abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107366319
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon wat sturen aan die chick....
Juist, je weet het toch niet van te voren. 9 van de 10 word mijn onliner geaccepteerd maar vervolgens zijn ze nooit online, tikken nooit wat terug of je word vervolgens na een paar dagen weer verwijderd.

Gewoon proberen dus, wie weet is zij wel heel leuk.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107366354
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:24 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Juist, je weet het toch niet van te voren. 9 van de 10 word mijn onliner geaccepteerd maar vervolgens zijn ze nooit online, tikken nooit wat terug of je word vervolgens na een paar dagen weer verwijderd.

Gewoon proberen dus, wie weet is zij wel heel leuk.
Bij dit soort sites is het toch vaak een kwestie van schieten op alles wat los en vast zit en als je dan reactie krijgt, kijken of het wat is....
pi_107366443
Ok... ik stuur wel wat.

BTW Halcon denk je dat G eromheen draait? Ik denk dat ze bang voor me is :(?

Gisteren sprak ik meisje G nog op msn.

Voor de kenners hier? Denk je dat ze me nog een kans geeft dan wel vriendschappelijk? Of draait ze er om heen?

welk smsje?
heb net nog gekeken en ik had niets..
nope sorry echt niets

"hoi G zin om wat leuks te doen volgende week? Gewoon relaxt? Ik hoor het wel! :)"

Deze week gaat alleen niet lukken denk ik want ik moet met groepjes verslagen gaan maken van ong 6 pagina's maar miss de week erna?

Nou ik vind t leuk om iets te doen.. maar wel gewoon rustig als vrienden ofzo.. want je hebt me wel een beetje laten schrikken ja

ja en die 26 smsjes.. en je rare opmerkingen.. en dat je reed met drank.. en halcon.. Wat niet?:P

Ik wil gewoon dat je me een keer meemaakt als ik nuchter ben
ja en wat als je dan net zo raar bent?
Dan zeg je dat gewoon
en zeg je gewoon dat het niet zo klikt

haha deal:P haha mooi advies
Maar ik ga daar niet van uit

dat spreken we nog allemaal wel af;)
duurt nog zooooo lang
pi_107366529
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:29 schreef richard_prf het volgende:
Ok... ik stuur wel wat.

BTW Halcon denk je dat G eromheen draait? Ik denk dat ze bang voor me is :(?

Gisteren sprak ik meisje G nog op msn.

Voor de kenners hier? Denk je dat ze me nog een kans geeft dan wel vriendschappelijk? Of draait ze er om heen?

welk smsje?
heb net nog gekeken en ik had niets..
nope sorry echt niets

"hoi G zin om wat leuks te doen volgende week? Gewoon relaxt? Ik hoor het wel! :)"

Deze week gaat alleen niet lukken denk ik want ik moet met groepjes verslagen gaan maken van ong 6 pagina's maar miss de week erna?

Nou ik vind t leuk om iets te doen.. maar wel gewoon rustig als vrienden ofzo.. want je hebt me wel een beetje laten schrikken ja

ja en die 26 smsjes.. en je rare opmerkingen.. en dat je reed met drank.. en halcon.. Wat niet?:P

Ik wil gewoon dat je me een keer meemaakt als ik nuchter ben
ja en wat als je dan net zo raar bent?
Dan zeg je dat gewoon
en zeg je gewoon dat het niet zo klikt

haha deal:P haha mooi advies
Maar ik ga daar niet van uit

dat spreken we nog allemaal wel af;)
duurt nog zooooo lang
dit heb je hier al gepost en niemand heeft gereageerd met een reden
pm halcon gewoon of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 29 januari 2012 @ 16:33:36 #180
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107366540
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:29 schreef richard_prf het volgende:
Er is een goede kans.

quote:
Op deze vraag moet je even antwoorden en een concrete afspraak maken.
The view from nowhere.
pi_107366564
Dat ze dat smsje niet heeft ontvangen, kan natuurlijk, maar die kans is wel klein. 99,99% van de smsjes komen gewoon aan. Lijkt me eerder een smoes.

Verder ziet het er wel goed uit, denk ik. Ze is geschrokken, wat logisch is. Het is niet, niets als iemand die je amper kent opeens stomdronken met de auto voor je deur staat.

Maar:
* 26 smsjes?
* rare opmerkingen?
* halcon?
pi_107366580
Wat Deelnemer zegt: maak wel een concrete afspreek met datum, locatie en tijd. "We zien wel" of "Volgende week een keertje" heb je niets aan.
pi_107366582
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit heb je hier al gepost en niemand heeft gereageerd met een reden
pm halcon gewoon of zo
Ja ik postte op het verkeerde moment en ik wil echt graag antwoord ontvangen van meerdere mensen.
pi_107366619
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik postte op het verkeerde moment en ik wil echt graag antwoord ontvangen van meerdere mensen.
gewoon mee posten levert meer op
koppig alleen over jezelf praten en dingen gewoon blijven posten tot je je zin krijgt lijkt kinderachtig en haalt weinig uit vind ik zelf
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107366640
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er is een goede kans.

[..]

Op deze vraag moet je even antwoorden en een concrete afspraak maken.
Ja daarom. ik wou een datum vastzetten maar zei begon "ja dat duurt nog zo lang, dat komt nog wel"
Misschien dat ze me niet durft af te wijzen?
pi_107366733
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:34 schreef Halcon het volgende:
Dat ze dat smsje niet heeft ontvangen, kan natuurlijk, maar die kans is wel klein. 99,99% van de smsjes komen gewoon aan. Lijkt me eerder een smoes.

Verder ziet het er wel goed uit, denk ik. Ze is geschrokken, wat logisch is. Het is niet, niets als iemand die je amper kent opeens stomdronken met de auto voor je deur staat.

Maar:
* 26 smsjes?
* rare opmerkingen?
* halcon?
"26smsjes"

Ja ik stuurde haar 26 smsjes in 2 uur. Dat was een blunder.

Ja ik droomde over world of warcraft en ik werd half wakker , keek haar aan en dacht dat ze een nightelf was omdat ze spitsige oren heeft. Nou dat vond ze dus echt creepy, en gelijk heeft ze. Dat was blunder 2

Met alcohol rijden en bij haar aanbellen, blunder 3

Ja ze pakte mijn telefoon zomaar uit mijn handen om te lezen wat we elkaar smsde. blunder 4

Ze werd kwaad op mij omdat ze vond dat ik je in de steek had gelaten. blunder 5
pi_107366778
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gewoon mee posten levert meer op
koppig alleen over jezelf praten en dingen gewoon blijven posten tot je je zin krijgt lijkt kinderachtig en haalt weinig uit vind ik zelf
Ok ik zal mijn best doen.
pi_107366789
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Ja ik droomde over world of warcraft en ik werd half wakker , keek haar aan en dacht dat ze een nightelf was omdat ze spitsige oren heeft. Nou dat vond ze dus echt creepy, en gelijk heeft ze. Dat was blunder 2
:D mijn advies laat haar gewoon gaan, je moet ook weten wanneer iets over is en dit is denk ik wel over.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 29 januari 2012 @ 16:43:08 #189
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107366808
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja daarom. ik wou een datum vastzetten maar zei begon "ja dat duurt nog zo lang, dat komt nog wel"
Misschien dat ze me niet durft af te wijzen?
Dat is minder. Wie moet nu daarvoor initiatief nemen? Laat maar lopen.
The view from nowhere.
pi_107366885
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

"26smsjes"

Ja ik stuurde haar 26 smsjes in 2 uur. Dat was een blunder.

Met alcohol rijden en bij haar aanbellen, blunder 3

Ja ze pakte mijn telefoon zomaar uit mijn handen om te lezen wat we elkaar smsde. blunder 4

Ze werd kwaad op mij omdat ze vond dat ik je in de steek had gelaten. blunder 5
26 smsjes in 2 uur? Dat is wel heel veel. Die droom is ook apart, maar op zich kun je alles wel gooien op de allesomvattende blunder: met veel te veel drank op in de auto stappen en bij haar aanbellen. Dat zou ik dan ook doen. Dat was een blunder, dat weet je, het gebeurt niet meer en dat wil je haar bewijzen. Zo zou ik het een beetje doen. Ze zal toch ook wel begrijpen dat je niet helemaal nuchter was (of beter gezegd: helemaal niet nuchter was) en dat je dit soort dingen niet uitvreet als je wel nuchter bent. Lastige is wel dat de week ervoor je ook al aardig gedronken had. Je zult haar toch duidelijk moeten maken dat dit excessen zijn en geen standaardsituaties.

Ik heb die smsjes nog eens teruggelezen en snap wel dat ze daar niet vrolijk van wordt. Maar goed, ze moet ook niet zo maar jouw telefoon uit je handen pakken en jouw smsjes lezen. Doe je bij haar ook niet.

Ik heb je nog uitgelegd waar ik ongeveer was, maar helemaal precies weet ik het ook niet. In een bar die ik niet kende en ik ook nog nooit had gezien. In elk geval in de buurt van het station. Ik denk overigens ook wel dat dronken autorijden veiliger is dan daar in je eentje dronken ronddwalen, dus achteraf mss wat dat betreft niet zo'n heel slechte optie.
pi_107366906
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

:D mijn advies laat haar gewoon gaan, je moet ook weten wanneer iets over is en dit is denk ik wel over.
Dan moet zij dat gewoon zeggen. Ze geeft echter zelf aan dat er nog wel wat mogelijk is en dus is het niet raar dat een man dan alsnog wil afspreken.
pi_107366908
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is minder. Wie moet nu daarvoor initiatief nemen? Laat maar lopen.
Ja maar we blijven wel leuk praten op msn. Misschien dat ik haar nog meer tijd moet geven. Ik weet het niet.
pi_107367233
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet zij dat gewoon zeggen. Ze geeft echter zelf aan dat er nog wel wat mogelijk is en dus is het niet raar dat een man dan alsnog wil afspreken.
Waarom zou ze, richard is degene die smsen stuurt, vraagt, wat alleen maar bevestigd aan haar dat richard haar wil. Zij is afstandelijk maar weet ondanks dat dat richard nog klaar staat en de enigste bij wie het pijn doet is richard.
  zondag 29 januari 2012 @ 16:57:47 #194
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107367272
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar we blijven wel leuk praten op msn. Misschien dat ik haar nog meer tijd moet geven. Ik weet het niet.
In dat geval kun je later nog een keer voorstellen.
The view from nowhere.
pi_107367380
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom zou ze, richard is degene die smsen stuurt, vraagt, wat alleen maar bevestigd aan haar dat richard haar wil. Zij is afstandelijk maar weet ondanks dat dat richard nog klaar staat en de enigste bij wie het pijn doet is richard.
Als ze niks wil, dan kan ze dat toch gewoon zeggen?
pi_107367403
Misschieb moet je zelf duidelijker zijn, dit voorzag ik gisteren al. Maar dat ze je na die stommiteiten nóg een kans geeft zegt ook wel wat
pi_107367414
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In dat geval kun je later nog een keer voorstellen.
Ja ze kwam wel gisteren op msn speciaal voor mij had ik het idee. Bovendien sprak zij mij meteen aan....

Anyway nieuws op paiq

Weer een oneliner geaccepteerd :P

"Hoi leuke foto, locatie is wel een beetje ver maar zou je toch graag in mijn lijst willen hebben"

he ja wederzijds waar woon je dan?
ik in Groningen

Ok ik heb weer wat te doen denk ik :D
pi_107367438
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als ze niks wil, dan kan ze dat toch gewoon zeggen?
Waarom zou ze dat zeggen?
  zondag 29 januari 2012 @ 17:08:00 #199
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107367638
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschieb moet je zelf duidelijker zijn, dit voorzag ik gisteren al. Maar dat ze je na die stommiteiten nóg een kans geeft zegt ook wel wat
Ze heeft een romantische kijkt op deze dingen :D.
The view from nowhere.
pi_107367659
Richard prf, met hoeveel vrouwen ben je op dit moment bezig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')