abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107399947
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
pi_107400007
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet je er volgende keer een smily bijdoen. :)

Maar bij een date betaal jij zelf dus niets?
Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:
[..]

Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.
Hoe oud ben jij?
pi_107400379
Ik vind het ook niet echt heel prettig als een man op mijn date voor mij betaald.. Als dit wel gebeurt probeer ik daarna toch wel de keer daarop de rekening te vereffenen :')
pi_107400434
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij hebt een relatie toch? Wat vind je vriend er dan van dat je uit eten gaat met een andere man?

Kan me voor stellen dat hij dat vervelend of minder leuk kan vinden.

Zelf ben ik in dat soort dingen niet moeilijk, maar als ik om me heen kijk merk ik dat dat meer een uitzondering is :D
wat bizar
je mag toch wel gewoon wat doen met andere mensen?

als mijn vriend me dat soort dingen gaat verbieden begin ik ernstige te twijfelen aan zijn verstand hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107400677
Van mijn ex mocht ik nog niet eens met een collega naar het station lopen, dus helaas bestaan zulke mannen wel..
pi_107400782
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Van mijn ex mocht ik nog niet eens met een collega naar het station lopen, dus helaas bestaan zulke mannen wel..
:')

Je bent dan ook wel een doos als je dat accepteert, eerlijk gezegd.

Mannen die zulke kleine dingen erg vinden zijn, met alle respect, ik ben zelf ook geen volle Nederlandse, maar toch vaak wel de allochtonen ben ik achter gekomen. :')
pi_107400833
Wat nou doos, tis toch niet voor niets ex :P (hij was half tunesisch btw)
pi_107400957
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat nou doos, tis toch niet voor niets ex :P (hij was half tunesisch btw)
ALS ik het niet dacht! :') Ik heb zelf ook zulke neven (Iran) en ik heb een Turkse ex die er ook wel wat van kon. Als ik iets heb geleerd is het wel dat ik NOOIT meer met een moslim een relatie aanga (ja hard). :')
pi_107401133
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Kevin, je kent mij al een flink stuk langer, ik hoop alleen wel dat ondanks het feit dat je mij al goed kent en vice versa, je wel beseft dat je niet vreselijk en dergelijke bent. Dus ook al heb je dat gevoel soms, als jij een winkel instapt, zullen ze je echt niet wegwensen. Voor vrouwen geldt het zelfde, want imho mag je er zeker wezen!
Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter. :) en thanks! :)

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Dat stond er toch ook? Ik betaal bij een date wel zelf tenzij de jongen perse wil betalen wat best vaak voorkomt.

[..]

Hoe oud ben jij?
26
pi_107401272
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Kevin24 het volgende:

Ik ben van mening (maar daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar) dat de man voor de vrouw betaald maargoed.

Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.

Ben nog steeds bezig op paiq, 5 dames hebben me geblokkeerd inmiddels omdat ik niet snel genoeg reageerde... de macht van vrouwen op datingsites... Ik vind het wel mooi, dit soort ongeduldige wijven zijn het ook niet waard.
pi_107401565
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde maar de dames waar ik mee uit eten ben geweest wilde altijd de helft betalen om te laten zien dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tijden zijn veranderd.
Betalen de helft, hoeven niet meer alleen maar in de keuken te staan.
Vooruitgang. :)
pi_107401613
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.
  maandag 30 januari 2012 @ 14:56:13 #113
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107401814
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat de vrouw bij het eten tenminste aanbiedt om mee te betalen. Als ze verwacht dat ik het betaal is het meteen de laatste date.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107402174
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief van je dat je afspreekt met mannen uit dit topic om wat angsten weg te halen.
:) Dat nog niet eens zo zeer :)
ik ben altijd in voor een meet als dat helpt. Maar er zijn 2 fokkers (buiten mijn vriend ;)) waar ik echt een klik mee heb waar vriendschap uit voort komt. Ik mail al bijna een jaar met Kevin, 2 keer gemeet helaas nog maar, maar hij voelt echt als mijn maatje, ik vertrouw hem blindelings. Dus ik hoop dat hij wat vertrouwen krijgt om vaker af te spreken, en via die weg sowieso wat meer zelfvertrouwen want hij is het meer dan waard.

als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur ;(
pi_107402397
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tja dat is puur het gevoel dat ik heb, slaat ook nergens op maar ja, dat heb je niet zo 1 2 3 helemaal weggepoetst. Maar wat je vrijdag hebt meegemaakt was al een hele 'opgewekte' Kevin, dus het gaat stukje bij beetje beter. :) en thanks! :)

[..]

26
nee dat is zo.. Je hebt nog een hele weg te gaan, maar dat komt wel goed :) met wat geduld kom je er wel :)
  maandag 30 januari 2012 @ 15:18:25 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107402587
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat bizar
je mag toch wel gewoon wat doen met andere mensen?

als mijn vriend me dat soort dingen gaat verbieden begin ik ernstige te twijfelen aan zijn verstand hoor
Als ik in mijn omgeving kijkt zijn er mannen die wat dat betreft mega jaloers zijn. Zeker als het om andere mannen gaat.

Zelf boeit het me allemaal niet. Mijn ex wilde een keer wat gaan drinken met haar ex van 7 jaar geleden. Ze vroeg aan me of sat goed was en tuurlijk is dat goed. Relatie is gebouwd op vertrouwen, dus ik heb. 100% vertrouwen in haar en maak ik me nergens druk om.

Gelukkig zijn er ook genoeg mannen die makkelij zijn, maar wat ik zeg. Genoeg mannen die jaloers zijn enz. Vaak heb ik het idee dat zo een gevoel komt door onzekerheid?

En betreft betalen, je merkt wel dat vrouwen van 27+ het normaler vinden dat er betaald word door de man dan een vrouw van 20. Al is het heel vaak inderdaad zo dat een vrouw de helft wil betalen. Ik zeg dan altijd dat ze de de drankjes mag betalen als we op stap gaan er na bv.

Je moet er niet een hele discussie van maken :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107402784
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als iemand voor mij betaald voel ik me echt ongemakkelijk. Als het op date niets werd en er was wel voor mij betaald voelfe ik me altijd een profiteur ;(
Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')
pi_107403503
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar maar ik durf dat ook niet echt aan te geven:')
Ik stel altijd wel voor om samen te betalen, maar als hij er dan op staat dat hij alles wil betalen ga ik er verder niet over zeuren.
  maandag 30 januari 2012 @ 15:56:47 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107403959
Ik ben best gierig met dat soort dingen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107403997
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Ik stel nooit iets voor als ik zelf geen geld heb eigenlijk. Dan heb ik dat probleem niet haha
pi_107404029
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.
Volgens mij staat het ook vaak een beetje wanhopig als je alles voor meisjes betaalt.
pi_107404158
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Juist beter volgens mij, ik vind het ook niets om alles voor een meisje te betalen, echt een hekel aan.
Volgens mij staat het ook vaak een beetje wanhopig als je alles voor meisjes betaalt.
Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan :+
pi_107404204
Ik vind het charmant als een man voor me betaald maar dan wel iets kleins en op een manier dat je er echt niks aan kunt doen zoals hier boven: al kaartjes hebben

geen grote dingen en ook geen ellenlange discussie
want bij grote dingen voel je je schuldig als er niks uit de date ontstaat en die discussie is op zich zelf al enorm onaantrekkelijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107404318
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Toch is het ook wel ergens de norm. Op de eerste date met mijn vriend zouden we naar de film gaan. Ik vroeg hem uit dus vond het niet meer dan logisch dat ik betaalde. Maar terwijl ik in de rij bij de kassa stond, had hij zelf al uit zo'n automaat kaartjes gehaald, ofzoiets. Komt ie terug, loop maar gelijk door. Tsja, daar doe je ook niets aan :+
True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen :+. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen :P.
pi_107404368
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

True, het komt in ieder geval vaker voor dan andersom. Als ik genoeg geld had zou ik het misschien ook wel overwegen :+. En een kaartje voor een film kopen vind ik ook weer wat anders dan uit eten gaan betalen, bijvoorbeeld. Veel mensen betalen dat dan ook gewoon, zou ik echt nooit doen. Ik hoorde ook van een meisje dat altijd wel gaat op dates, maar alleen omdat ze dan gratis lekker eten heeft. Dan heb ik liever dat ze gewoon nee zegt, in plaats van dat je haar duur mee uit eten neemt terwijl ze je niet eens leuk vindt. Dus dan lijkt het me handiger om haar gewoon de helft te laten betalen :P.
:r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')