abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107821835
Repost-fail
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:52:14 #152
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107821988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar aan de andere kant heeft hij wel meerdere malen aangegeven dat Ibrahimovic zijn grote voorbeeld is, en die bleef toch ook iets langer hangen in de eredivisie. Als hij nou twee jaar kan uitblinken hier, en wij halen wellicht CL-voetbal, kan dat natuurlijk nog best wel een aantrekkelijk beeld schetsen voor hem.
En twee jaar uitblinken (wat in een buitenlandse competitie wellicht niet direct lukt) en geadoreerd worden door een grote aanhang, bij een club die je momenteel erg goed bevalt, ik zou het niet voor onmogelijk behouden dat hij blijft. Bij Burnley kwam hij natuurlijk ook niet erg uit de verf, en was hij ook lang niet zo populair.

Ik durf er niet om te wedden, want schat de kansen dat we hem kunnen behouden op zijn zachtst gezegd niet heel erg hoog in, maar er zijn wel argumenten te verzinnen waarom hij er tegen alle verwachtingen toch voor zou kunnen kiezen. Koeman en Van Geel schijnen ook wel aardig op m in te praten, laten we hopen dat ze overtuigend zijn *)
Ibrahimovic was niet direct in zijn eerste jaar zo belangrijk als Guidetti nu is.
BFF met GGMM
pi_107822044
quote:
Oei, die wil ik fullres :D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107822130
quote:
_O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:58:08 #156
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107822222
quote:
Van Geel: "Doen niet aan opportunisme"

Feyenoord staat momenteel vijf punten achter op de koplopers in de Eredivisie. Als trainer Ronald Koeman met zijn ploeg serieus mee wil doen dit seizoen, moet dat gat in de komende weken gedicht worden.
Feyenoord begint aan een belangrijke serie wedstrijden, waarvan vier van de vijf in eigen huis, met een wedstrijd tegen Vitesse. Koeman heeft zijn ploeg echter al een waarschuwing gegeven. "Vitesse en volgende week RKC komen niet naar de Kuip om vol op de aanval te spelen."

Na Vitesse en RKC wacht een uitwedstrijd tegen PSV, daarna komen FC Groningen en FC Utrecht naar Rotterdam. "Het worden interessante weken", zegt technisch directeur Martin van Geel in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar wij doen niet mee aan opportunisme. Als dit Feyenoord bij de eerste zes eindigt, is het prima. Daar had iedereen voor dit seizoen voor getekend."

Feyenoord staat na twintig competitiewedstrijden vijfde op de ranglijst. PSV en AZ hebben vijf punten voorsprong. FC Twente staat twee punten los van de Rotterdammers, maar heeft nog een duel in te halen, sc Heerenveen heeft net als de ploeg van Koeman 37 punten. Ajax volgt op drie punten achterstand.
pi_107822369
quote:
Van Geel: "Doen niet aan opportunisme"

Feyenoord staat momenteel vijf punten achter op de koplopers in de Eredivisie. Als trainer Ronald Koeman met zijn ploeg serieus mee wil doen dit seizoen, moet dat gat in de komende weken gedicht worden.
Feyenoord begint aan een belangrijke serie wedstrijden, waarvan vier van de vijf in eigen huis, met een wedstrijd tegen Vitesse. Koeman heeft zijn ploeg echter al een waarschuwing gegeven. "Vitesse en volgende week RKC komen niet naar de Kuip om vol op de aanval te spelen."

Na Vitesse en RKC wacht een uitwedstrijd tegen PSV, daarna komen FC Groningen en FC Utrecht naar Rotterdam. "Het worden interessante weken", zegt technisch directeur Martin van Geel in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar wij doen niet mee aan opportunisme. Als dit Feyenoord bij de eerste zes eindigt, is het prima. Daar had iedereen voor dit seizoen voor getekend."
Feyenoord staat na twintig competitiewedstrijden vijfde op de ranglijst. PSV en AZ hebben vijf punten voorsprong. FC Twente staat twee punten los van de Rotterdammers, maar heeft nog een duel in te halen, sc Heerenveen heeft net als de ploeg van Koeman 37 punten. Ajax volgt op drie punten achterstand.
Die zin stoort me trouwens wel. Dat Koeman blijft roepen dat 5e plaats de doelstelling is vind ik prima, maar waarom die 6e plaats genoemd moet worden :N

Ik denk dat als je 5e wordt dat je dat nog wel kunt verantwoorden na de nodige tegenvallers , maar ik mag toch wel hopen dat ze t zelf ook wel als teleurstelling zien als ze bij de huidige stand van zaken die top-5 niet halen...

En die 6e plaats valt ook buiten de doelstelling van het begin van t seizoen, dus daar had helemala niemand voor getekend 8-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:03:53 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107822438
Mooie wedstrijden komen er aan. Utrecht en Gronningen zijn altijd kut maar kan je ook zo 4-0 van winnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:05:21 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107822500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie wedstrijden komen er aan. Utrecht en Gronningen zijn altijd kut maar kan je ook zo 4-0 van winnen.
Daar moet je imo met minstens 3-0 van winnen. Utrecht stelt weinig voor dit jaar, en Groningen presteert ook belabberd in uitwedstrijden.
2000 light years from home
pi_107822515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die zin stoort me trouwens wel. Dat Koeman blijft roepen dat 5e plaats de doelstelling is vind ik prima, maar waarom die 6e plaats genoemd moet worden :N

Ik denk dat als je 5e wordt dat je dat nog wel kunt verantwoorden na de nodige tegenvallers , maar ik mag toch wel hopen dat ze t zelf ook wel als teleurstelling zien als ze bij de huidige stand van zaken die top-5 niet halen...
Zo klinkt het alsof we een grote voorsprong op nr.6 hebben. Het zijn slechts 3 punten..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107822593
btw voor de mensen hier die hun kop kaal scheren als Feyenoord de titel pakt: Doe er dan meteen iets goeds mee: http://www.haarwensen.nl/
pi_107822606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Zo klinkt het alsof we een grote voorsprong op nr.6 hebben. Het zijn slechts 3 punten..
Ja maar de nummer 6 is dan ook wel baggerslecht dit jaar...
BFF met GGMM
pi_107822735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef RvLaak het volgende:
btw voor de mensen hier die hun kop kaal scheren als Feyenoord de titel pakt: Doe er dan meteen iets goeds mee: http://www.haarwensen.nl/
Haar moet minimaal 25 centimeter zijn. Nou weet ik niet wat voor beeld je van me hebt :D
pi_107822764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haar moet minimaal 25 centimeter zijn. Nou weet ik niet wat voor beeld je van me hebt :D
Ik ken de advertentie eigenlijk alleen van de bus :P... Nooit echt op de site geweest, enkel net ff voor de link
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:25:32 #165
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107823178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vroeger kon dat nog wel bij mij, inmiddels niet meer :P
pi_107823334
quote:
heb je hem ook in high-res ??
word een vette wallpaper !! :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_107823363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Maar dat zou betekenen dat je meer verval hebt dan Ajax en Heerenveen en dat zowel AZ, als Twente als PSV ook geen van allen door het ijs zakken. Het zou kunnen gebeuren, maar dan mag je nog wel ontevreden zijn (ook met het oog op playoffs). Zeker als nu nog altijd wordt gemeld dat 5e plaats (ws goed voor directe plaatsing EL) nog altijd de doelstelling is.
pi_107823425
laat ze lekker vrij uit voetballen zonder allerlei extra druk..
kampioen worden is leuk , maar geen verreiste (unlike bij P$V)
we zien wel waar we eindigen ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:35:17 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107823482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Calciumdude het volgende:
maar geen verreiste (unlike bij P$V)
Wat zal ik lachen als die ambtenaren geen kampioen worden _O-
pi_107823565
Ik ben een sulletje, hie ha ho

[ Bericht 50% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 12:40:51 ]
Zolang toeval niet bestaat, is er nooit sprake van geluk.
pi_107823806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat zal ik lachen als die ambtenaren geen kampioen worden _O-
Wat vrij waarschijnlijk is, gezien het feit dat ze elke keer punten laten liggen als ze uit kunnen lopen (op 1 keer na, vandaar dat ze nu op 1 staan)
pi_107824298
Nou jongens. Wie wilt dan zo graag wedden?

Ik: Guidetti blijft
Jij: Guidetti leaved.
pi_107824337
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nou jongens. Wie wilt dan zo graag wedden?

Ik: Guidetti blijft
Jij: Guidetti leaved.
Voor komend seizoen? 0,0001% kans. Wat is de inleg?
pi_107824389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Voor komend seizoen? 0,0001% kans. Wat is de inleg?
Jij niet. Ga maar weg naar je Ado topic ofzo. Misschien zijn er nog wat ADO mensen die willen wedden of Toornstra morgen naar Barcelona gaat of niet :')
pi_107824463
_O-

Wel een belachelijke doelstelling trouwens van Feijenoord: zesde. Het is een schande als je niet bij de eerste vijf eindigt nu. ADO zet tenminste hoog in, opportunisme wordt op de lange termijn beloond. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')