Hij kon verhuurd worden aan Cesena paar weken terug, maar dat sloeg'ie af. Meneer wilde in zichzelf investeren bij Inter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal ie vast wel inzien. Hij staat toch ook open voor een verhuur?
Verdient zijn zaakwaarnemer iets aan zo'n verhuur? Indien nee, dan snap ik waarom hij het 'zelf' afwees...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij kon verhuurd worden aan Cesena paar weken terug, maar dat sloeg'ie af. Meneer wilde in zichzelf investeren bij Inter.
Überhaupt vreemd dat spelers zelf kunnen besluiten niet verhuurd te willen worden. Zij zijn toch eigendom van de betreffende club, of niet dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij kon verhuurd worden aan Cesena paar weken terug, maar dat sloeg'ie af. Meneer wilde in zichzelf investeren bij Inter.
Maar lag dat aan de club? Want hij wou wel naar Engeland geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, maar een speler die ergens niet heen wil, die wil je als club ook niet huren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Überhaupt vreemd dat spelers zelf kunnen besluiten niet verhuurd te willen worden. Zij zijn toch eigendom van de betreffende club, of niet dan.
Het is een werknemer, geen bezit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Überhaupt vreemd dat spelers zelf kunnen besluiten niet verhuurd te willen worden. Zij zijn toch eigendom van de betreffende club, of niet dan.
Vind je dat vreemd? Het zijn toch ook gewoon mensen. Jij wordt er toch ook niet blij van als je bij je baan zonder enige eigen inbreng ineens overgeplaatst wordt naar Zuid-Limburg ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of Schotlandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
Bundesliga is meer een competitie voor Vlaar, subtop/middenmoot ofzo.
Ik meen me te herinneren dat eerst het plan was om Luc voor twee jaar te verhuren aan ons. Maand later wilde hij zichzelf 'doorontwikkelen'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdient zijn zaakwaarnemer iets aan zo'n verhuur? Indien nee, dan snap ik waarom hij het 'zelf' afwees...
Het gaat niet om hem, of zijn ontwikkeling. Die zijn me ook een worst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:40 schreef Merkie het volgende:
Het was een goede speler die ik graag langer had zien blijven, maar hij is nu weg. Gepasseerd station imo.
Oké, vreemd. Lijkt me niet echt verstandigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)elf-investeren-.html
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet heen?Dan kun je nog beter je carierre bij Feyenoord uitzitten.
Tsja, hij kreeg daar toch wel wat speelminuutjes? Ik kan me voorstellen dat je niet na een half jaar al weg wil als je een klein beetje zicht op speeltijd hebt. Wellicht denkt ie er nu anders over.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)elf-investeren-.html
Met huurspelers kan je niet echt verder bouwen. Hoe graag ik Castaignos ook had gezien, als je een huurspeler bent moet je wel een duidelijke meerwaarde hebben boven andere alternatieven vind ik. En dat heeft Castaignos niet genoeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat niet om hem, of zijn ontwikkeling. Die zijn me ook een worst.
Maar wat wou je doen als je geen fatsoenlijke spits kan halen (en die kans is er) en het nieuwe seizoen komt eraan?
Dan kun je beter naar QPR, Swansea, Hoffenheim ofzo. Of desnoods naar een club die bovenin de Championship speelt, met zicht op promotie. Hoewel dat nou net de clubs zijn die geen 5 miljoen neer gaan leggen voor een 'onzekere' speler die niet wekelijks uitblinkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat eerst het plan was om Luc voor twee jaar te verhuren aan ons. Maand later wilde hij zichzelf 'doorontwikkelen'
Zou zomaar kunnen dat die zaakwaarnemert op 'm heeft ingepraat toen, en dat het nu niet veel anders is. Net een pooier.
Met 2 gehuurde spelers in je elftal kun je prima bouwen. Je ziet nu toch ook hoe spelers zich optrekken aan Bakkal en Guidetti? Waarvan de eerste misschien wel in vaste dienst komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met huurspelers kan je niet echt verder bouwen.
Wat zijn dan volgens jou de alternatieven? Er moet dus een spits staan die aanvalsleider is én er minimaal 15 maakt. Junker? Dost? Beide ook nou niet echt ideaal toch.quote:Hoe graag ik Castaignos ook had gezien, als je een huurspeler bent moet je wel een duidelijke meerwaarde hebben boven andere alternatieven vind ik. En dat heeft Castaignos niet genoeg.
Ja, die staan er toch meteen? Dat is toch niet bouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met 2 gehuurde spelers in je elftal kun je prima bouwen. Je ziet nu toch ook hoe spelers zich optrekken aan Bakkal en Guidetti?
Geen idee, ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Waarom je Dost noemt snap ik niet, zijn contract loopt toch niet af?quote:Het is natuurlijk niet de ideale situatie, maar tot je weer spelers mag en kan kopen, zul je het hiermee moeten doen.
[..]
Wat zijn dan volgens jou de alternatieven? Er moet dus een spits staan die aanvalsleider is én er minimaal 15 maakt. Junker? Dost? Beide ook nou niet echt ideaal toch.
Bouwen is meer dan 11 eigen spelers opstellen. Door Guidetti en Bakkal ontwikkelt het team (onze eigen spelers) zich, halen we Europees voetbal, bouw je aan vertrouwen een aantrekkingskracht rondom de club... en straks staat er een vast en sterk elftal waar je zelf 2 of 3 goede aankopen kan inpassen. Of wellicht een jeugdspeler die zo goed is, dat ie het over kan nemen. Maar zo ver zijn we nog niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, die staan er toch meteen? Dat is toch niet bouwen.
Nee, maar dat maakt het dus geen goed alternatief.quote:Geen idee, ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Waarom je Dost noemt snap ik niet, zijn contract loopt toch niet af?
De verdeeling der plaatsen over het geheele stadion is in ronde cijfers als volgt:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef Caland het volgende:
http://www.defeijenoorder(...)-feijenoord-stadion/
Geweldige site is dat toch.
Als je in Schotland speelt raak je uit beeld bij de bondscoach. Volgens mij heeft Vlaar nog wel wat ambities, zoals Oranje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?quote:
Wie hebben er een ban ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?
Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en.
Helpmefok....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De_kromme en helpmefok. Laatstgenoemde weer 2 weken
Achja heel erg zal ik ze niet missen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De_kromme en helpmefok. Laatstgenoemde weer 2 weken
De_Kromme lokt alleen trolls uit waardoor Helpmefok daar op ingaat en dan krijg je dat effectquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja heel erg zal ik ze niet missen.
Bazenelftalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:
Wat een doodzieke clip is dit toch ook![]()
![]()
![]()
Jammer van het beeldkwaliteit
Uitstekend als altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe de mat erbij ligt in De Kuip ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |