abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107412830
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef richard_prf het volgende:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"

Afspreken of niet :D?

Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Ik snap je angst heel goed, dat heb ik ook. Toch zou ik gewoon afspreken. Gewoon een kopje koffie halen bij de starbucks ofzo.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107412971
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:47 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj }:|
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_107415121
quote:
Offline bericht van iemand van paiq... "haha ik ben meer van het reizen naar per vliegtuig
maar toevallig ben ik denk ik donderdag in Utrecht, dus kan dan nog even langs komen"

Waarom doe ik dit soort dingen terwijl ik eigenlijk toch niet durf :/? Ik vind het eigenlijk leuker om gewoon te chatten op msn of te bellen. Mijn uiterlijk blijft toch een heel zwak punt voor mezelf dan. Dat in combinatie met overanalyseren.
Je doet het omdat je weet waar het op uit kan lopen als het goed gaat en dat is velen malen bevredigender dan digitaal contact. Er is alleen lef voor nodig. Maar dat heb je eerder gedaan, dus nu kan je het weer. :) en het zal waarschijnlijk steeds makkelijker gaan.
pi_107415321
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je doet het omdat je weet waar het op uit kan lopen als het goed gaat en dat is velen malen bevredigender dan digitaal contact. Er is alleen lef voor nodig. Maar dat heb je eerder gedaan, dus nu kan je het weer. :) en het zal waarschijnlijk steeds makkelijker gaan.
Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.
pi_107415497
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar deze dame is 27... dus dan gaat het niet zo makkelijk... ik val dan veel sneller door de mand denk ik met mijn onzekere gedrag.
Als jij gewoon ongedwongen een babbeltje maakt, zoals je o.a. met meisje G deed in die bar, dan kom je helemaal niet onzeker over.
pi_107415603
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zij is net zo onzeker en onzeker is heus niet iets wat erg is, zeker als je dat vooraf aangeeft jezelf kwetsbaar durven op stellen is een teken van sterkte.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107418361
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zij is net zo onzeker en onzeker is heus niet iets wat erg is, zeker als je dat vooraf aangeeft jezelf kwetsbaar durven op stellen is een teken van sterkte.
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, al van te voren aangeven dat je verlegen of onzeker bent. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij wordt er dan al een beetje van je verwacht dat je verlegen bent, en ga je je ook een beetje aan die rol aanpassen ofzo.
Maar misschien werkt dit bij anderen anders :).
pi_107421038
Staal heeft wel deels gelijk natuurlijk. Er worden zomaar dingen gezegd die hij mogelijk heeft gezegd, vandaar dat ik ook vraag: ''is dat echt zo?'' maar we horen het wel van hemzelf neem ik aan.
pi_107421930
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, al van te voren aangeven dat je verlegen of onzeker bent. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij wordt er dan al een beetje van je verwacht dat je verlegen bent, en ga je je ook een beetje aan die rol aanpassen ofzo.
Maar misschien werkt dit bij anderen anders :).
Iedereen is anders en iedere situatie is anders je moet aanvoelen wat je wel en niet kan zeggen. Dat is moeilijk maar. Soms zal het fout gaan daardoor maar soms ook niet.
14 SHADES OF GREY
pi_107422447
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als jij gewoon ongedwongen een babbeltje maakt, zoals je o.a. met meisje G deed in die bar, dan kom je helemaal niet onzeker over.
Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).
pi_107422838
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Laat maar zitten, ik vind haar toch niet leuk genoeg om mee af te spreken en dan vooral kwa uiterlijk (nooit gedacht dat ik ooit iemand zou afwijzen op uiterlijk).
Hoezo? Je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Als je haar niet aantrekkelijk vind dan moet je gewoon niet meer haar afspreken.
14 SHADES OF GREY
  maandag 30 januari 2012 @ 22:58:24 #187
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107422862
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

That's progress :D.
The view from nowhere.
pi_107423251
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Staal het volgende:

[..]

Uit dit verhaal blijkt dus dat Ayumu helemaal niks heeft geschreven wat er allemaal op doet.
En vindt men het op basis van wat jij schrijft wel gerechtvaardigd om maar even ongebreideld te gaan zitten roddelen over iemand. Het is niet de werkelijkheid namelijk maar iemand is niet verplicht zijn hele hebben en houden op internet te plempen zodat een stel suffe slowchatters het dan ineens wel kunnen begrijpen.

