abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107372899
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
Allemaal leuk en wel kingtoppie, maar wanneer ga je nu naar die gym om die echte deadlifts te zetten dan.
:P

Ik heb vandaag rug getraind, ging wel aardig.
Rustig aan.
pi_107372922
Vanwege griep al 4 dagen niet getraind. Morgen maar weer eens gaan.
pi_107372982
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee...

Ik zeg ook niet dat ik opeens zin heb in het leven als ik uitga....

Ik zeg dat je gevoel niet steeds hetzelfde hoeft te zijn.
En je hoeft je niet te gedragen alsof je met jezelf in de knoop zit.
wees er maar blij mee dat je niet kampt met een echt zware depressie en dat je je er niet door laat tegen houden :) Helaas te veel die minder geluk hebben
pi_107372985
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Halcon het volgende:
Lekker belangrijk in een topic die over versieren gaat
pi_107372994
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon 3 x in de week gaan. Ik heb een heel schema die ik volg opgezet door mijn begeleider.
Binnen 1 maand merkte ik al een behoorlijk resultaat :)
Ik ben nu tevreden met mijn lichaam... ik wil niet overdrijven.
pi_107373047
Kingtoppie je reageert heel warrig over van alles ga gewoon naar een huisarts . Wij kunnen niet weten of je depressief bent en blijf daar ook niet over doorhameren .

Ik heb heb overigens geen heel verhaal over depressie gezegd, maar alleen gezegd dat mensen die zelfmoord plegen waarschijnlijk niet de gelukkigste mensen op aarde zijn maar dat is gewoon logisch nadenken. Dat je bij mijn uitspraak hele verhalen over depressie erbij haalt is jouw ding niet het mijne.
pi_107373074
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Halcon het volgende:
Ik ook. Kut griep opgelopen in Antwerpen :P

Ben net een paar uur bezig geweest op paiq, heb weer msn van 2 dames erbij. Het wordt allemaal steeds makkelijker om de right moves te maken :)
pi_107373091
quote:

[..]

rug getraind rug getraind wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen dan?
pi_107373092
Wat versta je onder een behoorlijk resultaat? Moet het zelf eigenlijk ook eens gaan doen maar er komt maar niets van het voornemen.

@magnetronkoffie: bij versieren speelt uiterlijk net zo goed een rol.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107373166
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Kingtoppie je reageert heel warrig over van alles ga gewoon naar een huisarts . Wij kunnen niet weten of je depressief bent en blijf daar ook niet over doorhameren .

Ik heb heb overigens geen heel verhaal over depressie gezegd, maar alleen gezegd dat mensen die zelfmoord plegen waarschijnlijk niet de gelukkigste mensen op aarde zijn maar dat is gewoon logisch nadenken. Dat je bij mijn uitspraak hele verhalen over depressie erbij haalt is jouw ding niet het mijne.
Jij stelt dat mensen die zelfmoord plegen niet de gelukkigste mensen op aarde zijn en dus gewoon depressief zijn.

Ik zeg dat die mensen niet altijd somber hoeven zijn. Ook al zijn ze depressief.

Dat is tegenstrijdig met het verhaal van rhubarb.
Rustig aan.
pi_107373263
Feit blijft dat mensen tegenwoordig té snel roepen dat ze depressief zijn, terwijl een sombere bui niet te vergelijken is met een échte depressie. En daar uitspraken overdoenn is gewoon 'gevaarlijk'.
pi_107373298
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat versta je onder een behoorlijk resultaat? Moet het zelf eigenlijk ook eens gaan doen maar er komt maar niets van het voornemen.

@magnetronkoffie: bij versieren speelt uiterlijk net zo goed een rol.
Dit was na een maandje. http://i42.tinypic.com/nebwhx.jpg

Veel beter hoef het ook niet te worden van mij.

Overigens is het grappig dat je meteen hele lage cijfers krijgt van de dames op paiq als je dit soort "macho" foto's plaatst :P.. een gezichtsfoto doet het toch altijd beter is mijn ervaring.

[ Bericht 15% gewijzigd door richard_prf op 29-01-2012 20:11:22 ]
pi_107373406
Nee , dat haal jij er dus bij. Jij koppelt zelfmoord aan een depressie en dat hoeft dus niet altijd . Jij fixeerd jezelf op een depressie.

Er kunnen veel meer andere factoren bij spelen dan een depressie.
pi_107373495
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
Zeg Kingtoppie even niet van die enge vragen stellen, en ik denk dat je dondersgoed weet dat mensen die zelfmoord plegen vaak niet de gelukkigste mensen zijn en je dus wel degelijk van depressie kan spreken
Rustig aan.
pi_107373589
Toppie, wat probeer je eigenlijk hier te berijken? Dat we allemaal erkennen dat je een depressie hebt of zo?
pi_107373598
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag horen dat je depressief zou zijn?
pi_107373625
ja ok my bad maar dan nog , ga zelf naar een huisarts dan het ons te blijven vragen }:|
pi_107373635
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toppie, wat probeer je eigenlijk hier te berijken? Dat we allemaal erkennen dat je een depressie hebt of zo?
Dat je ondanks een algemeen klote gevoel best goede dagen kunt hebben. Maarja. 8)7
Rustig aan.
pi_107373667
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
ja ok my bad maar dan nog , ga zelf naar een huisarts dan het ons te blijven vragen }:|
Ik loop sinds kort bij een psychiater maar ik kijk niet raar op als die niet zoveel doet eigenlijk.
Rustig aan.
pi_107373700
Kingtoppie gooit volgens mij met de beste bedoelingen toch een stelling neer, maar er wordt een beetje fel op gereageerd waardoor het uitleg aan een muur geven lijkt
pi_107373718
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit was na een maandje. http://i42.tinypic.com/nebwhx.jpg

Veel beter hoef het ook niet te worden van mij.

Overigens is het grappig dat je meteen hele lage cijfers krijgt van de dames op paiq als je dit soort "macho" foto's plaatst :P.. een gezichtsfoto doet het toch altijd beter is mijn ervaring.
Tja, wat verwacht je. Je bent alles behalve 'buff' op die foto, dus dan komt het eigenlijk vrij onzeker over. Alsof dat alles is wat je hebt, zegmaar. Als je nu echt een brede boy was dan krijg je ook echt wel goede cijfers. Gewoon doortrainen dus. :)
pi_107373723
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]
Ik loop sinds kort bij een psychiater maar ik kijk niet raar op als die niet zoveel doet eigenlijk.
Bedoel je niet een psycholoog?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107373729
quote:

[..]

Die ervaring heb ik ook. Het enige wat ze bij mij goed hebben gedaan is de juiste medicatie voorschrijven ;) Verder had ik er helemaal niks aan. Maar dit is al meer dan genoeg. Ik voel me zelden nog depressief.
pi_107373741
Ja en je denkt dat wij een wondermiddeltje zijn die het wel voor je oplossen want ja een psychiater wat stelt dat nou voor 8)7
pi_107373744
quote:

[..]

Dat je ondanks een algemeen klote gevoel best goede dagen kunt hebben. Maarja. 8)7
Inderdaad. Hebben mensen met een depressie ook wel hoor, af en toe een paar ''goede'' dagen.
pi_107373783
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee...

Ik zeg ook niet dat ik opeens zin heb in het leven als ik uitga....

Ik zeg dat je gevoel niet steeds hetzelfde hoeft te zijn.
En je hoeft je niet te gedragen alsof je met jezelf in de knoop zit.
dat zeg ik ook niet
ik zeg alleen dat het wel zal overheersen en dat ik het vreemd zou vinden als het elke vrijdag en zaterdag weg is

en ik denk dat je het eerst op moet lossen voor je echt fatsoenlijk kunt flirten
veel behandelaars zullen ook zeggen dat je beter even niet kunt daten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107373813
Nou heel eerlijk nee, dat is niet zo, mijn depressie periode zie ik als een groot gapend gat waar geen goede dagen in voorkomen hoor.
pi_107373836
quote:

[..]

Je reageert op mij persoonlijk terwijl ik slechts een conclusie trek vannuit de woorden van formerjelly, dat zijn niet mijn woorden dus waar je op reageert, slechts mijn conclusie van de woorden van formerjelly. Dat zegt verder niks over mijn mening of over mijn denkbeeld.
je trekt een conclusie die niemand anders daar uit gaat trekken
hij is echt ontzettend vreemd
daar reageerde ik op
als je geen reactie wil van andere mensen ga je maar pmmen ^O^
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107373853
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Tja, wat verwacht je. Je bent alles behalve 'buff' op die foto, dus dan komt het eigenlijk vrij onzeker over. Alsof dat alles is wat je hebt, zegmaar. Als je nu echt een brede boy was dan krijg je ook echt wel goede cijfers. Gewoon doortrainen dus. :)
Ik ben al wat breder inmiddels... maar ik hou zelf niet zo van breed en gespierd eerlijk gezegd. Ik ga me gewoon beter voelen door het sporten. Ik krijg wat meer zelfvertrouwen, positieve energie, betere houding en een mooier lichaam. Maar ik wil absoluut geen macho lichaam creëren :P Ik ben eigenlijk best wel tevreden over mijn lichaam. Ik zit precies op het perfecte gewicht voor mijn lengte.
pi_107373865
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Nou heel eerlijk nee, dat is niet zo, mijn depressie periode zie ik als een groot gapend gat waar geen goede dagen in voorkomen hoor.
Ja, jij.
pi_107373892
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ook. Kut griep opgelopen in Antwerpen :P

Ben net een paar uur bezig geweest op paiq, heb weer msn van 2 dames erbij. Het wordt allemaal steeds makkelijker om de right moves te maken :)
Ik vermoedelijk ook in Antwerpen. :)

Gaat goed allemaal. Zijn die dames een beetje de moeite waard?
pi_107373946
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij stelt dat mensen die zelfmoord plegen niet de gelukkigste mensen op aarde zijn en dus gewoon depressief zijn.

Ik zeg dat die mensen niet altijd somber hoeven zijn. Ook al zijn ze depressief.

Dat is tegenstrijdig met het verhaal van rhubarb.
jezelf kut voelen is niet meteen depressief zijn
en er zijn zoveel redenen om zelfmoord te plegen
een verslaving of zo of schizofrenie... ook die mensen plegen zelfmoord
ja ze zijn niet gelukkig inderdaad maar hun probleem is niet per definitie een depressie

je kunt niet de conclusie trekken dat alle mensen die zelfmoord plegen depressief zijn
je kunt wel de conclusie trekken dat gelukkig mensen over het algemeen geen zelfmoord plegen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107373979
quote:

[..]

ja dat kan inderdaad
en nu?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374006
quote:

[..]

Eet je wel goed? ik las in je FoBo dat je misschien wat magertjes bent? Een gezond eetpatroon zorgt voor wonderen. Tenminste in mijn situatie ;) Ik was ook broodmager maar ben 15 kilo aangekomen in 8 maanden :) Je gaat je er echt beter door voelen. En de dames vinden het ook een stuk aantrekkelijker. Tevens ziet mijn haar er echt zoveel beter uit. Maar ook bijvoorbeeld het oogwit is nu echt spierwit. En zo kan ik nog veel meer positieve dingen opnoemen.
pi_107374021
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Kingtoppie gooit volgens mij met de beste bedoelingen toch een stelling neer, maar er wordt een beetje fel op gereageerd waardoor het uitleg aan een muur geven lijkt
dat komt ook omdat ie gewoon niet kan communiceren
het is echt altijd maar raden wat ie met die verzameling woorden in zijn posts bedoeld en we krijgen het over het algemeen niet echt duidelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107374031
Een klotegevoel hebben is iets heel anders dan een depressie. Een depressie is een lange slepende donkere periode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')