abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107797327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, als als als.

Beter halen we gewoon een speler die wel fit is :')
Dit dus. Die blessuregevoelige spelers bij Feijenoord ben ik na een bepaald seizoen zo zat geworden dat ik blij ben dat dit soort jongens niet meer bij Feijenoord komen.

Ik bedoel... Tomasson, mijn jeugdheld. ;(. 2,5 miljoen per jaar en dan maar op de bank zitten. :{
pi_107797352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus. Die blessuregevoelige spelers bij Feijenoord ben ik na een bepaald seizoen zo zat geworden dat ik blij ben dat dit soort jongens niet meer bij Feijenoord komen.

Ik bedoel... Tomasson, mijn jeugdheld. ;(. 2,5 miljoen per jaar en dan maar op de bank zitten. :{
Echt zoveel?
* Verwijderd *
pi_107797361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, als als als.

Beter halen we gewoon een speler die wel fit is :')
Het is maar 1 als want transfervrij is ie sowieso :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:44:40 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797462
Haha zijn er nou echt mensen die hier menen dat Feyenoord Castelen moet terug halen !!?? :D Hou toch op zeg, die jongen is alleen maar geblesseerd. Als hij op de training al een schouderduw krijgt van Bruno Martins Indi ligt hij weer 3 maanden aan de kant.

Buitendat heb ik hem nooit bijzonder gevonden. Een zeer voorspelbare buitenspeler, daar zijn er genoeg van in de Eredivisie. Met Cabral, Schaken, Fernandez, Cisse en Manu hebben we al 5 buitenspelers. We kunnen inderdaad wel wat beters gebruiken(over Manu ga ik nog niet oordelen, Cabral kan nog groeien), maar kom niet met een speler die in 5 jaar een paar minuten heeft gemaakt.

[Droomwereld]
Wat zou het toch mooi zijn als je volgend seizoen met Drenthe en Ryo op de flanken speel O+
[\Droomwereld]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107797475
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie was zijn concurrent die persoonlijke problemen kreeg dan? Die was dus beter dan Van Persie...
BFF met GGMM
pi_107797505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef satecl het volgende:
Haha zijn er nou echt mensen die hier menen dat Feyenoord Castelen moet terug halen !!?? :D Hou toch op zeg, die jongen is alleen maar geblesseerd. Als hij op de training al een schouderduw krijgt van Bruno Martins Indi ligt hij weer 3 maanden aan de kant.

Buitendat heb ik hem nooit bijzonder gevonden. Een zeer voorspelbare buitenspeler, daar zijn er genoeg van in de Eredivisie. Met Cabral, Schaken, Fernandez, Cisse en Manu hebben we al 5 buitenspelers. We kunnen inderdaad wel wat beters gebruiken(over Manu ga ik nog niet oordelen, Cabral kan nog groeien), maar kom niet met een speler die in 5 jaar een paar minuten heeft gemaakt.

[Droomwereld]
Wat zou het toch mooi zijn als je volgend seizoen met Drenthe en Ryo op de flanken speel O+
[\Droomwereld]
Precies dit. Linkerkant is prima bezet, op rechts mag er wel één bij ja (rechtspoot).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797580
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies dit. Linkerkant is prima bezet, op rechts mag er wel één bij ja (rechtspoot).
Zullen we het houden op "linkerkant is bezet"? :D Met de jongens die daar lopen ga je de oorlog ook niet winnen :').

Maar inderdaad, onze rechterflank heeft enorm versterking nodig. Wat dat betreft jammer dat Hofs niet bij ons rondloopt, daar was ik altijd wel gecharmeerd van. Had ook een lekkere wisselwerking met Makaay.

Overigens stond die wel op 't middenveld ..
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:48:36 #83
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha welnee joh!! Niet zoveel! Hij was al redelijk op zijn retour toen hij gehaald werd. Dit is een stuk uit 2010:

Feyenoord heeft meeste spelers in Inkomens Top 100
4 februari 2010
Sportweek heeft deze week de top 100 bestverdienende sporters met eeen Nederlands paspoort gepubliceerd. Feyenoord heeft de meeste spelers in de top 100, te weten Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Kevin Hofland, Tim de Cler, Karim El Ahmadi, Jonathan De Guzman, Ron Vlaar en Diego Biseswar, die samen ruim 10 miljoen euro verdienen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso minder dan 550.000 euro.
pi_107797623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zullen we het houden op "linkerkant is bezet"? :D Met de jongens die daar lopen ga je de oorlog ook niet winnen :').

Maar inderdaad, onze rechterflank heeft enorm versterking nodig. Wat dat betreft jammer dat Hofs niet bij ons rondloopt, daar was ik altijd wel gecharmeerd van. Had ook een lekkere wisselwerking met Makaay.

Overigens stond die wel op 't middenveld ..
Op links heb je Cissé en Cabral. Cissé is mits fit gewoon een prima eredivisiespeler, Cabral heeft nog wel een jaartje of 2 nodig voor hij richting bijvoorbeeld het niveau Assaidi kan groeien.

Op rechts heb je....Schaken :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797655
We krijgen toch nog een miljoen van Denemarken omdat Tonasson een jaar niet heeft kunnen spelen bij ons?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107797682
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha welnee joh!! Niet zoveel! Hij was al redelijk op zijn retour toen hij gehaald werd. Dit is een stuk uit 2010:

4 februari 2010
Sportweek heeft deze week de top 100 bestverdienende sporters met eeen Nederlands paspoort gepubliceerd. Feyenoord heeft de meeste spelers in de top 100, te weten Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Kevin Hofland, Tim de Cler, Karim El Ahmadi, Jonathan De Guzman, Ron Vlaar en Diego Biseswar, die samen ruim 10 miljoen euro verdienen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daar nou bij? Die 2,5 miljoen klopt trouwens ook voor geen meter :D.

Tomasson verdiende 1,1 miljoen per jaar.
pi_107797685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Guidetti het volgende:
We krijgen toch nog een miljoen van Denemarken omdat Tonasson een jaar niet heeft kunnen spelen bij ons?
Daar geloof je nog in?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107797686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef satecl het volgende:

[..]

4 februari 2010

SPOILER
Tomasson heeft geen Nederlands paspoort?
* Verwijderd *
pi_107797690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Guidetti het volgende:
Volgens mij moet daar nog uitspraak over gedaan worden. Verwacht eigenlijk niet dat we dat geld ooit gaan zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Die 2,5 miljoen klopt trouwens ook voor geen meter :D.

Tomasson verdiende 1,1 miljoen per jaar.
Precies, die zat ergens tussen de 1 en 1.5
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:52:01 #91
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Tomasson heeft geen Nederlands paspoort?
Pfff overeen gelezen, sorry!! Maar sowieso geen 2,3 miljoen..
pi_107797720
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij moet daar nog uitspraak over gedaan worden. Verwacht eigenlijk niet dat we dat geld ooit gaan zien.
Dat geld gaan we nooit zien nee. En terecht. Als dat gebeurt wordt er een precedent geschept waarbij landelijke bonden verantwoordelijk worden voor de kosten die mislopen worden als spelers geblesseerd raken.

Stel je eens voor dat Eto'o dan geblesseerd raakt :D.
pi_107797744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat geld gaan we nooit zien nee. En terecht. Als dat gebeurt wordt er een precedent geschept waarbij landelijke bonden verantwoordelijk worden voor de kosten die mislopen worden als spelers geblesseerd raken.

Dan is heel dat land failliet, alweer :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan is heel dat land failliet, alweer :')
_O-
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:53:23 #95
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107797770
2004:
Augustus - Lichte hamstringklachten

2005:
Januari: Enkelklachten
November: Hamstringblessure
December: Hamstringblessure weer opspelend

2006:
Februari: Lichte knieblessure
Juli: Botkneuzing enkel
Juli: Start nieuwe enkelblessure

2007:
Januari-Februari: Enkelblessure (sinds juli 2006)
September: Hamstringblessure

2008:
Januari-December: Knieblessure opnieuw

2009:
Januari-Augustus: Herstel knieblessure
Oktober: Los kraakbeen knie

2010:
Augustus-December: Knieblessure

2011:
Januari-Augustus: Herstel knieblessure
November-December: Liesblessure

Ideale speler dus om aan te trekken. O+
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:54:00 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107797793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Buitendat.. Stel dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Clasie speelt op het EK 2012 een wereldtoernooi en dus mede daardoor kan hij naar Barcalona voor 20 miljoen. Dat heeft Feyenoord dan te danken aan de KNVB. Want die heeft hem meegenomen. Zou Feyenoord dan nog een deel naar de KNVB over moeten maken?
pi_107797816
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef Lastpost het volgende:
Ideale speler dus om aan te trekken. O+
Ik ben toch blij dat enkele users hier nooit een technische functie bij Feyenoord gaan bekleden :')

Wie was ook alweer die koekwaus die liever Fernandez dan Guidetti in de spits zag? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Buitendat.. Stel dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Clasie speelt op het EK 2012 een wereldtoernooi en dus mede daardoor kan hij naar Barcalona voor 20 miljoen. Dat heeft Feyenoord dan te danken aan de KNVB. Want die heeft hem meegenomen. Zou Feyenoord dan nog een deel naar de KNVB over moeten maken?
Die gaat neem ik aan niet mee naar het EK
* Verwijderd *
pi_107797872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben toch blij dat enkele users hier nooit een technische functie bij Feyenoord gaan bekleden :')

Wie was ook alweer die koekwaus die liever Fernandez dan Guidetti in de spits zag? _O-
Eens, dan was Koeman nooit aangesteld ;)
pi_107797876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]

:D Daar heb ik toen zo vreselijk om moeten lachen. Ik dacht echt 'die is niet goed'. Was inZanity volgens mij. Verder een toffe gast hoor :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')