Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen.![]()
Maar bij een date betaal jij zelf dus niets?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
wat bizarquote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?
Kan me voor stellen dat hij dat vervelend of minder leuk kan vinden.
Zelf ben ik in dat soort dingen niet moeilijk, maar als ik om me heen kijk merk ik dat dat meer een uitzondering is
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Van mijn ex mocht ik nog niet eens met een collega naar het station lopen, dus helaas bestaan zulke mannen wel..
ALS ik het niet dacht!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat nou doos, tis toch niet voor niets ex(hij was half tunesisch btw)
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
26quote:Op maandag 30 januari 2012 14:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.
[..]
Hoe oud ben jij?
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
Betalen de helft, hoeven niet meer alleen maar in de keuken te staan.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.
nee dat is zo.. Je hebt nog een hele weg te gaan, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter.en thanks!
[..]
26
Als ik in mijn omgeving kijkt zijn er mannen die wat dat betreft mega jaloers zijn. Zeker als het om andere mannen gaat.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat bizar
je mag toch wel gewoon wat doen met andere mensen?
als mijn vriend me dat soort dingen gaat verbieden begin ik ernstige te twijfelen aan zijn verstand hoor
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur
Ik stel altijd wel voor om samen te betalen, maar als hij er dan op staat dat hij alles wil betalen ga ik er verder niet over zeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')
Ik stel nooit iets voor als ik zelf geen geld heb eigenlijk. Dan heb ik dat probleem niet hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben best gierig met dat soort dingen.
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben best gierig met dat soort dingen.
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aanquote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.
Volgens mij staat het ook vaak een beetje wanhopig als je alles voor meisjes betaalt.
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |