abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107380078
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat was eerder vandaag s'avonds zijn er altijd meer mensen online op Paiq. Zelf nooit gebruik gemaakt van een datingsite?
Nee, is ook niets voor mij denk ik.
pi_107380232
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
Juist mee eens.
pi_107381159
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Nee, is ook niets voor mij denk ik.
Waarom dan niet?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107381213
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom dan niet?
Vind het nogal geforceerd.
pi_107381368
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Vind het nogal geforceerd.
Ah, je gelooft nog in het Disney sprookje schattig :P .
pi_107381703
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ah, je gelooft nog in het Disney sprookje schattig :P .
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.
pi_107381848
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren. En dan is het nog maar de vraag hoe zoiets irl klikt. Disney sprookje is een heel ander uiterste, ik verwacht uiteraard niet dat het me zomaar zal overkomen, maar dat geforceerde staat me gewoon tegen.
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel... Je zou het eigenlijk gewoon niet moeten hebben bij het gebruik van een datingsite... En meerdere mannen daten dus ipv 1... Dan maak je hoe dan ook een afweging namelijk en is het niet zo geforceerd meer.

Maar dat is mijn gevoel hierover...
Rustig aan.
pi_107381920
quote:

[..]

Datingsites zijn zeer oppervlakkig daar moet je tegen kunnen. Wat wel is dat je een beetje op gang komt, En makkelijker gesprekken aan gaat naar mate je er wat langer opzit ;)
pi_107382101
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel... Je zou het eigenlijk gewoon niet moeten hebben bij het gebruik van een datingsite... En meerdere mannen daten dus ipv 1... Dan maak je hoe dan ook een afweging namelijk en is het niet zo geforceerd meer.

Maar dat is mijn gevoel hierover...
Klopt, zoiets is het inderdaad. Dat geforceerde dat je beide al weet waar je het voor doet, wat de intenties van de ander zijn, maar dan nog de ander ervan moet overtuigen dat je leuk bent.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Datingsites zijn zeer oppervlakkig daar moet je tegen kunnen. Wat wel is dat je een beetje op gang komt, En makkelijker gesprekken aan gaat naar mate je er wat langer opzit ;)
Mwah, daar zit ik niet zo mee eigenlijk.
pi_107382175
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is een indrukwekkend aantal, zit wel goed zo te horen. Wat stuur je trouwens een standaard zinnetje of maak je er meer werk van?
Standaard zinnetje ;) niks bijzonders. Ze staan al bij mijn bewonderaars dus ik ga niet moeilijk doen. Origineel probeer ik pas te zijn tijdens het chatten :)
pi_107382215
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?
Nee, ik had gehoopt dat er 1 zou accepteren van de 10 oneliners ... :P
pi_107382452
quote:

[..]
Nee, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij om gebruik te maken van een platform waar iedereen probeert dates te scoren.
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen :? .
pi_107382508
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]
Wij moeten elkaar leuk gaan vinden is natuurlijk ook een vervelend gevoel...
Je moet niets, dat is de compleet verkeerde insteek.
pi_107382994
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegrip
ja ik begrijp je 9 uit 10 keer niet
daarom reageer ik vaak niet als ik niet weet waar je heen wil
dan ga jij een reactie eisen en mij dmmen
zelfs als ik je vraag te stoppen en dan start je het na een paar uur gewoon weer
dat zorgt voor irritatie ja
je dringt je op terwijl ik daar echt niet op zit te wachten en dat al heel vaak aardig gezegd heb
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107383063
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegrip
ja ik begrijp je 9 uit 10 keer niet
daarom reageer ik vaak niet als ik niet weet waar je heen wil
dan ga jij een reactie eisen en mij dmmen
zelfs als ik je vraag te stoppen en dan start je het na een paar uur gewoon weer
dat zorgt voor irritatie ja
je dringt je op terwijl ik daar echt niet op zit te wachten en dat al heel vaak aardig gezegd heb
En ik heb je op geen moment begrepen, anders had de discussie klaar geweest.
Maar daar komt geen einde aan, het is wel degelijk onbegrip in mijn opinie.
Rustig aan.
pi_107383152
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik heb je op geen moment gesnapt, anders had de discussie klaar geweest.
Maar daar komt geen einde aan, het is wel degelijk onbegrip in mijn opinie.
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te laten omdat we er toch niet uit gaan komen?
waarom is de discussie pas klaar als jij alles begrijpt?

ik begrijp jou niet
tja kan gebeuren ik zit er verder niet mee
jij wil telkens dat ik mijn mening herhaal tot je hem begrijpt? of hoop je dat ie veranderd? ik zie daar geen nut in dus ik ga dat niet doen
en dan kun je zeuren zo veel als je wil maar ik ben jou echt niks verplicht
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107383174
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen :? .
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.
Rustig aan.
pi_107383446
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?
pi_107383496
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
pi_107383529
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te maken omdat we er toch niet uit gaan komen?
waarom is de discussie pas klaar als jij alles begrijpt?

ik begrijp jou niet
tja kan gebeuren ik zit er verder niet mee
jij wil telkens dat ik mijn mening herhaal tot je hem begrijpt? of hoop je dat ie veranderd? ik zie daar geen nut in dus ik ga dat niet doen
en dan kun je zeuren zo veel als je wil maar ik ben jou echt niks verplicht
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.

Je was onduidelijk, ik moest alles maar zelf uitzoeken op het forum en dmv eerdere woorden van jou.. Ik ben er niks mee opgeschoten, en dan zeg je tegen mij dat ik een bord voor me kop heb.. Maar wat kan ik er aan doen als ik niet eens weet wat je bedoelt? En als je het niet wilt uitleggen?
Je verwijt me dan dingen terwijl ik niet eens weet wat je me eigenlijk verwijt... Hoe serieus moet ik je dan nemen? Ik wil je dan wel graag serieus nemen omdat ik blijkbaar iets verkeerd doe MAAR WAT DAN? Dat frustreerd enorm.

Als het echt een mening was dan had je ook tegen mij kunnen zeggen dat jezelf oppeppen onzin is omdat het fake is. Wat jij deed was hameren op iets anders: ''Iets doen met je negatieve gevoel''

Nou ok... Dat kan, maar dan heb je nog steeds antwoord gegeven op wat ik vroeg.

Daarnaast vind ik het raar dat je lotte bijvoorbeeld wilt helpen met haar onzekerheid door te zeggen dat het nergens over gaat... In welk opzicht is dat anders dan je gevoel oppeppen? Je geeft lotte wel die tip, maar als ik het doe dan is het complete onzin en onzinnig?

Ik geloof daar niet in.
Maargoed jij hebt daar geen nadrukkelijk antwoord op gegeven, je praatte er slechts omheen. Daarom voel ik me onbegrepen omdat je mijn vraag gewoon helemaal niet zag staan bij wijze van spreke.

- En dit is allemaal mijn mening, ik heb geen monopoly op de waarheid -
Rustig aan.
pi_107383564
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
dat klopt ja
maar dan moet je er wel heen gaan
ik denk dat dat meer is wat hij bedoeld?
want hij vroeg ook al wat ie dan doet buiten uit gaan geloof ik

ik denk dat het zeker slim is om, als je een bepaald type zoekt, op plekken te gaan zoeken waar dat type is
in het theater komen andere mensen dan in alternatieve club bijvoorbeeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107383650
kingtoppie heeft zo te lezen nog een lange gang te gaan.
pi_107383735
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
kingtoppie heeft zo te lezen nog een lange gang te gaan.
Ja nog een verwijt waar ik niks mee kan, verklaar je dan alsjeblieft nader.
Rustig aan.
pi_107383911
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.

Je was onduidelijk, ik moest alles maar zelf uitzoeken op het forum en dmv eerdere woorden van jou.. Ik ben er niks mee opgeschoten, en dan zeg je tegen mij dat ik een bord voor me kop heb.. Maar wat kan ik er aan doen als ik niet eens weet wat je bedoelt? En als je het niet wilt uitleggen?
ik heb het heel vaak uitgelegd
en als jij het niet snapt is het voor mij op een bepaald moment gewoon klaar
dat wil niet zeggen dat ik dan boos ben of tegen jou persoonlijk wat heb maar ik besteed gewoon ook wel eens tijd aan andere dingen
liever dan mezelf blijven herhalen als ik geen vooruitgang zie
quote:
Je verwijt me dan dingen terwijl ik niet eens weet wat je me eigenlijk verwijt... Hoe serieus moet ik je dan nemen? Ik wil je dan wel graag serieus nemen omdat ik blijkbaar iets verkeerd doe MAAR WAT DAN? Dat frustreerd enorm.
wat je verkeerd doet is dingen eisen: uitleg, reacties, persoonlijke tijd van mij
ik kies er voor om die niet te geven
dat heb ik je netjes uitgelegd en ik heb je de tip gegeven een pro te vinden die daar voor betaald word
ik ben dat gewoon niet
quote:
Als het echt een mening was dan had je ook tegen mij kunnen zeggen dat jezelf oppeppen onzin is omdat het fake is. Wat jij deed was hameren op iets anders: ''Iets doen met je negatieve gevoel''

Nou ok... Dat kan, maar dan heb je nog steeds antwoord gegeven op wat ik vroeg.
ik heb ook antwoord gegeven op dat op peppen: muziek en kleding bijvoorbeeld
maar ik blijf van mening dat je beter wat kunt doen met het overheersende gevoel ja
waarom zou ik dat niet meer zeggen als dat mijn mening is?
ik zeg dat omdat ik oprecht denk dat je daar meer aan hebt en ik je daar mee help
quote:
Daarnaast vind ik het raar dat je lotte bijvoorbeeld wilt helpen met haar onzekerheid door te zeggen dat het nergens over gaat... In welk opzicht is dat anders dan je gevoel oppeppen? Je geeft lotte wel die tip, maar als ik het doe dan is het complete onzin en onzinnig?
ik geef lotte een heel andere tip
gebaseerd op uitleg die ik begreep
ik meende te begrijpen waar jij heen wilde en gaf op basis daarvan advies
misschien heb ik je dan verkeerd begrepen maar volgens mij ben ik altijd duidelijk geweest dat ik daar moeite mee had en mijn best deed afgaande op wat ik dacht te begrijpen
als dat niet goed genoeg is, is dat echt jou probleem

en mag ik andere niet helpen omdat je mijn advies niet concreet genoeg vind?
dat is wat mij zo irriteert
je denkt dingen te kunnen opeisen van mij of zo en als ik daar niet aan voldoe dan is het niet goed?
als ik er voor kies niet op je te reageren dan is dat mijn keuze en zou ik het fijn vinden als je dat respecteert ipv op andere plekken die aandacht te gaan zoeken en elke paar uur weer om aandacht komt vragen
je kunt begrijpen dat als iemand netjes aangeeft er klaar mee te zijn dat het dan irritatie op wekt als je maar terug blijft komen
quote:
Ik geloof daar niet in.
Maargoed jij hebt daar geen nadrukkelijk antwoord op gegeven, je praatte er slechts omheen. Daarom voel ik me onbegrepen omdat je mijn vraag gewoon helemaal niet zag staan bij wijze van spreke.

- En dit is allemaal mijn mening, ik heb geen monopoly op de waarheid -
ik heb meerdere malen, hier als in dm en nu weer, duidelijk antwoord gegeven in mijn ogen
duidelijker kan ik het niet maken en ik blijf mezelf herhalen en daar heb ik gewoon geen zin in
daarom hield ik er mee op en ging ik wat anders doen

ik hoop oprecht dat je snapt dat dit gedrag nooit zoden aan de dijk gaat zetten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107384201
Dus ik eis bepaalde antwoorden?
Misschien komt dat dan dus omdat ik vind dat je mijn vraag ontwijkt en ik graag antwoord op mijn vraag wil hebben. Dus probeer ik - aangezien het overkomt alsof je mijn vraag niet snapt - mijn vraag te verduidelijken, wat dan op jou overkomt als een antwoord eisen...

Als je mijn vraag oprecht gesnapt had had je duidelijk kunnen maken dat je mijn vraag onzinnig vind... Je gaf mij de indruk dat je mijn hele vraag niet eens begreep.
Rustig aan.
pi_107384272
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus ik eis bepaalde antwoorden?
Misschien komt dat dan dus omdat ik vind dat je mijn vraag ontwijkt en ik graag antwoord op mijn vraag wil hebben. Dus probeer ik - aangezien het overkomt alsof je mijn vraag niet snapt - mijn vraag te verduidelijken, wat dan op jou overkomt als een antwoord eisen...
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben
dat is eisen ja
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan :?

ik ontwijk je vraag niet ik heb hem beantwoord
maar niet met het antwoord dat jij wil misschien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107384317
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
pi_107384361
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
O+
pi_107384396
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben
dat is eisen ja

ik ontwijk je vraag niet ik heb hem beantwoord
maar niet met het antwoord dat jij wil misschien
Je gaf mij - nogmaals - de indruk dat je mijn hele vraag niet snapte.
Rustig aan.
pi_107384405
quote:
True that...
Rustig aan.
pi_107384476
quote:
ik dacht ik leg het uit omdat ik het gevoel heb dat hem dit wel vaker op zal breken in sociaal contact
want ik vind dit gedrag echt heel erg vreemd en ver van normaal

en je wil niet weten hoeveel ik al genegeerd heb vandaag :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107384573
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
Btw, jij begon :P
Rustig aan.
pi_107385170
Nou jongen en meisje nu moeten jullie even kappen. Wees voor een keer de minste en ga elkaar even een week niet dmen. En zeg ook nog even sorry tegen elkaar :P

Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de posts van kingtoppie ook lastig te volgen...
pi_107385324
Ik kan Kingtoppie wel volgen.
  zondag 29 januari 2012 @ 23:35:06 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107385460
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik kan Kingtoppie wel volgen.
Ik ook nog wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107385523
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook nog wel.
Ik kan Rhubarbje niet volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')