abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101334466
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:31:34 #2
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_101334503
Wie is Been nou weer?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_101334527
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef vandermar het volgende:
Wie is Been nou weer?
Collega van Erwin Koeman.
pi_101334554
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Onzin. Die gasten willen gewoon op niveau voetballen.
Klopt maar ik vind dat je zo'n stap hogerop moet verdienen en ik vind dus dat ze dat niet verdient hebben maar op een ietwat vervelende manier afdwingen.
pi_101334632
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt maar ik vind dat je zo'n stap hogerop moet verdienen en ik vind dus dat ze dat niet verdient hebben maar op een ietwat vervelende manier afdwingen.
Dat mag jij vinden maar is nergens op gebaseerd, behalve dan je 'liefde' voor Feyenoord. ;)
pi_101334647
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef vandermar het volgende:
Wie is Been nou weer?
Die gozer, die waarschijnlijk een CL-team gaat trainen...
BFF met GGMM
pi_101334668
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Echt onzin. Sorry hoor, maar die gasten hebben lang genoeg alles proberen te geven in een elftal waarin ze zich niet verder konden ontwikkelen. Als je op je 20e dragende speler bent dan ben je je talent aan het vergooien omdat je dan stil komt te staan in je spelinzicht en techniek.

Ik vind dat Wijnaldum meer dan genoeg blijk van zijn waardering voor Feyenoord heeft gegeven. Voor Fer geldt ook dat hij niet voor het geld kiest, maar voor zijn eigen ontwikkeling. Ik zou het pas respectloos vinden als ze er voor hadden gekozen om ergens in de zandbak te gaan spelen.
pi_101334709
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden maar is nergens op gebaseerd, behalve dan je 'liefde' voor Feyenoord. ;)
Ze zijn gewoon te egoïstisch en hebben te weinig gevoel voor de club/supporters.
pi_101334731
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Echt onzin. Sorry hoor, maar die gasten hebben lang genoeg alles proberen te geven in een elftal waarin ze zich niet verder konden ontwikkelen. Als je op je 20e dragende speler bent dan ben je je talent aan het vergooien omdat je dan stil komt te staan in je spelinzicht en techniek.

Ik vind dat Wijnaldum meer dan genoeg blijk van zijn waardering voor Feyenoord heeft gegeven. Voor Fer geldt ook dat hij niet voor het geld kiest, maar voor zijn eigen ontwikkeling. Ik zou het pas respectloos vinden als ze er voor hadden gekozen om ergens in de zandbak te gaan spelen.
Dan verschillen wij van mening.
pi_101334752
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan verschillen wij van mening.
Dat lijkt me helder. Alleen jammer dat jij je mening niet lijkt te kunnen onderbouwen met iets anders dan het gevoel van verraad dat je zelf voelt.
pi_101334793
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat lijkt me helder. Alleen jammer dat jij je mening niet lijkt te kunnen onderbouwen met iets anders dan het gevoel van verraad dat je zelf voelt.
Ik zie het niet als verraad.
pi_101334807
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon te egoïstisch en hebben te weinig gevoel voor de club/supporters.
Egoïstisch? Wat is er mis met ambitieus zijn? Je kijkt vanuit een supporters perspectief, dat geeft niet, maar probeer het nou eens neutraal te bekijken.
pi_101334863
Even over die discussies hier. Wat vinden jullie dan van spelers die van een andere club naar feyenoord zijn gekomen? Volgens mij is het gewoon dat het financiële plaatje bij feyenoord niet meer zo klopt als vroeger en er nu dus andere clubs zijn die jullie spelers kopen in plaats van omgekeerd.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101334867
Ik vind het wel goed, ga niet weer zo'n eindeloze discussie voeren. We gaan het toch niet eens worden en ik heb mijn idee erover al meerdere malen duidelijk gemaakt.
pi_101334979
Utregfanaticnl twitterde op maandag 29-08-2011 om 16:25:39 Er gaat op dit moment een gerucht dat Jacob Lensky zijn contract wil inleveren.. #ErIsAltijdWatMooisAanDeHand .. :S #utrproat reageer retweet
:')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101335016
quote:
'Guidetti op enkele details na van Feyenoord'

John Guidetti heeft zich vandaag bij de selectie van Jong Zweden gemeld om met zijn landgenoten te spelen voor kwalificatie voor het Europees Kampioenschap in 2013. Volgende week zal Guidetti zich, als we Voetbal International mogen geloven, bij Feyenoord melden. De aanvaller speelt donderdag met Jong Zweden de uitwedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Litouwen. Op 5 september staat de return gepland.

Guidetti bekeek gisteren zijn toekomstige collega's bij Feyenoord. De talentvolle speler genoot van de sfeer en zou zelfs al kennis hebben gemaakt met de spelers en technische staf van de club. Guidetti is persoonlijk al rond met Feyenoord. Enkel de clubs moeten nog tot een definitief akkoord komen, maar ook dit lijkt een kwestie van tijd.

Manchester City, de huidige werkgever van Guidetti, heeft eerder al afgezien van een huursom (125.000 pond, red.). De steenrijke voetbalclub zal naar verwachting ook een deel van de salariskosten (800.000 euro, red.) op zich nemen. City en Feyenoord bespreken enkel nog wat details, zoals huisvesting voor de spits.

Vandaag of morgen zal de verhuur van de 19-jarige Zweed officieel bekend worden gemaakt, zo verwacht men.
pi_101335031
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Ascendancy het volgende:
Even over die discussies hier. Wat vinden jullie dan van spelers die van een andere club naar feyenoord zijn gekomen? Volgens mij is het gewoon dat het financiële plaatje bij feyenoord niet meer zo klopt als vroeger en er nu dus andere clubs zijn die jullie spelers kopen in plaats van omgekeerd.
Precies. En bij andere clubs is dat net zo. Ik heb er helemaal geen moeite mee als er spelers bij mijn club weggaan omdat ze zich sportief kunnen verbeteren. Ik vond het prachtig toen Appelvlaai naar Barca ging. Met Dzudszak had ik wat meer moeite, omdat hij voor het geld wegging, maar ook dat kan ik begrijpen.

Wijanldum zal er financieel best wel op vooruit zijn gegaan, maar het lijkt me helder dat dat niet de reden van vertrek is. Hij kon immers ook naar het buitenland.
pi_101335075
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef Happel het volgende:
Utregfanaticnl twitterde op maandag 29-08-2011 om 16:25:39 Er gaat op dit moment een gerucht dat Jacob Lensky zijn contract wil inleveren.. #ErIsAltijdWatMooisAanDeHand .. :S #utrproat reageer retweet
:')
Blijft toch een aparte kerel, lijkt niet helemaal geschikt voor de voetbalwereld.
pi_101335087
Guidetti is een goede aanwinst. Alleen toch weer jammer dat het een jonkie is die alleen gehuurd wordt. Is toch opleiden voor een andere club, terwijl Feyenoord wat mij betreft meer gebaat is bij een paar routiniers die het elftal beter kunnen dragen.
pi_101335098
Ik denk dat de huidige generatie te zeer verwend is -->

- Stadions zitten vol, zelfs na een 10-0 afstraffing
- Je kunt op je 21e al een veelvoud van het salaris van de minister-president verdienen

Zou het winnen van een titel minder mooi zijn als alleen je moeder op de tirbunes zit en je na afloop een gevulde koek krijgt? Ik denk het niet, deze mannen genieten net zo goed van het spelletje. Maar als iemand jou een miljoenensalaris wil bieden om te doen wat je gratis ook al zou doen, dan ben je toch gek als je niet voor het geld kiest?

Daarnaast denk ik dat elk beetje clubgevoel er wel uitgeglibberd wordt door de Rob Jansen's van deze wereld...
BFF met GGMM
pi_101335165
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Guidetti is een goede aanwinst. Alleen toch weer jammer dat het een jonkie is die alleen gehuurd wordt. Is toch opleiden voor een andere club, terwijl Feyenoord wat mij betreft meer gebaat is bij een paar routiniers die het elftal beter kunnen dragen.
Die zijn of onbetaalbaar of al flink op hun retour dat ze het drukker hebben met het bijbenen van het tempo dan dat ze echt een sterkhouder zijn.
pi_101335534
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die zijn of onbetaalbaar of al flink op hun retour dat ze het drukker hebben met het bijbenen van het tempo dan dat ze echt een sterkhouder zijn.
Persoonlijk denk ik dat Vennegoor en ook Kezman een betere keuze waren geweest voor Feyenoord.
pi_101335626
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat Vennegoor en ook Kezman een betere keuze waren geweest voor Feyenoord.
Ik denk van niet.
pi_101335922
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Tja, ik denk van wel. Mooi man. Zijn we het weer niet eens.
pi_101336031
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja, ik denk van wel. Mooi man. Zijn we het weer niet eens.
Kezman heeft al jaren en jaren niets meer gepresteerd en VOH vond ik op zijn top al niet veel en dan stelt het nu al helemaal niet meer zoveel voor.

Nee spendeer dan maar een paar ton aan die Guidetti die topfit is en aardig wat kwaliteiten heeft.
pi_101336210
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:

De club heeft voor beiden altijd goed gezorgd en ervoor gezorgd dat ze een podium hadden, ook toen het heel erg slecht ging bleven ze het vertrouwen krijgen van de club en supporters.

Beide spelers hebben amper laten zien wat ze kunnen, af en toe zag je hun potentieel maar het bleef allemaal maar wisselvallig. En nu op hun 20e voelen ze zich ineens te goed voor hier en moeten ze koste wat kost weg, ik vind dat niet kunnen.

Overigens heeft Feyenoord zelfs nog een tijd huur betaald voor de moeder van Wijnaldum.
Klopt, dat zei hij in de VI en daarbij vertelde hij dat hij had voorgenomen alleen te vertrekken als ook Feijenoord er ook beter van wordt. Dit laatste "vergeet" je erbij te vermelden terwijl hij dat wel heeft waargemaakt.

Maar goed, de club heeft idd. jarenlang veel tijd en geld in hun gestoken en dan mag je best verwachten dat ze ook in het belang van de club denken zodra ze vertrekken. Wijnaldum heeft dat gewoon netjes gedaan, terwijl Fer zich wat zakelijker opstelde en per se wilde vertrekken voor 2M. Het is dan ook niet terecht om beide spelers over een kam te scheren.

quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat Guidetti door. Hebben we na jaren eindelijk weer eens een goede spits.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:22:43 #27
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_101336515
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef DonRaja het volgende:
Daarnaast denk ik dat elk beetje clubgevoel er wel uitgeglibberd wordt door de Rob Jansen's van deze wereld...
Eén van de beste opmerkingen in deze discussie.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:36:22 #28
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_101339059
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef eight het volgende:

Hopelijk gaat Guidetti door. Hebben we na jaren eindelijk weer eens een goede spits.
Gebasseerd op een aantal youtube filmpjes of een paar wedstrijden van jong Zweden? Ik moet het eerst nog maar zien bij ons daarna vel ik mijn oordeel pas.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:36:36 #29
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101339069
quote:

[..]

Klopt, dat zei hij in de VI en daarbij vertelde hij dat hij had voorgenomen alleen te vertrekken als ook Feijenoord er ook beter van wordt. Dit laatste "vergeet" je erbij te vermelden terwijl hij dat wel heeft waargemaakt.

Maar goed, de club heeft idd. jarenlang veel tijd en geld in hun gestoken en dan mag je best verwachten dat ze ook in het belang van de club denken zodra ze vertrekken. Wijnaldum heeft dat gewoon netjes gedaan, terwijl Fer zich wat zakelijker opstelde en per se wilde vertrekken voor 2M. Het is dan ook niet terecht om beide spelers over een kam te scheren.

[..]

Wat een gelul zeg :')
quote:

[..]

[..]

We hebben de afgelopen jaren toch juist prima spitsen gehad? :P
pi_101339096
Nieuws van Veenendaal:
BasvVeenendaal twitterde op maandag 29-08-2011 om 18:33:14 Van Geel en Koeman vertellen op voetballer v/h jaar gala dat morgen duidelijk wordt of #Guidetti komt. Het is hij of niemand. #Feyenoord reageer retweet
pi_101339118
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuws van Veenendaal:
BasvVeenendaal twitterde op maandag 29-08-2011 om 18:33:14 Van Geel en Koeman vertellen op voetballer v/h jaar gala dat morgen duidelijk wordt of #Guidetti komt. Het is hij of niemand. #Feyenoord reageer retweet
Was al bekend.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:30:34 #32
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101341201
Het lijkt er dus op dat Guidetti de nieuwe spits gaat worden. Ben benieuwd, ga er niet al teveel van verwachten dan kan het alleen maar meevallen. :')
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:55:19 #33
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101342479
Guidetti, goede deal. Feyenoord koopt minimaal 15 goals voor minder dan een miljoen.
Look behind you! It's your ass!
pi_101342740
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guidetti, goede deal. Feyenoord koopt minimaal 15 goals voor minder dan een miljoen.
Op basis van wat in hemelsnaam?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:01:20 #35
302138 HuffTheTalbot
pi_101342806
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op basis van wat in hemelsnaam?
De prijs per goal. Zeer voordelig. :)
pi_101342913
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

De prijs per goal. Zeer voordelig. :)
Op basis van wat zeg jij dat een 19-jarig knakkertje 15 goals gaat scoren.

Overigens, zelf met 15 goals is hij zijn geld niet waard.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:05:23 #37
302138 HuffTheTalbot
pi_101343028
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op basis van wat zeg jij dat een 19-jarig knakkertje 15 goals gaat scoren.

Overigens, zelf met 15 goals is hij zijn geld niet waard.
Fer: -5 miljoen: maakt niet het verschil tussen plek 11 en 5
Guidetti -1 miljoen: maakt het verschil met zijn 15 doelpunten, helpt Feyenoord aan EL

Lijkt me logisch. Nu Martin nog overtuigen. :)
pi_101343163
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Fer: -5 miljoen: maakt niet het verschil tussen plek 11 en 5
Guidetti -1 miljoen: maakt het verschil met zijn 15 doelpunten, helpt Feyenoord aan EL

Lijkt me logisch. Nu Martin nog overtuigen. :)
Nog eenmaal en dan neem ik gemakshalve aan dat je blind bent:

Op welke informatie heb jij besloten dat Guidetti 15 goals gaat maken dit jaar?

Overigens gaat het om de goals die hij meer maakt dan een andere spits.
pi_101343890
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nog eenmaal en dan neem ik gemakshalve aan dat je blind bent:

Op welke informatie heb jij besloten dat Guidetti 15 goals gaat maken dit jaar?

Overigens gaat het om de goals die hij meer maakt dan een andere spits.
Die 15 goals is idd nergens op gebaseerd. Het enige wat vast staat is dat het een zeer talentvolle spits is die door de grote concurrentie bij City niet aan de bak komt. Of hij beter gaat presteren dan Castagnios is afwachten, toch schat ik hem hoger in dan Luc.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_101345226
Opvolger van fer: bakal, aldus snorrie
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:41:50 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101345231
Bakkal als opvolger van Fer als Fer weggaat... Vind ik best een goed idee eigenlijk!
2000 light years from home
pi_101345251
Bakkal verdient te veel
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:42:39 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101345272
En Been naar Genk :) .
2000 light years from home
pi_101345303
Ik vind het zo'n lamzak.
pi_101345595
Feyenoord Netwerk
VI verslaggever Thijs Slegers voegt eraan toe dat het zou gaan om huur voor een jaar. Bakkal zelf zou ervoor openstaan.

Dus geen koop, maar huur. Das jammer.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:49:56 #46
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101345678
De combi Rutte, El Ahmadi komt hier dan direct naar boven.
Zal toch niet he. :+
pi_101345958
Bakkal is een versterking, hoewel we meer hebben aan een meer verdedigend ingestelde speler.
pi_101346575
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Cara het volgende:
Dus geen koop, maar huur. Das jammer.
We kunnen en mogen ook helemaal niks kopen, dus een verhuur was wel logisch geweest dan...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101346735
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het zo'n lamzak.
Bakkal? Echt niet, die heeft een prima mentaliteit hoor. Ook veel drive naar voren, aardige techniek, balvast. Altijd fan van m geweest, zou prima bij ons passen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101346823
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Bakkal? Echt niet, die heeft een prima mentaliteit hoor. Ook veel drive naar voren, aardige techniek, balvast. Altijd fan van m geweest, zou prima bij ons passen!
Eens. Ik vind het ook gek dat hij niet veel meer kansen heeft gekregen bij PSV. Binnen de huidige selectie bij PSV daarentegen komt hij te kort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')