Het is fatsoen naar mijn mening is dat je niet gaat roddelen over een andere user.
Hoe is het roddelen?
hij vertelt hier dingen, ik trek daar conclusies uit
daar is dit topic toch voor?

als in in dm zou gaan lopen verkondigen dat ik denk dat ie niet helemaal spoort om wat ie verteld is het roddelen
als ik zeg dat ik denk dat hij bewust een muur bouwt met zijn 'eisen' dan is dat ontopic en bedoeld als advies

als ik er naast zit, prima
ik ga ook alleen maar af op wat er hier verteld word
meer kun je niet doen op een openbaar forum natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107423262
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo? Je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Als je haar niet aantrekkelijk vind dan moet je gewoon niet meer haar afspreken.
Vanuit de verte leek het een normale leuke meid... maar van dichtbij leek ze teveel op een heroïne hoer.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:07:32 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107423316
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vanuit de verte leek het een normale leuke meid... maar van dichtbij leek ze teveel op een heroïne hoer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107423350
quote:

waarom niet?
ik begrijp dat je er niet voor hoeft te reizen of zo?
in het ergste geval ben je na een uur weer terug en was het een verspilt uur
maar anders zat je op fok en dat is natuurlijk helemaal een verspilt uur :P ;)

edit: ik zie nu dat je haar niet knap genoeg vind maar toch blijf ik bij doen!
wie weet fotografeert ze niet mooi of is er toch een dierlijke aantrekkingskracht of zo tussen jullie :P
if not tja jammer en dan zeg je het was gezellig maar ik zie er geen vervolg in
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107423791
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude mijn bier wat doe je :')
14 SHADES OF GREY
pi_107423896
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:

[..]

SPOILER
Erger nog... vind ik. Ze is flink uitgewoond.
pi_107424061
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Erger nog... vind ik. Ze is flink uitgewoond.
Ik weet dat het onethisch is maar foto's :P haha
14 SHADES OF GREY
pi_107424959
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom niet?
ik begrijp dat je er niet voor hoeft te reizen of zo?
in het ergste geval ben je na een uur weer terug en was het een verspilt uur
maar anders zat je op fok en dat is natuurlijk helemaal een verspilt uur :P ;)

edit: ik zie nu dat je haar niet knap genoeg vind maar toch blijf ik bij doen!
wie weet fotografeert ze niet mooi of is er toch een dierlijke aantrekkingskracht of zo tussen jullie :P
if not tja jammer en dan zeg je het was gezellig maar ik zie er geen vervolg in
Nee echt niet... ik vind haar echt te onaantrekkelijk. Dan maar liever een uurtje verspillen op Fok :D
pi_107425246
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee echt niet... ik vind haar echt te onaantrekkelijk. Dan maar liever een uurtje verspillen op Fok :D
Gewoon eerlijk zeggen dat het niets wordt en niet zo flauw wezen om haar te blokkeren. Het getuigt van respect om te zeggen dat het niets wordt. Ik vind het echt niet erg dat iemand mij blokkeert op paiq maar wees dan eerlijk en zeg dat je mij niet leuk vind
14 SHADES OF GREY
pi_107425250
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[quote]Ik bedoel daar mee dat, voor mijn gevoel, ayamu zo veel 'moeilijke' eisen heeft (want dit is lang niet de enige natuurlijk) omdat je dan goede redenen hebt om iemand af te wijzen

het zelfde als een vrouw met een enorme eisenlijst waar alleen iemand van tv aan kan voldoen zeg maar
Hoe vaak moet ik jou nog vertellen dat ik iemand zoek die mijn manier van leven en cultuur aandraagt net als mij?

En zo vaak aangeven binnen de Nederlandse cultuur zal ik geen gelijke vinden, Dat staat inmiddels als een paal boven water.

quote:
en het is natuurlijk wel anders omdat hij homoseksueel is
Hokjesdenken kan ik zeker ook, Dus als homoseksueel is alles meteen anders. En mag je als mens zijnde niet jou normen en waarden gebruiken die ik ten alle tijde gebruik in mijn omgang met anderen mensen.

quote:
die gewoonte komt voort uit het feit dat vrouwen vroeger helemaal niet werkte en als ze al werkte veel minder te besteden hadden dan een man en dat de man voor de vrouw moet zorgen
natuurlijk compleet achterhaalt tegenwoordig daarom verdwijnt het gebruik
maar al helemaal een apart gebruik als het om 2 mannen gaat
Die gewoonte komt voort uit een hoge beleefdheid die je uitdraagt naar de persoon waar jij op het moment mee een afspraak hebt.

Het gaat niet om het punt wie er het meeste financieel te besteden heeft. Het gaat om de norm die in mijn ogen normaal is. Zelfde geld voor de vrouw met wie ik tot een tijd zelfs een kortstondige relatie mee had.

Op de eerste afspraak met haar heb ik alle regels van de etiquette die gebonden waren in haar cultuur gebruikt. Ik heb voor dat ik met haar dus uit eten ging voor de eerste keer zelfs haar ouders om goedkeuring gevraagd.

En dit is niet omdat haar ouders haar dit verplichten of omdat zij verantwoording moest afleggen naar haar ouders toe, Nee dit was gebruikelijk en een traditie binnen hun familie. En daar hoor je als buitenstaander gewoon aan te voldoen.

En wat jij achterhaalt mag vinden, kan een ander grote waarde aan hechten en het hoeft niet achterhaald te zijn, Hetzelfde geld dat wanneer jij iemand uitnodigt het gewoon voor mij normaal is dat jij de rekening voldoet.

En ik zou mij beledigd voelen wanneer dat zou gebeuren en omgekeerd nog harder kan ik je vertellen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ach. Hij valt gewoon op jonge jongetjes die een beetje onzeker en naïef zijn dus dat moet wel goed komen met die relaties van hem.
Je zat hier met een reden?

Als een 24jarige voor een 20 of 22jarige kan vallen zoals in mijn geval, Dan val ik voor jongentjes die onzeker en naïef zijn. En je hebt tot op heden vrijwel geen inzicht gehad in hoe mijn relaties waren net als anderen op dit forum en topic dus zwijgen is goud waard in jou geval.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze ook perse uit een klein gebiedje op aarde moeten komen
ze alleen maar bepaalde beroepen mogen uitvoeren
en alleen op een bepaalde manier mogen praten en kleden

en zo waren er nog wel meer dingen die ik uit mijn hoofd niet meer weet
En terstond weer blijkt eens dat je niets van mijn post hebt begrijpen en je volledig Je noemt dus Oost-Europa een klein gebiedje Waar Rusland dus onder valt klein? Ergens heb jij tijdens les dus niet op zitten letten.

Zeker ze mogen bepaalde beroepen niet uitvoeren ik zou geen relatie aangaan met iemand die een 9 tot 5 baan heeft of de droom heeft om accountant te worden dat zie ik op de langere termijn zeker niet werken.

Kledingstijl zegt veel over iemand of niet dan, Als iemand zich daarmee wil uiten is dat prima alleen niet aan mij besteed en weer zal dat op de langere termijn frictie geven want ik ga mij niet op een bepaalde manier kleden omdat een ander dit verwacht hij of zij mag zich kleden zoals ze willen tot op een bepaalde grens natuurlijk. Alleen een tattoos op bepaalde plaatsen op het lichaam vind ik niets.

Ja ik heb er zeker een hekel aan als iemand een bepaalde stem heeft een man met een zeer vrouwelijke stem vind ik nu niet echt aantrekkelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ayunogwat heeft een vriend verloren dus het kan best dat hij nu excuses verzint om geen relaties meer aan te gaan. Maargoed. Zijn problemen zijn niet echt het versieren dus het is sowieso een beetje offtopic.
Tot 2 keer toe, Ik laat zeker wel iemand binnen in mijn leven maar zoals ik vaker heb gezegd niet gewoon iemand om even iets te hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon uit angst dat hij dit doet?
Nee.

quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij het lastig heeft met versieren.

Maar het gaat ze er meer om dat hij Nederlandse homo's en dan ook alle Nederlandse homo's op voorhand uitsluit. Wat natuurlijk zijn goed recht is maar makkelijker zal het het niet maken om iemand te vinden.
Wie zegt dat ik het op een bepaalde manier niet lastig heb met versieren van de juiste jongen/man?

Ik praat zelfs nu nog met Nederlandse homo's en als je op veel standpunten mijlenver uit elkaar staat dan gaat het nu niet werken en mogen ook niet, Er een vriendelijke praatje mee maken tot daar aan toe. Veel al zoekt de Nederlandse homo een echte hetero man en menen dat zij hetero looking zijn dat mogen ze vinden. Alleen zijn hun dus juist op zoek iets heel anders dan waar ik naar op zoek ben.

