Nee, is ook niets voor mij denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat was eerder vandaag s'avonds zijn er altijd meer mensen online op Paiq. Zelf nooit gebruik gemaakt van een datingsite?
Juist mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
Waarom dan niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, is ook niets voor mij denk ik.
Ah, je gelooft nog in het Disney sprookje schattigquote:
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, je gelooft nog in het Disney sprookje schattig.
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel... Je zou het eigenlijk gewoon niet moeten hebben bij het gebruik van een datingsite... En meerdere mannen daten dus ipv 1... Dan maak je hoe dan ook een afweging namelijk en is het niet zo geforceerd meer.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.
Datingsites zijn zeer oppervlakkig daar moet je tegen kunnen. Wat wel is dat je een beetje op gang komt, En makkelijker gesprekken aan gaat naar mate je er wat langer opzitquote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.
Klopt, zoiets is het inderdaad. Dat geforceerde dat je beide al weet waar je het voor doet, wat de intenties van de ander zijn, maar dan nog de ander ervan moet overtuigen dat je leuk bent.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel... Je zou het eigenlijk gewoon niet moeten hebben bij het gebruik van een datingsite... En meerdere mannen daten dus ipv 1... Dan maak je hoe dan ook een afweging namelijk en is het niet zo geforceerd meer.
Maar dat is mijn gevoel hierover...
Mwah, daar zit ik niet zo mee eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Datingsites zijn zeer oppervlakkig daar moet je tegen kunnen. Wat wel is dat je een beetje op gang komt, En makkelijker gesprekken aan gaat naar mate je er wat langer opzit
Standaard zinnetjequote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een indrukwekkend aantal, zit wel goed zo te horen. Wat stuur je trouwens een standaard zinnetje of maak je er meer werk van?
Nee, ik had gehoopt dat er 1 zou accepteren van de 10 oneliners ...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren.
Je moet niets, dat is de compleet verkeerde insteek.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel...
ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegripquote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
En ik heb je op geen moment begrepen, anders had de discussie klaar geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegrip
ja ik begrijp je 9 uit 10 keer niet
daarom reageer ik vaak niet als ik niet weet waar je heen wil
dan ga jij een reactie eisen en mij dmmen
zelfs als ik je vraag te stoppen en dan start je het na een paar uur gewoon weer
dat zorgt voor irritatie ja
je dringt je op terwijl ik daar echt niet op zit te wachten en dat al heel vaak aardig gezegd heb
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te laten omdat we er toch niet uit gaan komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb je op geen moment gesnapt, anders had de discussie klaar geweest.
Maar daar komt geen einde aan, het is wel degelijk onbegrip in mijn opinie.
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen.
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te maken omdat we er toch niet uit gaan komen?
waarom is de discussie pas klaar als jij alles begrijpt?
ik begrijp jou niet
tja kan gebeuren ik zit er verder niet mee
jij wil telkens dat ik mijn mening herhaal tot je hem begrijpt? of hoop je dat ie veranderd? ik zie daar geen nut in dus ik ga dat niet doen
en dan kun je zeuren zo veel als je wil maar ik ben jou echt niks verplicht
dat klopt jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
Ja nog een verwijt waar ik niks mee kan, verklaar je dan alsjeblieft nader.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
kingtoppie heeft zo te lezen nog een lange gang te gaan.
ik heb het heel vaak uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.
Je was onduidelijk, ik moest alles maar zelf uitzoeken op het forum en dmv eerdere woorden van jou.. Ik ben er niks mee opgeschoten, en dan zeg je tegen mij dat ik een bord voor me kop heb.. Maar wat kan ik er aan doen als ik niet eens weet wat je bedoelt? En als je het niet wilt uitleggen?
wat je verkeerd doet is dingen eisen: uitleg, reacties, persoonlijke tijd van mijquote:Je verwijt me dan dingen terwijl ik niet eens weet wat je me eigenlijk verwijt... Hoe serieus moet ik je dan nemen? Ik wil je dan wel graag serieus nemen omdat ik blijkbaar iets verkeerd doe MAAR WAT DAN? Dat frustreerd enorm.
ik heb ook antwoord gegeven op dat op peppen: muziek en kleding bijvoorbeeldquote:Als het echt een mening was dan had je ook tegen mij kunnen zeggen dat jezelf oppeppen onzin is omdat het fake is. Wat jij deed was hameren op iets anders: ''Iets doen met je negatieve gevoel''
Nou ok... Dat kan, maar dan heb je nog steeds antwoord gegeven op wat ik vroeg.
ik geef lotte een heel andere tipquote:Daarnaast vind ik het raar dat je lotte bijvoorbeeld wilt helpen met haar onzekerheid door te zeggen dat het nergens over gaat... In welk opzicht is dat anders dan je gevoel oppeppen? Je geeft lotte wel die tip, maar als ik het doe dan is het complete onzin en onzinnig?
ik heb meerdere malen, hier als in dm en nu weer, duidelijk antwoord gegeven in mijn ogenquote:Ik geloof daar niet in.
Maargoed jij hebt daar geen nadrukkelijk antwoord op gegeven, je praatte er slechts omheen. Daarom voel ik me onbegrepen omdat je mijn vraag gewoon helemaal niet zag staan bij wijze van spreke.
- En dit is allemaal mijn mening, ik heb geen monopoly op de waarheid -
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee benquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus ik eis bepaalde antwoorden?
Misschien komt dat dan dus omdat ik vind dat je mijn vraag ontwijkt en ik graag antwoord op mijn vraag wil hebben. Dus probeer ik - aangezien het overkomt alsof je mijn vraag niet snapt - mijn vraag te verduidelijken, wat dan op jou overkomt als een antwoord eisen...
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
Je gaf mij - nogmaals - de indruk dat je mijn hele vraag niet snapte.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben
dat is eisen ja
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan
ik ontwijk je vraag niet ik heb hem beantwoord
maar niet met het antwoord dat jij wil misschien
True that...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
ik dacht ik leg het uit omdat ik het gevoel heb dat hem dit wel vaker op zal breken in sociaal contactquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Btw, jij begonquote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan
Ik ook nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |