abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:25:53 #51
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107794873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
Die gast maakt altijd toffe filmpjes. :)

Dat einde, kippenvel man _O_
pi_107794902
hij heeft bij hsv wel heel weinig gespeeld
* Verwijderd *
pi_107795040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
hij heeft bij hsv wel heel weinig gespeeld
Niet halen man. Castelen is een one-trick-pony. "Hé kijk eens, verrassend, hij kiest WEDEROM om rechtsom te gaan. Dat had niemand verwacht zeg! :')". Echt, de mandekkers van Castelen hadden de simpelste baan ooit. Gewoon linksachterin blijven plakken, koffie drinken, wachten tot Castelen over rechts aangerend kwam, pootje strekken en de bal veroverd. :').
pi_107795089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet halen man. Castelen is een one-trick-pony. "Hé kijk eens, verrassend, hij kiest WEDEROM om rechtsom te gaan. Dat had niemand verwacht zeg! :')". Echt, de mandekkers van Castelen hadden de simpelste baan ooit. Gewoon linksachterin blijven plakken, koffie drinken, wachten tot Castelen over rechts aangerend kwam, pootje strekken en de bal veroverd. :').
Cabral niet dan? Opkomen aan de rechterkant, 3 vrije mannen overslaan, voorzetkans niet zien, niet naar een teamgenoot in de buurt passen, niet terugpassen op de rechtsback, maar naar binnen gaan en minstens 5 meter over schieten.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:36:07 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107795146
quote:

[..]

Des te knapper dat ie in de eerste twee seizoenen 19 goals en 17 assists achter z'n naam had staan bij ons. :D
Traag van begrip die vleugel verdedigers blijkbaar. :+
pi_107795169
quote:

[..]

Schaken en Fernandez ook. Dan schat ik Castelen toch nog wel een stukje hoger in, alleen zou ik hem niet nemen door z'n blessures.
pi_107795695
Ik zie trouwens nu pas het stukje bij VI over Clasie, die Derksen. _O-

Ja ze hebben Clasie vorig jaar bij Excelsior gedropt en dat is een teken dat ze de hoop al hadden opgegeven. :')

Iets meer voetbalverstand kan geen kwaad.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:56:17 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107795808
Haha die Derksen moet je ook vooral niet serieus nemen als het gaat over zaken die spelen bij een club. _O-
Lijkt wel alsof die beste vent ergens eind jaren 90 is gestopt met nadenken.
pi_107795848
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Haha die Derksen moet je ook vooral niet serieus nemen als het gaat over zaken die spelen bij een club. _O-
Lijkt wel alsof die beste vent ergens eind jaren 90 is gestopt met nadenken.
Het is echt schrijnend idd, maar Gijpie ook hoor.
pi_107796062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Des te knapper dat ie in de eerste twee seizoenen 19 goals en 17 assists achter z'n naam had staan bij ons. :D
Traag van begrip die vleugel verdedigers blijkbaar. :+
Is ook wel verdienste van K2 natuurlijk ;).
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:07:04 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107796204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is ook wel verdienste van K2 natuurlijk ;).
Hij deed het toch maar, voor een vrij beperkte vleugelspeler heeft ie wel een optimaal rendement gehad.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:23:59 #62
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107796790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Paul-89 het volgende:

Ja ze hebben Clasie vorig jaar bij Excelsior gedropt en dat is een teken dat ze de hoop al hadden opgegeven. :')

Dat slaat ook nergens op. Iemand bij een Eredivisieclub droppen omdat je geen vetrouwen meer in die jongen heb :')

Sowieso geloof ik niet dat ze hem al hadden afgeschreven. Want Clasie was vaak in de jeugdelftallen van Oranje aanvoerder(zie foto's) en speelde zeer verdienstelijk. Volgens mij is hij zelfs ook aanvoerder geweest bij de jeugdelftallen van Feyenoord, maar dat weet ik niet zeker...

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107796803
Is er een petitie voor Guidetti?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107796825
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:07 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hij deed het toch maar, voor een vrij beperkte vleugelspeler heeft ie wel een optimaal rendement gehad.
Zullen weinig clubs voor hem in de rij staan. Transfervrij ophalen en prestatiecontract zoals bij HSV geven; kun je geen buil aan vallen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:27:56 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107796941
Die jongen komt niet meer fatsoenlijk aan de bak op het hoogste niveau, daar durf ik m'n geld wel op in te zetten.
Speelt straks weer een wedstrijd of 5 bij een redelijk team en ligt er dan weer een half seizoen uit, zakt verder weg en stopt uiteindelijk in de schaduw van het spelletje bij een JL-club.

Altijd jammer wanneer voetballers op - relatief - jonge leeftijd moeten stoppen omdat het lichaam niet meer mee kan.
Goede reminder dat ik maar eens een afspraak moet maken voor m'n rotte knie, lang leve dat mooie spelletje. O+
pi_107796982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Lastpost het volgende:
Die jongen komt niet meer fatsoenlijk aan de bak op het hoogste niveau, daar durf ik m'n geld wel op in te zetten.
Speelt straks weer een wedstrijd of 5 bij een redelijk team en ligt er dan weer een half seizoen uit, zakt verder weg en stopt uiteindelijk in de schaduw van het spelletje bij een JL-club.

Altijd jammer wanneer voetballers op - relatief - jonge leeftijd moeten stoppen omdat het lichaam niet meer mee kan.
Goede reminder dat ik maar eens een afspraak moet maken voor m'n rotte knie, lang leve dat mooie spelletje. O+
Goede test voor de methode Verheijen :7
pi_107797013
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Goede test voor de methode Verheijen :7
Hij is een inspanningsfysioloog, geen Jomanda.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:33:47 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107797121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Paul-89 het volgende:

Beetje raar, zeker omdat Schelvis vorig jaar in hetzelfde programma nog meldde dat Feyenoord overwoog om hem eerder terug te halen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107797122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is een inspanningsfysioloog, geen Jomanda.
Zelfs Cisse heeft speelminuten kunnen maken dit seizoen :+

Schalke heeft ook enorm veel geduld met hem gehad. Dat geeft aan dat ie er echt nog wel wat van kan. Als je zo'n speler voor een appel en een ei binnen kan halen moet je dat gewoon proberen.
pi_107797178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zelfs Cisse heeft speelminuten kunnen maken dit seizoen :+

Schalke heeft ook enorm veel geduld met hem gehad. Dat geeft aan dat ie er echt nog wel wat van kan. Als je zo'n speler voor een appel en een ei binnen kan halen moet je dat gewoon proberen.
Zo'n speler? We hebben het toch over Romeo fucking Castelen en niet Messi?
Vergane glorie, wat die glorie dan ook ooit heeft mogen voorstellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797229
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo'n speler? We hebben het toch over Romeo fucking Castelen en niet Messi?
Vergane glorie, wat die glorie dan ook ooit heeft mogen voorstellen.
We hebben het ook nog steeds over Feyenoord zonder euro's en Schaken, Fernandez en Cabral als andere optie's :')
pi_107797270
Ja, dus laten we in zee gaan met een speler die de laatste 5 jaar nog geen wedstrijd heeft gespeeld. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107797276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

We hebben het ook nog steeds over Feyenoord zonder euro's en Schaken, Fernandez en Cabral als andere optie's :')
Dit dus, ik zeg niet dat we hem moeten halen maar ik zou toch gaan kijken of je ergens een aardige buitenspeler voor niet te veel kan oppikken.
* Verwijderd *
pi_107797293
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
Ja, dus laten we in zee gaan met een speler die de laatste 5 jaar nog geen wedstrijd heeft gespeeld. _O_
Als je die speler per wedstrijd betaald en transfervrij binnen komt, waarom niet? *O*
pi_107797305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als je die speler per wedstrijd betaald en transfervrij binnen komt, waarom niet? *O*
Ja, als als als.

Beter halen we gewoon een speler die wel fit is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')