Dat snap ik ook niet, maar ik snap zijn posts over het algemeen wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan ben ik geloof ik vrij alleen. Ik snap niet precies wat hij duidelijk wil maken, maar vooral niet waarom hij nu precies uitleg van Rhu eist...
Jij hebt alleen contact met het andere geslacht tijdens het uitgaan of op datingsites?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen.
Demonisering dit trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de hele avond een film gekeken met mijn vriend terwijl hij dm's blijft sturen![]()
Nee, daarom. Alle Dm's zitten qua tijdsbestek heel dicht bij elkaar. - en dan bedoel ik mijn reacties op haar reacties. -quote:
Zoals net bij mij dus toen je reageerde op een dm van mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, daarom. Alle Dm's zitten qua tijdsbestek heel dicht bij elkaar. - en dan bedoel ik mijn reacties op haar reacties. -
Zoiets denk ik ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zoals net bij mij dus toen je reageerde op een dm van mij.
Dat zegt hij toch niet? Kingtoppie is niet van het uitgaan, hij vraagt waar Kingtoppie dan wel van plan was mensen tegen te gaan komen. In je huis of de supermarkt gaat het waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
Als iemand irritant is, negeer hem/haar dan gewoon. Geldt voor beiden.quote:
Leuk te horen dat alles goed gegaan is.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Kevin24 het volgende:
Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Het is raar, maar vrouwen zijn ook gewoon net mensen. (terwijl mijn beeld toch altijd was dat hun van een andere planeet kwamen en ik er niet mee kon communiceren).
Heb je alles wel goed gecontroleerd? ook geen ontbrekend stuk teennagel ofzo?quote:Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Het is raar, maar vrouwen zijn ook gewoon net mensen. (terwijl mijn beeld toch altijd was dat hun van een andere planeet kwamen en ik er niet mee kon communiceren).
Daar was ik al achter gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je alles wel goed gecontroleerd? ook geen ontbrekend stuk teennagel ofzo?
Voor herhaling vatbaar dus?
Vrouwen zijn ook net mensen haha.
Behoor jij daar zelf ook toe?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar was ik al achter gelukkig sommige kunnen soms best lief zijn.
Sommige mensen, waaronder Kevin, zijn ten onrechte onzeker. Dan is het jammer dat positieve feedback zo lang achterwege bleef, waardoor iemand onbedoeld bevestigd wordt in het beeld dat hij/zij niet de moeite waard is. Maar des te beter dat die feedback achteraf dan toch nog komt, en hopelijk helpt het mensen als Kevin weer een stapje verder.
Vrouwen die lief zijn. Ben jij daar eentje van?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Behoor ik waar toe? Ik kan niet quoten, dus ik kopieerde jouw tekst
Maar ik had de eer om vrijdag wat met Kevin te gaan etenEn ik hoop ook dat hij er wat aan heeft gehad
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Behoor ik waar toe? Ik kan niet quoten, dus ik kopieerde jouw tekst
Maar ik had de eer om vrijdag wat met Kevin te gaan etenEn ik hoop ook dat hij er wat aan heeft gehad
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Kevin24 het volgende:
Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Vandaag de dag betalen de vrouwen gewoon meequote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?
Ga terug naar je aanrechtquote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?
Ik heb nog geen klachten gehoord van oa Detroit dus dat zit wel goed volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag hopen dat ik lief ben maar jij kent me tijn
ook_gek, ik ga niet daten met anderenIk heb gewoon vriendschappelijk contact, dat heb ik ook o.a. met Bartholomeus, verder heb ik zelfs nog een beste vriend waar ik zelfs mee knuffel
Maar mijn vriend heeft geen reden om jaloers te zijn of hier niet achter te staan. Ik zou nooit vreemd gaan of iets en gelukkig weet hij dat ook. Wat dat betreft heb ik gelukkig een uitzondering getroffen.
Over geldIk was net te laat met mijn pinpas, ik houd er absoluut niet van als anderen voor mij betalen
Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen.quote:
Nouja, het was gewoon een hapje op het station, geen romantisch dineetje bij het kaarslicht ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Niet zeuren !quote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Over geldIk was net te laat met mijn pinpas, ik houd er absoluut niet van als anderen voor mij betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |