Je bent binnenkort niet meer scheel?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Ik laat binnenkort ook een "klein" mankement aan mezelf corrigeren.
ja oke maar dat heb ik al duidelijk uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat het KT op een gegeven moment gefrustreerd, iets wat geen duidelijkere posts oplevert, waar jij op jouw beurt weer niet vrolijker van wordt
dat klinkt als een penis vergrotingquote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Precies meer dan een klein mankement is het niet bij mij ... maar in mijn hoofd is het allemaal wat groter. Toch vind ik het waard om te corrigeren. En ik heb nu de tijd om het te laten doenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Correcto mundo.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent binnenkort niet meer scheel?
Die vorige operatie van jou was anders niet zo fijn om naar te kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef richard_prf het volgende:
Als de operatie gedaan is en ik ben hersteld dan wil ik wel een foto plaatsen hier
Oh ja sorry, ik had misschien van te voren moeten waarschuwen :/quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vorige operatie van jou was anders niet zo fijn om naar te kijken
Stiekem is het een verkleining, ik ben bang dat ik meisjes straks afschrik omdat ie zo groot is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt als een penis vergrotingwat ga je laten doen en wanneer?
Ik doe met je mee, schattig en knuffelbeer zijn is geen feest.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En ik ga wat onnodige Kilo's dumpen![]()
Panda als bijnaam is niet leuk
Eerst had ik zwaar ondergewicht 2 meter lang en nog 70kilo wegen is niet goed dus op een punt stopte ik met het werken en toen ben ik echt in 6 maanden kilo's aangekomen als ik er nu niets mee doen word ik echt te zwaar denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, schattig en knuffelbeer zijn is geen feest.
Ik ben echt al zo lang als ik me herinner dik.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Eerst had ik zwaar ondergewicht 2 meter lang en nog 70kilo wegen is niet goed dus op een punt stopte ik met het werken en toen ben ik echt in 6 maanden kilo's aangekomen als ik er nu niets mee doen word ik echt te zwaar denk ik
Ik eet vanaf nu gewoon wat vlees met een berg groenten lijkt te werken en dan dadelijk wanneer het weer wat beter is gaan fietsen en dan langzaam opbouwen naar 40/50 kilometer per dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt al zo lang als ik me herinner dik.![]()
Ben laatst wat afgevallen, toen weer in mijn oude patroon vervallen maar dat ga ik proberen weer om te keren.
Ehh...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eet je wel goed? ik las in je FoBo dat je misschien wat magertjes bent? Een gezond eetpatroon zorgt voor wonderen. Tenminste in mijn situatieIk was ook broodmager maar ben 15 kilo aangekomen in 8 maanden
Je gaat je er echt beter door voelen. En de dames vinden het ook een stuk aantrekkelijker. Tevens ziet mijn haar er echt zoveel beter uit. Maar ook bijvoorbeeld het oogwit is nu echt spierwit. En zo kan ik nog veel meer positieve dingen opnoemen.
Vandaag wat blokjes feta 2 stukjes vlees en 300gram groente, Ik zit helemaal volquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh...
Als ik mensen hoor met 4 boterhammen per dag + avondeten dan zou ik van dat dieet sterven aan hongernood denk ik.
1x per dag meer kan je van mij echt niet verwachten als ik in de ochtend ook maar iets van vast voedsel binnen krijg dan kost ik de boel onder, We have tryed... Zelfs yoghurt of vlaquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vandaag wat blokjes feta 2 stukjes vlees en 300gram groente, Ik zit helemaal vol
Achja... Het heeft me niks opgeleverd, dat blijkt maar weerquote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja oke maar dat heb ik al duidelijk uitgelegd
en ook dat ik daarom niet op hem reageer
en dan gaat ie reacties eisen en dmmen
Moet dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker of je uberhaupt wel moeite doet om me te begrijpen?
Oh jawel gezellig gechat, van de 10 oneliners die ik stuurde hebben 9 geaccepteerd en 1 keer afgewezen. Ik heb inmiddels 2 x msn en 1 mobiel nummer erbijquote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vermoedelijk ook in Antwerpen.![]()
Gaat goed allemaal. Zijn die dames een beetje de moeite waard?
Dat is een indrukwekkend aantal, zit wel goed zo te horen. Wat stuur je trouwens een standaard zinnetje of maak je er meer werk van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh jawel gezellig gechat, van de 10 oneliners die ik stuurde hebben 9 geaccepteerd en 1 keer afgewezen. Ik heb inmiddels 2 x msn en 1 mobiel nummer erbij
Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh jawel gezellig gechat, van de 10 oneliners die ik stuurde hebben 9 geaccepteerd en 1 keer afgewezen. Ik heb inmiddels 2 x msn en 1 mobiel nummer erbij
Nee dat moet niet, maar dat is wel zo constructief in discussies.... Helemaal als er frustratie bij komt kijken terwijl je gewoon structureel niet begrepen wordt.quote:
Is bij mij hetzelfde alleen dat wil niet gehoord worden, Dus laat ik het op een punt gewoon voor wat het is.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat moet niet, maar dat is wel zo constructief in discussies.... Helemaal als er frustratie bij komt kijken terwijl je gewoon structureel niet begrepen wordt.
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is bij mij hetzelfde alleen dat wil niet gehoord worden, Dus laat ik het op een punt gewoon voor wat het is.
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik kan dat niet zo goed.. Ik moet altijd begrepen worden en begrip hebben voor de manier van denken van iemand anders..
Kan er heel slecht tegen als iemand zich aan mij ergert terwijl die hele ergernis komt door onbegrip. Waardeloos vind ik dat.
Dat was eerder vandaag s'avonds zijn er altijd meer mensen online op Paiq. Zelf nooit gebruik gemaakt van een datingsite?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder zei dat er maar 1 van de 10 personen op je oneliner in was gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |