abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107826587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef satecl het volgende:
De_Kromme. Weet jij misschien al wie Feyenoord nog meer gaat halen voor komend seizoen? Wie wordt bijvoorbeeld de nieuwe spits?
Ik dacht eerst Kuijt, maar die schijnt nog een jaarcontract te hebben bij Liverpool. Het zal wel een tweederangs spits worden a la Junker, de eerste misstap van van Geel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zie jij dit Feyenoord werkelijk geen misstappen meer maken? En de concurrenten wel? Natuurlijk wil ik het hoogst haalbare en 'gewoon' voor het kampioenschap spelen, maar de feiten liggen nu eenmaal anders. We kunnen na 1 slechte partij zo weer een plek naar beneden vallen.
Feijenoord heeft het makkelijkste schema in vergelijking met de concurrentie. Thuis wordt er amper verloren, en je hebt vier thuiswedstrijden in het verschiet. Natuurlijk speel je niet voor het kampioenschap, maar inzetten op de minimale plaats die je dient te behalen (zesde) is gewoon geen doelstelling, maar een must.
pi_107826603
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Het was inderdaad al een week duidelijk dat de gedoodverfde opvolger voor Fer, Bakkal was. Overal werd erover gesproken, en ook Feijenoord gaf aan dat Bakkal mogelijk een versterking kon zijn (ja, al een week van tevoren).
Kom met een bron dan? Want de enige bron die ik vind is Maandag 29 Augustus in de avond, 60 uur voor het verstrijken van de transfermarkt dus.

Da's iets heel anders dan de 168 uur die in een week zitten :').

quote:
De interesse is pas concreet gemaakt, nadat Fer daadwerkelijk op het punt stond om te verkassen.
ÓÓÓÓH, Dus jij wist al vóór Van Geel dat hij hem wilde hebben. Fucking hey, kun je ook even kijken in mijn hoofd wat mijn levensplannen zijn? Ik ben er nog niet helemaal uit ;(

quote:
Je hebt gewoon, nogmaals, geluk gehad dat Bakkal Feijenoord verkoos boven een buitenlands avontuur. Maar zeg nou niet, dat je helemaaaaaal niet zag aankomen dat Bakkal misschien naar Feijenoord kwam. Dat is gewoon klinkklare onzin.
Of het plaatje geschilderd door Van Geel was mooier dan wegrotten bij een Salzburg :')
pi_107826606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vond je dat ook na VVV? Dat is nog maar 2 wedstrijden geleden...
Vreemd genoeg was dat nou echt de wedstrijd waarin ik dat een beetje zag aankomen.. Gewoon omdat VVV blijkbaar echt onze angstgegner is. En natuurlijk was ik chagerijnig, maar ik maakte me eerlijk gezegd daarna niet echt veel zorgen. Ik wou eerst de wedstrijden tegen Ajax en NEC afwachten voordat ik m'n mening bij zou stellen.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:13:56 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826608
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Dat is gewoon klinkklare onzin.
Weer zo'n geweldig argument van je. Maar kom eens met bronnen dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826621
Ik denk... Ik denk dat jullie er niet uit gaan komen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107826646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik dacht eerst Kuijt, maar die schijnt nog een jaarcontract te hebben bij Liverpool. Het zal wel een tweederangs spits worden a la Junker, de eerste misstap van van Geel.
Ik dacht dat zijn eerste misstap het samenwerken met een of andere Zweedse club was?

