Je bent binnenkort niet meer scheel?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Ik laat binnenkort ook een "klein" mankement aan mezelf corrigeren.
ja oke maar dat heb ik al duidelijk uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat het KT op een gegeven moment gefrustreerd, iets wat geen duidelijkere posts oplevert, waar jij op jouw beurt weer niet vrolijker van wordt
dat klinkt als een penis vergrotingquote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Precies meer dan een klein mankement is het niet bij mij ... maar in mijn hoofd is het allemaal wat groter. Toch vind ik het waard om te corrigeren. En ik heb nu de tijd om het te laten doenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Correcto mundo.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent binnenkort niet meer scheel?
Die vorige operatie van jou was anders niet zo fijn om naar te kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef richard_prf het volgende:
Als de operatie gedaan is en ik ben hersteld dan wil ik wel een foto plaatsen hier
Oh ja sorry, ik had misschien van te voren moeten waarschuwen :/quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vorige operatie van jou was anders niet zo fijn om naar te kijken
Stiekem is het een verkleining, ik ben bang dat ik meisjes straks afschrik omdat ie zo groot is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt als een penis vergrotingwat ga je laten doen en wanneer?
Ik doe met je mee, schattig en knuffelbeer zijn is geen feest.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En ik ga wat onnodige Kilo's dumpen![]()
Panda als bijnaam is niet leuk
Eerst had ik zwaar ondergewicht 2 meter lang en nog 70kilo wegen is niet goed dus op een punt stopte ik met het werken en toen ben ik echt in 6 maanden kilo's aangekomen als ik er nu niets mee doen word ik echt te zwaar denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, schattig en knuffelbeer zijn is geen feest.
Ik ben echt al zo lang als ik me herinner dik.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Eerst had ik zwaar ondergewicht 2 meter lang en nog 70kilo wegen is niet goed dus op een punt stopte ik met het werken en toen ben ik echt in 6 maanden kilo's aangekomen als ik er nu niets mee doen word ik echt te zwaar denk ik
Ik eet vanaf nu gewoon wat vlees met een berg groenten lijkt te werken en dan dadelijk wanneer het weer wat beter is gaan fietsen en dan langzaam opbouwen naar 40/50 kilometer per dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt al zo lang als ik me herinner dik.![]()
Ben laatst wat afgevallen, toen weer in mijn oude patroon vervallen maar dat ga ik proberen weer om te keren.
Ehh...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eet je wel goed? ik las in je FoBo dat je misschien wat magertjes bent? Een gezond eetpatroon zorgt voor wonderen. Tenminste in mijn situatieIk was ook broodmager maar ben 15 kilo aangekomen in 8 maanden
Je gaat je er echt beter door voelen. En de dames vinden het ook een stuk aantrekkelijker. Tevens ziet mijn haar er echt zoveel beter uit. Maar ook bijvoorbeeld het oogwit is nu echt spierwit. En zo kan ik nog veel meer positieve dingen opnoemen.
Vandaag wat blokjes feta 2 stukjes vlees en 300gram groente, Ik zit helemaal volquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh...
Als ik mensen hoor met 4 boterhammen per dag + avondeten dan zou ik van dat dieet sterven aan hongernood denk ik.
1x per dag meer kan je van mij echt niet verwachten als ik in de ochtend ook maar iets van vast voedsel binnen krijg dan kost ik de boel onder, We have tryed... Zelfs yoghurt of vlaquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vandaag wat blokjes feta 2 stukjes vlees en 300gram groente, Ik zit helemaal vol
Achja... Het heeft me niks opgeleverd, dat blijkt maar weerquote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja oke maar dat heb ik al duidelijk uitgelegd
en ook dat ik daarom niet op hem reageer
en dan gaat ie reacties eisen en dmmen
Moet dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker of je uberhaupt wel moeite doet om me te begrijpen?
Oh jawel gezellig gechat, van de 10 oneliners die ik stuurde hebben 9 geaccepteerd en 1 keer afgewezen. Ik heb inmiddels 2 x msn en 1 mobiel nummer erbijquote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vermoedelijk ook in Antwerpen.![]()
Gaat goed allemaal. Zijn die dames een beetje de moeite waard?
Dat is een indrukwekkend aantal, zit wel goed zo te horen. Wat stuur je trouwens een standaard zinnetje of maak je er meer werk van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh jawel gezellig gechat, van de 10 oneliners die ik stuurde hebben 9 geaccepteerd en 1 keer afgewezen. Ik heb inmiddels 2 x msn en 1 mobiel nummer erbij
Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh jawel gezellig gechat, van de 10 oneliners die ik stuurde hebben 9 geaccepteerd en 1 keer afgewezen. Ik heb inmiddels 2 x msn en 1 mobiel nummer erbij
Nee dat moet niet, maar dat is wel zo constructief in discussies.... Helemaal als er frustratie bij komt kijken terwijl je gewoon structureel niet begrepen wordt.quote:
Is bij mij hetzelfde alleen dat wil niet gehoord worden, Dus laat ik het op een punt gewoon voor wat het is.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat moet niet, maar dat is wel zo constructief in discussies.... Helemaal als er frustratie bij komt kijken terwijl je gewoon structureel niet begrepen wordt.
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is bij mij hetzelfde alleen dat wil niet gehoord worden, Dus laat ik het op een punt gewoon voor wat het is.
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
Dat was eerder vandaag s'avonds zijn er altijd meer mensen online op Paiq. Zelf nooit gebruik gemaakt van een datingsite?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?
Nee, is ook niets voor mij denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat was eerder vandaag s'avonds zijn er altijd meer mensen online op Paiq. Zelf nooit gebruik gemaakt van een datingsite?
Juist mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
Waarom dan niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, is ook niets voor mij denk ik.
Ah, je gelooft nog in het Disney sprookje schattigquote:
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, je gelooft nog in het Disney sprookje schattig.
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel... Je zou het eigenlijk gewoon niet moeten hebben bij het gebruik van een datingsite... En meerdere mannen daten dus ipv 1... Dan maak je hoe dan ook een afweging namelijk en is het niet zo geforceerd meer.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.
Datingsites zijn zeer oppervlakkig daar moet je tegen kunnen. Wat wel is dat je een beetje op gang komt, En makkelijker gesprekken aan gaat naar mate je er wat langer opzitquote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.
Klopt, zoiets is het inderdaad. Dat geforceerde dat je beide al weet waar je het voor doet, wat de intenties van de ander zijn, maar dan nog de ander ervan moet overtuigen dat je leuk bent.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel... Je zou het eigenlijk gewoon niet moeten hebben bij het gebruik van een datingsite... En meerdere mannen daten dus ipv 1... Dan maak je hoe dan ook een afweging namelijk en is het niet zo geforceerd meer.
Maar dat is mijn gevoel hierover...
Mwah, daar zit ik niet zo mee eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Datingsites zijn zeer oppervlakkig daar moet je tegen kunnen. Wat wel is dat je een beetje op gang komt, En makkelijker gesprekken aan gaat naar mate je er wat langer opzit
Standaard zinnetjequote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een indrukwekkend aantal, zit wel goed zo te horen. Wat stuur je trouwens een standaard zinnetje of maak je er meer werk van?
Nee, ik had gehoopt dat er 1 zou accepteren van de 10 oneliners ...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren.
Je moet niets, dat is de compleet verkeerde insteek.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel...
ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegripquote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb je op geen moment begrepen, anders had de discussie klaar geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegrip
ja ik begrijp je 9 uit 10 keer niet
daarom reageer ik vaak niet als ik niet weet waar je heen wil
dan ga jij een reactie eisen en mij dmmen
zelfs als ik je vraag te stoppen en dan start je het na een paar uur gewoon weer
dat zorgt voor irritatie ja
je dringt je op terwijl ik daar echt niet op zit te wachten en dat al heel vaak aardig gezegd heb
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te laten omdat we er toch niet uit gaan komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb je op geen moment gesnapt, anders had de discussie klaar geweest.
Maar daar komt geen einde aan, het is wel degelijk onbegrip in mijn opinie.
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen.
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te maken omdat we er toch niet uit gaan komen?
waarom is de discussie pas klaar als jij alles begrijpt?
ik begrijp jou niet
tja kan gebeuren ik zit er verder niet mee
jij wil telkens dat ik mijn mening herhaal tot je hem begrijpt? of hoop je dat ie veranderd? ik zie daar geen nut in dus ik ga dat niet doen
en dan kun je zeuren zo veel als je wil maar ik ben jou echt niks verplicht
dat klopt jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
Ja nog een verwijt waar ik niks mee kan, verklaar je dan alsjeblieft nader.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
kingtoppie heeft zo te lezen nog een lange gang te gaan.
ik heb het heel vaak uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.
Je was onduidelijk, ik moest alles maar zelf uitzoeken op het forum en dmv eerdere woorden van jou.. Ik ben er niks mee opgeschoten, en dan zeg je tegen mij dat ik een bord voor me kop heb.. Maar wat kan ik er aan doen als ik niet eens weet wat je bedoelt? En als je het niet wilt uitleggen?
wat je verkeerd doet is dingen eisen: uitleg, reacties, persoonlijke tijd van mijquote:Je verwijt me dan dingen terwijl ik niet eens weet wat je me eigenlijk verwijt... Hoe serieus moet ik je dan nemen? Ik wil je dan wel graag serieus nemen omdat ik blijkbaar iets verkeerd doe MAAR WAT DAN? Dat frustreerd enorm.
ik heb ook antwoord gegeven op dat op peppen: muziek en kleding bijvoorbeeldquote:Als het echt een mening was dan had je ook tegen mij kunnen zeggen dat jezelf oppeppen onzin is omdat het fake is. Wat jij deed was hameren op iets anders: ''Iets doen met je negatieve gevoel''
Nou ok... Dat kan, maar dan heb je nog steeds antwoord gegeven op wat ik vroeg.
ik geef lotte een heel andere tipquote:Daarnaast vind ik het raar dat je lotte bijvoorbeeld wilt helpen met haar onzekerheid door te zeggen dat het nergens over gaat... In welk opzicht is dat anders dan je gevoel oppeppen? Je geeft lotte wel die tip, maar als ik het doe dan is het complete onzin en onzinnig?
ik heb meerdere malen, hier als in dm en nu weer, duidelijk antwoord gegeven in mijn ogenquote:Ik geloof daar niet in.
Maargoed jij hebt daar geen nadrukkelijk antwoord op gegeven, je praatte er slechts omheen. Daarom voel ik me onbegrepen omdat je mijn vraag gewoon helemaal niet zag staan bij wijze van spreke.
- En dit is allemaal mijn mening, ik heb geen monopoly op de waarheid -
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee benquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus ik eis bepaalde antwoorden?
Misschien komt dat dan dus omdat ik vind dat je mijn vraag ontwijkt en ik graag antwoord op mijn vraag wil hebben. Dus probeer ik - aangezien het overkomt alsof je mijn vraag niet snapt - mijn vraag te verduidelijken, wat dan op jou overkomt als een antwoord eisen...
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
Je gaf mij - nogmaals - de indruk dat je mijn hele vraag niet snapte.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben
dat is eisen ja
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan
ik ontwijk je vraag niet ik heb hem beantwoord
maar niet met het antwoord dat jij wil misschien
True that...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
ik dacht ik leg het uit omdat ik het gevoel heb dat hem dit wel vaker op zal breken in sociaal contactquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Btw, jij begonquote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan
Ik ook nog wel.quote:
ik vind het echt irritant dat ik hier uitkom als een wausquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef debeterebob het volgende:
Nou jongen en meisje nu moeten jullie even kappen. Wees voor een keer de minste en ga elkaar even een week niet dmen. En zeg ook nog even sorry tegen elkaar
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de posts van kingtoppie ook lastig te volgen...
quote:
quote:
quote:
Dan ben ik geloof ik vrij alleen. Ik snap niet precies wat hij duidelijk wil maken, maar vooral niet waarom hij nu precies uitleg van Rhu eist...quote:
Dat snap ik ook niet, maar ik snap zijn posts over het algemeen wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan ben ik geloof ik vrij alleen. Ik snap niet precies wat hij duidelijk wil maken, maar vooral niet waarom hij nu precies uitleg van Rhu eist...
Jij hebt alleen contact met het andere geslacht tijdens het uitgaan of op datingsites?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen.
Demonisering dit trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de hele avond een film gekeken met mijn vriend terwijl hij dm's blijft sturen![]()
Nee, daarom. Alle Dm's zitten qua tijdsbestek heel dicht bij elkaar. - en dan bedoel ik mijn reacties op haar reacties. -quote:
Zoals net bij mij dus toen je reageerde op een dm van mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, daarom. Alle Dm's zitten qua tijdsbestek heel dicht bij elkaar. - en dan bedoel ik mijn reacties op haar reacties. -
Zoiets denk ik ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zoals net bij mij dus toen je reageerde op een dm van mij.
Dat zegt hij toch niet? Kingtoppie is niet van het uitgaan, hij vraagt waar Kingtoppie dan wel van plan was mensen tegen te gaan komen. In je huis of de supermarkt gaat het waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
Als iemand irritant is, negeer hem/haar dan gewoon. Geldt voor beiden.quote:
Leuk te horen dat alles goed gegaan is.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Kevin24 het volgende:
Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Het is raar, maar vrouwen zijn ook gewoon net mensen. (terwijl mijn beeld toch altijd was dat hun van een andere planeet kwamen en ik er niet mee kon communiceren).
Heb je alles wel goed gecontroleerd? ook geen ontbrekend stuk teennagel ofzo?quote:Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Het is raar, maar vrouwen zijn ook gewoon net mensen. (terwijl mijn beeld toch altijd was dat hun van een andere planeet kwamen en ik er niet mee kon communiceren).
Daar was ik al achter gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je alles wel goed gecontroleerd? ook geen ontbrekend stuk teennagel ofzo?
Voor herhaling vatbaar dus?
Vrouwen zijn ook net mensen haha.
Behoor jij daar zelf ook toe?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar was ik al achter gelukkig sommige kunnen soms best lief zijn.
Sommige mensen, waaronder Kevin, zijn ten onrechte onzeker. Dan is het jammer dat positieve feedback zo lang achterwege bleef, waardoor iemand onbedoeld bevestigd wordt in het beeld dat hij/zij niet de moeite waard is. Maar des te beter dat die feedback achteraf dan toch nog komt, en hopelijk helpt het mensen als Kevin weer een stapje verder.
Vrouwen die lief zijn. Ben jij daar eentje van?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Behoor ik waar toe? Ik kan niet quoten, dus ik kopieerde jouw tekst
Maar ik had de eer om vrijdag wat met Kevin te gaan etenEn ik hoop ook dat hij er wat aan heeft gehad
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Behoor ik waar toe? Ik kan niet quoten, dus ik kopieerde jouw tekst
Maar ik had de eer om vrijdag wat met Kevin te gaan etenEn ik hoop ook dat hij er wat aan heeft gehad
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Kevin24 het volgende:
Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Vandaag de dag betalen de vrouwen gewoon meequote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?
Ga terug naar je aanrechtquote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?
Ik heb nog geen klachten gehoord van oa Detroit dus dat zit wel goed volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag hopen dat ik lief ben maar jij kent me tijn
ook_gek, ik ga niet daten met anderenIk heb gewoon vriendschappelijk contact, dat heb ik ook o.a. met Bartholomeus, verder heb ik zelfs nog een beste vriend waar ik zelfs mee knuffel
Maar mijn vriend heeft geen reden om jaloers te zijn of hier niet achter te staan. Ik zou nooit vreemd gaan of iets en gelukkig weet hij dat ook. Wat dat betreft heb ik gelukkig een uitzondering getroffen.
Over geldIk was net te laat met mijn pinpas, ik houd er absoluut niet van als anderen voor mij betalen
Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen.quote:
Nouja, het was gewoon een hapje op het station, geen romantisch dineetje bij het kaarslicht ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Niet zeuren !quote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Over geldIk was net te laat met mijn pinpas, ik houd er absoluut niet van als anderen voor mij betalen
Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen.![]()
Maar bij een date betaal jij zelf dus niets?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
wat bizarquote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?
Kan me voor stellen dat hij dat vervelend of minder leuk kan vinden.
Zelf ben ik in dat soort dingen niet moeilijk, maar als ik om me heen kijk merk ik dat dat meer een uitzondering is
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Van mijn ex mocht ik nog niet eens met een collega naar het station lopen, dus helaas bestaan zulke mannen wel..
ALS ik het niet dacht!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat nou doos, tis toch niet voor niets ex(hij was half tunesisch btw)
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
26quote:Op maandag 30 januari 2012 14:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.
[..]
Hoe oud ben jij?
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
Betalen de helft, hoeven niet meer alleen maar in de keuken te staan.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.
nee dat is zo.. Je hebt nog een hele weg te gaan, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter.en thanks!
[..]
26
Als ik in mijn omgeving kijkt zijn er mannen die wat dat betreft mega jaloers zijn. Zeker als het om andere mannen gaat.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat bizar
je mag toch wel gewoon wat doen met andere mensen?
als mijn vriend me dat soort dingen gaat verbieden begin ik ernstige te twijfelen aan zijn verstand hoor
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur
Ik stel altijd wel voor om samen te betalen, maar als hij er dan op staat dat hij alles wil betalen ga ik er verder niet over zeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')
Ik stel nooit iets voor als ik zelf geen geld heb eigenlijk. Dan heb ik dat probleem niet hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben best gierig met dat soort dingen.
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben best gierig met dat soort dingen.
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aanquote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.
Volgens mij staat het ook vaak een beetje wanhopig als je alles voor meisjes betaalt.
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
Dat soort dingen zijn ook normaal. Maar als je uit eten gaat is dat zo 80-100 euro ofzo, en dat vind ik toch wat te gortig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handigquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Dat nog niet eens zo zeer
ik ben altijd in voor een meet als dat helpt. Maar er zijn 2 fokkers (buiten mijn vriend) waar ik echt een klik mee heb waar vriendschap uit voort komt. Ik mail al bijna een jaar met Kevin, 2 keer gemeet helaas nog maar, maar hij voelt echt als mijn maatje, ik vertrouw hem blindelings. Dus ik hoop dat hij wat vertrouwen krijgt om vaker af te spreken, en via die weg sowieso wat meer zelfvertrouwen want hij is het meer dan waard.
als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur
Eerste stap is je gewenst voelen, nog niet eens de omgang met. En daarvoor heeft hij helaas nog wel een weg te gaan. Maar het gaat volgens mij steeds beterquote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.
Wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik betaal eigenlijk altijd de rekening, En als dat geweigerd word of men wil mee betalen vind ik dat best wel een belediging
Precies, ik denk het er het zelfde over! Stel er is geen klik. Dan duurt een etetje eindeloos lang, en is het een marteling ipv gezelligquote:Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handigMeestal begin ik gewoon met een drankje, en dan zie ik naderhand wel of ik wil eten, of dat er geen klik is.
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.quote:
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
Dan nog zelfde principe.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?
Maar dat maakt het helemaal tot een rare zaak dat hij het als belediging ziet om het te delen.quote:
Dan ben je ook wel een schooier hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
.
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
Dan zal er geen date meer in het vervolg inzitten dunkt me zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?
dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatiequote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal af van wat men te besteden heeft en wie wie uit heeft genodigd. Mijn laatste ex had in onze beginfase gewoon weinig te besteden, terwijl ik redelijk wat geld had. Dan is het niet meer dan normaal dat ik wat vaker of wat meer betaal, lijkt mij.
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
Dit dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.
?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Naja het is de perfecte manier om je muur hoog te houden en geen relatie aan te hoeven gaan natuurlijk
Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
?
Ik ken genoeg casanova's die dat als een belediging zien maar wederom veel relaties aangaan en zo af en toe ook voor langere tijd behouden.
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen
het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar
en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
Is dit zo?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden
en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
Volgens mij ook ja.quote:
Ayunogwat heeft een vriend verloren dus het kan best dat hij nu excuses verzint om geen relaties meer aan te gaan. Maargoed. Zijn problemen zijn niet echt het versieren dus het is sowieso een beetje offtopic.quote:
Als ik geen zin heb om iemand anders eten te betalen ben ik een schooier?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een schooier hoor.![]()
Hij heeft het hier wel eens uitgelegd, een maandje geleden.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Staal het volgende:
Ik vind het nogal eigenaardig hoe jullie er op los speculeren over Ayumu zonder te weten wat het echte verhaal is, wat er bijv. speelt in zijn leven de afgelopen maanden. Toevallig weet ik het wel. Maar iemand hoeft niet zijn hele hebben en houden op internet te plaatsen. Dat is geen verplichting.
Wat jullie hier doen vind ik in ieder geval erg misplaats. Ordinaire achterklap.
Als dat werkelijk zo is dan zijn de reacties helemaal bedroevend.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft het hier wel eens uitgelegd, een maandje geleden.
Het gaat er niet om dat hij het lastig heeft met versieren.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is dan zijn de reacties helemaal bedroevend.
En dan begrijp ik wel dat versieren wat lastig is voor deez of geen hier.
Ja, misschien zou ik het nu anders doen. Maar toentertijd leek het me logisch. Ze nam het ook niet als vanzelfsprekend in het begin, al had ze wel vaak dat ze haar beurs vergat.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatie
ik zou het vreemd vinden als het de eerste 10 dates al 20-80 is
wat voor indruk maak je dan ook? en hoe moet er iets gelijkaardigs ontstaan vanuit iets dat vanaf dag 1 al ongelijk was?
ik zou dan gewoon op alternatieve dates gaan
sowieso wil ik hoe dan ook niet financieel afhankelijk zijn van wie dan ook
Is dat niet gewoon uit angst dat hij dit doet?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij het lastig heeft met versieren.
Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
Hoewel Nederland veel homofielen heeft, heeft de meerderheid van alle homofielen op de wereld geen Nederlands paspoort.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is gooie de eerste steen. Dus jij wil zeggen dat je nooit iets over iemand anders zegt waar diegene niet bij is?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.
Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Lekker niveau hanteer jij.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is gooie de eerste steen. Dus jij wil zeggen dat je nooit iets over iemand anders zegt waar diegene niet bij is?
Maar hoezo is het roddelen als de persoon in kwestie ook meedoet in het topic? Dat jij de persoon kent, maakt het advies (laat ik het zo noemen) natuurlijk vanuit jouw oogpunt minder nuttig. Wat zijn precies de passages waar je je druk over maakt?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Lekker niveau hanteer jij.
Ik roddel niet achterbaks nee. Als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het direct tegen die persoon en zo ook op FOK! Maar dit gaat niet om mij maar om het gedrag hier.
Ga ergens anders de zeurpiet spelen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik roddel niet achterbaks nee. Als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het direct tegen die persoon en zo ook op FOK! Maar dit gaat niet om mij maar om het gedrag hier.
Ja, moet inderdaad wat anders doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga ergens anders de zeurpiet spelen.
Dit heeft toch niets met roddelen te maken, het is hier openbaar. Hij leest waarschijnlijk mee gezien het feit dat hij actief deelneemt aan dit topic, dan kan hij ook reageren als er iets over hem ter sprake komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Anders geef je even antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, gewoon afspreken. Als je toch niet af wilt spreken, waarom zit je dan uberhaupt op PAIQ? Gewoon proberen. Met meisje G liep het niet fout vanwege je uiterlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"
Afspreken of niet?
Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Ik snap je angst heel goed, dat heb ik ook. Toch zou ik gewoon afspreken. Gewoon een kopje koffie halen bij de starbucks ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"
Afspreken of niet?
Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Heujquote:
Je doet het omdat je weet waar het op uit kan lopen als het goed gaat en dat is velen malen bevredigender dan digitaal contact. Er is alleen lef voor nodig. Maar dat heb je eerder gedaan, dus nu kan je het weer.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Afspreken of niet?
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet het omdat je weet waar het op uit kan lopen als het goed gaat en dat is velen malen bevredigender dan digitaal contact. Er is alleen lef voor nodig. Maar dat heb je eerder gedaan, dus nu kan je het weer.en het zal waarschijnlijk steeds makkelijker gaan.
Als jij gewoon ongedwongen een babbeltje maakt, zoals je o.a. met meisje G deed in die bar, dan kom je helemaal niet onzeker over.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.
Zij is net zo onzeker en onzeker is heus niet iets wat erg is, zeker als je dat vooraf aangeeft jezelf kwetsbaar durven op stellen is een teken van sterkte.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, al van te voren aangeven dat je verlegen of onzeker bent. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij wordt er dan al een beetje van je verwacht dat je verlegen bent, en ga je je ook een beetje aan die rol aanpassen ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij is net zo onzeker en onzeker is heus niet iets wat erg is, zeker als je dat vooraf aangeeft jezelf kwetsbaar durven op stellen is een teken van sterkte.
Iedereen is anders en iedere situatie is anders je moet aanvoelen wat je wel en niet kan zeggen. Dat is moeilijk maar. Soms zal het fout gaan daardoor maar soms ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, al van te voren aangeven dat je verlegen of onzeker bent. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij wordt er dan al een beetje van je verwacht dat je verlegen bent, en ga je je ook een beetje aan die rol aanpassen ofzo.
Maar misschien werkt dit bij anderen anders.
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij gewoon ongedwongen een babbeltje maakt, zoals je o.a. met meisje G deed in die bar, dan kom je helemaal niet onzeker over.
Hoezo? Je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Als je haar niet aantrekkelijk vind dan moet je gewoon niet meer haar afspreken.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).
That's progressquote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).
Hoe is het roddelen?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.
Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Vanuit de verte leek het een normale leuke meid... maar van dichtbij leek ze teveel op een heroïne hoer.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Als je haar niet aantrekkelijk vind dan moet je gewoon niet meer haar afspreken.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vanuit de verte leek het een normale leuke meid... maar van dichtbij leek ze teveel op een heroïne hoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Afspreken of niet?
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]Dude mijn bier wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]Erger nog... vind ik. Ze is flink uitgewoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Ik weet dat het onethisch is maar foto'squote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Erger nog... vind ik. Ze is flink uitgewoond.
Nee echt niet... ik vind haar echt te onaantrekkelijk. Dan maar liever een uurtje verspillen op Fokquote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
ik begrijp dat je er niet voor hoeft te reizen of zo?
in het ergste geval ben je na een uur weer terug en was het een verspilt uur
maar anders zat je op fok en dat is natuurlijk helemaal een verspilt uur![]()
edit: ik zie nu dat je haar niet knap genoeg vind maar toch blijf ik bij doen!
wie weet fotografeert ze niet mooi of is er toch een dierlijke aantrekkingskracht of zo tussen jullie
if not tja jammer en dan zeg je het was gezellig maar ik zie er geen vervolg in
Gewoon eerlijk zeggen dat het niets wordt en niet zo flauw wezen om haar te blokkeren. Het getuigt van respect om te zeggen dat het niets wordt. Ik vind het echt niet erg dat iemand mij blokkeert op paiq maar wees dan eerlijk en zeg dat je mij niet leuk vindquote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee echt niet... ik vind haar echt te onaantrekkelijk. Dan maar liever een uurtje verspillen op Fok
Hoe vaak moet ik jou nog vertellen dat ik iemand zoek die mijn manier van leven en cultuur aandraagt net als mij?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[quote]Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen
het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar
Hokjesdenken kan ik zeker ook, Dus als homoseksueel is alles meteen anders. En mag je als mens zijnde niet jou normen en waarden gebruiken die ik ten alle tijde gebruik in mijn omgang met anderen mensen.quote:en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
Die gewoonte komt voort uit een hoge beleefdheid die je uitdraagt naar de persoon waar jij op het moment mee een afspraak hebt.quote:die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
Je zat hier met een reden?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
En terstond weer blijkt eens dat je niets van mijn post hebt begrijpen en je volledig Je noemt dus Oost-Europa een klein gebiedje Waar Rusland dus onder valt klein? Ergens heb jij tijdens les dus niet op zitten letten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden
en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
Tot 2 keer toe, Ik laat zeker wel iemand binnen in mijn leven maar zoals ik vaker heb gezegd niet gewoon iemand om even iets te hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ayunogwat heeft een vriend verloren dus het kan best dat hij nu excuses verzint om geen relaties meer aan te gaan. Maargoed. Zijn problemen zijn niet echt het versieren dus het is sowieso een beetje offtopic.
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon uit angst dat hij dit doet?
Wie zegt dat ik het op een bepaalde manier niet lastig heb met versieren van de juiste jongen/man?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want je bent in Nederland geboren dus zul je met een Nederlander moeten gaan althans daar lijkt het inmiddels wel op.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoewel Nederland veel homofielen heeft, heeft de meerderheid van alle homofielen op de wereld geen Nederlands paspoort.
Gisterenavond zei je nog duidelijk ik ga er niet meer op dan plaats ik een reactie gaande een andere onderwerp en dan toch haal je even vlug het andere onderwerp er maar weer bij? Wat heeft dat voor nut dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is het roddelen?
hij vertelt hier dingen, ik trek daar conclusies uit
daar is dit topic toch voor?
als in in dm zou gaan lopen verkondigen dat ik denk dat ie niet helemaal spoort om wat ie verteld is het roddelen
als ik zeg dat ik denk dat hij bewust een muur bouwt met zijn 'eisen' dan is dat ontopic en bedoeld als advies
als ik er naast zit, prima
ik ga ook alleen maar af op wat er hier verteld word
meer kun je niet doen op een openbaar forum natuurlijk
Tja dat staat een beetje raar... stuur ik haar eerst een oneliner en vervolgens wijs ik haar af op haar scherpere foto's.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat het niets wordt en niet zo flauw wezen om haar te blokkeren. Het getuigt van respect om te zeggen dat het niets wordt. Ik vind het echt niet erg dat iemand mij blokkeert op paiq maar wees dan eerlijk en zeg dat je mij niet leuk vind
Beter dat je het op Paiq doet dan IRLquote:Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja dat staat een beetje raar... stuur ik haar eerst een oneliner en vervolgens wijs ik haar af op haar scherpere foto's.
Ik ben zelf ook vaak genoeg geblocked op paiq hoor nadat ze mijn uiterlijk zagen..vooral met speedates... 1 keer gedaan..dat doe ik dus ook niet meer. Dan kan je beter meteen iemand in beeld zien... ik chat toch liever met mensen die mij aanspreken.
Doen me denken aan dit topic van een Russisch/Nederlands meisje: Mijn visie op individualisme.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ze willen een bepaald pakket waar ik niet aan wil voldoen en ik hoef geen man die gespierd en een kort kapsel heeft en top trendy is, Daarentegen mag iemand best een buikje hebben... En juist vol met persoonlijkheid zitten iets wat ik tot op heden niet bij een Nederlandse man van mijn leeftijd ben tegen gekomen. Daartegen dragen de meeste Oost-Europese mannen en jongens juist wel de persoonlijkheid waar ik naar op zoek ben en ook zij dragen meer de cultuur mee die ik dan ook aandraag.
Op zich niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je zat hier met een reden?
Als een 24jarige voor een 20 of 22jarige kan vallen zoals in mijn geval, Dan val ik voor jongentjes die onzeker en naïef zijn. En je hebt tot op heden vrijwel geen inzicht gehad in hoe mijn relaties waren net als anderen op dit forum en topic dus zwijgen is goud waard in jou geval.
Ik heb gezegd dat ik niet voor gespierde kerels valt dat klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Op zich niet.
Dat heb je zelf tegen mij gezegd! En ik heb ook wel gezien dat je op jongetjes valt aangezien wij foto's uitwisselden van lekkere kerels. En jouw ''lekkere kerels'' jongetjes waren en mijn lekkere kerels mannen.
Aan het doorlezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doen me denken aan dit topic van een Russisch/Nederlands meisje: Mijn visie op individualisme.
Vind je dit serieus echt een handige opmerking?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet voor gespierde kerels valt dat klopt.
Ooit gehoord van een wolf in schaapskleren? En wat die term betekent?
Juist...
Ik doelde meer op iemand die er normaal uitziet zich normaal gedraagt maar waar achter dat alles een fijne goede sterke persoonlijkheid hangt... Daar doelde ik op met die term.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind je dit serieus echt een handige opmerking?
Ik bemoei me er verder niet meer mee. Mijn bedoelingen waren goed. Maar iets met een kar en spannen.
Trusten.
Niet handig geformuleerd dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iemand die er normaal uitziet zich normaal gedraagt maar waar achter dat alles een fijne goede sterke persoonlijkheid hangt... Daar doelde ik op met die term.
Je schrijft het zelf, Je moet meegaan met de tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef ook_gek het volgende:
@Ayumu2,
Je hangt wel lekker in je slachtoffer rolletje he?
Snap alleen je probleem niet, je valt op jongentjes buiten Nederland met een oude opvatting qua regeltjes bv betalen bij een date.
Nou prima, als jij je graag wilt vasthouden aan oude tradities ipv met de tijd mee gaan is dat toch prima?
Dus waar zit nu precies het probleem. Voor nu zie ik je alleen maar klagen.
Dat klinkt goed. Tof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef richard_prf het volgende:
Net weer G gesproken... ze zegt dat ze toch nog wel wat voelt voor me maar ze weet niet precies wat... en ja volgende week gaan we zeker weten iets leuks doen. Het klikt echt goed tussen ons op msn. We praatten weer echt heel leuk met elkaar.
stille wateren..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iemand die er normaal uitziet zich normaal gedraagt maar waar achter dat alles een fijne goede sterke persoonlijkheid hangt... Daar doelde ik op met die term.
Nou ja goed, Een schaap in wolfskleren dus..
Je opvattingen en "regeltjes" zijn alles op mee gaan met de tijd na.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je schrijft het zelf, Je moet meegaan met de tijd.
Roddelen? Het is open en bloot hier in dit topic, wat hij ook kan lezen. Stel je niet aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:
waarom reageer je alleen op mij als ik er wat van zeg?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik jou nog vertellen dat ik iemand zoek die mijn manier van leven en cultuur aandraagt net als mij?
En zo vaak aangeven binnen de Nederlandse cultuur zal ik geen gelijke vinden, Dat staat inmiddels als een paal boven water.
voel je niet zo aangevallen, dit is geen hokjes denkenquote:[..]
Hokjesdenken kan ik zeker ook, Dus als homoseksueel is alles meteen anders. En mag je als mens zijnde niet jou normen en waarden gebruiken die ik ten alle tijde gebruik in mijn omgang met anderen mensen.
nee daar komt et niet uit voortquote:[..]
Die gewoonte komt voort uit een hoge beleefdheid die je uitdraagt naar de persoon waar jij op het moment mee een afspraak hebt.
Prima, maar besef wel dat dit het allemaal nog ingewikkelder maaktquote:Het gaat niet om het punt wie er het meeste financieel te besteden heeft. Het gaat om de norm die in mijn ogen normaal is. Zelfde geld voor de vrouw met wie ik tot een tijd zelfs een kortstondige relatie mee had.
Op de eerste afspraak met haar heb ik alle regels van de etiquette die gebonden waren in haar cultuur gebruikt. Ik heb voor dat ik met haar dus uit eten ging voor de eerste keer zelfs haar ouders om goedkeuring gevraagd.
En dit is niet omdat haar ouders haar dit verplichten of omdat zij verantwoording moest afleggen naar haar ouders toe, Nee dit was gebruikelijk en een traditie binnen hun familie. En daar hoor je als buitenstaander gewoon aan te voldoen.
En wat jij achterhaalt mag vinden, kan een ander grote waarde aan hechten en het hoeft niet achterhaald te zijn, Hetzelfde geld dat wanneer jij iemand uitnodigt het gewoon voor mij normaal is dat jij de rekening voldoet.
En ik zou mij beledigd voelen wanneer dat zou gebeuren en omgekeerd nog harder kan ik je vertellen.
Ja op the grand scale of things vind ik dat kleinquote:[..]
Je zat hier met een reden?
Als een 24jarige voor een 20 of 22jarige kan vallen zoals in mijn geval, Dan val ik voor jongentjes die onzeker en naïef zijn. En je hebt tot op heden vrijwel geen inzicht gehad in hoe mijn relaties waren net als anderen op dit forum en topic dus zwijgen is goud waard in jou geval.
[..]
En terstond weer blijkt eens dat je niets van mijn post hebt begrijpen en je volledig Je noemt dus Oost-Europa een klein gebiedje Waar Rusland dus onder valt klein? Ergens heb jij tijdens les dus niet op zitten letten.
