Hop hop, gewoon doen.quote:Beste Feijenoorder,
Hierbij bevestigen we dat je jezelf zojuist succesvol hebt aangesloten bij De Feijenoorder. Bedankt voor het vertrouwen, we gaan er met zijn allen iets moois van maken. Voor Feyenoord & Feijenoorders, Door Feijenoorders.
De contributie ad ¤ 19,08 zal binnen nu en een maand van je rekening geïncasseerd worden, zorg dus voor voldoende saldo.
Na een succesvolle incasso ontvang je van ons nog een bevestigingsmail met daarin onder meer je lidmaatschapsnummer en kortingscodes voor de webshops van FRFC1908 en Icoon in Beeld.
Met rood-witte groet,
De Feijenoorder
Vervolgens winnen van Pisvee enquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef PabloLopez het volgende:
totaal niet gedacht dat Twente of andere clubs uit de top 4 punten zouden/gaan verspelen dit weekend, des te meer reden er zondag 3 te pakken tegen arnep!
Same here. Dat het mede mogelijk gemaakt door LN is zal me wat - het initiatief is goed, en dat is waar het om gaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk een tweede FSV, maar dan wel met toffe acties en activiteiten. Ik ga wel lid worden.
Dat gaat nog een heet potje worden. Hoor van veel mensen die normaal nooit met zo'n combi gaan het nu toch in overweging nemen. 1600 kaarten ook beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vervolgens winnen van Pisvee en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal vast, ze moeten alleen niet denken dat ze een autoriteit zijn als het op hun beoordelingsvermogen aankomt omdat het fanatieke supporters zijn. Dan moet je geen columns en nieuwsberichtjes schrijven enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
LN is echt zo verkeerd nog niet hoor. Ze zijn kritisch en soms slaan ze wat door. Zijn echter wel supporters die uit- en thuis de club ondersteunen.
Wat kan je daarmee?quote:
Ik geloof best dat het supporters zijn die de club door dik en dun steunen, ik blijf het echter een stel azijnzeikers vinden die journalistiek erbarmelijk onderlegd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
LN is echt zo verkeerd nog niet hoor. Ze zijn kritisch en soms slaan ze wat door. Zijn echter wel supporters die uit- en thuis de club ondersteunen.
Idd, je hoort ze alleen als je er naar vraagt. Anders is er geen haan die er naar kraait.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Lenix het volgende:
Zitten die droeftoeters van LN trouwens nog te zeiken over het vertrek van Gudde? daar hoor ik weinig over
Nee, duh. Het zijn ook geen journalisten, maar wat supporters die vrijwillig stukken schrijven. Dat is de hele charme van een fanzine in mijn ogen. Voor en door supporters.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het supporters zijn die de club door dik en dun steunen, ik blijf het echter een stel azijnzeikers vinden die journalistiek erbarmelijk onderlegd zijn.
Gudde moet sowieso weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Lenix het volgende:
Zitten die droeftoeters van LN trouwens nog te zeiken over het vertrek van Gudde? daar hoor ik weinig over
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, duh. Het zijn ook geen journalisten, maar wat supporters die vrijwillig stukken schrijven. Dat is de hele charme van een fanzine in mijn ogen. Voor en door supporters.
[..]
Gudde moet sowieso weg.
Klopt. Worden vrij snel verwijderd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders hingen ze er toch niet meer.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Worden vrij snel verwijderd.
Lekker consequent weer, toen ze riepen om het vertrek van het bestuur was het niet goed en nu ze dat niet meer (regelmatig) doen, is het ook niet goed? Je doet je username eer aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.
Zo zie je maar, als de resultaten goed zijn, is er niks aan de hand. Want de spandoekjes @ zn huis, de spreekkoren, de kist etc. Dat zou allemaal niet ophouden voordat ook Gudde weg was hé?
Ik kan me dat spandoek nog wel herinneren, van pinokkio, waarop stond dat Gudde weg moet etc.
Zie je nu ook nergens meer.
Geen principe's, slechts houdingen omdat het slecht ging met de club. Het boeit ze geen fuck, anders waren ze consequent en hoorde je er iedere week wat van, als ze écht zo overtuigd waren van de noodzaak
Ik ben allang blij dat ze met die onzin gekapt zijn. Vermoedelijk hebben ze zelf ook ingezien dat zulke acties averechts werken en proberen ze nu met deze vereniging het over een andere boeg te gooien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.
Zo zie je maar, als de resultaten goed zijn, is er niks aan de hand. Want de spandoekjes @ zn huis, de spreekkoren, de kist etc. Dat zou allemaal niet ophouden voordat ook Gudde weg was hé?
Ik kan me dat spandoek nog wel herinneren, van pinokkio, waarop stond dat Gudde weg moet etc.
Zie je nu ook nergens meer.
Geen principe's, slechts houdingen omdat het slecht ging met de club. Het boeit ze geen fuck, anders waren ze consequent en hoorde je er iedere week wat van, als ze écht zo overtuigd waren van de noodzaak
Het zijn Feyenoordsupporters, die ook in zien dat het geen zin heeft om zich met luide protesten tegen een paar figuren in het Maasgebouw bezig te houden. Sowieso heeft dat weinig zin meer nadat een paar malloten het Maasgebouw aanvielen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:
En daarin doen wij weer meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat nu écht leuk worden bovenin de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |