abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107408524
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen

het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar

en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
pi_107408554
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden

en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107408591
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden

en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
Is dit zo? :o
pi_107408759
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:12:23 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107408927
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ayunogwat heeft een vriend verloren dus het kan best dat hij nu excuses verzint om geen relaties meer aan te gaan. Maargoed. Zijn problemen zijn niet echt het versieren dus het is sowieso een beetje offtopic.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107409505
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Dan ben je ook wel een schooier hoor. :') _O-
Als ik geen zin heb om iemand anders eten te betalen ben ik een schooier?
  maandag 30 januari 2012 @ 18:37:55 #157
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_107409767
Ik vind het nogal eigenaardig hoe jullie er op los speculeren over Ayumu zonder te weten wat het echte verhaal is, wat er bijv. speelt in zijn leven de afgelopen maanden. Toevallig weet ik het wel. Maar iemand hoeft niet zijn hele hebben en houden op internet te plaatsen. Dat is geen verplichting.

Wat jullie hier doen vind ik in ieder geval erg misplaats. Ordinaire achterklap.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:38:53 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107409797
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Staal het volgende:
Ik vind het nogal eigenaardig hoe jullie er op los speculeren over Ayumu zonder te weten wat het echte verhaal is, wat er bijv. speelt in zijn leven de afgelopen maanden. Toevallig weet ik het wel. Maar iemand hoeft niet zijn hele hebben en houden op internet te plaatsen. Dat is geen verplichting.

Wat jullie hier doen vind ik in ieder geval erg misplaats. Ordinaire achterklap.
Hij heeft het hier wel eens uitgelegd, een maandje geleden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:40:14 #159
42366 Staal
pi_107409848
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij heeft het hier wel eens uitgelegd, een maandje geleden.
Als dat werkelijk zo is dan zijn de reacties helemaal bedroevend.
En dan begrijp ik wel dat versieren wat lastig is voor deez of geen hier.
Un certain jeune homme
  maandag 30 januari 2012 @ 18:45:43 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107410047
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Staal het volgende:

[..]

Als dat werkelijk zo is dan zijn de reacties helemaal bedroevend.
En dan begrijp ik wel dat versieren wat lastig is voor deez of geen hier.
Het gaat er niet om dat hij het lastig heeft met versieren.

Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:50:58 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107410242
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatie
ik zou het vreemd vinden als het de eerste 10 dates al 20-80 is
wat voor indruk maak je dan ook? en hoe moet er iets gelijkaardigs ontstaan vanuit iets dat vanaf dag 1 al ongelijk was?
ik zou dan gewoon op alternatieve dates gaan

sowieso wil ik hoe dan ook niet financieel afhankelijk zijn van wie dan ook
Ja, misschien zou ik het nu anders doen. Maar toentertijd leek het me logisch. Ze nam het ook niet als vanzelfsprekend in het begin, al had ze wel vaak dat ze haar beurs vergat. :')

Hebben ook voldoende alternatieve dates gehad hoor, maar soms wil je wel eens uit eten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107410315
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
Is dat niet gewoon uit angst dat hij dit doet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107410374
quote:

[..]

Hoewel Nederland veel homofielen heeft, heeft de meerderheid van alle homofielen op de wereld geen Nederlands paspoort.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:55:19 #164
42366 Staal
pi_107410415
quote:

[..]

Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.

Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Un certain jeune homme
pi_107410477
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:

[..]

Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.

Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Wie zonder zonden is gooie de eerste steen. Dus jij wil zeggen dat je nooit iets over iemand anders zegt waar diegene niet bij is?
14 SHADES OF GREY
  maandag 30 januari 2012 @ 19:16:48 #166
42366 Staal
pi_107411201
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie zonder zonden is gooie de eerste steen. Dus jij wil zeggen dat je nooit iets over iemand anders zegt waar diegene niet bij is?
Lekker niveau hanteer jij.
Ik roddel niet achterbaks nee. Als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het direct tegen die persoon en zo ook op FOK! Maar dit gaat niet om mij maar om het gedrag hier.
Un certain jeune homme
pi_107411295
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik roddel niet achterbaks nee. Als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het direct tegen die persoon en zo ook op FOK! Maar dit gaat niet om mij maar om het gedrag hier.
Maar hoezo is het roddelen als de persoon in kwestie ook meedoet in het topic? Dat jij de persoon kent, maakt het advies (laat ik het zo noemen) natuurlijk vanuit jouw oogpunt minder nuttig. Wat zijn precies de passages waar je je druk over maakt?
pi_107411341
quote:

[..]

Ga ergens anders de zeurpiet spelen. :W
  maandag 30 januari 2012 @ 19:24:15 #169
42366 Staal
pi_107411482
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ga ergens anders de zeurpiet spelen. :W
Ja, moet inderdaad wat anders doen.
Versiers ze. :).
Un certain jeune homme
pi_107411674
quote:

[..]

Dit heeft toch niets met roddelen te maken, het is hier openbaar. Hij leest waarschijnlijk mee gezien het feit dat hij actief deelneemt aan dit topic, dan kan hij ook reageren als er iets over hem ter sprake komt.

Het zou wat anders zijn als mensen via dm vanalles over hem zouden zeggen, maar hier in het topic het niet durven. Zoals het er nu naar uitziet doet niemand daar geheimzinnig over. Netjes is misschien anders, maar hij post hier al enige tijd mee en anderen ook dus dan krijg je dat soort dingen. Als hij daar aanstoot aan neemt kan hij dat hier zelf ook laten weten.
pi_107412011
quote:

[..]

Anders geef je even antwoord op mijn vraag
14 SHADES OF GREY
pi_107412260
He joh vecht dat eens even ergens anders uit. Ayumu zal de laatste zijn die ontkent dat zijn kansen verkleind worden door een specifieke zoektocht. Maar het is wat híj zoekt, dat kan gerespecteerd worden, maar het hoeft allerminst een discussie te worden. Want als er al wordt gezegd dat Ayumu geen versierproblemen heeft en dus offtopic is, deze discussie is nog meer offtopic
pi_107412544
pi_107412691
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"

Afspreken of niet :D?

Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
pi_107412743
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"

Afspreken of niet :D?

Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Ja, gewoon afspreken. Als je toch niet af wilt spreken, waarom zit je dan uberhaupt op PAIQ? Gewoon proberen. Met meisje G liep het niet fout vanwege je uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')