En ik heb je op geen moment begrepen, anders had de discussie klaar geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb al 100 keer gezegd dat het niet komt door onbegrip
ja ik begrijp je 9 uit 10 keer niet
daarom reageer ik vaak niet als ik niet weet waar je heen wil
dan ga jij een reactie eisen en mij dmmen
zelfs als ik je vraag te stoppen en dan start je het na een paar uur gewoon weer
dat zorgt voor irritatie ja
je dringt je op terwijl ik daar echt niet op zit te wachten en dat al heel vaak aardig gezegd heb
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te laten omdat we er toch niet uit gaan komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb je op geen moment gesnapt, anders had de discussie klaar geweest.
Maar daar komt geen einde aan, het is wel degelijk onbegrip in mijn opinie.
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen.
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uitgaan vind ik dan juist nep.. Tenzij je iemand vaker tegenkomt... Wat niet zo vaak voorkomt.
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah waar denk je dan iemand tegen te gaan komen?
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is de discussie niet klaar als ik niet meer reageer of je expliciet vraag me met rust te maken omdat we er toch niet uit gaan komen?
waarom is de discussie pas klaar als jij alles begrijpt?
ik begrijp jou niet
tja kan gebeuren ik zit er verder niet mee
jij wil telkens dat ik mijn mening herhaal tot je hem begrijpt? of hoop je dat ie veranderd? ik zie daar geen nut in dus ik ga dat niet doen
en dan kun je zeuren zo veel als je wil maar ik ben jou echt niks verplicht
dat klopt jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
Ja nog een verwijt waar ik niks mee kan, verklaar je dan alsjeblieft nader.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
kingtoppie heeft zo te lezen nog een lange gang te gaan.
ik heb het heel vaak uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik je niet begrijp is er helemaal geen discussie geweest, slechts onnodige frustratie.
Je was onduidelijk, ik moest alles maar zelf uitzoeken op het forum en dmv eerdere woorden van jou.. Ik ben er niks mee opgeschoten, en dan zeg je tegen mij dat ik een bord voor me kop heb.. Maar wat kan ik er aan doen als ik niet eens weet wat je bedoelt? En als je het niet wilt uitleggen?
wat je verkeerd doet is dingen eisen: uitleg, reacties, persoonlijke tijd van mijquote:Je verwijt me dan dingen terwijl ik niet eens weet wat je me eigenlijk verwijt... Hoe serieus moet ik je dan nemen? Ik wil je dan wel graag serieus nemen omdat ik blijkbaar iets verkeerd doe MAAR WAT DAN? Dat frustreerd enorm.
ik heb ook antwoord gegeven op dat op peppen: muziek en kleding bijvoorbeeldquote:Als het echt een mening was dan had je ook tegen mij kunnen zeggen dat jezelf oppeppen onzin is omdat het fake is. Wat jij deed was hameren op iets anders: ''Iets doen met je negatieve gevoel''
Nou ok... Dat kan, maar dan heb je nog steeds antwoord gegeven op wat ik vroeg.
ik geef lotte een heel andere tipquote:Daarnaast vind ik het raar dat je lotte bijvoorbeeld wilt helpen met haar onzekerheid door te zeggen dat het nergens over gaat... In welk opzicht is dat anders dan je gevoel oppeppen? Je geeft lotte wel die tip, maar als ik het doe dan is het complete onzin en onzinnig?
ik heb meerdere malen, hier als in dm en nu weer, duidelijk antwoord gegeven in mijn ogenquote:Ik geloof daar niet in.
Maargoed jij hebt daar geen nadrukkelijk antwoord op gegeven, je praatte er slechts omheen. Daarom voel ik me onbegrepen omdat je mijn vraag gewoon helemaal niet zag staan bij wijze van spreke.
- En dit is allemaal mijn mening, ik heb geen monopoly op de waarheid -
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee benquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus ik eis bepaalde antwoorden?
Misschien komt dat dan dus omdat ik vind dat je mijn vraag ontwijkt en ik graag antwoord op mijn vraag wil hebben. Dus probeer ik - aangezien het overkomt alsof je mijn vraag niet snapt - mijn vraag te verduidelijken, wat dan op jou overkomt als een antwoord eisen...
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
Je gaf mij - nogmaals - de indruk dat je mijn hele vraag niet snapte.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerel je dmt me om de paar uur terwijl ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben
dat is eisen ja
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan
ik ontwijk je vraag niet ik heb hem beantwoord
maar niet met het antwoord dat jij wil misschien
True that...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk zijn jullie beiden wel voor elkaar gemaakt, beide weten niet van ophouden.
ik dacht ik leg het uit omdat ik het gevoel heb dat hem dit wel vaker op zal breken in sociaal contactquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Btw, jij begonquote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
en dan blijf je er hier ook nog over door gaan
Ik ook nog wel.quote:
ik vind het echt irritant dat ik hier uitkom als een wausquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef debeterebob het volgende:
Nou jongen en meisje nu moeten jullie even kappen. Wees voor een keer de minste en ga elkaar even een week niet dmen. En zeg ook nog even sorry tegen elkaar
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de posts van kingtoppie ook lastig te volgen...
quote:
quote:
quote:
Dan ben ik geloof ik vrij alleen. Ik snap niet precies wat hij duidelijk wil maken, maar vooral niet waarom hij nu precies uitleg van Rhu eist...quote:
Dat snap ik ook niet, maar ik snap zijn posts over het algemeen wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan ben ik geloof ik vrij alleen. Ik snap niet precies wat hij duidelijk wil maken, maar vooral niet waarom hij nu precies uitleg van Rhu eist...
Jij hebt alleen contact met het andere geslacht tijdens het uitgaan of op datingsites?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat je verwacht dat er in jouw leven zal gaan gebeuren? Uitgaan doe je niet zo vaak zeg je, in wat voor setting denk je dat spontane dan tegen te gaan komen.
Demonisering dit trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de hele avond een film gekeken met mijn vriend terwijl hij dm's blijft sturen![]()
Nee, daarom. Alle Dm's zitten qua tijdsbestek heel dicht bij elkaar. - en dan bedoel ik mijn reacties op haar reacties. -quote:
Zoals net bij mij dus toen je reageerde op een dm van mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, daarom. Alle Dm's zitten qua tijdsbestek heel dicht bij elkaar. - en dan bedoel ik mijn reacties op haar reacties. -
Zoiets denk ik ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zoals net bij mij dus toen je reageerde op een dm van mij.
Dat zegt hij toch niet? Kingtoppie is niet van het uitgaan, hij vraagt waar Kingtoppie dan wel van plan was mensen tegen te gaan komen. In je huis of de supermarkt gaat het waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Denken dat uitgaan de enige manier is om iemand te vinden... Meer dan genoeg andere plekken waar er ook een liefde ontstaat.
Als iemand irritant is, negeer hem/haar dan gewoon. Geldt voor beiden.quote:
Leuk te horen dat alles goed gegaan is.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Kevin24 het volgende:
Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Het is raar, maar vrouwen zijn ook gewoon net mensen. (terwijl mijn beeld toch altijd was dat hun van een andere planeet kwamen en ik er niet mee kon communiceren).
Heb je alles wel goed gecontroleerd? ook geen ontbrekend stuk teennagel ofzo?quote:Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Het is raar, maar vrouwen zijn ook gewoon net mensen. (terwijl mijn beeld toch altijd was dat hun van een andere planeet kwamen en ik er niet mee kon communiceren).
Daar was ik al achter gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je alles wel goed gecontroleerd? ook geen ontbrekend stuk teennagel ofzo?
Voor herhaling vatbaar dus?
Vrouwen zijn ook net mensen haha.
Behoor jij daar zelf ook toe?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar was ik al achter gelukkig sommige kunnen soms best lief zijn.
Sommige mensen, waaronder Kevin, zijn ten onrechte onzeker. Dan is het jammer dat positieve feedback zo lang achterwege bleef, waardoor iemand onbedoeld bevestigd wordt in het beeld dat hij/zij niet de moeite waard is. Maar des te beter dat die feedback achteraf dan toch nog komt, en hopelijk helpt het mensen als Kevin weer een stapje verder.
Vrouwen die lief zijn. Ben jij daar eentje van?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Behoor ik waar toe? Ik kan niet quoten, dus ik kopieerde jouw tekst
Maar ik had de eer om vrijdag wat met Kevin te gaan etenEn ik hoop ook dat hij er wat aan heeft gehad
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Behoor ik waar toe? Ik kan niet quoten, dus ik kopieerde jouw tekst
Maar ik had de eer om vrijdag wat met Kevin te gaan etenEn ik hoop ook dat hij er wat aan heeft gehad
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Kevin24 het volgende:
Afgelopen vrijdag een meet gehad met een dame die ook in dit topic post, was erg leuk! En erg goed om eens uit mijn comfortzone te komen waar ik al zolang in zit. Ging gewoon erg relaxed en volgens mij vond ze het ook wel erg gezellig! (noem geen namen, mag ze zelf doen als ze dat wilt). heb wel wat minder centen eraan overgehouden maar ik leef nog en er zijn geen happen uit me gehaald.
Vandaag de dag betalen de vrouwen gewoon meequote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?
Ga terug naar je aanrechtquote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoezo minder centen? Jullie zijn uit eten geweest en jij als gentle man hebt alles betaald?
Ik heb nog geen klachten gehoord van oa Detroit dus dat zit wel goed volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag hopen dat ik lief ben maar jij kent me tijn
ook_gek, ik ga niet daten met anderenIk heb gewoon vriendschappelijk contact, dat heb ik ook o.a. met Bartholomeus, verder heb ik zelfs nog een beste vriend waar ik zelfs mee knuffel
Maar mijn vriend heeft geen reden om jaloers te zijn of hier niet achter te staan. Ik zou nooit vreemd gaan of iets en gelukkig weet hij dat ook. Wat dat betreft heb ik gelukkig een uitzondering getroffen.
Over geldIk was net te laat met mijn pinpas, ik houd er absoluut niet van als anderen voor mij betalen
Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen.quote:
Nouja, het was gewoon een hapje op het station, geen romantisch dineetje bij het kaarslicht ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Niet zeuren !quote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Over geldIk was net te laat met mijn pinpas, ik houd er absoluut niet van als anderen voor mij betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |