Tegen Ajax zag ik een kale plekquote:
Dat liedje had ik met een paar vrinden als optreden gedaan op de basisschool. Met een dansje enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:
Wat een doodzieke clip is dit toch ook![]()
![]()
![]()
Jammer van het beeldkwaliteit
Zeker op de positie waar Martins Indi stond?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen Ajax zag ik een kale plek
Niet zo gek in de winter.
Metgod is toch geen assistent meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen Ajax zag ik een kale plek
Niet zo gek in de winter.
Bans worden nu wel heel snel uitgedeeld. Het lijkt wel of ze achter de schermen een ban quota hebben ingevoerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?
Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en.
Helpmefok is ook terug, niet online.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok....Waarom weer hij dan?
De Kromme is wel terecht.
ahquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Helpmefok is ook terug, niet online.
Haha BMI begint een beetje de Chuck Norris van Feyenoord te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker op de positie waar Martins Indi stond?
Wat een filmpje ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie
quote:
Laat er maar liever heel langzaam afrotten. Zo te zien is dat proces al begonnen trouwens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.![]()
opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergkamp was een van de weinige die echt sympathiekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.![]()
opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
Momentje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie
Deze is nog beterquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
Eens.quote:
Ah, dat is dan weer tof. Goed werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gisteravond de grootste Zweedse krant (nou ja, tabloid) Aftonbladet getipt over die petitie voor Guidetti, staat er nu op.
Nice, voel je je toch een hééél klein beetje verantwoordelijk als Guidetti blijft straksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gisteravond de grootste Zweedse krant (nou ja, tabloid) Aftonbladet getipt over die petitie voor Guidetti, staat er nu op.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Kwam deze trouwens nog tegen in mijn archief.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja klopt.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Net 1-1, nu inmiddels 1-2 Heracles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:42 schreef satecl het volgende:
Twente 1-2 achter. Worden we dan echt kampioen!!!!!?????Nu moeten Twente nog 1x verliezen PSV en AZ nog 2x verliezen, en wij alles winnen. Hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Goed bezig Happel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
Uitslagen aangepast, selectie + achtergrond geupdate en ace_eleven toegevoegd op vak RR.
Kan zijn dat je het nog niet ziet. Iets met cache ofzo. Heb er ook last van. Wijzigingen zijn echter wel doorgevoerd.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
Uitslagen aangepast, selectie + achtergrond geupdate en ace_eleven toegevoegd op vak RR.
Kan zijn dat je het nog niet ziet. Iets met cache ofzo. Heb er ook last van. Wijzigingen zijn echter wel doorgevoerd.
quote:Beste Feijenoorder,
Geen Woorden Maar Daden en dus hebben we in de twee weken tussen onze eerste nieuwsbrief en de derde nieuwsbrief van vandaag niet stil gezeten. Zo zijn statuten opgesteld, is een bestuur gevormd, is deze delegatie langs de notaris geweest voor de formaliteiten en heeft dezelfde notaris Vereeniging De Feijenoorder gisteren officieel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Oftewel: we bestaan!
En dus is het mogelijk je vanaf heden aan te sluiten bij De Feijenoorder om zo de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.
Gisteravond heeft het bestuur van De Feijenoorder zich officieel voorgesteld bij het bestuur van de Sportclub Feyenoord, waar wij een warme band mee hebben. De plannen werden enthousiast ontvangen en we hebben het gevoel er met zijn allen iets moois van te kunnen maken. Iets groots. Zoals dat alleen bij Feyenoord kan.
Het bestuur van De Feijenoorder wordt gevormd door vijf Feijenoorders die allen al een leven lang bij Feyenoord rondlopen, in al die jaren vele initiatieven hebben ontplooid, ondersteund en georganiseerd en bij velen dan ook bekend zijn. De Feijenoorder staat voor betrokkenheid en voor openheid en transparantie en dus zal het bestuur –bestaande uit voorzitter Richard (48), secretaris Alwin (26), penningmeester Marcel (27) en de algemene bestuursleden Jan (41) en Ron (43)- zich binnenkort uitgebreider voorstellen, de plannen uit de doeken doen en iedereen nogmaals oproepen zich niet enkel aan te sluiten bij De Feijenoorder maar ook daadwerkelijk een actieve rol voor de vereniging te vervullen.
Wat kun je als lid van ons verwachten? Korting en voorrang bij evenementen als busreizen (JA drank en muziek NEE een waslijst aan beperkingen) naar uitwedstrijden, feestavonden, klaverjas- en pokeravonden, voetbaltoernooien, ruilbeurzen. Maar ook: je contributie zal volledig ten goede komen aan ons doel: het bevorderen van saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord. Oftewel: meer grote doeken, sfeeracties, enzovoort. Plus: een krachtige behartiging van de belangen van onze leden naar alle relevante partijen. Ten slotte: korting op exclusief voor Feijenoorders uitgebrachte merchandise én standaard 10% korting in de webshops van FRFC1908 en Icoon in Beeld.
De kosten? Voor slechts ¤ 19,08 ben je een jaar lang lid van De Feijenoorder. Ter introductie krijg je nu maar liefst anderhalf jaar –oftewel: tot 30 juni 2013- lidmaatschap voor dat geld.
Hoe aanmelden? Als ontvanger van onze nieuwsbrief krijg je per heden tot en met zondag exclusief voorrang om je aan te sluiten bij De Feijenoorder. Klik hiervoor op DEZE link en druk op de knop onderaan! Vanaf zondag is elke Feijenoorder in de gelegenheid zich aan te sluiten bij De Feijenoorder: voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse middels inschrijfformulieren op Varkenoord en DHZ, na de wedstrijd middels een online aanmeldingsformulier.
Sluit je dus nu aan bij De Feijenoorder en samen maken we er iets moois van!
Met rood-witte groet,
De Feijenoorder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |