Ik weet niet of je dat als moeilijker kunt bestempelen. Op papier misschien ja. Maar ik bedoel, uit tegen Ajax en AZ zijn op papier moeilijker dan b.v. ADO thuis. Alleen die 'makkelijke' wedstrijd verloor je met 3-0 en de 2 'moeilijke' was je eigenlijk de betere maar had je pech. Moeilijke wedstrijden op papier, zijn voor ons in de realiteit juist makkelijker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat je uit naar PSV, Heerenveen en Twente moet, en die wedstrijden UIT t.o.v. THUIS veel moeilijker zijn?
Als je PSV, Twente en Ajax al thuis op bezoek hebt gehad en hebt verslagen, waarom zou je Groningen en Vitesse dan thuis niet kunnen verslaan? Hoewel.. met de folisofie van hierboven zouden die wedstrijden meer problemen op moeten leveren dus.quote:Omdat we thuis nog o.a. Groningen / Vitesse (hoewel dat nu wel een héél pover team is) krijgen? Omdat we de afgelopen 3 wedstrijden twee 'makkelijke' hebben gehad (VVV, Nec?)
Tegen PSV, Heerenveen Twente uit kan je zomaar 9 punten laten liggen waar we er thuis 7 pakten. Snap je.
Daar staat tegenover dat het team nu verder is. Guidetti heeft in de eerste maanden van het seizoen ook nauwelijks gescoord, die kwam pas in de laatste maand voor de winterstop los. Bovendien hebben we de eerste seizoenshelft ook bovengemiddeld veel pech gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat je uit naar PSV, Heerenveen en Twente moet, en die wedstrijden UIT t.o.v. THUIS veel moeilijker zijn?
Omdat we thuis nog o.a. Groningen / Vitesse (hoewel dat nu wel een héél pover team is) krijgen? Omdat we de afgelopen 3 wedstrijden twee 'makkelijke' hebben gehad (VVV, Nec?)
Tegen PSV, Heerenveen Twente uit kan je zomaar 9 punten laten liggen waar we er thuis 7 pakten. Snap je.
Staan dr weinig op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog geen fatsoenlijke nieuwe teamfoto kunnen vinden. Als jij er eentje hebt, dan graag. Anders plaats ik wel wat anders.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We kunnen onze mislukkelingen in 4 categoriën indelen:
Kuipangst: Tiendalli etc.
Overcompensatie: Buijs, Boschaart etc.
Geen kwaliteit: Leonard, Larsen etc.
Te briljant om begrepen te worden door medespelers: De Cler
Valt wel mee toch? We hebben idd in bepaalde wedstrijden wat pech gehad, maar het heeft ons ook wel een aantal keer meegezeten. Gewoon 'normaal' dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:24 schreef eight het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat het team nu verder is. Guidetti heeft in de eerste maanden van het seizoen ook nauwelijks gescoord, die kwam pas in de laatste maand voor de winterstop los. Bovendien hebben we de eerste seizoenshelft ook bovengemiddeld veel pech gehad.
Ja dat wilde ik net posten, probeerde nog te achterhalen of het wellicht een historisch verantwoorde plek was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Merkie het volgende:
Wat een treurige elftalfoto vind ik dat, in zo'n achterstandswijk in R'dam Zuid. Doe het gewoon lekker in (of voor) De Kuip.
Mwoah daar liggen de roots van de club, wel mooi eigenlijk die foto.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Merkie het volgende:
Wat een treurige elftalfoto vind ik dat, in zo'n achterstandswijk in R'dam Zuid. Doe het gewoon lekker in (of voor) De Kuip.
Op de plek waar de club is ontstaan, zeikneus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Merkie het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Merkie het volgende:
Snap ik, maar blijft gewoon een matige foto.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de plek waar de club is ontstaan, zeikneus.
Nee, moet wel een beetje mee te werken zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan dr weinig op.
Je hebt eze ook in de VI staan. Maar denk dat inscannen niet echt mooi is. Kan wel ff kijken voor je:
[ afbeelding ]
Qua formaat ook niet echt praktisch denk ik?
Mooiste elftalfoto in jaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap ik, maar blijft gewoon een matige foto.
Dat maakt de foto niet minder lelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de plek waar de club is ontstaan, zeikneus.
Nee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kriijg nou niet echt warme gevoelens van deze wijk:quote:
Je kunt sowieso die foto van de Kuip nemen die eerder vandaag was gepost (die in de sneeuw). Spelers moeten we elk jaar aanpassen, de Kuip blijft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, moet wel een beetje mee te werken zijn.
Pak wel een wedstrijdfoto als er echt niks te vinden is. Die oude foto moet inderdaad weg.
Toen was er ook nog sprake van een eventueel nieuw stadion in die wijk. Dus snap die keuze wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Afrikaanderwijk, had wel een reden dat ze m daar namen ja...
90% van de mensen hebben dan geen historisch besef.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat maakt de foto niet minder lelijk.Bovendien zal 90 % van de mensen niet direct die plek herkennen als de plek waar 'de club ontstaan is'.
Of die ene hele grote foto van Het Legioen. Met die spandoeken tegen Ajax.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt sowieso die foto van de Kuip nemen die eerder vandaag was gepost (die in de sneeuw). Spelers moeten we elk jaar aanpassen, de Kuip blijft.
En de Kuip is toch minstens net zo'n belangrijke historische locatie voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kriijg nou niet echt warme gevoelens van deze wijk:
[ afbeelding ]
Is een teringbuurt. Alleen maar Turken en Marokkanen daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kriijg nou niet echt warme gevoelens van deze wijk:
[ afbeelding ]
Daarom. Leuk voetnootje voor in de geschiedenisboeken, maar als je dan toch naar een historisch Feyenoord-monument gaat, ga dan gewoon naar De Kuipquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is een teringbuurt. Alleen maar Turken en Marokkanen daar.
Dat kan kloppen, maar daarom is die foto 'marketing-technisch' dus toch niet zo slim genomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
90% van de mensen hebben dan geen historisch besef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |