abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 16:09:20 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107404418
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan :+
Dat soort dingen zijn ook normaal. Maar als je uit eten gaat is dat zo 80-100 euro ofzo, en dat vind ik toch wat te gortig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107404438
In principe bied ik altijd aan om te betalen. Als je een beetje een fatsoenlijke date hebt dan biedt zij vervolgens aan om de helft te betalen. Dat weiger ik natuurlijk niet :')

Ik ga daar ook geen fuss van maken, dat gezeur om geld altijd.
pi_107404467
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen :+. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen :P.
Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handig :+ Meestal begin ik gewoon met een drankje, en dan zie ik naderhand wel of ik wil eten, of dat er geen klik is. En desnoods bestel ik alleen een portie bitter ballen. Maar echt uit eten gaan bewaar ik meestal voor een volgende x, 50-50. Of ik kook zelf, wat een mazzel als je dat goed kan :D
pi_107404569
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:) Dat nog niet eens zo zeer :)
ik ben altijd in voor een meet als dat helpt. Maar er zijn 2 fokkers (buiten mijn vriend ;)) waar ik echt een klik mee heb waar vriendschap uit voort komt. Ik mail al bijna een jaar met Kevin, 2 keer gemeet helaas nog maar, maar hij voelt echt als mijn maatje, ik vertrouw hem blindelings. Dus ik hoop dat hij wat vertrouwen krijgt om vaker af te spreken, en via die weg sowieso wat meer zelfvertrouwen want hij is het meer dan waard.

als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur ;(
Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.
pi_107404650
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is heel erg mooi om te horen. Volgens mij is dat de grootste stap om ooit succes te hebben bij de dames om eerst bij iemand in de friendzone te zitten. Op die manier leer je ze kennen en leer je hoe je zaken het beste kan aanpakken.
Eerste stap is je gewenst voelen, nog niet eens de omgang met. En daarvoor heeft hij helaas nog wel een weg te gaan. Maar het gaat volgens mij steeds beter ^O^
pi_107405963
Ik betaal eigenlijk altijd de rekening, En als dat geweigerd word of men wil mee betalen vind ik dat best wel een belediging :')
pi_107406011
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik betaal eigenlijk altijd de rekening, En als dat geweigerd word of men wil mee betalen vind ik dat best wel een belediging :')
Wat? :')
pi_107406057
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat? :')
Dat lees je toch ? :')
  maandag 30 januari 2012 @ 16:54:45 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107406174
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik vind voor een eerste date eten sowieso niet handig :+ Meestal begin ik gewoon met een drankje, en dan zie ik naderhand wel of ik wil eten, of dat er geen klik is.
Precies, ik denk het er het zelfde over! Stel er is geen klik. Dan duurt een etetje eindeloos lang, en is het een marteling ipv gezellig :D

Ik begin ook vaak met een sappie, en van uit daar zie ik het dan wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107406184
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat lees je toch ? :')
Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
pi_107406215
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waarom? Mannen en vrouwen hebben praktisch evenveel te besteden, dan is het logisch dat beiden de helft betalen? Ik snap het alleen als je date geen geld heeft en jij wel.
En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?
pi_107406332
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

En ik geloof dat Ayumu mannen date, of heb ik dat fout begrepen?
Dan nog zelfde principe.
pi_107406407
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan nog zelfde principe.
Maar dat maakt het helemaal tot een rare zaak dat hij het als belediging ziet om het te delen. :')
pi_107406415
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen :+. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen :P.
Dan ben je ook wel een schooier hoor. :') _O-
pi_107406418
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
pi_107406450
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het niet kunnen en betaal dus gewoon alles, En wanneer iemand begint over ik betaal me eigen eten wel. Dan vind ik dat enorm ongemakkelijk en een belediging vooral wanneer ik die persoon heb uitgenodigd.
En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?
pi_107406485
quote:
5s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

En wat nou als die persoon het als een belediging ervaart dat jij wil betalen? Geen vervolg-date meer?
Dan zal er geen date meer in het vervolg inzitten dunkt me zo.
  maandag 30 januari 2012 @ 17:07:39 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107406649
Het hangt natuurlijk helemaal af van wat men te besteden heeft en wie wie uit heeft genodigd. Mijn laatste ex had in onze beginfase gewoon weinig te besteden, terwijl ik redelijk wat geld had. Dan is het niet meer dan normaal dat ik wat vaker of wat meer betaal, lijkt mij.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107407419
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het hangt natuurlijk helemaal af van wat men te besteden heeft en wie wie uit heeft genodigd. Mijn laatste ex had in onze beginfase gewoon weinig te besteden, terwijl ik redelijk wat geld had. Dan is het niet meer dan normaal dat ik wat vaker of wat meer betaal, lijkt mij.
dat ben ik met je eens als er sprake is van een serieuze relatie
ik zou het vreemd vinden als het de eerste 10 dates al 20-80 is
wat voor indruk maak je dan ook? en hoe moet er iets gelijkaardigs ontstaan vanuit iets dat vanaf dag 1 al ongelijk was?
ik zou dan gewoon op alternatieve dates gaan

sowieso wil ik hoe dan ook niet financieel afhankelijk zijn van wie dan ook
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 30 januari 2012 @ 17:30:49 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107407495
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 30 januari 2012 @ 17:34:41 #146
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107407665
Ik doe alles meestal 50-50.

Tenzij er een reden is om het anders te doen. Meestal pas ik mij wel aan.
There is a long line down from heaven.
  maandag 30 januari 2012 @ 17:40:28 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107407876
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf met je rare instelling wel enorm moeilijk. Maargoed. 'T is jouw leven.
Dit dus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107407971
Naja het is de perfecte manier om je muur hoog te houden en geen relatie aan te hoeven gaan natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107408396
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Naja het is de perfecte manier om je muur hoog te houden en geen relatie aan te hoeven gaan natuurlijk
?

Ik ken genoeg casanova's die dat als een belediging zien maar wederom veel relaties aangaan en zo af en toe ook voor langere tijd behouden.
pi_107408479
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

?

Ik ken genoeg casanova's die dat als een belediging zien maar wederom veel relaties aangaan en zo af en toe ook voor langere tijd behouden.
Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen

het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar

en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')