Prima maar door hier zo rigoureus aan vast te houden maak je het jezelf moeilijkquote:Zeker ze mogen bepaalde beroepen niet uitvoeren ik zou geen relatie aangaan met iemand die een 9 tot 5 baan heeft of de droom heeft om accountant te worden dat zie ik op de langere termijn zeker niet werken.
Kledingstijl zegt veel over iemand of niet dan, Als iemand zich daarmee wil uiten is dat prima alleen niet aan mij besteed en weer zal dat op de langere termijn frictie geven want ik ga mij niet op een bepaalde manier kleden omdat een ander dit verwacht hij of zij mag zich kleden zoals ze willen tot op een bepaalde grens natuurlijk. Alleen een tattoos op bepaalde plaatsen op het lichaam vind ik niets.
Ja ik heb er zeker een hekel aan als iemand een bepaalde stem heeft een man met een zeer vrouwelijke stem vind ik nu niet echt aantrekkelijk.
[..]
ik kan me niet herinneren dat ik zei dat ik er niet meer op in zou gaanquote:Tot 2 keer toe, Ik laat zeker wel iemand binnen in mijn leven maar zoals ik vaker heb gezegd niet gewoon iemand om even iets te hebben.
[..]
Nee.
[..]
Wie zegt dat ik het op een bepaalde manier niet lastig heb met versieren van de juiste jongen/man?
Ik praat zelfs nu nog met Nederlandse homo's en als je op veel standpunten mijlenver uit elkaar staat dan gaat het nu niet werken en mogen ook niet, Er een vriendelijke praatje mee maken tot daar aan toe. Veel al zoekt de Nederlandse homo een echte hetero man en menen dat zij hetero looking zijn dat mogen ze vinden. Alleen zijn hun dus juist op zoek iets heel anders dan waar ik naar op zoek ben.
Ze willen een bepaald pakket waar ik niet aan wil voldoen en ik hoef geen man die gespierd en een kort kapsel heeft en top trendy is, Daarentegen mag iemand best een buikje hebben... En juist vol met persoonlijkheid zitten iets wat ik tot op heden niet bij een Nederlandse man van mijn leeftijd ben tegen gekomen. Daartegen dragen de meeste Oost-Europese mannen en jongens juist wel de persoonlijkheid waar ik naar op zoek ben en ook zij dragen meer de cultuur mee die ik dan ook aandraag.
[..]
Nee want je bent in Nederland geboren dus zul je met een Nederlander moeten gaan althans daar lijkt het inmiddels wel op.
[..]
Gisterenavond zei je nog duidelijk ik ga er niet meer op dan plaats ik een reactie gaande een andere onderwerp en dan toch haal je even vlug het andere onderwerp er maar weer bij? Wat heeft dat voor nut dan?
En als je iets niet begrijpt dan moet je daar eens dieper op in gaan maar dan niet zelf gelijk een muur opwerpen want dan krijg je op een punt gewoon geen reactie terug. Al ik de afgelopen 10 jaar alleen te maken heb met een cultuur waar mijn familie enkele generatie van afkomt ik ben zelf 2de generatie Nederlander als je dat niet begrijpt of wil begrijpen dan kom ik niet ver ik heb je al gezegd dat je eens dan wat meer moet inlezen om het te begrijpen kennelijk had je daar een reden voor om dat niet te doen, Prima maar dan kun je wel heel leuk zeggen van dit is mijn conclusie als je er dan dan daarna toch niet dieper op in wil gaan is het voor mij dus echt klaar.
En mijn 'eisen' zijn meer dan reëel of ga jij met iemand die totaal niet jou type is en waar je uiteindelijk niets mee heb?
Ja echt?
Probeer te daten met meiden die Chantal heten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef Kevin24 het volgende:
Helaas, voor mij is het alweer over met het versieren : http://www.powned.tv/nieu(...)als_forever_alo.html
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef Kevin24 het volgende:
Helaas, voor mij is het alweer over met het versieren : http://www.powned.tv/nieu(...)als_forever_alo.html
quote:Vergeet vooral Destiny niet. Bij zo'n naam moet ik meteen aan een tienermoedersnol denken die zich in een dronken bui heeft laten uitwonen door een Leroy en z'n matties. Maandje later komt de kater en krijgt zo'n vaderloze de diep poëtische naam Destiny mee. Alsof het je levenslot was dat je moeder een grotere clit dan hersenen heeft.
Ik ben benieuwd of dat ook geldt voor mensen met namen die niet zo vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef Kevin24 het volgende:
Muhummad als naam gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat ook geldt voor mensen met namen die niet zo vaak voorkomen.
Alhoewel de manier waar op je het uitspreekt komt wel vaak voor.
Welke naam?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Muhummad als naam gaat je niet helpen.
Alleen je match. En pas na enige tijd chatten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:23 schreef InterMilan het volgende:
Ik was net voor het eerst eens op Paiq, en eigenlijk beviel het me best wat ik zag...
vond eerlijk gezegd datingsites normaal een beetje triest, maar dit kan best nog wel eens leuk zijn...
Sowiezo eerst die hele vragenlijst invullen etc... Het enige ding waar ik toch over blijf vallen : Zou het niet zo fijn vinden als iemand uit mijn omgeving mij met foto en al op zo' n datingsite ziet staan...
Ziet alleen je match je foto of kan iedereen die dat wil je foto zien?
Dan zouden zij ook op paiq moeten zitten om jouw foto te zien. Dus no worries.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:23 schreef InterMilan het volgende:
Ik was net voor het eerst eens op Paiq, en eigenlijk beviel het me best wat ik zag...
Sowiezo eerst die hele vragenlijst invullen etc... Het enige ding waar ik toch over blijf vallen : Zou het niet zo fijn vinden als iemand uit mijn omgeving mij met foto en al op zo' n datingsite ziet staan...
Ziet alleen je match je foto of kan iedereen die dat wil je foto zien?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef Kevin24 het volgende:
Heb je je ouders al bedankt?quote:Kevin is toch nog altijd tien keer beter dan Wesley of Jeffrey. En beter Chantal dan Priscilla of Kimberley. Maar goed, het zijn allemaal kutnamen waarmee je aangeeft uit een achterbuurt te komen en geen enkel gevoel voor stijl te hebben.
En wat zegt dat ding over jouw naam?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Heb je je ouders al bedankt?
Iemand op naam afkeuren, kan het nog oppervlakkiger
Dan ben ik maar oppervlakkig maar ik zou nooit voor een 'priscilla' gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan ben ik maar oppervlakkig maar ik zou nooit voor een 'priscilla' gaan.
Een kind is ook een soa. Daar zou ik mij bij dat soort types meer zorgen over makenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
Priscilla gaat dan ook wel heel ver... Tis ook niet zo dat je gaat daten omdat je een soa wilt hebben ofzo.
O dit is het serieuze topic...![]()
Jouw waarheid telt zwaarder dan die van een ander?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
plus: ik hoef me nergens over in te lezenwant zo ver ik het nu begrijp kom ik uit dezelfde cultuur als jij
maar jij weet helemaal niks van mij dus als we het dan toch even over hokjes denken hebben hou daar dan zelf ook mee op
en waar haal je dat dan weer vandaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw waarheid telt zwaarder dan die van een ander?
Waarom weet jij meer over ayumu dan hij over jou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en waar haal je dat dan weer vandaan?
je leest weer iets dat er niet staat
dat staat er helemaal niet, maar ik weet uit welke cultuur hij komt omdat ie dat gewoon post terwijl hij dat niet van mij weetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom weet jij meer over ayumu dan hij over jou?
Ik val wel op Sandra's. De prefix 'Cas' ik wel een beetje vreemd. Maar goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Prefix?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik val wel op Sandra's. De prefix 'Cas' ik wel een beetje vreemd. Maar goed.
Cas voor Sandra bedoeld hijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Prefix?
Cassandra is mijn 2e naam
Is je eerste naam dan wel Sandra?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Prefix?
Cassandra is mijn 2e naam
Dat jij zijn manier van denken niet lijkt te snappen en dat hij dat op het niveau van cultuurverschil zoekt vind jij een rare gedachtegang terwijl jij het erover hebt dat betalen bij een date door de man / degene die de ander uitnodigt voor de date niet gebaseerd is op beleefdheid en netheid maar een achterhaald principe is? Daar ben ik het helemaal niet mee eens, en als ik de wat oudere culturen goed begrijp staan dat soort ''tradities'' op een veel hoger vaandel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er helemaal niet, maar ik weet uit welke cultuur hij komt omdat ie dat gewoon post terwijl hij dat niet van mij weet
hij verwijt mij de cultuur waar hij vandaan komt niet te kennen maar dat doe ik wel want mijn opa komt uit diezelfde cultuur
en dan verwijt ik hem dat hij inderdaad in hokjes aan het denken is ja als hij mij meteen in het hokje: slome nederlandse zonder kennis van de cultuur plaatst zonder mij te kennen
wat ook allemaal heel duidelijk in die post stond maar jij leest daar weer allerlei vreemde dingen in
maar ik heb ondertussen wel door dat ik op je tenen getrapt heb ergens en dat je helemaal niet meer serieus mee post als je op mij reageert maar dit alleen doet met vreemde achterliggende motieven
dus ik reageer er gewoon maar helemaal niet meer op als je het niet erg vind
Die dingen gaan meestal onderbewust.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Heb je je ouders al bedankt?
omdat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij zijn manier van denken niet lijkt te snappen en dat hij dat op het niveau van cultuurverschil zoekt vind jij een rare gedachtegang terwijl jij het erover hebt dat betalen bij een date door de man / degene die de ander uitnodigt voor de date niet gebaseerd is op beleefdheid en netheid maar een achterhaald principe is? Daar ben ik het helemaal niet mee eens, en als ik de wat oudere culturen goed begrijp staan dat soort ''tradities'' op een veel hoger vaandel.
En verder merk ik gewoon op dat jij je eigen waarheid hoger acht dan die van een ander, als ik zoek naar een compromis ''Met de witte vlag in de lucht'' Dan ben jij nog steeds geneigd te schieten. Een compromis zou jij nooit zoeken want je bent heilig overtuigd van jezelf
- Mijn mening dit, het is geen waarheid -
Kom dan met een bron ofzo? Nog steeds, hoe feitelijk is iets wat niet meetbaar is? Maar onderbouw jezelf dan zodat het tenminste aannemelijk wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
omdat ik gelijk heb
ik heb namelijk alleen wat gezegd over waar het vandaan komt (en dat is een feit, kun je het wel niet mee eens zijn maar dat is het zelfde als zeggen ik ben het niet eens met een kleur)
en dat hij het in onze cultuur zichzelf daarmee lastig maakt
Lisa en Jenny maar jij denkt aan Jessica?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dingen gaan meestal onderbewust.
Stel voor ik heb een date met een Lisa en een Jenny, heb ik bij die Jessica toch een positiever beeld van te voren omdat Jenny zo'n verschrikkelijk trailertrash naam is.
Wat denk je bij Martijn? Aan het clubje kindervrienden of toch iets anders?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lisa en Jenny maar jij denkt aan Jessica?
Maar toch, het is een beslissing die ouders maken, vaak gebaseerd op een mode trend. Daar heeft het kind toch niets mee te maken?
Je negeert hier de onvermijdelijke astrologische invloeden volledig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar toch, het is een beslissing die ouders maken, vaak gebaseerd op een mode trend. Daar heeft het kind toch niets mee te maken?
Tjah ik zou me kind zo niet meer noemen denk ik inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk je bij Martijn? Aan het clubje kindervrienden of toch iets anders?
Ik ook niet. Wat ik een mooie meisjes naam vind Isisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik zou me kind zo niet meer noemen denk ik inderdaad
Nee tuurlijk niet, maar onderbewust heb je een beeld bij zo'n naam.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Idem, je bent er ook maar mee geborenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:
Een naam zal me echt aan mijn kont jeuken eigenlijk
Daarom verdienen die hoeren ook zoveelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand wel eens het gevoel gehad dat je gewoon geen zin meer hebt in versieren? Gewoon geen zin in al dat gedoe en al die formaliteiten?
Niet eens, het is je aangemeten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem, je bent er ook maar mee geboren
Zie je wel dat je wel scherp bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom verdienen die hoeren ook zoveel
Integendeel. Ik vind het jammer dat ik niet meer 'mag'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand wel eens het gevoel gehad dat je gewoon geen zin meer hebt in versieren? Gewoon geen zin in al dat gedoe en al die formaliteiten?
Mur heeft gewoon ongelijk inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel dat je wel scherp bent?
Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom dan met een bron ofzo? Nog steeds, hoe feitelijk is iets wat niet meetbaar is? Maar onderbouw jezelf dan zodat het tenminste aannemelijk wordt.
Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, als ik echt lekker in m'n vel zit en ik een leuke single vrouw spreek waar ik voor zou vallenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Maar zeg magnetron, heb jij ooit wel zin gehad in versieren dan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.
Face it, ze mag je niet en jullie begrijpen elkaar niet! Ze heeft geen enkele behoefte aan jou reacties, meningen of aandacht. Dus laaat het fucking los!
Je lijkt wel een klein kind die z'n zin niet krijgt!
Als je in het dagelijks leven ook zo bent en niet van ophouden weer, hebben we direct de kern van het probleem te pakken waarom jij niet kan versieren!
Speeddaten lijkt me op zich ook wel leuk. Alleen heb ik nu (of eigenlijk al een tijdje) gewoon helemaal geen zin in versierenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.
Ik heb nooit zin in versieren, teveel moeite. Uitdaging nieuwe mensen leren kennen vind ik leuker, kijken hoe ver je kan gaan zonder eind doel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit heb ik wel eens meegemaakt. Toch wel een leuke tijd mee gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in versieren, teveel moeite. Uitdaging nieuwe mensen leren kennen vind ik leuker, kijken hoe ver je kan gaan zonder eind doel.
En als ze leuker dan gedacht is eens wat intensiever afspreken.
Precies! Ik ga altijd voor een leuke gezellige tijd. En als er meer is of komt is dat leuk mee genomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heb ik wel eens meegemaakt. Toch wel een leuke tijd mee gehad.
Ik had er al geen zin in voordat ik er mee begon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jawel, maar toen was ik er ook wel voor in. Nu zou ik twijfelen of ik daar wel zin in zou hebben, al zou ik misschien wel te porren zijn, maar meer nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Ik ga altijd voor een leuke gezellige tijd. En als er meer is of komt is dat leuk mee genomen.
Euh, dat is toch versieren? Iemand leren kennen die toch wel erg leuk is en er dan achteraan gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nooit zin in versieren, teveel moeite. Uitdaging nieuwe mensen leren kennen vind ik leuker, kijken hoe ver je kan gaan zonder eind doel.
En als ze leuker dan gedacht is eens wat intensiever afspreken.
Ik vind de discussie veel interessanter hoe je daar wel voor te porren bent..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was ik er ook wel voor in. Nu zou ik twijfelen of ik daar wel zin in zou hebben, al zou ik misschien wel te porren zijn, maar meer niet
Op zich wel, maar ik had het meer over de formaliteiten die bij het versieren komen. Wat ook_gek bedoelt is meer het spontane gedeeltequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, dat is toch versieren? Iemand leren kennen die toch wel erg leuk is en er dan achteraan gaan?
ik denk dat men bedoelt het actief op vrouwen afstappen met als doel ze je bed in te lullen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, dat is toch versieren? Iemand leren kennen die toch wel erg leuk is en er dan achteraan gaan?
Dat komt puur omdat jij bang bent om op je bek te gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er al geen zin in voordat ik er mee begon.
Ik vind het reuze meevallen met de problemen die iedereen schijnt te hebben, de meesten brengen het niet bepaald vaak naar voren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind de discussie veel interessanter hoe je daar wel voor te porren bent..
Ik denk dat je dat een stuk meer gaat helpen met versieren door eindeloos geneuzel dat je problemen hebt, iedereen heeft fucking problemen. Als je ze maar kunt verdoezelen tot het moment dat iemand het waard vind om je met al je problemen te accepteren.
Ja, ik ben trots op je, gaat iemand nu over die barriere stappen na aanvang van jouw post? Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat jij bang bent om op je bek te gaan.
En geloof me, dat gaat vaker gebeuren dan wanneer je succes heb. Mar dat boeit niet, probeer daar de humor van in te zien juist!
Zie het versieren blunder topic en mijn verhalen. Zo vaak op me bek gegaan, maar houd er wel een leuk verhaal aan over. TOP!
Bedoel meer dat ik nooit zo iets heb van, met haar ga ik praten om te versieren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het reuze meevallen met de problemen die iedereen schijnt te hebben, de meesten brengen het niet bepaald vaak naar voren.
Nee, maar dat heb ik zelf ook niet. Bij mij is het meer hoe je laat merken dat je meer wilt dan alleen maar praten. Praten kan ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik nooit zo iets heb van, met haar ga ik praten om te versieren.
Dan moet je dat een keertje doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Speeddaten lijkt me op zich ook wel leuk. Alleen heb ik nu (of eigenlijk al een tijdje) gewoon helemaal geen zin in versieren
En leuke verhalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dat een keertje doengewoon proberen is het niets is het jammer van je avond. Maar je hebt wel geprobeerd.
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet voor de anderen invullen. Dat moeten ze maar lekker zelf doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik ben trots op je, gaat iemand nu over die barriere stappen na aanvang van jouw post? Ik betwijfel het.
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.
Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.
Maar wat zal iemand wel over de barriere laten stappen?
De beloning natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.
Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.
Maar wat zal iemand wel over de barriere laten stappen?
Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De beloning natuurlijk
Want eerlijk is eerlijk, een goeie relatie is gewoon waanzinnig tof!
Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
same herequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Integendeel. Ik vind het jammer dat ik niet meer 'mag'.
Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieënquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -
tnx voor de bijvalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.
Face it, ze mag je niet en jullie begrijpen elkaar niet! Ze heeft geen enkele behoefte aan jou reacties, meningen of aandacht. Dus laaat het fucking los!
Je lijkt wel een klein kind die z'n zin niet krijgt!
Als je in het dagelijks leven ook zo bent en niet van ophouden weer, hebben we direct de kern van het probleem te pakken waarom jij niet kan versieren!
Super tijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.
Ik vraag me gewoon af of dit allemaal uberhaupt toegevoegde waarde heeft man, volgens mij kan je jezelf beter frustreren om er tenminste nog een vorm van power uit te halen. Jezelf verdomme dat wereldje in trappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.
Over iets heen lezen is lastig he?
Dan ligt het aan mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieën
Volgens mij ken ik jou van het begin van dit topic of niet?quote:
Open relatie een optie?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
naja ik mag wel flirten natuurlijk, maar als je er daarna niks mee kunt is het meer jezelf pijnigen
dat staat er toch niet? je ziet weer spokenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
Mwa. Ik leer veruit de meeste meiden kennen via gewoon sociaal verkeer en sommigen daarvan worden dan uiteindelijk vriendinnetjes. Op een wildvreemde vrouw afstappen met een glad verhaal is ook mijn ding niet. Ik vind het ook onzinnig om te proberen kerels die moeite hebben met versieren dat soort 'skills' aan te leren, als je dat niet ligt gaat dat niet zo snel veranderen, en het is gewoon makkelijker om gewoon veel nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
ik denk dat men bedoelt het actief op vrouwen afstappen met als doel ze je bed in te lullen.
Kun je niet gewoon ophouden met reageren? Eer aan jezelf enzo? Jullie zitten mekaar op te stoken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
dat staat er toch niet? je ziet weer spoken
maar als je echt denkt dat post op een forum zinloos zijn op dit gebied waarom ben je hier dan nog?
dit ga je weer op vatten alsof ik je weg wil hebben en zo is het niet bedoeld maar ik vind het wel erg tegenstrijdig allemaal
Hoewel ik het versieren (en alles wat daarna komt) wel mis zou ik geen open relatie willen. Zou het niet tof vinden als ze met een andere kerel gaat krikken.quote:
Niet alles hier heeft en hoeft een verlichtend effect te hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of dit allemaal uberhaupt toegevoegde waarde heeft man, volgens mij kan je jezelf beter frustreren om er tenminste nog een vorm van power uit te halen. Jezelf verdomme dat wereldje in trappen.
Maar ik kaart aan dat wat simpele feitjes opnoemen geen effect heeft omdat het geen ''verlichtend'' effect heeft.
als dat een optie was hadden we die wel hequote:
Ik vraag me af wat het effect is van zijn woorden, hoezo - Dat staat er toch niet? - Ik zeg nergens dat dat er staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? je ziet weer spoken
maar als je echt denkt dat post op een forum zinloos zijn op dit gebied waarom ben je hier dan nog?
dit ga je weer op vatten alsof ik je weg wil hebben en zo is het niet bedoeld maar ik vind het wel erg tegenstrijdig allemaal
dit was niet bedoeld om op te stoken, zoals ik daar ook typquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa. Ik leer veruit de meeste meiden kennen via gewoon sociaal verkeer en sommigen daarvan worden dan uiteindelijk vriendinnetjes. Op een wildvreemde vrouw afstappen met een glad verhaal is ook mijn ding niet. Ik vind het ook onzinnig om te proberen kerels die moeite hebben met versieren dat soort 'skills' aan te leren, als je dat niet ligt gaat dat niet zo snel veranderen, en het is gewoon makkelijker om gewoon veel nieuwe mensen te leren kennen.
[..]
Kun je niet gewoon ophouden met reageren? Eer aan jezelf enzo? Jullie zitten mekaar op te stoken.
[..]
Hoewel ik het versieren (en alles wat daarna komt) wel mis zou ik geen open relatie willen. Zou het niet tof vinden als ze met een andere kerel gaat krikken.
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat een optie was hadden we die wel he![]()
van mijn vriend mag ik in principe met vrouwen doen wat ik wil (geen idee, nooit om gevraagd of zo) maar ik heb daar geen behoefte aan omdat ik een leuke vriend heb waarbij ik niks te kort kom
ik vind versieren namelijk ook niet alleen maar een weg naar sex dus dan heb je niks aan het feit dat je wel sex mag hebben met een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |