Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen.![]()
Maar bij een date betaal jij zelf dus niets?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
wat bizarquote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?
Kan me voor stellen dat hij dat vervelend of minder leuk kan vinden.
Zelf ben ik in dat soort dingen niet moeilijk, maar als ik om me heen kijk merk ik dat dat meer een uitzondering is
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Van mijn ex mocht ik nog niet eens met een collega naar het station lopen, dus helaas bestaan zulke mannen wel..
ALS ik het niet dacht!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat nou doos, tis toch niet voor niets ex(hij was half tunesisch btw)
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
26quote:Op maandag 30 januari 2012 14:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.
[..]
Hoe oud ben jij?
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
Betalen de helft, hoeven niet meer alleen maar in de keuken te staan.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.
nee dat is zo.. Je hebt nog een hele weg te gaan, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter.en thanks!
[..]
26
Als ik in mijn omgeving kijkt zijn er mannen die wat dat betreft mega jaloers zijn. Zeker als het om andere mannen gaat.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat bizar
je mag toch wel gewoon wat doen met andere mensen?
als mijn vriend me dat soort dingen gaat verbieden begin ik ernstige te twijfelen aan zijn verstand hoor
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur
Ik stel altijd wel voor om samen te betalen, maar als hij er dan op staat dat hij alles wil betalen ga ik er verder niet over zeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')
Ik stel nooit iets voor als ik zelf geen geld heb eigenlijk. Dan heb ik dat probleem niet hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben best gierig met dat soort dingen.
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben best gierig met dat soort dingen.
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aanquote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.
Volgens mij staat het ook vaak een beetje wanhopig als je alles voor meisjes betaalt.
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
Dat soort dingen zijn ook normaal. Maar als je uit eten gaat is dat zo 80-100 euro ofzo, en dat vind ik toch wat te gortig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handigquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Dat nog niet eens zo zeer
ik ben altijd in voor een meet als dat helpt. Maar er zijn 2 fokkers (buiten mijn vriend) waar ik echt een klik mee heb waar vriendschap uit voort komt. Ik mail al bijna een jaar met Kevin, 2 keer gemeet helaas nog maar, maar hij voelt echt als mijn maatje, ik vertrouw hem blindelings. Dus ik hoop dat hij wat vertrouwen krijgt om vaker af te spreken, en via die weg sowieso wat meer zelfvertrouwen want hij is het meer dan waard.
als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur
Eerste stap is je gewenst voelen, nog niet eens de omgang met. En daarvoor heeft hij helaas nog wel een weg te gaan. Maar het gaat volgens mij steeds beterquote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.
Wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik betaal eigenlijk altijd de rekening, En als dat geweigerd word of men wil mee betalen vind ik dat best wel een belediging
Precies, ik denk het er het zelfde over! Stel er is geen klik. Dan duurt een etetje eindeloos lang, en is het een marteling ipv gezelligquote:Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handigMeestal begin ik gewoon met een drankje, en dan zie ik naderhand wel of ik wil eten, of dat er geen klik is.
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.quote:
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
Dan nog zelfde principe.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?
Maar dat maakt het helemaal tot een rare zaak dat hij het als belediging ziet om het te delen.quote:
Dan ben je ook wel een schooier hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
.
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
Dan zal er geen date meer in het vervolg inzitten dunkt me zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?
dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatiequote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal af van wat men te besteden heeft en wie wie uit heeft genodigd. Mijn laatste ex had in onze beginfase gewoon weinig te besteden, terwijl ik redelijk wat geld had. Dan is het niet meer dan normaal dat ik wat vaker of wat meer betaal, lijkt mij.
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
Dit dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.
?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Naja het is de perfecte manier om je muur hoog te houden en geen relatie aan te hoeven gaan natuurlijk
Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
?
Ik ken genoeg casanova's die dat als een belediging zien maar wederom veel relaties aangaan en zo af en toe ook voor langere tijd behouden.
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen
het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar
en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
Is dit zo?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden
en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
Volgens mij ook ja.quote:
Ayunogwat heeft een vriend verloren dus het kan best dat hij nu excuses verzint om geen relaties meer aan te gaan. Maargoed. Zijn problemen zijn niet echt het versieren dus het is sowieso een beetje offtopic.quote:
Als ik geen zin heb om iemand anders eten te betalen ben ik een schooier?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een schooier hoor.![]()
Hij heeft het hier wel eens uitgelegd, een maandje geleden.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Staal het volgende:
Ik vind het nogal eigenaardig hoe jullie er op los speculeren over Ayumu zonder te weten wat het echte verhaal is, wat er bijv. speelt in zijn leven de afgelopen maanden. Toevallig weet ik het wel. Maar iemand hoeft niet zijn hele hebben en houden op internet te plaatsen. Dat is geen verplichting.
Wat jullie hier doen vind ik in ieder geval erg misplaats. Ordinaire achterklap.
Als dat werkelijk zo is dan zijn de reacties helemaal bedroevend.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft het hier wel eens uitgelegd, een maandje geleden.
Het gaat er niet om dat hij het lastig heeft met versieren.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is dan zijn de reacties helemaal bedroevend.
En dan begrijp ik wel dat versieren wat lastig is voor deez of geen hier.
Ja, misschien zou ik het nu anders doen. Maar toentertijd leek het me logisch. Ze nam het ook niet als vanzelfsprekend in het begin, al had ze wel vaak dat ze haar beurs vergat.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatie
ik zou het vreemd vinden als het de eerste 10 dates al 20-80 is
wat voor indruk maak je dan ook? en hoe moet er iets gelijkaardigs ontstaan vanuit iets dat vanaf dag 1 al ongelijk was?
ik zou dan gewoon op alternatieve dates gaan
sowieso wil ik hoe dan ook niet financieel afhankelijk zijn van wie dan ook
Is dat niet gewoon uit angst dat hij dit doet?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij het lastig heeft met versieren.
Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
Hoewel Nederland veel homofielen heeft, heeft de meerderheid van alle homofielen op de wereld geen Nederlands paspoort.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is gooie de eerste steen. Dus jij wil zeggen dat je nooit iets over iemand anders zegt waar diegene niet bij is?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.
Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Lekker niveau hanteer jij.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is gooie de eerste steen. Dus jij wil zeggen dat je nooit iets over iemand anders zegt waar diegene niet bij is?
Maar hoezo is het roddelen als de persoon in kwestie ook meedoet in het topic? Dat jij de persoon kent, maakt het advies (laat ik het zo noemen) natuurlijk vanuit jouw oogpunt minder nuttig. Wat zijn precies de passages waar je je druk over maakt?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Lekker niveau hanteer jij.
Ik roddel niet achterbaks nee. Als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het direct tegen die persoon en zo ook op FOK! Maar dit gaat niet om mij maar om het gedrag hier.
Ga ergens anders de zeurpiet spelen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik roddel niet achterbaks nee. Als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het direct tegen die persoon en zo ook op FOK! Maar dit gaat niet om mij maar om het gedrag hier.
Ja, moet inderdaad wat anders doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga ergens anders de zeurpiet spelen.
Dit heeft toch niets met roddelen te maken, het is hier openbaar. Hij leest waarschijnlijk mee gezien het feit dat hij actief deelneemt aan dit topic, dan kan hij ook reageren als er iets over hem ter sprake komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Anders geef je even antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, gewoon afspreken. Als je toch niet af wilt spreken, waarom zit je dan uberhaupt op PAIQ? Gewoon proberen. Met meisje G liep het niet fout vanwege je uiterlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"
Afspreken of niet?
Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Ik snap je angst heel goed, dat heb ik ook. Toch zou ik gewoon afspreken. Gewoon een kopje koffie halen bij de starbucks ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"
Afspreken of niet?
Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Heujquote:
Je doet het omdat je weet waar het op uit kan lopen als het goed gaat en dat is velen malen bevredigender dan digitaal contact. Er is alleen lef voor nodig. Maar dat heb je eerder gedaan, dus nu kan je het weer.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Afspreken of niet?
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet het omdat je weet waar het op uit kan lopen als het goed gaat en dat is velen malen bevredigender dan digitaal contact. Er is alleen lef voor nodig. Maar dat heb je eerder gedaan, dus nu kan je het weer.en het zal waarschijnlijk steeds makkelijker gaan.
Als jij gewoon ongedwongen een babbeltje maakt, zoals je o.a. met meisje G deed in die bar, dan kom je helemaal niet onzeker over.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.
Zij is net zo onzeker en onzeker is heus niet iets wat erg is, zeker als je dat vooraf aangeeft jezelf kwetsbaar durven op stellen is een teken van sterkte.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, al van te voren aangeven dat je verlegen of onzeker bent. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij wordt er dan al een beetje van je verwacht dat je verlegen bent, en ga je je ook een beetje aan die rol aanpassen ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij is net zo onzeker en onzeker is heus niet iets wat erg is, zeker als je dat vooraf aangeeft jezelf kwetsbaar durven op stellen is een teken van sterkte.
Iedereen is anders en iedere situatie is anders je moet aanvoelen wat je wel en niet kan zeggen. Dat is moeilijk maar. Soms zal het fout gaan daardoor maar soms ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, al van te voren aangeven dat je verlegen of onzeker bent. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij wordt er dan al een beetje van je verwacht dat je verlegen bent, en ga je je ook een beetje aan die rol aanpassen ofzo.
Maar misschien werkt dit bij anderen anders.
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij gewoon ongedwongen een babbeltje maakt, zoals je o.a. met meisje G deed in die bar, dan kom je helemaal niet onzeker over.
Hoezo? Je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Als je haar niet aantrekkelijk vind dan moet je gewoon niet meer haar afspreken.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).
That's progressquote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).
Hoe is het roddelen?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.
Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Vanuit de verte leek het een normale leuke meid... maar van dichtbij leek ze teveel op een heroïne hoer.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Als je haar niet aantrekkelijk vind dan moet je gewoon niet meer haar afspreken.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vanuit de verte leek het een normale leuke meid... maar van dichtbij leek ze teveel op een heroïne hoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Afspreken of niet?
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]Dude mijn bier wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]Erger nog... vind ik. Ze is flink uitgewoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Ik weet dat het onethisch is maar foto'squote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Erger nog... vind ik. Ze is flink uitgewoond.
Nee echt niet... ik vind haar echt te onaantrekkelijk. Dan maar liever een uurtje verspillen op Fokquote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
ik begrijp dat je er niet voor hoeft te reizen of zo?
in het ergste geval ben je na een uur weer terug en was het een verspilt uur
maar anders zat je op fok en dat is natuurlijk helemaal een verspilt uur![]()
edit: ik zie nu dat je haar niet knap genoeg vind maar toch blijf ik bij doen!
wie weet fotografeert ze niet mooi of is er toch een dierlijke aantrekkingskracht of zo tussen jullie
if not tja jammer en dan zeg je het was gezellig maar ik zie er geen vervolg in
Gewoon eerlijk zeggen dat het niets wordt en niet zo flauw wezen om haar te blokkeren. Het getuigt van respect om te zeggen dat het niets wordt. Ik vind het echt niet erg dat iemand mij blokkeert op paiq maar wees dan eerlijk en zeg dat je mij niet leuk vindquote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee echt niet... ik vind haar echt te onaantrekkelijk. Dan maar liever een uurtje verspillen op Fok
Hoe vaak moet ik jou nog vertellen dat ik iemand zoek die mijn manier van leven en cultuur aandraagt net als mij?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[quote]Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen
het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar
Hokjesdenken kan ik zeker ook, Dus als homoseksueel is alles meteen anders. En mag je als mens zijnde niet jou normen en waarden gebruiken die ik ten alle tijde gebruik in mijn omgang met anderen mensen.quote:en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
Die gewoonte komt voort uit een hoge beleefdheid die je uitdraagt naar de persoon waar jij op het moment mee een afspraak hebt.quote:die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
Je zat hier met een reden?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
En terstond weer blijkt eens dat je niets van mijn post hebt begrijpen en je volledig Je noemt dus Oost-Europa een klein gebiedje Waar Rusland dus onder valt klein? Ergens heb jij tijdens les dus niet op zitten letten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden
en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
Tot 2 keer toe, Ik laat zeker wel iemand binnen in mijn leven maar zoals ik vaker heb gezegd niet gewoon iemand om even iets te hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ayunogwat heeft een vriend verloren dus het kan best dat hij nu excuses verzint om geen relaties meer aan te gaan. Maargoed. Zijn problemen zijn niet echt het versieren dus het is sowieso een beetje offtopic.
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon uit angst dat hij dit doet?
Wie zegt dat ik het op een bepaalde manier niet lastig heb met versieren van de juiste jongen/man?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want je bent in Nederland geboren dus zul je met een Nederlander moeten gaan althans daar lijkt het inmiddels wel op.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoewel Nederland veel homofielen heeft, heeft de meerderheid van alle homofielen op de wereld geen Nederlands paspoort.
Gisterenavond zei je nog duidelijk ik ga er niet meer op dan plaats ik een reactie gaande een andere onderwerp en dan toch haal je even vlug het andere onderwerp er maar weer bij? Wat heeft dat voor nut dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is het roddelen?
hij vertelt hier dingen, ik trek daar conclusies uit
daar is dit topic toch voor?
als in in dm zou gaan lopen verkondigen dat ik denk dat ie niet helemaal spoort om wat ie verteld is het roddelen
als ik zeg dat ik denk dat hij bewust een muur bouwt met zijn 'eisen' dan is dat ontopic en bedoeld als advies
als ik er naast zit, prima
ik ga ook alleen maar af op wat er hier verteld word
meer kun je niet doen op een openbaar forum natuurlijk
Tja dat staat een beetje raar... stuur ik haar eerst een oneliner en vervolgens wijs ik haar af op haar scherpere foto's.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat het niets wordt en niet zo flauw wezen om haar te blokkeren. Het getuigt van respect om te zeggen dat het niets wordt. Ik vind het echt niet erg dat iemand mij blokkeert op paiq maar wees dan eerlijk en zeg dat je mij niet leuk vind
Beter dat je het op Paiq doet dan IRLquote:Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja dat staat een beetje raar... stuur ik haar eerst een oneliner en vervolgens wijs ik haar af op haar scherpere foto's.
Ik ben zelf ook vaak genoeg geblocked op paiq hoor nadat ze mijn uiterlijk zagen..vooral met speedates... 1 keer gedaan..dat doe ik dus ook niet meer. Dan kan je beter meteen iemand in beeld zien... ik chat toch liever met mensen die mij aanspreken.
Doen me denken aan dit topic van een Russisch/Nederlands meisje: Mijn visie op individualisme.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ze willen een bepaald pakket waar ik niet aan wil voldoen en ik hoef geen man die gespierd en een kort kapsel heeft en top trendy is, Daarentegen mag iemand best een buikje hebben... En juist vol met persoonlijkheid zitten iets wat ik tot op heden niet bij een Nederlandse man van mijn leeftijd ben tegen gekomen. Daartegen dragen de meeste Oost-Europese mannen en jongens juist wel de persoonlijkheid waar ik naar op zoek ben en ook zij dragen meer de cultuur mee die ik dan ook aandraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |