abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107444302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind het reuze meevallen met de problemen die iedereen schijnt te hebben, de meesten brengen het niet bepaald vaak naar voren.
Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.
Rustig aan.
pi_107444304
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedoel meer dat ik nooit zo iets heb van, met haar ga ik praten om te versieren.
Nee, maar dat heb ik zelf ook niet. Bij mij is het meer hoe je laat merken dat je meer wilt dan alleen maar praten. Praten kan ik wel :P
pi_107444305
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Speeddaten lijkt me op zich ook wel leuk. Alleen heb ik nu (of eigenlijk al een tijdje) gewoon helemaal geen zin in versieren
Dan moet je dat een keertje doen :) gewoon proberen is het niets is het jammer van je avond. Maar je hebt wel geprobeerd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107444357
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet je dat een keertje doen :) gewoon proberen is het niets is het jammer van je avond. Maar je hebt wel geprobeerd.
En leuke verhalen :P
Wat dat betreft lijkt het me wel wat. Ben alleen nu wat druk bezig met andere dingen om me daar echt om te bekommeren (meehelpen verhuizing en zo)
pi_107444377
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Komt omdat je problemen zich erger uiten als je je er door laat voeren. Dan wanneer je ze ontkent.
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet voor de anderen invullen. Dat moeten ze maar lekker zelf doen :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:13:59 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107444402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, ik ben trots op je, gaat iemand nu over die barriere stappen na aanvang van jouw post? Ik betwijfel het.
Oh god ben ik je volgende doel? Spannend! Maar prima hoor knul.

Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.

Maar wat zal iemand wel over de barriere laten stappen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107444461
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heloef is bang om op z'n bek te gaan, mijn reactie geeft aan dat iedereen op z'n bek gaat qua versieren. En vaker dan dat ze succes hebben. Op het moment dat je er de lol van kan inzien durf je die stap te zetten. Als voorbeels gebruik ik mijn eigen blunders.

Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
Rustig aan.
pi_107444480
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De beloning natuurlijk :P
Want eerlijk is eerlijk, een goeie relatie is gewoon waanzinnig tof! :D
pi_107444494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De beloning natuurlijk :P
Want eerlijk is eerlijk, een goeie relatie is gewoon waanzinnig tof! :D
Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:17:36 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107444526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.
Over iets heen lezen is lastig he? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107444540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Integendeel. Ik vind het jammer dat ik niet meer 'mag'.
same here

naja ik mag wel flirten natuurlijk, maar als je er daarna niks mee kunt is het meer jezelf pijnigen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107444542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heeft heloef daar ervaring mee? Hecht hij dus waarde aan die beloning? Nee lijkt me. - Ik praat nu ook voor mezelf btw -
Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieën
pi_107444555
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gast waar ben je nou mee bezig? Je blijft maar off topic door drammen en door drammen.

Face it, ze mag je niet en jullie begrijpen elkaar niet! Ze heeft geen enkele behoefte aan jou reacties, meningen of aandacht. Dus laaat het fucking los!

Je lijkt wel een klein kind die z'n zin niet krijgt!

Als je in het dagelijks leven ook zo bent en niet van ophouden weer, hebben we direct de kern van het probleem te pakken waarom jij niet kan versieren!
tnx voor de bijval O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107444583
Nog successen geboekt heloef?
.. was in use.
pi_107444588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, ook al snap ik het niet en lukt het niet altijd (eigenlijk nooit) vind ik het toch wel leuk. 14 feb ga ik speeddaten.
Super tijn!
heb je er een beetje zin in? Ga je alleen? en wat is de setting van de dates zeg maar? is het in die trein of die ene met de tapas of wat moet ik me er bij voor stellen?

en hoe heb je jezelf er toe kunnen zetten zeg maar?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107444626
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Het helpt meer dan jouw gezeik in ieder geval.
Over iets heen lezen is lastig he? :')
Ik vraag me gewoon af of dit allemaal uberhaupt toegevoegde waarde heeft man, volgens mij kan je jezelf beter frustreren om er tenminste nog een vorm van power uit te halen. Jezelf verdomme dat wereldje in trappen.

Maar ik kaart aan dat wat simpele feitjes opnoemen geen effect heeft omdat het geen ''verlichtend'' effect heeft.
Rustig aan.
pi_107444660
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan is het natuurlijk allemaal vet spannend, maar je hebt natuurlijk altijd nog je fantasieën
Dan ligt het aan mij.
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:21:48 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107444671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef Snowfish het volgende:
Nog successen geboekt heloef?
Volgens mij ken ik jou van het begin van dit topic of niet?
C'est la vie
pi_107444673
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

same here

naja ik mag wel flirten natuurlijk, maar als je er daarna niks mee kunt is het meer jezelf pijnigen
Open relatie een optie?
Rustig aan.
pi_107444679
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dat staat er toch niet? je ziet weer spoken
maar als je echt denkt dat post op een forum zinloos zijn op dit gebied waarom ben je hier dan nog?
dit ga je weer op vatten alsof ik je weg wil hebben en zo is het niet bedoeld maar ik vind het wel erg tegenstrijdig allemaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:22:09 #296
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107444685
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
ik denk dat men bedoelt het actief op vrouwen afstappen met als doel ze je bed in te lullen. :7
Mwa. Ik leer veruit de meeste meiden kennen via gewoon sociaal verkeer en sommigen daarvan worden dan uiteindelijk vriendinnetjes. Op een wildvreemde vrouw afstappen met een glad verhaal is ook mijn ding niet. Ik vind het ook onzinnig om te proberen kerels die moeite hebben met versieren dat soort 'skills' aan te leren, als je dat niet ligt gaat dat niet zo snel veranderen, en het is gewoon makkelijker om gewoon veel nieuwe mensen te leren kennen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
maar als je echt denkt dat post op een forum zinloos zijn op dit gebied waarom ben je hier dan nog?
dit ga je weer op vatten alsof ik je weg wil hebben en zo is het niet bedoeld maar ik vind het wel erg tegenstrijdig allemaal
Kun je niet gewoon ophouden met reageren? Eer aan jezelf enzo? Jullie zitten mekaar op te stoken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
Open relatie een optie?
Hoewel ik het versieren (en alles wat daarna komt) wel mis zou ik geen open relatie willen. Zou het niet tof vinden als ze met een andere kerel gaat krikken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:23:12 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107444717
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af of dit allemaal uberhaupt toegevoegde waarde heeft man, volgens mij kan je jezelf beter frustreren om er tenminste nog een vorm van power uit te halen. Jezelf verdomme dat wereldje in trappen.

Maar ik kaart aan dat wat simpele feitjes opnoemen geen effect heeft omdat het geen ''verlichtend'' effect heeft.
Niet alles hier heeft en hoeft een verlichtend effect te hebben.
Voor verlichtende effecten raad ik het grote toverboek aan van de grote boze heks.
C'est la vie
pi_107444731
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Open relatie een optie?
als dat een optie was hadden we die wel he ^O^

van mijn vriend mag ik in principe met vrouwen doen wat ik wil (geen idee, nooit om gevraagd of zo) maar ik heb daar geen behoefte aan omdat ik een leuke vriend heb waarbij ik niks te kort kom
ik vind versieren namelijk ook niet alleen maar een weg naar sex dus dan heb je niks aan het feit dat je wel sex mag hebben met een ander
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107444743
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat het effect is van zijn woorden, hoezo - Dat staat er toch niet? - Ik zeg nergens dat dat er staat.
Rustig aan.
pi_107444766
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mwa. Ik leer veruit de meeste meiden kennen via gewoon sociaal verkeer en sommigen daarvan worden dan uiteindelijk vriendinnetjes. Op een wildvreemde vrouw afstappen met een glad verhaal is ook mijn ding niet. Ik vind het ook onzinnig om te proberen kerels die moeite hebben met versieren dat soort 'skills' aan te leren, als je dat niet ligt gaat dat niet zo snel veranderen, en het is gewoon makkelijker om gewoon veel nieuwe mensen te leren kennen.

[..]

Kun je niet gewoon ophouden met reageren? Eer aan jezelf enzo? Jullie zitten mekaar op te stoken.

[..]

Hoewel ik het versieren (en alles wat daarna komt) wel mis zou ik geen open relatie willen. Zou het niet tof vinden als ze met een andere kerel gaat krikken.
dit was niet bedoeld om op te stoken, zoals ik daar ook typ
maar omdat ik daarin wel een grote tegenstrijdigheid zie die ik niet snap
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')