gewoon laf dat je nu roept dat je er niet vanuit gaat dat je je direct plaatst voor de EL.
Jij noemt het laf, ik noem het realistisch.
BFF met GGMM
pi_107826114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Op basis van een NEC-thuis, ADO-thuis, Heerenveen-Thuis (tegen 9 man 20 minuten nog niet weten te scoren :{), Groningen-uit en vooral VVV-uit vind ik het helemaal niet zo gek dat je niet roept "WIJ WORDEN KAMPIOENEUHHHHHH! SJEMPJENS LIEK!" of zelfs roept dat je EL gaat halen. Nee, daarvoor hebben we nét iets teveel slechte potten gespeeld tegenover een paar leuke toppers.

Pak je de komende 5 weken minimaal 10 punten, dán mag je roepen "we pakken EL", worden dat er minimaal 13, "met een kans op het kampioenschap".
pi_107826129
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zal niet helpen om een discussie te winnen door te zeggen dat het niveau hier laag is. Gelieve dat ook gewoon achterwege te laten als je nog wat langer wilt posten in dit topic.
Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger? Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.

Blijft raar dat niemand het hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk naar Feijenoord zou komen als vervanger voor Fer. Niet?
pi_107826176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger? Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.

Blijft raar dat niemand het hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk naar Feijenoord zou komen als vervanger voor Fer. Niet?
Het was voor mij een verrassing, niet omdat zijn naam niet eerder werd genoemd. Wel omdat hij al volledig rond met en onderweg naar Oostenrijk leek.
BFF met GGMM
pi_107826183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind een 5e plek op dit moment best realitisch. Je moet nu niet naar onder gaan kijken. Zeker niet gezien ons speelschema.

Daarom het liever niet over een 6e plek hebben. Maar zoals ik al zei, met een 6e plek kun je Europees voetbal halen en met een 5e kun je mogelijk nog met lege handen eindigen.
-
pi_107826190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De doelstelling die gesteld wordt, is gewoon laf. Dat is de minimale positie die je inneemt aan het eind van de rit, als je kijkt naar de aankomende wedstrijden en de ranglijst op het moment.
pi_107826240
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen is dat Koeman ze opeens gemotiveerd krijgt, waar ze de afgelopen 2 jaar totaal gedemotiveerd waren. Het is ook dat ze nu types in het elftal hebben, die vorig jaar ontbraken. Ik vraag me af hoe Koeman het met de selectie van vorig jaar had gedaan. Dan had ie absoluut niet zo goed gedraaid, denk ik.
Het had niet zo goed geweest als dit seizoen maar die jongens hadden wel een stuk gemotiveerder in het veld gestaan: lees: Van Gastel die ze een oorwassing geeft.Koeman die het spelletje tactisch veel beter doorheeft dan Been én niet de meest rare wissels maakt. Et cetera. Onder Koeman hadden we wél play-offs EL gehaald.

quote:
Met Guidetti naast je, is het toch heel anders spelen dan met v. Beukering. :') In een goed draaiend elftal is het altijd beter spelen. Wel ben ik het met je eens dat KGB en v. Geel samen het totaalplaatje prima hebben ingevuld.
En dáár gaat het om, want wie haalde de KGB naar de club, en wie haalde precíés de juiste spelers? ;).
quote:
Maar ik denk niet dat Koeman echt persoonlijk bij Schaken een wonderknopje heeft gevonden ofzo, of hem op trainingen persoonlijk echt 20 % beter heeft gemaakt.
Maar jongens als Leerdam en De Vrij zeker wel. Ahmadi is véél beter geworden door de persoonlijke trainingen van Van Gastel. En ja, ook een jongen als Schaken zal echt wel beter zijn gaan renderen door de trainingen, door het 'op elkaar ingespeeld raken'. En dankzij wie raak je goed op elkaar ingespeeld? Dankzij een coach, die het spel leest, en anticipeert op wat hij ziet. ^O^.
quote:
Zoals ik al zei: het is vooral het totaalplaatje dat met name door v. Geel is ingevuld.
De situatie waarin Been werkte (ondanks dat ik het geen goede coach vind) is niet te vergelijken met de situatie waarin Koeman werkte. Ik denk dat Koeman vorig jaar ook niet hoger had gescoord dan een 7e plek.
Maar die 7e plek had nou weer net wél EL voetbal opgeleverd. ;).
pi_107826280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger?
Bron? Laat maar zien dan. Wij hoorden het alleen op de láátste dag, toen Van Geel een belletje pleegde naar PSV en alles in anderhalf uur geregeld was.

quote:
Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.
Nee hoor, zo raar is dat niet. Misschien werd het gehoopt, maar er was geen enkele berichtgeving die erop wees. Als dat wel zo is mag jij de bronnen van stapel halen ^O^.
pi_107826307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind een 5e plek op dit moment best realitisch. Je moet nu niet naar onder gaan kijken. Zeker niet gezien ons speelschema.

Daarom het liever niet over een 6e plek hebben. Maar zoals ik al zei, met een 6e plek kun je Europees voetbal halen en met een 5e kun je mogelijk nog met lege handen eindigen.
Ja want het verschil tussen een 5e en 6e plek is zóóó groot (3 punten :')). Als je de laatste wedstrijd tegen Heerenveen verliest kan je net een plekje onderuit kukelen, zo raar is dat niet hoor.
pi_107826332
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vond je dat ook na VVV? Dat is nog maar 2 wedstrijden geleden...
BFF met GGMM
pi_107826386
Proof dat De_Kromme uit zijn nek lult:

quote:
30 augVan Geel: 'Bakkal naar Feyenoord 'niet aannemelijk'
Feyenoord nieuws

Feyenoord heeft inderdaad interesse in Otman Bakkal. Maandagavond werd bekend dat de Rotterdammers zich bij PSV hadden gemeld om te informeren naar de beschikbaarheid van de middenvelder en een dag later bevestigt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord de belangstelling. Vooralsnog is er echter niets concreet.

Bakkal is zijn basisplaats bij PSV kwijtgeraakt en schermt met de belangstelling van buitenlandse clubs, maar maakt mogelijk dus een binnenlandse transfer. Feyenoord zou de middenvelder voor één seizoen willen huren en het is niet bekend hoe PSV daarover denkt. Het contract van Bakkal loopt immers tot de zomer van 2012 door, waardoor de middenvelder bij deze constructie transfervrij de deur van het Philips Stadion uit wandelt.

Van Geel laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij inderdaad contact heeft opgenomen met de zaakwaarnemer van Bakkal, maar dit zou 'vooral oriënterend' zijn geweest. "Of Bakkal straks toch in de Kuip speelt? Je weet het nooit, maar op dit moment is het niet aannemelijk", zegt Van Geel. Bakkal mocht dit seizoen pas een kwartiertje meedoen tegen AZ.

Voetbalzone
Alles leek al in kannen en kruiken toen, en dit was op 30 Augustus, kun je nagaan. Die 'maandag' waar men het dus over heeft was de 29e, 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. :').

Maar DE_KROMME ZAG HET AL WEKEN AANKOMEN, DE VISIONAIR _O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:07:35 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
Proof dat De_Kromme uit zijn nek lult:

[..]

Alles leek al in kannen en kruiken toen, en dit was op 30 Augustus, kun je nagaan. Die 'maandag' waar men het dus over heeft was de 29e, 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. :').

Maar DE_KROMME ZAG HET AL WEKEN AANKOMEN, DE VISIONAIR _O_
Wat een held _O_ Waarom heeft die man nog geen functie bij Den Haag? _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826447
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een held _O_ Waarom heeft die man nog geen functie bij Den Haag? _O_
Het schijnt dat hij gevraagd is om Guardiola over te nemen bij Barcelona maar voor de eer bedankt heeft. Hij brengt ADO binnen 5 jaar single-handedly naar de internationale top, zonder enige vorm van sjeiksubsidie (Hallo Vitesse :W)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:08:54 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826457
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 13:38:17 Ronald Koeman: 'De Vrij zal geduld moeten hebben.' Koeman zegt er tevreden te zijn over Martins Indi. #Feyenoord reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:18 #266
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107826470
De_Kromme. Weet jij misschien al wie Feyenoord nog meer gaat halen voor komend seizoen? Wie wordt bijvoorbeeld de nieuwe spits?
pi_107826473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De doelstelling die gesteld wordt, is gewoon laf. Dat is de minimale positie die je inneemt aan het eind van de rit, als je kijkt naar de aankomende wedstrijden en de ranglijst op het moment.
Zie jij dit Feyenoord werkelijk geen misstappen meer maken? En de concurrenten wel? Natuurlijk wil ik het hoogst haalbare en 'gewoon' voor het kampioenschap spelen, maar de feiten liggen nu eenmaal anders. We kunnen na 1 slechte partij zo weer een plek naar beneden vallen.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:45 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107826485
quote:
Feyenoord en UWV Werkbedrijf slaan handen ineen

Feyenoord gaat samenwerken met het UWV Werkbedrijf. De club en de organisatie voor werkzoekenden slaan de handen ineen voor het project Feyenoord JobScorer. Tijdens het project krijgen in jongeren die een Wajong-uitkering hebben de kans om werkervaring op te doen bij Feyenoord, in De Kuip en bij de bedrijven die zijn aangesloten bij de Feyenoord Business Club. Het doel is om de jongeren op die manier uiteindelijk aan een vaste baan te helpen.

Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde en Bernard van Nijnatten, districtsmanager Rijnmond bij het UWV Werkbedrijf, ondertekenden vrijdagochtend in de Fred Blankemeijerzaal in De Kuip officieel de overeenkomst tussen de twee partijen. Met het project JobScorer worden de activiteiten die vallen onder de Feyenoord Foundation verder uitgebreid. ‘Dit project past precies binnen de doelstellingen die wij hebben met onze maatschappelijke activiteiten’, vertelde Gudde. ‘Jongeren krijgen in een buitengewoon inspirerende omgeving de kans om vaardigheden aan te leren die hun kansen op de arbeidsmarkt zullen vergroten.’

JobScorer gaat officieel van start op 1 april van dit jaar. Tijdens het project doorlopen de geselecteerde jongeren vijf fases, waarin elke fase een doelstelling heeft. Elke fase wordt gelieerd aan een positie in het veld. Zo is de titel van de eerste fase ‘keeper’. De deelnemers, die binnen de doelgroep van het Feyenoord Fancoachproject vallen, krijgen tijdens deze fase de kans om elkaar en de organisatie beter te leren kennen. Ook voeren ze eenvoudige klussen uit, binnen het werkterrein van Feyenoord. De fase ‘keeper’ wordt afgesloten met een gesprek met een van de doelmannen van de club.

Tijdens de fases die verrichten de deelnemers verschillende klussen bij Feyenoord verrichten, waarna een stage volgt bij een van de bedrijven die is aangesloten bij de Feyenoord Business Club. Elke fase wordt afgesloten met een gesprek met een selectiespeler. ‘We hopen dat alle jongeren uiteindelijk een volwaardige baan zullen vinden’, zei Van Nijnatten. ‘Dan zou dit project absoluut geslaagd zijn.’

De komende periode worden de jongeren geselecteerd die in aanmerking komen voor een plek in het project JobScorer. Dit zijn jongeren die op jonge leeftijd te maken hebben (gehad) met een ziekte of handicap. Indien het hen niet lukt om een volwaardig inkomen te verdienen, kunnen zij een Wajong-uitkering krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_107826505
Het was inderdaad al een week duidelijk dat de gedoodverfde opvolger voor Fer, Bakkal was. Overal werd erover gesproken, en ook Feijenoord gaf aan dat Bakkal mogelijk een versterking kon zijn (ja, al een week van tevoren). De interesse is pas concreet gemaakt, nadat Fer daadwerkelijk op het punt stond om te verkassen.

Je hebt gewoon, nogmaals, geluk gehad dat Bakkal Feijenoord verkoos boven een buitenlands avontuur. Maar zeg nou niet, dat je helemaaaaaal niet zag aankomen dat Bakkal misschien naar Feijenoord kwam. Dat is gewoon klinkklare onzin.
pi_107826540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het had niet zo goed geweest als dit seizoen maar die jongens hadden wel een stuk gemotiveerder in het veld gestaan: lees: Van Gastel die ze een oorwassing geeft.Koeman die het spelletje tactisch veel beter doorheeft dan Been én niet de meest rare wissels maakt. Et cetera. Onder Koeman hadden we wél play-offs EL gehaald.
Koeman is bij AZ weg gestuurd, omdat ie te laks en vrij was. Wat was ook de reden alweer dat Been is weg gestuurd? Had vorig jaar met Koeman ook erg slecht uit kunnen pakken bij ons.
quote:
En dáár gaat het om, want wie haalde de KGB naar de club, en wie haalde precíés de juiste spelers? ;).
Maar dat ben ik met je eens hoor. Van Geel is de spil in dit succes. Maar niet Koeman die op zichzelf staande een wereldtrainer is, die standaard spelers beter maakt. Die is gewoon door v. Geel op de juiste plek tussen de juiste mensen neergezet. En daardoor kan hij de kwaliteiten die hij als trainer wel heeft, goed benutten.
quote:
Maar jongens als Leerdam en De Vrij zeker wel. Ahmadi is véél beter geworden door de persoonlijke trainingen van Van Gastel. En ja, ook een jongen als Schaken zal echt wel beter zijn gaan renderen door de trainingen, door het 'op elkaar ingespeeld raken'. En dankzij wie raak je goed op elkaar ingespeeld? Dankzij een coach, die het spel leest, en anticipeert op wat hij ziet. ^O^.

Maar die 7e plek had nou weer net wél EL voetbal opgeleverd. ;).
Dat weet ik dus zo nog niet. ;) Als het vorig jaar zo tegen had gezeten, waren er misschien ook flinke wrijvingen tussen Koeman en de selectie gekomen.

Koeman is natuurlijk wel een betere coach dan Been, dat staat vast. Maar het is hem ook wel makkelijker gemaakt door de mensen om zich heen.
-
pi_107826587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef satecl het volgende:
De_Kromme. Weet jij misschien al wie Feyenoord nog meer gaat halen voor komend seizoen? Wie wordt bijvoorbeeld de nieuwe spits?
Ik dacht eerst Kuijt, maar die schijnt nog een jaarcontract te hebben bij Liverpool. Het zal wel een tweederangs spits worden a la Junker, de eerste misstap van van Geel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zie jij dit Feyenoord werkelijk geen misstappen meer maken? En de concurrenten wel? Natuurlijk wil ik het hoogst haalbare en 'gewoon' voor het kampioenschap spelen, maar de feiten liggen nu eenmaal anders. We kunnen na 1 slechte partij zo weer een plek naar beneden vallen.
Feijenoord heeft het makkelijkste schema in vergelijking met de concurrentie. Thuis wordt er amper verloren, en je hebt vier thuiswedstrijden in het verschiet. Natuurlijk speel je niet voor het kampioenschap, maar inzetten op de minimale plaats die je dient te behalen (zesde) is gewoon geen doelstelling, maar een must.
pi_107826603
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Het was inderdaad al een week duidelijk dat de gedoodverfde opvolger voor Fer, Bakkal was. Overal werd erover gesproken, en ook Feijenoord gaf aan dat Bakkal mogelijk een versterking kon zijn (ja, al een week van tevoren).
Kom met een bron dan? Want de enige bron die ik vind is Maandag 29 Augustus in de avond, 60 uur voor het verstrijken van de transfermarkt dus.

Da's iets heel anders dan de 168 uur die in een week zitten :').

quote:
De interesse is pas concreet gemaakt, nadat Fer daadwerkelijk op het punt stond om te verkassen.
ÓÓÓÓH, Dus jij wist al vóór Van Geel dat hij hem wilde hebben. Fucking hey, kun je ook even kijken in mijn hoofd wat mijn levensplannen zijn? Ik ben er nog niet helemaal uit ;(

quote:
Je hebt gewoon, nogmaals, geluk gehad dat Bakkal Feijenoord verkoos boven een buitenlands avontuur. Maar zeg nou niet, dat je helemaaaaaal niet zag aankomen dat Bakkal misschien naar Feijenoord kwam. Dat is gewoon klinkklare onzin.
Of het plaatje geschilderd door Van Geel was mooier dan wegrotten bij een Salzburg :')
pi_107826606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vond je dat ook na VVV? Dat is nog maar 2 wedstrijden geleden...
Vreemd genoeg was dat nou echt de wedstrijd waarin ik dat een beetje zag aankomen.. Gewoon omdat VVV blijkbaar echt onze angstgegner is. En natuurlijk was ik chagerijnig, maar ik maakte me eerlijk gezegd daarna niet echt veel zorgen. Ik wou eerst de wedstrijden tegen Ajax en NEC afwachten voordat ik m'n mening bij zou stellen.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:13:56 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826608
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Dat is gewoon klinkklare onzin.
Weer zo'n geweldig argument van je. Maar kom eens met bronnen dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826621
Ik denk... Ik denk dat jullie er niet uit gaan komen.
pi_107826646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik dacht eerst Kuijt, maar die schijnt nog een jaarcontract te hebben bij Liverpool. Het zal wel een tweederangs spits worden a la Junker, de eerste misstap van van Geel.
Ik dacht dat zijn eerste misstap het samenwerken met een of andere Zweedse club was?

quote:
Feijenoord heeft het makkelijkste schema in vergelijking met de concurrentie. Thuis wordt er amper verloren, en je hebt vier thuiswedstrijden in het verschiet. Natuurlijk speel je niet voor het kampioenschap, maar inzetten op de minimale plaats die je dient te behalen (zesde) is gewoon geen doelstelling, maar een must.
Thuis zijn genoeg punten verspeeld, ik noem een NEC en Ado thuis, Heerenveen thuis (gelijkspel) en zo zijn er nog genoeg. Praat dus niet uit je nek.
pi_107826654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vreemd genoeg was dat nou echt de wedstrijd waarin ik dat een beetje zag aankomen.. Gewoon omdat VVV blijkbaar echt onze angstgegner is. En natuurlijk was ik chagerijnig, maar ik maakte me eerlijk gezegd daarna niet echt veel zorgen. Ik wou eerst de wedstrijden tegen Ajax en NEC afwachten.
Ik geloof niet in angstgegners.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:15:46 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826663
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef Muto het volgende:
Ik denk... Ik denk dat jullie er niet uit gaan komen.
Let op, die bron kan 'ie niet vinden en nu gaat hij zeggen dat op deze manier discussiëren geen enkel nut heeft omdat wij weten dat hij gelijk heeft :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:05 #279
268260 Dr.Mikey
pi_107826682
Wel waar

Utrecht was er vroeger ook 1.
R.I.P DTS.
pi_107826729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geloof niet in angstgegners.
Ik zeker wel. Al is het maar door self fulfilling prophecy. Heel lastig te doorbreken.
-
pi_107826751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Koeman is bij AZ weg gestuurd, omdat ie te laks en vrij was. Wat was ook de reden alweer dat Been is weg gestuurd? Had vorig jaar met Koeman ook erg slecht uit kunnen pakken bij ons.
Iets met een riedeltje over 'als' 'tante' 'lul heben' en 'oom'. ;).
quote:
Maar dat ben ik met je eens hoor. Van Geel is de spil in dit succes. Maar niet Koeman die op zichzelf staande een wereldtrainer is, die standaard spelers beter maakt. Die is gewoon door v. Geel op de juiste plek tussen de juiste mensen neergezet. En daardoor kan hij de kwaliteiten die hij als trainer wel heeft, goed benutten.
Ja dat zie je zeker goed. Koeman is absoluut geen wereldtop (hoewel hij wel met 2 ploegen landskampioen werd in het eerste jaar :{ *Insert "Gespreid bedje verhaal"* Maar een jongen als Gio, waar zo'n elftal tegenop kijkt door zijn laatste succes in het NL-elftal, met de 'baas' die Van Gastel heet en de 'rustige, tactische' Koeman en je hebt een trainerstrio van wereldformaat. Geef nou eens eerlijk toe, jij wilde al die tijd Co Adriaanse: heb je nu ook gezien dat Adriaanse mínder was geweest in onze situatie dan de KGB?

quote:
Dat weet ik dus zo nog niet. ;) Als het vorig jaar zo tegen had gezeten, waren er misschien ook flinke wrijvingen tussen Koeman en de selectie gekomen.

Koeman is natuurlijk wel een betere coach dan Been, dat staat vast. Maar het is hem ook wel makkelijker gemaakt door de mensen om zich heen.
Dat klopt. Maar soms moet het 'hele plaatje' kloppen. En dat had het dit seizoen ZEKER niet gedaan met Been. :')
pi_107826781
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Let op, die bron kan 'ie niet vinden en nu gaat hij zeggen dat op deze manier discussiëren geen enkel nut heeft omdat wij weten dat hij gelijk heeft :')
Joh die gast spreekt zichzelf continue tegen :'). Dít topic nog was de samenwerking met die Zweedse club een debiele zet van Van Geel, nu is de nog-niet-besloten-koop met Junker ineens zijn eerste fout. Say-wuuuut? :?
pi_107826803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zeker wel. Al is het maar door self fulfilling prophecy. Heel lastig te doorbreken.
Agree to disagree?
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:21:23 #284
268260 Dr.Mikey
pi_107826835
Waarom ook bij ons heegt Ado geen topic ?
R.I.P DTS.
pi_107826869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat topic is saai: Iemand roept wij worden kampioen en de rest is het ermee eens.
BFF met GGMM
pi_107826881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na 3x lezen snapte ik het.

Nouja, in het Ado-topic moet hij met zichzelf in discussie en dat is te vermoeiend voor hem.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:28:13 #287
268260 Dr.Mikey
pi_107827050
Maar ga dan bij ajax lopen kutten ofzo.
R.I.P DTS.
pi_107827051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Iets met een riedeltje over 'als' 'tante' 'lul heben' en 'oom'. ;).
Zo 'als' is dit niet. Er is zelfs een vergelijkbare situatie. Koeman is bij AZ ook weggestuurd, omdat hij de spelers te vrij liet en te laks was.
quote:
Ja dat zie je zeker goed. Koeman is absoluut geen wereldtop (hoewel hij wel met 2 ploegen landskampioen werd in het eerste jaar :{ *Insert "Gespreid bedje verhaal"* Maar een jongen als Gio, waar zo'n elftal tegenop kijkt door zijn laatste succes in het NL-elftal, met de 'baas' die Van Gastel heet en de 'rustige, tactische' Koeman en je hebt een trainerstrio van wereldformaat. Geef nou eens eerlijk toe, jij wilde al die tijd Co Adriaanse: heb je nu ook gezien dat Adriaanse mínder was geweest in onze situatie dan de KGB?
Ik schat Adriaanse als trainer nog steeds hoger in. Echter, hij heeft iets om zich heen hangen, waardoor er overal waar hij heengaat problemen komen (soms z'n eigen schuld, soms kan hij er niets aan doen). Eigenlijk functioneert hij alleen onder v. Geel, want alleen van hem neemt hij iets aan.

Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Adriaanse bij ons in tegenstelling tot bij Twente en het heel erg goed gedaan had, als ie gewoon 3 jaar lekker kon trainen zoals Koeman dat nu ook kan. Hij heeft namelijk bij ons niemand meer om mee te botsen, en ook geen vedette-spelers waar ie mee overhoop kan liggen.

Al met al vind ik nu dat Koeman moet blijven. Want waarom zou je iets overhoop halen wat goed is?
quote:
Dat klopt. Maar soms moet het 'hele plaatje' kloppen. En dat had het dit seizoen ZEKER niet gedaan met Been. :')
Zeker niet met Beenhakker/Gudde bedoel je. ;) Die moesten het plaatje invullen. Niet Been.
-
pi_107827109
2 Dagen voor de huur van Bakkal is het eerste bericht over hem (niet officieel), de dag er voor meld van Geel nog dat het niet aannemelijk is dat hij komt. Uiteindelijk komt hij op de laatste dag van de transferperiode. Het was dus niet weken van tevoren bekend dat hij kwam.

SPOILER
* Verwijderd *
pi_107827130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Agree to disagree?
Hoe bedoel je dat? (in dit geval)
-
pi_107827156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zo 'als' is dit niet. Er is zelfs een vergelijkbare situatie. Koeman is bij AZ ook weggestuurd, omdat hij de spelers te vrij liet en te laks was.
Ja en nu is hij alles wat hij toen niet was... Daarom, 'als' 'tante' 'lul hebben' 'oom zijn'. ;).

quote:
Ik schat Adriaanse als trainer nog steeds hoger in. Echter, hij heeft iets om zich heen hangen, waardoor er overal waar hij heengaat problemen komen (soms z'n eigen schuld, soms kan hij er niets aan doen). Eigenlijk functioneert hij alleen onder v. Geel, want alleen van hem neemt hij iets aan.
Tsja, ik weet niet. Het enige wat die man écht gepresteerd heeft is alweer een decennium terug. Na 5 jaar zandbakken denk ik niet dat er ooit nog iets van je 'bekomt'.
quote:
Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Adriaanse bij ons in tegenstelling tot bij Twente en het heel erg goed gedaan had, als ie gewoon 3 jaar lekker kon trainen zoals Koeman dat nu ook kan. Hij heeft namelijk bij ons niemand meer om mee te botsen, en ook geen vedette-spelers waar ie mee overhoop kan liggen.
Euh, die man zit zo met Guidetti of Bakkal in de haren denk ik hoor :D. Maar buiten dat, het was nooit een succes geworden bij Feijenoord. Kuip had hem nooit geaccepteerd.
quote:
Al met al vind ik nu dat Koeman moet blijven. Want waarom zou je iets overhoop halen wat goed is?
Je was er een paar maanden geleden nog stellig van overtuigd dat Koeman moest opzouten na dit jaar anders, ondanks dat we toen zevende stonden ;). (Was na het gelijkspel tegen ojox).
quote:
Zeker niet met Beenhakker/Gudde bedoel je. ;) Die moesten het plaatje invullen. Niet Been.
Trainer is een van de belangrijkste factoren in het maken van beslissingen welke spelers er komen, MITS er een uitermate goede wisselwerking tussen TD en trainer is. Precies waarom Co en Geel zo goed rendeerden: zelfde visie ;).
pi_107827163
Een opmerking over die 6e plaats vult gelijk weer een half topic, zucht, vermoeiend die De_Kromme. Maar goed, het is eigenlijk alleen raar dat Van Geel de 6e plaats noemt ipv de 5e plaats die Koeman vanaf het begin van het seizoen noemt.
Is verder niet echt een hek van de dam, iedereen snapt de bedoeling dat hij bedoelt dat we niet voor het kampioenschap gaan. In zoverre is het prima, lijkt me. Geen oppertunisme, geen hogere doelstelling, omdat je na een of twee keer op je bek gaan anders weer opnieuw kunt gaan evalueren. Ik geloof echter wel dat de technische staf wel ontevreden is als met de huidige stand van zaken directe plaatsing EL niet behaald wordt...
pi_107827197
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? (in dit geval)
Ik geloof er niet in, jij wel. En dat is prima.
BFF met GGMM
pi_107827201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:29 schreef zoekeenleven het volgende:
2 Dagen voor de huur van Bakkal is het eerste bericht over hem (niet officieel), de dag er voor meld van Geel nog dat het niet aannemelijk is dat hij komt. Uiteindelijk komt hij op de laatste dag van de transferperiode. Het was dus niet weken van tevoren bekend dat hij kwam.

SPOILER
En vervolgens weigert hij gewoon te reageren op mij en Caland he :D SOOOOOOO TYPICAL, typische Amsterdamse / Haagse grote bek, hard schreeuwen en als ze dan op hun bek gaan hoor je ze niet meer. AZ gaat met 6-0 over Ado heen, we zien 'm twee dagen niet. Nu wordt hij dubbel gepwnt in het topic, hij komt weer niet. :'). Sááád life.

Verder inderdaad medelijden met Happel, dat vind ik echt een toffe vent.
pi_107827223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef ace_eleven het volgende:
Een opmerking over die 6e plaats vult gelijk weer een half topic, zucht, vermoeiend die De_Kromme. Maar goed, het is eigenlijk alleen raar dat Van Geel de 6e plaats noemt ipv de 5e plaats die Koeman vanaf het begin van het seizoen noemt.
Is verder niet echt een hek van de dam, iedereen snapt de bedoeling dat hij bedoelt dat we niet voor het kampioenschap gaan. In zoverre is het prima, lijkt me. Geen oppertunisme, geen hogere doelstelling, omdat je na een of twee keer op je bek gaan anders weer opnieuw kunt gaan evalueren. Ik geloof echter wel dat de technische staf wel ontevreden is als met de huidige stand van zaken directe plaatsing EL niet behaald wordt...
Ik zei nog dat het ging gebeuren _O- maar men ging er toch maar op in en toen deed ik ook maar mee :{.
pi_107827245
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:35:42 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107827274
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:07:29 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827346
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron, nogmaals. Of heb je aids in je ogen?
Die gast kan je gewoon niet serieus nemen :'). Ik heb verdomme zijn verhaal 3 keer weerlegt, hij doet gewoon alsof er nooit iets gezegd is. Lijkt wel een christen die compleet kapotberedeneert wordt en gewoon alleen wil horen wat hij wil horen _O-
pi_107827379
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
BFF met GGMM
pi_107827387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
Dit.
pi_107827394
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')