Tegen Ajax zag ik een kale plekquote:
Dat liedje had ik met een paar vrinden als optreden gedaan op de basisschool. Met een dansje enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:
Wat een doodzieke clip is dit toch ook![]()
![]()
![]()
Jammer van het beeldkwaliteit
Zeker op de positie waar Martins Indi stond?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen Ajax zag ik een kale plek
Niet zo gek in de winter.
Metgod is toch geen assistent meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen Ajax zag ik een kale plek
Niet zo gek in de winter.
Bans worden nu wel heel snel uitgedeeld. Het lijkt wel of ze achter de schermen een ban quota hebben ingevoerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand?
Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en.
Helpmefok is ook terug, niet online.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok....Waarom weer hij dan?
De Kromme is wel terecht.
ahquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Helpmefok is ook terug, niet online.
Haha BMI begint een beetje de Chuck Norris van Feyenoord te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker op de positie waar Martins Indi stond?
Wat een filmpje ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie
quote:
Laat er maar liever heel langzaam afrotten. Zo te zien is dat proces al begonnen trouwens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.![]()
opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergkamp was een van de weinige die echt sympathiekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc.![]()
opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
Momentje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie
Deze is nog beterquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |