quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
De 0 houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat we voor 3 punten moeten gaan.
[ afbeelding ]
Ik denk dat vitesse dat ook vindt, dat wij dat moeten doen. Het wordt waarschijnlijk een "handbalwedstrijd" met een zwaar achteroverleunend vitesse dat gokt op een counter, en op meer ruimte naarmate de tijd voor Feyenoord begint te dringen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat we voor 3 punten moeten gaan.
[ afbeelding ]
Met een contract voor één jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Vertonghen speelt zoals 'ie dit seizoen speelt is 'ie nog geen acht ton waard. Als hij top is haalt hij de tien miljoen niet, dat ben ik met je eens. Niet per se omdat hij niet goed genoeg is, maar wanneer wordt er nou zoveel geld voor een verdediger betaald?
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Vertonghen speelt zoals 'ie dit seizoen speelt is 'ie nog geen acht ton waard. Als hij top is haalt hij de tien miljoen niet, dat ben ik met je eens. Niet per se omdat hij niet goed genoeg is, maar wanneer wordt er nou zoveel geld voor een verdediger betaald?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met een contract voor één jaar.
Kuttroll doe normaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.
Ach ja, hier hoeft die discussie ook niet gehouden te worden. Maar het was even aangeven waarom er waarschijnlijk allemaal Joden straks hierheen komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Die Guidettigast mag ik nog minder dan de gemiddelde Ajacied (net als De_Kromme trouwens) dus dat zegt al genoegquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.
Heeft hij jaren gewoond.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Adames het volgende:
Wat deed Guidetti eigenlijk in Kenia?
Waar denk je dat z'n gouden techniek vandaan komt? Jarenlang op blote voetjes tegen de negers gevoetbald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Adames het volgende:
Wat deed Guidetti eigenlijk in Kenia?
Ah, vandaar. Een goede vriend van me zag hem daar een aantal weken geleden in een aftandse strandtentquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar denk je dat z'n gouden techniek vandaan komt? Jarenlang op blote voetjes tegen de negers gevoetbald.
Vet! Foto's?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Een goede vriend van me zag hem daar een aantal weken geleden in een aftandse strandtent
Pfff dat vind ik pas een beroerde tijd. Ik ga liever tot een uur of 20:00 lekker zuipen in de stad. Nu is het allemaal nét niks!quote:
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff dat vind ik pas een beroerde tijd. Ik ga liever tot een uur of 20:00 lekker zuipen in de stad. Nu is het allemaal nét niks!
Van Marwijkquote:Bert van Marwijk, bondscoach van het Nederlands elftal, houdt de ontwikkeling van Jordy Clasie nauwlettend in de gaten. De twintigjarige middenvelder werd vorig seizoen verhuurd aan Excelsior en keerde afgelopen zomer weer terug bij Feyenoord. Clasie ontwikkelde zich stormachtig en is een van de sterkhouders in het elftal van Ronald Koeman.
"Ik volg hem op de voet, hij staat op een lijst", vertelde Van Marwijk tegen Voetbal International. "Ik dacht altijd dat Clasie een balafpakkertje was, maar voetballend doet hij het uitstekend. Ik vind hem fysiek niet slecht, hij herkent de momenten van druk zetten en sleept dan het hele elftal mee. En als je goed kunt voetballen en het 'ziet', dan ben je slim genoeg om duels te vermijden."
Van Marwijk waarschuwde Clasie wel voor mogelijke gemakzucht. "Nu begint het pas. Als je goed presteert bij een club als Feyenoord en als je genoemd wordt als kandidaat-international, gaan mensen anders naar je kijken. De foutjes die je maakt worden niet meer met de mantel der liefde bedekt. Langzaam groei je als speler toe naar een nieuwe status. De vraag is dan: hoe ga je daarmee om? Maar zoals ik Clasie ken, uit interviews en verhalen, is hij heel stabiel en geen praatjesmaker. Dat bevalt me wel."
Ik zwerf een beetje door heel vak W heen. Maar ben er niet altijd vanwege me 'eigen voetbalcarriere'quote:
Tijd dat hij de Vrij en BMI ook oproept. Met alle respect maar als Braafheid en Anita meegaan naar het EK dan zou ik daar niets van begrijpen.quote:
De Vrij en BMI zijn centrale verdedigers dus hebben helemaal niets te maken met Braafheid en Anita. Die worden voor de LB gebruikt. Noem dan Nelom, al moet die nog wel wat constanter worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tijd dat hij de Vrij en BMI ook oproept. Met alle respect maar als Braafheid en Anita meegaan naar het EK dan zou ik daar niets van begrijpen.
Hoezo constanter? BvM ziet toch wel dat Nelom zijn bodem hoger is dan Anita zijn top?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij en BMI zijn centrale verdedigers dus hebben helemaal niets te maken met Braafheid en Anita. Die worden voor de LB gebruikt. Noem dan Nelom, al moet die nog wel wat constanter worden.
Bruma speelt nooit dus die zou sowieso moeten afvallen. Wisgerhof kan het nooit bijbenen. Vlaar gaat mee, Maduro zal ook wel meegaan, geen idee hoe vaak hij speelt. Blijven niet veel over. BMI en de Vrij zullen ook wel op lijstje staan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als back up zijn de vrij en BMI prima.
Al denk ik eerder Vlaar.
Hebben nog niks in het Nederlands elftal te zoeken idd. BMI mag zich eerst lekker doorontwikkelen bij Feyenoord. Volgend seizoen zien we wel. De Vrij komt hopelijk ook nog genoeg aan spelen toe. Blijf de keuze tussen die 2 verschrikkelijk vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat van Marwijk met de Vrij en BMI nog wel even gaat wachten. Hij zal iig volgend seizoen wel eens willen zien hoe ze het in Europa gaan doen.
quote:RvP: 'Nooit spijt gehad van overstap naar Feyenoord'
Geschreven op 2012-02-09 om 12:39:41 | Bekeken: 7477 | Reacties: 29 | Foto: OrangePictures |
Bron: RobinVanPersie.com
Robin van Persie mag zichzelf op dit moment één van de beste spelers van de wereld noemen. De spits van Arsenal is met 22 doelpunten topscorer van de Premier League en heeft sinds dit seizoen van trainer Arsène Wenger bovendien de aanvoerdersband gekregen. Het voormalig talent van Excelsior en Feyenoord lanceerde onlangs zijn officiële website, waar hij vertelt over zijn jongere jaren als voetballer. 'Ik heb nooit spijt gehad van mijn beslissing om naar Feyenoord te gaan.'
'Toen ik 12 jaar was, stond ik voor mijn eerste voetbal dilemma,' vertelt Van Persie. 'Ik had net een geweldig jaar achter de rug bij Excelsior onder trainer Renee Hessel. Het was een geweldig team, we hadden zoveel plezier en wonnen de regionale competitie. Toen had ik een keuze te maken: of naar Sparta, waar veel van mijn vrienden speelden; of naar Feyenoord. Excelsior probeerde mij ervan te overtuigen om naar Feyenoord te gaan, omdat de clubs een samenwerkingsverband hebben.'
Het werd dan ook Rotterdam-Zuid. 'Vanaf de eerste minuut dat ik heb besloten om naar Feyenoord te gaan, heb ik er nooit spijt van gehad. Het hele team was erg close met elkaar en we werden allemaal goede vrienden. Ik was aanvoerder dat jaar en we werden kampioen,' zegt de Rotterdammer. 'Het jaar erna had ik niet zo'n goed seizoen, maar in de B'tjes vond ik het plezier weer terug.'
Een stap hogerop was dan ook een logisch vervolg voor Van Persie. 'Vervolgens ging ik naar het O/18 team. Hier speelde ik niet veel, maar vlak voor de winterstop kreeg mijn concurrent persoonlijke probleem waardoor hij niet kon spelen. Ik greep mijn kans met beide handen aan. Uiteindelijk speelde ik iedere wedstrijd en scoorde ik meer dan twintig doelpunten.'
'Daarna schoof ik door naar de beloften van Feyenoord. Ik speelde een half seizoen in het tweede elftal totdat Bert van Marwijk mij een kans gaf bij de A-selectie. Ik trainde slechts één week mee voordat hij me in de basis zette tegen Vitesse. Dit was mijn officiële debuut in mijn profcarrière. Drie maanden later stond ik als basisspeler met de UEFA Cup in mijn handen. Het was een geweldig moment, waarvan ik vroeger als kind alleen maar van kon dromen.'
Na het winnen van de UEFA Cup, wat nog steeds de grootste prijs op zijn erelijst is, kende de geboren Kralinger een mindere periode. 'Ik speelde niet goed en dat bleef nog een paar maanden zo, totdat ik mijn vrouw Bouchra ontmoette in de herfst van 2002. Dit was mijn keerpunt. Ik was verliefd en voelde mij de gelukkigste man van de wereld,' vervolgt de international, die inmiddels twee kinderen (Shaqueel en Dina Layla) met zijn vrouw heeft.
'In december gingen we op trainingskamp met Feyenoord naar Las Palmas. Daar speelden we een klein toernooi, waar ik gelukkig op mijn favoriete positie mocht spelen: net achter de spits. Ik excelleerde in deze wedstrijden en werd speler van het toernooi. Vanaf dat moment bleef ik goed spelen tot aan het einde van het seizoen. In de tweede seizoenshelft waren mijn beste wedstrijden tegen AGOVV, waarin ik vijf keer scoorde. Drie dagen later speelden we tegen Ajax en scoorde ik. Dit waren mijn beste maanden bij Feyenoord als ik erop terugkijk.'
Nieuwe buitenspelert?quote:Castelen: "In de zomer is het voorbij bij HSV"
Aan het ongelukkige dienstverband van Romeo Castelen bij Hamburger SV komt na dit seizoen een einde. De 28-jarige aanvaller moet op zoek naar een andere club.
"In de zomer is het voor mij bij HSV voorbij", zei Castelen donderdag in de krant Bild. De Nederlander verruilde Feyenoord in 2007 voor HSV, maar speelde sindsdien vanwege blessureleed slechts zeventien wedstrijden in de Bundesliga.
Castelen moest liefst vier operaties aan zijn knie ondergaan. De voormalig international speelt dit seizoen op basis van een 'prestatiecontract' bij HSV. "Ik weet dat HSV niet met me verder gaat. Ze hebben al heel veel geduld met me gehad", aldus Castelen
bron: http://www.voetbalprimeur(...)voorbij_bij_HSV.html
Hij is transfervrij, dus wat dat betreft valt hij binnen de categorie van Martin.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er geen vertrekt hoeft het niet. Anders gewoon een prestatie contract geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |