abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107443754
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Idem, je bent er ook maar mee geboren
Niet eens, het is je aangemeten..
Rustig aan.
pi_107443797
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom verdienen die hoeren ook zoveel :)
Zie je wel dat je wel scherp bent? :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 15:58:36 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107443821
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand wel eens het gevoel gehad dat je gewoon geen zin meer hebt in versieren? Gewoon geen zin in al dat gedoe en al die formaliteiten?
Integendeel. Ik vind het jammer dat ik niet meer 'mag'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107443847
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zie je wel dat je wel scherp bent? :P
Mur heeft gewoon ongelijk inderdaad :7
Rustig aan.
pi_107443870
Maar zeg magnetron, heb jij ooit wel zin gehad in versieren dan?
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:00:17 #258
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107443883
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kom dan met een bron ofzo? Nog steeds, hoe feitelijk is iets wat niet meetbaar is? Maar onderbouw jezelf dan zodat het tenminste aannemelijk wordt.
Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.

Face it, ze mag je niet en jullie begrijpen elkaar niet! Ze heeft geen enkele behoefte aan jou reacties, meningen of aandacht. Dus laaat het fucking los!

Je lijkt wel een klein kind die z'n zin niet krijgt!

Als je in het dagelijks leven ook zo bent en niet van ophouden weer, hebben we direct de kern van het probleem te pakken waarom jij niet kan versieren!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107443908
quote:
Iemand wel eens het gevoel gehad dat je gewoon geen zin meer hebt in versieren? Gewoon geen zin in al dat gedoe en al die formaliteiten?
Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107443932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Maar zeg magnetron, heb jij ooit wel zin gehad in versieren dan?
Ja, als ik echt lekker in m'n vel zit en ik een leuke single vrouw spreek waar ik voor zou vallen
pi_107443964
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.

Face it, ze mag je niet en jullie begrijpen elkaar niet! Ze heeft geen enkele behoefte aan jou reacties, meningen of aandacht. Dus laaat het fucking los!

Als je in het dagelijks leven ook zo bent en niet van ophouden weer, hebben we direct de kern van het probleem te pakken waarom jij niet kan versieren!
_O- En het was niet offtopic.
Rustig aan.
pi_107443975
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.
Speeddaten lijkt me op zich ook wel leuk. Alleen heb ik nu (of eigenlijk al een tijdje) gewoon helemaal geen zin in versieren
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:03:28 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107444006
quote:
Ik heb nooit zin in versieren, teveel moeite. Uitdaging nieuwe mensen leren kennen vind ik leuker, kijken hoe ver je kan gaan zonder eind doel.

En als ze leuker dan gedacht is eens wat intensiever afspreken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_107444038
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb nooit zin in versieren, teveel moeite. Uitdaging nieuwe mensen leren kennen vind ik leuker, kijken hoe ver je kan gaan zonder eind doel.

Dit heb ik wel eens meegemaakt. Toch wel een leuke tijd mee gehad.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:05:45 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107444084
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit heb ik wel eens meegemaakt. Toch wel een leuke tijd mee gehad.
Precies! Ik ga altijd voor een leuke gezellige tijd. En als er meer is of komt is dat leuk mee genomen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:06:11 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107444102
quote:
Ik had er al geen zin in voordat ik er mee begon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107444130
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies! Ik ga altijd voor een leuke gezellige tijd. En als er meer is of komt is dat leuk mee genomen.
Jawel, maar toen was ik er ook wel voor in. Nu zou ik twijfelen of ik daar wel zin in zou hebben, al zou ik misschien wel te porren zijn, maar meer niet
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:07:04 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107444139
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:

Euh, dat is toch versieren? Iemand leren kennen die toch wel erg leuk is en er dan achteraan gaan?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107444172
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jawel, maar toen was ik er ook wel voor in. Nu zou ik twijfelen of ik daar wel zin in zou hebben, al zou ik misschien wel te porren zijn, maar meer niet
Ik vind de discussie veel interessanter hoe je daar wel voor te porren bent..
Ik denk dat je dat een stuk meer gaat helpen met versieren door eindeloos geneuzel dat je problemen hebt, iedereen heeft fucking problemen. Als je ze maar kunt verdoezelen tot het moment dat iemand het waard vind om je met al je problemen te accepteren.
Rustig aan.
pi_107444179
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Euh, dat is toch versieren? Iemand leren kennen die toch wel erg leuk is en er dan achteraan gaan?
Op zich wel, maar ik had het meer over de formaliteiten die bij het versieren komen. Wat ook_gek bedoelt is meer het spontane gedeelte
pi_107444181
quote:

[..]

ik denk dat men bedoelt het actief op vrouwen afstappen met als doel ze je bed in te lullen. :7
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:08:48 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107444199
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had er al geen zin in voordat ik er mee begon.
Dat komt puur omdat jij bang bent om op je bek te gaan.

En geloof me, dat gaat vaker gebeuren dan wanneer je succes heb. Mar dat boeit niet, probeer daar de humor van in te zien juist!

Zie het versieren blunder topic en mijn verhalen. Zo vaak op me bek gegaan, maar houd er wel een leuk verhaal aan over. TOP!
pi_107444255
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind de discussie veel interessanter hoe je daar wel voor te porren bent..
Ik denk dat je dat een stuk meer gaat helpen met versieren door eindeloos geneuzel dat je problemen hebt, iedereen heeft fucking problemen. Als je ze maar kunt verdoezelen tot het moment dat iemand het waard vind om je met al je problemen te accepteren.
Ik vind het reuze meevallen met de problemen die iedereen schijnt te hebben, de meesten brengen het niet bepaald vaak naar voren.
pi_107444257
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat komt puur omdat jij bang bent om op je bek te gaan.

En geloof me, dat gaat vaker gebeuren dan wanneer je succes heb. Mar dat boeit niet, probeer daar de humor van in te zien juist!

Zie het versieren blunder topic en mijn verhalen. Zo vaak op me bek gegaan, maar houd er wel een leuk verhaal aan over. TOP!
Ja, ik ben trots op je, gaat iemand nu over die barriere stappen na aanvang van jouw post? Ik betwijfel het.
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:10:53 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107444276
quote:

[..]

Bedoel meer dat ik nooit zo iets heb van, met haar ga ik praten om te versieren.
pi_107444302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind het reuze meevallen met de problemen die iedereen schijnt te hebben, de meesten brengen het niet bepaald vaak naar voren.
Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.
Rustig aan.
pi_107444304
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedoel meer dat ik nooit zo iets heb van, met haar ga ik praten om te versieren.
Nee, maar dat heb ik zelf ook niet. Bij mij is het meer hoe je laat merken dat je meer wilt dan alleen maar praten. Praten kan ik wel :P
pi_107444305
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Speeddaten lijkt me op zich ook wel leuk. Alleen heb ik nu (of eigenlijk al een tijdje) gewoon helemaal geen zin in versieren
Dan moet je dat een keertje doen :) gewoon proberen is het niets is het jammer van je avond. Maar je hebt wel geprobeerd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107444357
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet je dat een keertje doen :) gewoon proberen is het niets is het jammer van je avond. Maar je hebt wel geprobeerd.
En leuke verhalen :P
Wat dat betreft lijkt het me wel wat. Ben alleen nu wat druk bezig met andere dingen om me daar echt om te bekommeren (meehelpen verhuizing en zo)
pi_107444377
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet voor de anderen invullen. Dat moeten ze maar lekker zelf doen :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:13:59 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107444402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, ik ben trots op je, gaat iemand nu over die barriere stappen na aanvang van jouw post? Ik betwijfel het.
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.

Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.

Maar wat zal iemand wel over de barriere laten stappen?
pi_107444461
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.

Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
Rustig aan.
pi_107444480
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De beloning natuurlijk :P
Want eerlijk is eerlijk, een goeie relatie is gewoon waanzinnig tof! :D
pi_107444494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De beloning natuurlijk :P
Want eerlijk is eerlijk, een goeie relatie is gewoon waanzinnig tof! :D
Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:17:36 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107444526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.
Over iets heen lezen is lastig he? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107444540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Integendeel. Ik vind het jammer dat ik niet meer 'mag'.
same here

naja ik mag wel flirten natuurlijk, maar als je er daarna niks mee kunt is het meer jezelf pijnigen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107444542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -
Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieėn
pi_107444555
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tnx voor de bijval O+
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')