Volgend jaar hebben we het over het lettertype van de inscriptie van onze kampioensschaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef Muto het volgende:
Maar we hebben het over een fucking elftalfoto. Vorig jaar zaten we te zeiken op miljoenenverliezen, nederlagen en golfuitjes.
Ik zie progressie.
Een optie die je achter de hand moet houden, maar ik zou eerst naar een betere oplossing zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Even puur speculatief dit.
Zou volgend jaar Castaignos huren geen optie zijn? Zij willen hem graag verhuren en wij hebben (waarschijnlijk) een spits met scorend vermogen nodig.
Heeft nu wel weer een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, dan zou ik liever echt in de eigen jeugd kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Even puur speculatief dit.
Zou volgend jaar Castaignos huren geen optie zijn? Zij willen hem graag verhuren en wij hebben (waarschijnlijk) een spits met scorend vermogen nodig.
Of dat jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar gewoon hopen dat je een goede spits kunt aankopen.
Precies. En als dat echt niet lukt, over gaan op plan B en b.v. Castaignos huren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Muto het volgende:
Zit er een goede spits aan te komen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft nu wel weer een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, dan zou ik liever echt in de eigen jeugd kijken.
Geen idee...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef eight het volgende:
[..]
Zit er een goede spits aan te komen dan?
Als je met Sneijder etc. mag trainen en invalbeurtjes mag maken alleen al, ontwikkel je je al meer dan met eredivisiewedstrijden denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft nu wel weer een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, dan zou ik liever echt in de eigen jeugd kijken.
Er is volgend jaar nog steeds geen geld als we de jaarcijfers mogen geloven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Muto het volgende:
En weer ben ik het oneens... Wedstrijden spelen en daarin een belangrijke rol vervullen is veel beter voor je ontwikkeling dan goed trainen en af en toe eens invallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je met Sneijder etc. mag trainen en invalbeurtjes mag maken alleen al, ontwikkel je je al meer dan met eredivisiewedstrijden denk ik.
Normaal natuurlijk wel, maar het niveau van een trainingspotje daar ligt hoger dan het niveau van Feyenoord - Ajax.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En weer ben ik het oneens... Wedstrijden spelen en daarin een belangrijke rol vervullen is veel beter voor je ontwikkeling dan goed trainen en af en toe eens invallen.
Die zijn nauwelijks te vinden voor een betaalbare huursom.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef TC03 het volgende:
Als je een speler huurt moet dat iemand zijn die beter is dan Castaignos.
Absoluut. Zeker met BMI en De Vrij is hij nu min of meer overbodig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef eight het volgende:
Ik zou het niet verkeerd vinden als Vlaar voor een mooi bedrag naar een Engelse club vertrekt.
Idd. Wij blij, Vlaar blij (die verdient een mooi afscheid en een mooie nieuwe club).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut. Zeker met BMI en De Vrij is hij min of meer overbodig.
Er is geen druk. Dat bepaalt zeker voor een spits voor een groot deel zijn succes. Hoe koelbloedig kan hij blijven in heksenketels? Luc was op de goede weg bij ons, ik vrees nu een zelfbenoemde vedette terug te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Normaal natuurlijk wel, maar het niveau van een trainingspotje daar ligt hoger dan het niveau van Feyenoord - Ajax.Ik weet niet of zo'n jongen nog leert van NEC uit.
In elk geval vind ik niet dat je kan zeggen dat ie 'helemaal stil gezeten' heeft.
Dat moet idd nog blijken. Ik denk dat het wel mee zal vallen... hij is de Kuip al gewend en heeft laten zien dat ie dat redelijk aankan al. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is geen druk. Dat bepaalt zeker voor een spits voor een groot deel zijn succes. Hoe koelbloedig kan hij blijven in heksenketels? Luc was op de goede weg bij ons, ik vrees nu een zelfbenoemde vedette terug te krijgen.
Echt doodzonde. Die jongen heeft zo enorm veel talent. Hoe slecht Been ons ook liet spelen, hij bleef altijd scoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is geen druk. Dat bepaalt zeker voor een spits voor een groot deel zijn succes. Hoe koelbloedig kan hij blijven in heksenketels? Luc was op de goede weg bij ons, ik vrees nu een zelfbenoemde vedette terug te krijgen.
Denk je dat nou echt? Alstie volgend seizoen nog zo'n bord voor de kop heeft als dit seizoen is Luc ten dode opgeschreven. Wedstrijdritme is minstens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je met Sneijder etc. mag trainen en invalbeurtjes mag maken alleen al, ontwikkel je je al meer dan met eredivisiewedstrijden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |