Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het reuze meevallen met de problemen die iedereen schijnt te hebben, de meesten brengen het niet bepaald vaak naar voren.
Nee, maar dat heb ik zelf ook niet. Bij mij is het meer hoe je laat merken dat je meer wilt dan alleen maar praten. Praten kan ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik nooit zo iets heb van, met haar ga ik praten om te versieren.
Dan moet je dat een keertje doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Speeddaten lijkt me op zich ook wel leuk. Alleen heb ik nu (of eigenlijk al een tijdje) gewoon helemaal geen zin in versieren
En leuke verhalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dat een keertje doengewoon proberen is het niets is het jammer van je avond. Maar je hebt wel geprobeerd.
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet voor de anderen invullen. Dat moeten ze maar lekker zelf doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik ben trots op je, gaat iemand nu over die barriere stappen na aanvang van jouw post? Ik betwijfel het.
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.
Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.
Maar wat zal iemand wel over de barriere laten stappen?
De beloning natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.
Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.
Maar wat zal iemand wel over de barriere laten stappen?
Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De beloning natuurlijk
Want eerlijk is eerlijk, een goeie relatie is gewoon waanzinnig tof!
Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
same herequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Integendeel. Ik vind het jammer dat ik niet meer 'mag'.
Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieënquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -
tnx voor de bijvalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.
Face it, ze mag je niet en jullie begrijpen elkaar niet! Ze heeft geen enkele behoefte aan jou reacties, meningen of aandacht. Dus laaat het fucking los!
Je lijkt wel een klein kind die z'n zin niet krijgt!
Als je in het dagelijks leven ook zo bent en niet van ophouden weer, hebben we direct de kern van het probleem te pakken waarom jij niet kan versieren!
Super tijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.
Ik vraag me gewoon af of dit allemaal uberhaupt toegevoegde waarde heeft man, volgens mij kan je jezelf beter frustreren om er tenminste nog een vorm van power uit te halen. Jezelf verdomme dat wereldje in trappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.
Over iets heen lezen is lastig he?
Dan ligt het aan mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieën
Volgens mij ken ik jou van het begin van dit topic of niet?quote:
Open relatie een optie?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
naja ik mag wel flirten natuurlijk, maar als je er daarna niks mee kunt is het meer jezelf pijnigen
dat staat er toch niet? je ziet weer spokenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
Mwa. Ik leer veruit de meeste meiden kennen via gewoon sociaal verkeer en sommigen daarvan worden dan uiteindelijk vriendinnetjes. Op een wildvreemde vrouw afstappen met een glad verhaal is ook mijn ding niet. Ik vind het ook onzinnig om te proberen kerels die moeite hebben met versieren dat soort 'skills' aan te leren, als je dat niet ligt gaat dat niet zo snel veranderen, en het is gewoon makkelijker om gewoon veel nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
ik denk dat men bedoelt het actief op vrouwen afstappen met als doel ze je bed in te lullen.
Kun je niet gewoon ophouden met reageren? Eer aan jezelf enzo? Jullie zitten mekaar op te stoken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
dat staat er toch niet? je ziet weer spoken
maar als je echt denkt dat post op een forum zinloos zijn op dit gebied waarom ben je hier dan nog?
dit ga je weer op vatten alsof ik je weg wil hebben en zo is het niet bedoeld maar ik vind het wel erg tegenstrijdig allemaal
Hoewel ik het versieren (en alles wat daarna komt) wel mis zou ik geen open relatie willen. Zou het niet tof vinden als ze met een andere kerel gaat krikken.quote:
Niet alles hier heeft en hoeft een verlichtend effect te hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of dit allemaal uberhaupt toegevoegde waarde heeft man, volgens mij kan je jezelf beter frustreren om er tenminste nog een vorm van power uit te halen. Jezelf verdomme dat wereldje in trappen.
Maar ik kaart aan dat wat simpele feitjes opnoemen geen effect heeft omdat het geen ''verlichtend'' effect heeft.
als dat een optie was hadden we die wel hequote:
Ik vraag me af wat het effect is van zijn woorden, hoezo - Dat staat er toch niet? - Ik zeg nergens dat dat er staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? je ziet weer spoken
maar als je echt denkt dat post op een forum zinloos zijn op dit gebied waarom ben je hier dan nog?
dit ga je weer op vatten alsof ik je weg wil hebben en zo is het niet bedoeld maar ik vind het wel erg tegenstrijdig allemaal
dit was niet bedoeld om op te stoken, zoals ik daar ook typquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa. Ik leer veruit de meeste meiden kennen via gewoon sociaal verkeer en sommigen daarvan worden dan uiteindelijk vriendinnetjes. Op een wildvreemde vrouw afstappen met een glad verhaal is ook mijn ding niet. Ik vind het ook onzinnig om te proberen kerels die moeite hebben met versieren dat soort 'skills' aan te leren, als je dat niet ligt gaat dat niet zo snel veranderen, en het is gewoon makkelijker om gewoon veel nieuwe mensen te leren kennen.
[..]
Kun je niet gewoon ophouden met reageren? Eer aan jezelf enzo? Jullie zitten mekaar op te stoken.
[..]
Hoewel ik het versieren (en alles wat daarna komt) wel mis zou ik geen open relatie willen. Zou het niet tof vinden als ze met een andere kerel gaat krikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |