abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107373741
Ja en je denkt dat wij een wondermiddeltje zijn die het wel voor je oplossen want ja een psychiater wat stelt dat nou voor 8)7
pi_107373744
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat je ondanks een algemeen klote gevoel best goede dagen kunt hebben. Maarja. 8)7
Inderdaad. Hebben mensen met een depressie ook wel hoor, af en toe een paar ''goede'' dagen.
pi_107373783
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee...

Ik zeg ook niet dat ik opeens zin heb in het leven als ik uitga....

Ik zeg dat je gevoel niet steeds hetzelfde hoeft te zijn.
En je hoeft je niet te gedragen alsof je met jezelf in de knoop zit.
dat zeg ik ook niet
ik zeg alleen dat het wel zal overheersen en dat ik het vreemd zou vinden als het elke vrijdag en zaterdag weg is

en ik denk dat je het eerst op moet lossen voor je echt fatsoenlijk kunt flirten
veel behandelaars zullen ook zeggen dat je beter even niet kunt daten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107373813
Nou heel eerlijk nee, dat is niet zo, mijn depressie periode zie ik als een groot gapend gat waar geen goede dagen in voorkomen hoor.
pi_107373836
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je reageert op mij persoonlijk terwijl ik slechts een conclusie trek vannuit de woorden van formerjelly, dat zijn niet mijn woorden dus waar je op reageert, slechts mijn conclusie van de woorden van formerjelly. Dat zegt verder niks over mijn mening of over mijn denkbeeld.
je trekt een conclusie die niemand anders daar uit gaat trekken
hij is echt ontzettend vreemd
daar reageerde ik op
als je geen reactie wil van andere mensen ga je maar pmmen ^O^
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107373853
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Tja, wat verwacht je. Je bent alles behalve 'buff' op die foto, dus dan komt het eigenlijk vrij onzeker over. Alsof dat alles is wat je hebt, zegmaar. Als je nu echt een brede boy was dan krijg je ook echt wel goede cijfers. Gewoon doortrainen dus. :)
Ik ben al wat breder inmiddels... maar ik hou zelf niet zo van breed en gespierd eerlijk gezegd. Ik ga me gewoon beter voelen door het sporten. Ik krijg wat meer zelfvertrouwen, positieve energie, betere houding en een mooier lichaam. Maar ik wil absoluut geen macho lichaam creëren :P Ik ben eigenlijk best wel tevreden over mijn lichaam. Ik zit precies op het perfecte gewicht voor mijn lengte.
pi_107373865
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Nou heel eerlijk nee, dat is niet zo, mijn depressie periode zie ik als een groot gapend gat waar geen goede dagen in voorkomen hoor.
Ja, jij.
pi_107373892
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ook. Kut griep opgelopen in Antwerpen :P

Ben net een paar uur bezig geweest op paiq, heb weer msn van 2 dames erbij. Het wordt allemaal steeds makkelijker om de right moves te maken :)
Ik vermoedelijk ook in Antwerpen. :)

Gaat goed allemaal. Zijn die dames een beetje de moeite waard?
pi_107373946
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij stelt dat mensen die zelfmoord plegen niet de gelukkigste mensen op aarde zijn en dus gewoon depressief zijn.

Ik zeg dat die mensen niet altijd somber hoeven zijn. Ook al zijn ze depressief.

Dat is tegenstrijdig met het verhaal van rhubarb.
jezelf kut voelen is niet meteen depressief zijn
en er zijn zoveel redenen om zelfmoord te plegen
een verslaving of zo of schizofrenie... ook die mensen plegen zelfmoord
ja ze zijn niet gelukkig inderdaad maar hun probleem is niet per definitie een depressie

je kunt niet de conclusie trekken dat alle mensen die zelfmoord plegen depressief zijn
je kunt wel de conclusie trekken dat gelukkig mensen over het algemeen geen zelfmoord plegen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107373979
quote:

[..]

Dat je ondanks een algemeen klote gevoel best goede dagen kunt hebben. Maarja. 8)7
ja dat kan inderdaad
en nu?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374006
quote:

[..]

Ik loop sinds kort bij een psychiater maar ik kijk niet raar op als die niet zoveel doet eigenlijk.
Eet je wel goed? ik las in je FoBo dat je misschien wat magertjes bent? Een gezond eetpatroon zorgt voor wonderen. Tenminste in mijn situatie ;) Ik was ook broodmager maar ben 15 kilo aangekomen in 8 maanden :) Je gaat je er echt beter door voelen. En de dames vinden het ook een stuk aantrekkelijker. Tevens ziet mijn haar er echt zoveel beter uit. Maar ook bijvoorbeeld het oogwit is nu echt spierwit. En zo kan ik nog veel meer positieve dingen opnoemen.
pi_107374021
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Kingtoppie gooit volgens mij met de beste bedoelingen toch een stelling neer, maar er wordt een beetje fel op gereageerd waardoor het uitleg aan een muur geven lijkt
dat komt ook omdat ie gewoon niet kan communiceren
het is echt altijd maar raden wat ie met die verzameling woorden in zijn posts bedoeld en we krijgen het over het algemeen niet echt duidelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374031
Een klotegevoel hebben is iets heel anders dan een depressie. Een depressie is een lange slepende donkere periode.
pi_107374035
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eet je wel goed? ik las in je FoBo dat je misschien wat magertjes bent? Een gezond eetpatroon zorgt voor wonderen. Tenminste in mijn situatie ;) Ik was ook broodmager maar ben 15 kilo aangekomen in 8 maanden :) Je gaat je er echt beter door voelen. En de dames vinden het ook een stuk aantrekkelijker. Tevens ziet mijn haar er echt zoveel beter uit. Maar ook bijvoorbeeld het oogwit is nu echt spierwit. En zo kan ik nog veel meer positieve dingen opnoemen.
Doe eens een voor en na foto posten richard? Dít vind ik dan wel weer oprecht leuk om te lezen, dat je zo goed in je vel zit wat betreft jezelf :)
pi_107374050
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Doe eens een voor en na foto posten richard? Dít vind ik dan wel weer oprecht leuk om te lezen, dat je zo goed in je vel zit wat betreft jezelf :)
Nee ik post hier geen foto's meer :P Misschien af en toe in mijn fobo.
pi_107374067
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is echt altijd maar raden wat ie met die verzameling woorden in zijn posts bedoeld en we krijgen het over het algemeen niet echt duidelijk
Online communiceren.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef formerjellybean het volgende:
Een klotegevoel hebben is iets heel anders dan een depressie. Een depressie is een lange slepende donkere periode.
Dan kunnen er alsnog wel betere dagen tussen zitten.
pi_107374074
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee ik post hier geen foto's meer :P
en wat was dat net dan? :P
met hoofd dit keer alsjeblieft
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374086
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap het, ik zit soms met dezelfde vraagtekens. Maar het is voor hem ook niet leuk lijkt mij zo, ik kan me voorstellen dat hij het gevoel heeft dat wij maar wat lopen te hakken, al is dat letterlijk uit onbegrip.
pi_107374114
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en wat was dat net dan? :P
met hoofd dit keer alsjeblieft
No way :D... misschien als de boel helemaal is rechtgezet ;) Over 5 weken kaak operatietje :D
pi_107374147
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

No way :D... misschien als de boel helemaal is rechtgezet ;) Over 5 weken kaak operatietje :D
Wat heb jij met je kaak dan?
pi_107374162
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik snap het, ik zit soms met dezelfde vraagtekens. Maar het is voor hem ook niet leuk lijkt mij zo, ik kan me voorstellen dat hij het gevoel heeft dat wij maar wat lopen te hakken, al is dat letterlijk uit onbegrip.
ja oke maar wat moeten we dan?
ik heb hem dat vandaag al zo'n 8 keer uitgelegd maar hij blijft maar dezelfde onbegrijpbare dingen herhalen
wij kunnen toch ook alleen maar een geïnformeerde gok doen zeg maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374176
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

oh sterkte!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374238
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Wat heb jij met je kaak dan?
Weet niet precies wat de benaming er voor is maar het kaakkopje aan de ene kant staat wat naar voren en dus wordt dat weer in de juiste positie geplaatst.

Gevoelsmatig is het erger, het valt niet zoveel op... maar heb er uitgebreid met V over gehad... haar viel het in eerste instantie niet eens op maar ze heeft een neef en het ook laten doen en zijn zelfvertrouwen is er echt op vooruit gegaan.
pi_107374239
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja oke maar wat moeten we dan?
ik heb hem dat vandaag al zo'n 8 keer uitgelegd maar hij blijft maar dezelfde onbegrijpbare dingen herhalen
wij kunnen toch ook alleen maar een geïnformeerde gok doen zeg maar
Ik weet het niet, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat het KT op een gegeven moment gefrustreerd, iets wat geen duidelijkere posts oplevert, waar jij op jouw beurt weer niet vrolijker van wordt ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 20:27:18 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107374288
Ik laat binnenkort ook een "klein" mankement aan mezelf corrigeren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')