quote:
Feijenoord heeft het makkelijkste schema in vergelijking met de concurrentie. Thuis wordt er amper verloren, en je hebt vier thuiswedstrijden in het verschiet. Natuurlijk speel je niet voor het kampioenschap, maar inzetten op de minimale plaats die je dient te behalen (zesde) is gewoon geen doelstelling, maar een must.
Thuis zijn genoeg punten verspeeld, ik noem een NEC en Ado thuis, Heerenveen thuis (gelijkspel) en zo zijn er nog genoeg. Praat dus niet uit je nek.
pi_107826654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vreemd genoeg was dat nou echt de wedstrijd waarin ik dat een beetje zag aankomen.. Gewoon omdat VVV blijkbaar echt onze angstgegner is. En natuurlijk was ik chagerijnig, maar ik maakte me eerlijk gezegd daarna niet echt veel zorgen. Ik wou eerst de wedstrijden tegen Ajax en NEC afwachten.
Ik geloof niet in angstgegners.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:15:46 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826663
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef Muto het volgende:
Ik denk... Ik denk dat jullie er niet uit gaan komen.
Let op, die bron kan 'ie niet vinden en nu gaat hij zeggen dat op deze manier discussiëren geen enkel nut heeft omdat wij weten dat hij gelijk heeft :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:05 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107826682
Wel waar

Utrecht was er vroeger ook 1.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107826729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geloof niet in angstgegners.
Ik zeker wel. Al is het maar door self fulfilling prophecy. Heel lastig te doorbreken.
-
pi_107826751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Koeman is bij AZ weg gestuurd, omdat ie te laks en vrij was. Wat was ook de reden alweer dat Been is weg gestuurd? Had vorig jaar met Koeman ook erg slecht uit kunnen pakken bij ons.
Iets met een riedeltje over 'als' 'tante' 'lul heben' en 'oom'. ;).
quote:
Maar dat ben ik met je eens hoor. Van Geel is de spil in dit succes. Maar niet Koeman die op zichzelf staande een wereldtrainer is, die standaard spelers beter maakt. Die is gewoon door v. Geel op de juiste plek tussen de juiste mensen neergezet. En daardoor kan hij de kwaliteiten die hij als trainer wel heeft, goed benutten.
Ja dat zie je zeker goed. Koeman is absoluut geen wereldtop (hoewel hij wel met 2 ploegen landskampioen werd in het eerste jaar :{ *Insert "Gespreid bedje verhaal"* Maar een jongen als Gio, waar zo'n elftal tegenop kijkt door zijn laatste succes in het NL-elftal, met de 'baas' die Van Gastel heet en de 'rustige, tactische' Koeman en je hebt een trainerstrio van wereldformaat. Geef nou eens eerlijk toe, jij wilde al die tijd Co Adriaanse: heb je nu ook gezien dat Adriaanse mínder was geweest in onze situatie dan de KGB?

quote:
Dat weet ik dus zo nog niet. ;) Als het vorig jaar zo tegen had gezeten, waren er misschien ook flinke wrijvingen tussen Koeman en de selectie gekomen.

Koeman is natuurlijk wel een betere coach dan Been, dat staat vast. Maar het is hem ook wel makkelijker gemaakt door de mensen om zich heen.
Dat klopt. Maar soms moet het 'hele plaatje' kloppen. En dat had het dit seizoen ZEKER niet gedaan met Been. :')
pi_107826781
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Let op, die bron kan 'ie niet vinden en nu gaat hij zeggen dat op deze manier discussiëren geen enkel nut heeft omdat wij weten dat hij gelijk heeft :')
Joh die gast spreekt zichzelf continue tegen :'). Dít topic nog was de samenwerking met die Zweedse club een debiele zet van Van Geel, nu is de nog-niet-besloten-koop met Junker ineens zijn eerste fout. Say-wuuuut? :?
pi_107826803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zeker wel. Al is het maar door self fulfilling prophecy. Heel lastig te doorbreken.
Agree to disagree?
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:21:23 #284
268260 Dr.Mikey
pi_107826835
Waarom ook bij ons heegt Ado geen topic ?
R.I.P DTS.
pi_107826869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat topic is saai: Iemand roept wij worden kampioen en de rest is het ermee eens.
BFF met GGMM
pi_107826881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na 3x lezen snapte ik het.

Nouja, in het Ado-topic moet hij met zichzelf in discussie en dat is te vermoeiend voor hem.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:28:13 #287
268260 Dr.Mikey
pi_107827050
Maar ga dan bij ajax lopen kutten ofzo.
R.I.P DTS.
pi_107827051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Iets met een riedeltje over 'als' 'tante' 'lul heben' en 'oom'. ;).
Zo 'als' is dit niet. Er is zelfs een vergelijkbare situatie. Koeman is bij AZ ook weggestuurd, omdat hij de spelers te vrij liet en te laks was.
quote:
Ja dat zie je zeker goed. Koeman is absoluut geen wereldtop (hoewel hij wel met 2 ploegen landskampioen werd in het eerste jaar :{ *Insert "Gespreid bedje verhaal"* Maar een jongen als Gio, waar zo'n elftal tegenop kijkt door zijn laatste succes in het NL-elftal, met de 'baas' die Van Gastel heet en de 'rustige, tactische' Koeman en je hebt een trainerstrio van wereldformaat. Geef nou eens eerlijk toe, jij wilde al die tijd Co Adriaanse: heb je nu ook gezien dat Adriaanse mínder was geweest in onze situatie dan de KGB?
Ik schat Adriaanse als trainer nog steeds hoger in. Echter, hij heeft iets om zich heen hangen, waardoor er overal waar hij heengaat problemen komen (soms z'n eigen schuld, soms kan hij er niets aan doen). Eigenlijk functioneert hij alleen onder v. Geel, want alleen van hem neemt hij iets aan.

Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Adriaanse bij ons in tegenstelling tot bij Twente en het heel erg goed gedaan had, als ie gewoon 3 jaar lekker kon trainen zoals Koeman dat nu ook kan. Hij heeft namelijk bij ons niemand meer om mee te botsen, en ook geen vedette-spelers waar ie mee overhoop kan liggen.

Al met al vind ik nu dat Koeman moet blijven. Want waarom zou je iets overhoop halen wat goed is?
quote:
Dat klopt. Maar soms moet het 'hele plaatje' kloppen. En dat had het dit seizoen ZEKER niet gedaan met Been. :')
Zeker niet met Beenhakker/Gudde bedoel je. ;) Die moesten het plaatje invullen. Niet Been.
-
pi_107827109
2 Dagen voor de huur van Bakkal is het eerste bericht over hem (niet officieel), de dag er voor meld van Geel nog dat het niet aannemelijk is dat hij komt. Uiteindelijk komt hij op de laatste dag van de transferperiode. Het was dus niet weken van tevoren bekend dat hij kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
pi_107827130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Agree to disagree?
Hoe bedoel je dat? (in dit geval)
-
pi_107827156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zo 'als' is dit niet. Er is zelfs een vergelijkbare situatie. Koeman is bij AZ ook weggestuurd, omdat hij de spelers te vrij liet en te laks was.
Ja en nu is hij alles wat hij toen niet was... Daarom, 'als' 'tante' 'lul hebben' 'oom zijn'. ;).

quote:
Ik schat Adriaanse als trainer nog steeds hoger in. Echter, hij heeft iets om zich heen hangen, waardoor er overal waar hij heengaat problemen komen (soms z'n eigen schuld, soms kan hij er niets aan doen). Eigenlijk functioneert hij alleen onder v. Geel, want alleen van hem neemt hij iets aan.
Tsja, ik weet niet. Het enige wat die man écht gepresteerd heeft is alweer een decennium terug. Na 5 jaar zandbakken denk ik niet dat er ooit nog iets van je 'bekomt'.
quote:
Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Adriaanse bij ons in tegenstelling tot bij Twente en het heel erg goed gedaan had, als ie gewoon 3 jaar lekker kon trainen zoals Koeman dat nu ook kan. Hij heeft namelijk bij ons niemand meer om mee te botsen, en ook geen vedette-spelers waar ie mee overhoop kan liggen.
Euh, die man zit zo met Guidetti of Bakkal in de haren denk ik hoor :D. Maar buiten dat, het was nooit een succes geworden bij Feijenoord. Kuip had hem nooit geaccepteerd.
quote:
Al met al vind ik nu dat Koeman moet blijven. Want waarom zou je iets overhoop halen wat goed is?
Je was er een paar maanden geleden nog stellig van overtuigd dat Koeman moest opzouten na dit jaar anders, ondanks dat we toen zevende stonden ;). (Was na het gelijkspel tegen ojox).
quote:
Zeker niet met Beenhakker/Gudde bedoel je. ;) Die moesten het plaatje invullen. Niet Been.
Trainer is een van de belangrijkste factoren in het maken van beslissingen welke spelers er komen, MITS er een uitermate goede wisselwerking tussen TD en trainer is. Precies waarom Co en Geel zo goed rendeerden: zelfde visie ;).
pi_107827163
Een opmerking over die 6e plaats vult gelijk weer een half topic, zucht, vermoeiend die De_Kromme. Maar goed, het is eigenlijk alleen raar dat Van Geel de 6e plaats noemt ipv de 5e plaats die Koeman vanaf het begin van het seizoen noemt.
Is verder niet echt een hek van de dam, iedereen snapt de bedoeling dat hij bedoelt dat we niet voor het kampioenschap gaan. In zoverre is het prima, lijkt me. Geen oppertunisme, geen hogere doelstelling, omdat je na een of twee keer op je bek gaan anders weer opnieuw kunt gaan evalueren. Ik geloof echter wel dat de technische staf wel ontevreden is als met de huidige stand van zaken directe plaatsing EL niet behaald wordt...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827197
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? (in dit geval)
Ik geloof er niet in, jij wel. En dat is prima.
BFF met GGMM
pi_107827201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:29 schreef zoekeenleven het volgende:
2 Dagen voor de huur van Bakkal is het eerste bericht over hem (niet officieel), de dag er voor meld van Geel nog dat het niet aannemelijk is dat hij komt. Uiteindelijk komt hij op de laatste dag van de transferperiode. Het was dus niet weken van tevoren bekend dat hij kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vervolgens weigert hij gewoon te reageren op mij en Caland he :D SOOOOOOO TYPICAL, typische Amsterdamse / Haagse grote bek, hard schreeuwen en als ze dan op hun bek gaan hoor je ze niet meer. AZ gaat met 6-0 over Ado heen, we zien 'm twee dagen niet. Nu wordt hij dubbel gepwnt in het topic, hij komt weer niet. :'). Sááád life.

Verder inderdaad medelijden met Happel, dat vind ik echt een toffe vent.
pi_107827223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef ace_eleven het volgende:
Een opmerking over die 6e plaats vult gelijk weer een half topic, zucht, vermoeiend die De_Kromme. Maar goed, het is eigenlijk alleen raar dat Van Geel de 6e plaats noemt ipv de 5e plaats die Koeman vanaf het begin van het seizoen noemt.
Is verder niet echt een hek van de dam, iedereen snapt de bedoeling dat hij bedoelt dat we niet voor het kampioenschap gaan. In zoverre is het prima, lijkt me. Geen oppertunisme, geen hogere doelstelling, omdat je na een of twee keer op je bek gaan anders weer opnieuw kunt gaan evalueren. Ik geloof echter wel dat de technische staf wel ontevreden is als met de huidige stand van zaken directe plaatsing EL niet behaald wordt...
Ik zei nog dat het ging gebeuren _O- maar men ging er toch maar op in en toen deed ik ook maar mee :{.
pi_107827245
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:35:42 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107827274
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:07:29 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827346
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron, nogmaals. Of heb je aids in je ogen?
Die gast kan je gewoon niet serieus nemen :'). Ik heb verdomme zijn verhaal 3 keer weerlegt, hij doet gewoon alsof er nooit iets gezegd is. Lijkt wel een christen die compleet kapotberedeneert wordt en gewoon alleen wil horen wat hij wil horen _O-
pi_107827379
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
BFF met GGMM
pi_107827387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
Dit.
pi_107827394
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')