Ze willen een bepaald pakket waar ik niet aan wil voldoen en ik hoef geen man die gespierd en een kort kapsel heeft en top trendy is, Daarentegen mag iemand best een buikje hebben... En juist vol met persoonlijkheid zitten iets wat ik tot op heden niet bij een Nederlandse man van mijn leeftijd ben tegen gekomen. Daartegen dragen de meeste Oost-Europese mannen en jongens juist wel de persoonlijkheid waar ik naar op zoek ben en ook zij dragen meer de cultuur mee die ik dan ook aandraag.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoewel Nederland veel homofielen heeft, heeft de meerderheid van alle homofielen op de wereld geen Nederlands paspoort.
Nee want je bent in Nederland geboren dus zul je met een Nederlander moeten gaan althans daar lijkt het inmiddels wel op.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe is het roddelen?
hij vertelt hier dingen, ik trek daar conclusies uit
daar is dit topic toch voor?

als in in dm zou gaan lopen verkondigen dat ik denk dat ie niet helemaal spoort om wat ie verteld is het roddelen
als ik zeg dat ik denk dat hij bewust een muur bouwt met zijn 'eisen' dan is dat ontopic en bedoeld als advies

als ik er naast zit, prima
ik ga ook alleen maar af op wat er hier verteld word
meer kun je niet doen op een openbaar forum natuurlijk
Gisterenavond zei je nog duidelijk ik ga er niet meer op dan plaats ik een reactie gaande een andere onderwerp en dan toch haal je even vlug het andere onderwerp er maar weer bij? Wat heeft dat voor nut dan?

En als je iets niet begrijpt dan moet je daar eens dieper op in gaan maar dan niet zelf gelijk een muur opwerpen want dan krijg je op een punt gewoon geen reactie terug. Al ik de afgelopen 10 jaar alleen te maken heb met een cultuur waar mijn familie enkele generatie van afkomt ik ben zelf 2de generatie Nederlander als je dat niet begrijpt of wil begrijpen dan kom ik niet ver ik heb je al gezegd dat je eens dan wat meer moet inlezen om het te begrijpen kennelijk had je daar een reden voor om dat niet te doen, Prima maar dan kun je wel heel leuk zeggen van dit is mijn conclusie als je er dan dan daarna toch niet dieper op in wil gaan is het voor mij dus echt klaar.

En mijn 'eisen' zijn meer dan reëel of ga jij met iemand die totaal niet jou type is en waar je uiteindelijk niets mee heb?

Ja echt?
pi_107425456
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zeggen dat het niets wordt en niet zo flauw wezen om haar te blokkeren. Het getuigt van respect om te zeggen dat het niets wordt. Ik vind het echt niet erg dat iemand mij blokkeert op paiq maar wees dan eerlijk en zeg dat je mij niet leuk vind
Tja dat staat een beetje raar... stuur ik haar eerst een oneliner en vervolgens wijs ik haar af op haar scherpere foto's.

Ik ben zelf ook vaak genoeg geblocked op paiq hoor nadat ze mijn uiterlijk zagen.. ;) vooral met speedates... 1 keer gedaan..dat doe ik dus ook niet meer. Dan kan je beter meteen iemand in beeld zien... ik chat toch liever met mensen die mij aanspreken.
pi_107425662
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Tja dat staat een beetje raar... stuur ik haar eerst een oneliner en vervolgens wijs ik haar af op haar scherpere foto's.

Ik ben zelf ook vaak genoeg geblocked op paiq hoor nadat ze mijn uiterlijk zagen.. ;) vooral met speedates... 1 keer gedaan..dat doe ik dus ook niet meer. Dan kan je beter meteen iemand in beeld zien... ik chat toch liever met mensen die mij aanspreken.
Beter dat je het op Paiq doet dan IRL :) dat is nog erger. En er is die klik gaat natuurlijk niet alleen op uiterlijk alleen he. Kan je wel leuk met haar praten? Hebben jullie gemeenschappelijke interesses?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:23:15 #200
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107427101
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Ze willen een bepaald pakket waar ik niet aan wil voldoen en ik hoef geen man die gespierd en een kort kapsel heeft en top trendy is, Daarentegen mag iemand best een buikje hebben... En juist vol met persoonlijkheid zitten iets wat ik tot op heden niet bij een Nederlandse man van mijn leeftijd ben tegen gekomen. Daartegen dragen de meeste Oost-Europese mannen en jongens juist wel de persoonlijkheid waar ik naar op zoek ben en ook zij dragen meer de cultuur mee die ik dan ook aandraag.
Doen me denken aan dit topic van een Russisch/Nederlands meisje: Mijn visie op individualisme.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')