Dat soort dingen zijn ook normaal. Maar als je uit eten gaat is dat zo 80-100 euro ofzo, en dat vind ik toch wat te gortig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handigquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Dat nog niet eens zo zeer
ik ben altijd in voor een meet als dat helpt. Maar er zijn 2 fokkers (buiten mijn vriend) waar ik echt een klik mee heb waar vriendschap uit voort komt. Ik mail al bijna een jaar met Kevin, 2 keer gemeet helaas nog maar, maar hij voelt echt als mijn maatje, ik vertrouw hem blindelings. Dus ik hoop dat hij wat vertrouwen krijgt om vaker af te spreken, en via die weg sowieso wat meer zelfvertrouwen want hij is het meer dan waard.
als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur
Eerste stap is je gewenst voelen, nog niet eens de omgang met. En daarvoor heeft hij helaas nog wel een weg te gaan. Maar het gaat volgens mij steeds beterquote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.
Wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik betaal eigenlijk altijd de rekening, En als dat geweigerd word of men wil mee betalen vind ik dat best wel een belediging
Precies, ik denk het er het zelfde over! Stel er is geen klik. Dan duurt een etetje eindeloos lang, en is het een marteling ipv gezelligquote:Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handigMeestal begin ik gewoon met een drankje, en dan zie ik naderhand wel of ik wil eten, of dat er geen klik is.
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.quote:
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
Dan nog zelfde principe.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?
Maar dat maakt het helemaal tot een rare zaak dat hij het als belediging ziet om het te delen.quote:
Dan ben je ook wel een schooier hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
Dan zal er geen date meer in het vervolg inzitten dunkt me zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?
dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatiequote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal af van wat men te besteden heeft en wie wie uit heeft genodigd. Mijn laatste ex had in onze beginfase gewoon weinig te besteden, terwijl ik redelijk wat geld had. Dan is het niet meer dan normaal dat ik wat vaker of wat meer betaal, lijkt mij.
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
Dit dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.
?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Naja het is de perfecte manier om je muur hoog te houden en geen relatie aan te hoeven gaan natuurlijk
Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
?
Ik ken genoeg casanova's die dat als een belediging zien maar wederom veel relaties aangaan en zo af en toe ook voor langere tijd behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |