Oké, vreemd. Lijkt me niet echt verstandigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)elf-investeren-.html
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet heen?Dan kun je nog beter je carierre bij Feyenoord uitzitten.
Tsja, hij kreeg daar toch wel wat speelminuutjes? Ik kan me voorstellen dat je niet na een half jaar al weg wil als je een klein beetje zicht op speeltijd hebt. Wellicht denkt ie er nu anders over.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)elf-investeren-.html
Met huurspelers kan je niet echt verder bouwen. Hoe graag ik Castaignos ook had gezien, als je een huurspeler bent moet je wel een duidelijke meerwaarde hebben boven andere alternatieven vind ik. En dat heeft Castaignos niet genoeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat niet om hem, of zijn ontwikkeling. Die zijn me ook een worst.
Maar wat wou je doen als je geen fatsoenlijke spits kan halen (en die kans is er) en het nieuwe seizoen komt eraan?
Dan kun je beter naar QPR, Swansea, Hoffenheim ofzo. Of desnoods naar een club die bovenin de Championship speelt, met zicht op promotie. Hoewel dat nou net de clubs zijn die geen 5 miljoen neer gaan leggen voor een 'onzekere' speler die niet wekelijks uitblinkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat eerst het plan was om Luc voor twee jaar te verhuren aan ons. Maand later wilde hij zichzelf 'doorontwikkelen'
Zou zomaar kunnen dat die zaakwaarnemert op 'm heeft ingepraat toen, en dat het nu niet veel anders is. Net een pooier.
Met 2 gehuurde spelers in je elftal kun je prima bouwen. Je ziet nu toch ook hoe spelers zich optrekken aan Bakkal en Guidetti? Waarvan de eerste misschien wel in vaste dienst komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met huurspelers kan je niet echt verder bouwen.
Wat zijn dan volgens jou de alternatieven? Er moet dus een spits staan die aanvalsleider is én er minimaal 15 maakt. Junker? Dost? Beide ook nou niet echt ideaal toch.quote:Hoe graag ik Castaignos ook had gezien, als je een huurspeler bent moet je wel een duidelijke meerwaarde hebben boven andere alternatieven vind ik. En dat heeft Castaignos niet genoeg.
Ja, die staan er toch meteen? Dat is toch niet bouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met 2 gehuurde spelers in je elftal kun je prima bouwen. Je ziet nu toch ook hoe spelers zich optrekken aan Bakkal en Guidetti?
Geen idee, ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Waarom je Dost noemt snap ik niet, zijn contract loopt toch niet af?quote:Het is natuurlijk niet de ideale situatie, maar tot je weer spelers mag en kan kopen, zul je het hiermee moeten doen.
[..]
Wat zijn dan volgens jou de alternatieven? Er moet dus een spits staan die aanvalsleider is én er minimaal 15 maakt. Junker? Dost? Beide ook nou niet echt ideaal toch.
Bouwen is meer dan 11 eigen spelers opstellen. Door Guidetti en Bakkal ontwikkelt het team (onze eigen spelers) zich, halen we Europees voetbal, bouw je aan vertrouwen een aantrekkingskracht rondom de club... en straks staat er een vast en sterk elftal waar je zelf 2 of 3 goede aankopen kan inpassen. Of wellicht een jeugdspeler die zo goed is, dat ie het over kan nemen. Maar zo ver zijn we nog niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, die staan er toch meteen? Dat is toch niet bouwen.
Nee, maar dat maakt het dus geen goed alternatief.quote:Geen idee, ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Waarom je Dost noemt snap ik niet, zijn contract loopt toch niet af?
De verdeeling der plaatsen over het geheele stadion is in ronde cijfers als volgt:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef Caland het volgende:
http://www.defeijenoorder(...)-feijenoord-stadion/
Geweldige site is dat toch.
Als je in Schotland speelt raak je uit beeld bij de bondscoach. Volgens mij heeft Vlaar nog wel wat ambities, zoals Oranje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?quote:
Wie hebben er een ban ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?
Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en.
Helpmefok....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De_kromme en helpmefok. Laatstgenoemde weer 2 weken
Achja heel erg zal ik ze niet missen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De_kromme en helpmefok. Laatstgenoemde weer 2 weken
De_Kromme lokt alleen trolls uit waardoor Helpmefok daar op ingaat en dan krijg je dat effectquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja heel erg zal ik ze niet missen.
Bazenelftalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:
Wat een doodzieke clip is dit toch ook![]()
![]()
![]()
Jammer van het beeldkwaliteit
Uitstekend als altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe de mat erbij ligt in De Kuip ?
Tegen Ajax zag ik een kale plekquote:
Dat liedje had ik met een paar vrinden als optreden gedaan op de basisschool. Met een dansje enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:
Wat een doodzieke clip is dit toch ook![]()
![]()
![]()
Jammer van het beeldkwaliteit
Zeker op de positie waar Martins Indi stond?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen Ajax zag ik een kale plek
Niet zo gek in de winter.
Metgod is toch geen assistent meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen Ajax zag ik een kale plek
Niet zo gek in de winter.
Bans worden nu wel heel snel uitgedeeld. Het lijkt wel of ze achter de schermen een ban quota hebben ingevoerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?
Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en.
Helpmefok is ook terug, niet online.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok....Waarom weer hij dan?
De Kromme is wel terecht.
ahquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Helpmefok is ook terug, niet online.
Haha BMI begint een beetje de Chuck Norris van Feyenoord te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker op de positie waar Martins Indi stond?
Wat een filmpje ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie
quote:
Laat er maar liever heel langzaam afrotten. Zo te zien is dat proces al begonnen trouwens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.![]()
opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergkamp was een van de weinige die echt sympathiekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.![]()
opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
Momentje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie
Deze is nog beterquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
Eens.quote:
Ah, dat is dan weer tof. Goed werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gisteravond de grootste Zweedse krant (nou ja, tabloid) Aftonbladet getipt over die petitie voor Guidetti, staat er nu op.
Nice, voel je je toch een hééél klein beetje verantwoordelijk als Guidetti blijft straksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gisteravond de grootste Zweedse krant (nou ja, tabloid) Aftonbladet getipt over die petitie voor Guidetti, staat er nu op.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Kwam deze trouwens nog tegen in mijn archief.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja klopt.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Net 1-1, nu inmiddels 1-2 Heracles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:42 schreef satecl het volgende:
Twente 1-2 achter. Worden we dan echt kampioen!!!!!?????Nu moeten Twente nog 1x verliezen PSV en AZ nog 2x verliezen, en wij alles winnen. Hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Goed bezig Happel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
Uitslagen aangepast, selectie + achtergrond geupdate en ace_eleven toegevoegd op vak RR.
Kan zijn dat je het nog niet ziet. Iets met cache ofzo. Heb er ook last van. Wijzigingen zijn echter wel doorgevoerd.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
Uitslagen aangepast, selectie + achtergrond geupdate en ace_eleven toegevoegd op vak RR.
Kan zijn dat je het nog niet ziet. Iets met cache ofzo. Heb er ook last van. Wijzigingen zijn echter wel doorgevoerd.
quote:Beste Feijenoorder,
Geen Woorden Maar Daden en dus hebben we in de twee weken tussen onze eerste nieuwsbrief en de derde nieuwsbrief van vandaag niet stil gezeten. Zo zijn statuten opgesteld, is een bestuur gevormd, is deze delegatie langs de notaris geweest voor de formaliteiten en heeft dezelfde notaris Vereeniging De Feijenoorder gisteren officieel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Oftewel: we bestaan!
En dus is het mogelijk je vanaf heden aan te sluiten bij De Feijenoorder om zo de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.
Gisteravond heeft het bestuur van De Feijenoorder zich officieel voorgesteld bij het bestuur van de Sportclub Feyenoord, waar wij een warme band mee hebben. De plannen werden enthousiast ontvangen en we hebben het gevoel er met zijn allen iets moois van te kunnen maken. Iets groots. Zoals dat alleen bij Feyenoord kan.
Het bestuur van De Feijenoorder wordt gevormd door vijf Feijenoorders die allen al een leven lang bij Feyenoord rondlopen, in al die jaren vele initiatieven hebben ontplooid, ondersteund en georganiseerd en bij velen dan ook bekend zijn. De Feijenoorder staat voor betrokkenheid en voor openheid en transparantie en dus zal het bestuur –bestaande uit voorzitter Richard (48), secretaris Alwin (26), penningmeester Marcel (27) en de algemene bestuursleden Jan (41) en Ron (43)- zich binnenkort uitgebreider voorstellen, de plannen uit de doeken doen en iedereen nogmaals oproepen zich niet enkel aan te sluiten bij De Feijenoorder maar ook daadwerkelijk een actieve rol voor de vereniging te vervullen.
Wat kun je als lid van ons verwachten? Korting en voorrang bij evenementen als busreizen (JA drank en muziek NEE een waslijst aan beperkingen) naar uitwedstrijden, feestavonden, klaverjas- en pokeravonden, voetbaltoernooien, ruilbeurzen. Maar ook: je contributie zal volledig ten goede komen aan ons doel: het bevorderen van saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord. Oftewel: meer grote doeken, sfeeracties, enzovoort. Plus: een krachtige behartiging van de belangen van onze leden naar alle relevante partijen. Ten slotte: korting op exclusief voor Feijenoorders uitgebrachte merchandise én standaard 10% korting in de webshops van FRFC1908 en Icoon in Beeld.
De kosten? Voor slechts ¤ 19,08 ben je een jaar lang lid van De Feijenoorder. Ter introductie krijg je nu maar liefst anderhalf jaar –oftewel: tot 30 juni 2013- lidmaatschap voor dat geld.
Hoe aanmelden? Als ontvanger van onze nieuwsbrief krijg je per heden tot en met zondag exclusief voorrang om je aan te sluiten bij De Feijenoorder. Klik hiervoor op DEZE link en druk op de knop onderaan! Vanaf zondag is elke Feijenoorder in de gelegenheid zich aan te sluiten bij De Feijenoorder: voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse middels inschrijfformulieren op Varkenoord en DHZ, na de wedstrijd middels een online aanmeldingsformulier.
Sluit je dus nu aan bij De Feijenoorder en samen maken we er iets moois van!
Met rood-witte groet,
De Feijenoorder
Volgens mij zitten er grotendeels dezelfde mensen achter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef Merkie het volgende:
Wel een puike groepering vind ik dat. Tenminste een positieve uitstraling en geen verheven houding zoals die zuurpruimen van LN ().
Ssst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er grotendeels dezelfde mensen achter.
Eigenlijk een tweede FSV, maar dan wel met toffe acties en activiteiten. Ik ga wel lid worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie voor mezelf niet echt de voordelen om me daar bij aan te sluiten.
Hop hop, gewoon doen.quote:Beste Feijenoorder,
Hierbij bevestigen we dat je jezelf zojuist succesvol hebt aangesloten bij De Feijenoorder. Bedankt voor het vertrouwen, we gaan er met zijn allen iets moois van maken. Voor Feyenoord & Feijenoorders, Door Feijenoorders.
De contributie ad ¤ 19,08 zal binnen nu en een maand van je rekening geïncasseerd worden, zorg dus voor voldoende saldo.
Na een succesvolle incasso ontvang je van ons nog een bevestigingsmail met daarin onder meer je lidmaatschapsnummer en kortingscodes voor de webshops van FRFC1908 en Icoon in Beeld.
Met rood-witte groet,
De Feijenoorder
Vervolgens winnen van Pisvee enquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef PabloLopez het volgende:
totaal niet gedacht dat Twente of andere clubs uit de top 4 punten zouden/gaan verspelen dit weekend, des te meer reden er zondag 3 te pakken tegen arnep!
Same here. Dat het mede mogelijk gemaakt door LN is zal me wat - het initiatief is goed, en dat is waar het om gaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk een tweede FSV, maar dan wel met toffe acties en activiteiten. Ik ga wel lid worden.
Dat gaat nog een heet potje worden. Hoor van veel mensen die normaal nooit met zo'n combi gaan het nu toch in overweging nemen. 1600 kaarten ook beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vervolgens winnen van Pisvee en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal vast, ze moeten alleen niet denken dat ze een autoriteit zijn als het op hun beoordelingsvermogen aankomt omdat het fanatieke supporters zijn. Dan moet je geen columns en nieuwsberichtjes schrijven enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
LN is echt zo verkeerd nog niet hoor. Ze zijn kritisch en soms slaan ze wat door. Zijn echter wel supporters die uit- en thuis de club ondersteunen.
Wat kan je daarmee?quote:
Ik geloof best dat het supporters zijn die de club door dik en dun steunen, ik blijf het echter een stel azijnzeikers vinden die journalistiek erbarmelijk onderlegd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
LN is echt zo verkeerd nog niet hoor. Ze zijn kritisch en soms slaan ze wat door. Zijn echter wel supporters die uit- en thuis de club ondersteunen.
Idd, je hoort ze alleen als je er naar vraagt. Anders is er geen haan die er naar kraait.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Lenix het volgende:
Zitten die droeftoeters van LN trouwens nog te zeiken over het vertrek van Gudde? daar hoor ik weinig over
Nee, duh. Het zijn ook geen journalisten, maar wat supporters die vrijwillig stukken schrijven. Dat is de hele charme van een fanzine in mijn ogen. Voor en door supporters.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het supporters zijn die de club door dik en dun steunen, ik blijf het echter een stel azijnzeikers vinden die journalistiek erbarmelijk onderlegd zijn.
Gudde moet sowieso weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Lenix het volgende:
Zitten die droeftoeters van LN trouwens nog te zeiken over het vertrek van Gudde? daar hoor ik weinig over
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, duh. Het zijn ook geen journalisten, maar wat supporters die vrijwillig stukken schrijven. Dat is de hele charme van een fanzine in mijn ogen. Voor en door supporters.
[..]
Gudde moet sowieso weg.
Klopt. Worden vrij snel verwijderd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders hingen ze er toch niet meer.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Worden vrij snel verwijderd.
Lekker consequent weer, toen ze riepen om het vertrek van het bestuur was het niet goed en nu ze dat niet meer (regelmatig) doen, is het ook niet goed? Je doet je username eer aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.
Zo zie je maar, als de resultaten goed zijn, is er niks aan de hand. Want de spandoekjes @ zn huis, de spreekkoren, de kist etc. Dat zou allemaal niet ophouden voordat ook Gudde weg was hé?
Ik kan me dat spandoek nog wel herinneren, van pinokkio, waarop stond dat Gudde weg moet etc.
Zie je nu ook nergens meer.
Geen principe's, slechts houdingen omdat het slecht ging met de club. Het boeit ze geen fuck, anders waren ze consequent en hoorde je er iedere week wat van, als ze écht zo overtuigd waren van de noodzaak
Ik ben allang blij dat ze met die onzin gekapt zijn. Vermoedelijk hebben ze zelf ook ingezien dat zulke acties averechts werken en proberen ze nu met deze vereniging het over een andere boeg te gooien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.
Zo zie je maar, als de resultaten goed zijn, is er niks aan de hand. Want de spandoekjes @ zn huis, de spreekkoren, de kist etc. Dat zou allemaal niet ophouden voordat ook Gudde weg was hé?
Ik kan me dat spandoek nog wel herinneren, van pinokkio, waarop stond dat Gudde weg moet etc.
Zie je nu ook nergens meer.
Geen principe's, slechts houdingen omdat het slecht ging met de club. Het boeit ze geen fuck, anders waren ze consequent en hoorde je er iedere week wat van, als ze écht zo overtuigd waren van de noodzaak
Het zijn Feyenoordsupporters, die ook in zien dat het geen zin heeft om zich met luide protesten tegen een paar figuren in het Maasgebouw bezig te houden. Sowieso heeft dat weinig zin meer nadat een paar malloten het Maasgebouw aanvielen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:
En daarin doen wij weer meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat nu écht leuk worden bovenin de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |