Waarom zou dat ooit gebeuren? De bond verdient miljoenen aan de spelers, da's meer dan genoeg plezier wat ze hebben aan spelers waar ze geen reet voor hoeven te doen qua opleiding / et cetera.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Buitendat.. Stel dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Clasie speelt op het EK 2012 een wereldtoernooi en dus mede daardoor kan hij naar Barcalona voor 20 miljoen. Dat heeft Feyenoord dan te danken aan de KNVB. Want die heeft hem meegenomen. Zou Feyenoord dan nog een deel naar de KNVB over moeten maken?
De KNVB betaald juist geld aan Clasie om voor het Nederlands Elftal uit te komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Buitendat.. Stel dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Clasie speelt op het EK 2012 een wereldtoernooi en dus mede daardoor kan hij naar Barcalona voor 20 miljoen. Dat heeft Feyenoord dan te danken aan de KNVB. Want die heeft hem meegenomen. Zou Feyenoord dan nog een deel naar de KNVB over moeten maken?
Euh, nee. De KNVB verdient miljoenen. Kijk het maar na. Het enige wat die jongens krijgen zijn winstpremies van enkele tonnetjes als ze wereldkampioen worden. Iets wat in het niet valt bij hun jaarsalarissenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef eight het volgende:
[..]
De KNVB betaald juist geld aan Clasie om voor het Nederlands Elftal uit te komen.
Ze 'huren' hem eigenlijk in, terwijl de uefa zorgt voor de ek organisatie.
Volgens mij krijgen alle spelers een soort startgeld alleen al voor deelname. Er zijn daarnaast extra premies te verdienen dmv prestaties.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Euh, nee. De KNVB verdient miljoenen. Kijk het maar na. Het enige wat die jongens krijgen zijn winstpremies van enkele tonnetjes als ze wereldkampioen worden. Iets wat in het niet valt bij hun jaarsalarissen.
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou dat ooit gebeuren? De bond verdient miljoenen aan de spelers, da's meer dan genoeg plezier wat ze hebben aan spelers waar ze geen reet voor hoeven te doen qua opleiding / et cetera.
Het personeel van de KNVB declareert aardig wat, schijnt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:06 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen alle spelers een soort startgeld alleen al voor deelname. Er zijn daarnaast extra premies te verdienen dmv prestaties.
edit: Wat doet de KNVB eigenlijk met al die miljoenen? Rondom het ek2008 hebben ze al zo'n 10 miljoen verdiend en met het afgelopen wk al bijna 24 miljoen.
Dat was hilarisch ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Daar heb ik toen zo vreselijk om moeten lachen. Ik dacht echt 'die is niet goed'. Was inZanity volgens mij. Verder een toffe gast hoor
Steken ze in vrouwenvoetbal, amateurvoetbal, betere faciliteiten in Zeist en de scheidsrechters o.a.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:06 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen alle spelers een soort startgeld alleen al voor deelname. Er zijn daarnaast extra premies te verdienen dmv prestaties.
edit: Wat doet de KNVB eigenlijk met al die miljoenen? Rondom het ek2008 hebben ze al zo'n 10 miljoen verdiend en met het afgelopen wk al bijna 24 miljoen.
KIPPENVEL!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
Die gast maakt altijd toffe filmpjes.
Haha, inderdaad inZanity. Toch lachen hoe sommige mensen er gruwelijk naast zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Daar heb ik toen zo vreselijk om moeten lachen. Ik dacht echt 'die is niet goed'. Was inZanity volgens mij. Verder een toffe gast hoor
De nieuwe Jari Litmanen/Arjen Robben dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef Lastpost het volgende:
2004:
Augustus - Lichte hamstringklachten
2005:
Januari: Enkelklachten
November: Hamstringblessure
December: Hamstringblessure weer opspelend
2006:
Februari: Lichte knieblessure
Juli: Botkneuzing enkel
Juli: Start nieuwe enkelblessure
2007:
Januari-Februari: Enkelblessure (sinds juli 2006)
September: Hamstringblessure
2008:
Januari-December: Knieblessure opnieuw
2009:
Januari-Augustus: Herstel knieblessure
Oktober: Los kraakbeen knie
2010:
Augustus-December: Knieblessure
2011:
November-December: Liesblessure
Ideale speler dus om aan te trekken.
Hij was al geblesseerd voordat zij geboren warenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De nieuwe Jari Litmanen/Arjen Robben dus.
Zie je vaker bij van die snelle aanvallers. Blijkbaar rennen die op een of andere manier hun eigen lichaam kapot. Daarom zou zo'n aangepast trainingsprogramma misschien bij dit soort spelers juist verassend uit kunnen pakken, al vrees ik dat het in het geval van Castelen al te laat is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Lastpost het volgende:
Die jongen komt niet meer fatsoenlijk aan de bak op het hoogste niveau, daar durf ik m'n geld wel op in te zetten.
Speelt straks weer een wedstrijd of 5 bij een redelijk team en ligt er dan weer een half seizoen uit, zakt verder weg en stopt uiteindelijk in de schaduw van het spelletje bij een JL-club.
Altijd jammer wanneer voetballers op - relatief - jonge leeftijd moeten stoppen omdat het lichaam niet meer mee kan.
Goede reminder dat ik maar eens een afspraak moet maken voor m'n rotte knie, lang leve dat mooie spelletje.
Zou zomaar eens kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie je vaker bij van die snelle aanvallers. Blijkbaar rennen die op een of andere manier hun eigen lichaam kapot. Daarom zou zo'n aangepast trainingsprogramma misschien bij dit soort spelers juist verassend uit kunnen pakken, al vrees ik dat het in het geval van Castelen al te laat is.
Mits fit had het wel al een niveau hoger geweest dan de buitenspelers die we nu moeten opstellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n speler? We hebben het toch over Romeo fucking Castelen en niet Messi?
Vergane glorie, wat die glorie dan ook ooit heeft mogen voorstellen.
Mijn god...alsof Hofs geen middelmatige speler is. Voegt ook echt niks toe aan de spelers die we nu hebben rondlopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we het houden op "linkerkant is bezet"?Met de jongens die daar lopen ga je de oorlog ook niet winnen
.
Maar inderdaad, onze rechterflank heeft enorm versterking nodig. Wat dat betreft jammer dat Hofs niet bij ons rondloopt, daar was ik altijd wel gecharmeerd van. Had ook een lekkere wisselwerking met Makaay.
Overigens stond die wel op 't middenveld ..
Laten we die discussie nou niet weer oprakelen. Het mag toch wel duidelijk zijn dat Schaken deze strijd van Cabral wel gewonnen heeft. Ik bedoel....zelfs Fernandez staat nu in de basis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Op links heb je Cissé en Cabral. Cissé is mits fit gewoon een prima eredivisiespeler, Cabral heeft nog wel een jaartje of 2 nodig voor hij richting bijvoorbeeld het niveau Assaidi kan groeien.
Op rechts heb je....Schaken
Wat is Theo Reitsma toch een verschrikkelijke commentator... Kan zich totaal niet inleven in de wedstrijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
Die gast maakt altijd toffe filmpjes.
Jup, terecht ook. Maar zegt toch ook wel weer genoeg dat zelfs Fernandez in die paar wedstrijden met gemak alweer een hoger rendement haalt dan Schakenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we die discussie nou niet weer oprakelen. Het mag toch wel duidelijk zijn dat Schaken deze strijd van Cabral wel gewonnen heeft. Ik bedoel....zelfs Fernandez staat nu in de basis.
Dat is ook niet zo moeilijk, Schaken is hopeloos uit vorm.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup, terecht ook. Maar zegt toch ook wel weer genoeg dat zelfs Fernandez in die paar wedstrijden met gemak alweer een hoger rendement haalt dan Schaken
Klopt. Dat is 'ie ongeveer 30 wedstrijden per seizoen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, Schaken is hopeloos uit vorm.
Niet deze discussie weerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat is 'ie ongeveer 30 wedstrijden per seizoen.
Tsja...de minst slechte spelers staan in de basis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup, terecht ook. Maar zegt toch ook wel weer genoeg dat zelfs Fernandez in die paar wedstrijden met gemak alweer een hoger rendement haalt dan Schaken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat is 'ie ongeveer 30 wedstrijden per seizoen.
Dit is zinloos. Schaken is zijn blind spot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heeft een vormverlies bij Schaken niet zulke grote consequenties voor het spel van de rest van het team als bij Cabral het geval zou zijn.
Caland:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:13 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is zinloos. Schaken is zijn blind spot.
Ja. Ooit werd de maker van zo'n petitie als een oorlogsveteraan onthaald in het Maasgebouwquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef eight het volgende:
Je wordt er idd. dood mee gegooid. Geen flauw idee of een petitie ooit iets heeft bereikt.
Mauro, oh nee toch niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef eight het volgende:
Je wordt er idd. dood mee gegooid. Geen flauw idee of een petitie ooit iets heeft bereikt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Die 2,5 miljoen klopt trouwens ook voor geen meter.
Tomasson verdiende 1,1 miljoen per jaar.
Dat snap ik nog wel, gezien het verleden van Koeman. Maar Guidetti straalde toch meteen uit dat hij een spits van een ander kaliber was dan Fernandez, en ook gewoon een betere voetballer. Dat kon een blinde nog wel zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, inderdaad inZanity. Toch lachen hoe sommige mensen er gruwelijk naast zitten.
Ik ook hoor, Ronald Koeman aan het begin van het seizoen
Was gewoon boos toen. Hoe kon Van Geel dat nou doen, was DE faal van het seizoen, nog voordat hij begonnen was
Nu weten we wel beter. Al moet je ook veel credits geven aan Gio en JP
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef TC03 het volgende:
Draaiden ze in De Kuip nou trouwens echt dat nummer van Frans Bauer voorafgaand aan Feyenoord-Ajax?
Jup. Ik was het toen ook gruwelijk hard oneens met hem, en heb hem ook echt kei-hard uit staan lachen achter mijn laptopje (true storyquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel, gezien het verleden van Koeman. Maar Guidetti straalde toch meteen uit dat hij een spits van een ander kaliber was dan Fernandez, en ook gewoon een betere voetballer. Dat kon een blinde nog wel zien.
Kom weer wedden danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup. Ik was het toen ook gruwelijk hard oneens met hem, en heb hem ook echt kei-hard uit staan lachen achter mijn laptopje (true story)
Guidetti is een wereldspits.
En ik zeg het hier alvast vrijdag 10 februari 2012 @ 01:24:42
HIJ BLIJFT!
Bayern.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:50 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti blijft niet, maar gaat ook niet terug naar City. Zal wel naar Malaga of een andere pauperclub gaan.
Zet er dan ook een weddenschap op, met je grote mondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
En ik zeg het hier alvast vrijdag 10 februari 2012 @ 01:24:42
HIJ BLIJFT!
Waar haal je die info vandaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef Lastpost het volgende:
2004:
Augustus - Lichte hamstringklachten
2005:
Januari: Enkelklachten
November: Hamstringblessure
December: Hamstringblessure weer opspelend
2006:
Februari: Lichte knieblessure
Juli: Botkneuzing enkel
Juli: Start nieuwe enkelblessure
2007:
Januari-Februari: Enkelblessure (sinds juli 2006)
September: Hamstringblessure
2008:
Januari-December: Knieblessure opnieuw
2009:
Oktober: Los kraakbeen knie
2010:
Augustus-December: Knieblessure
2011:
November-December: Liesblessure
Ideale speler dus om aan te trekken.
Lijkt me ook, maar aan de andere kant heeft hij wel meerdere malen aangegeven dat Ibrahimovic zijn grote voorbeeld is, en die bleef toch ook iets langer hangen in de eredivisie. Als hij nou twee jaar kan uitblinken hier, en wij halen wellicht CL-voetbal, kan dat natuurlijk nog best wel een aantrekkelijk beeld schetsen voor hem.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef Gert het volgende:
Guidetti is véél te ambitieus om volgend jaar nog in de eredivisie te willen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |