Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef OMG het volgende:
Ik las "fapped"..
Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind beide nieuwe personages een beetje geflopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
Soort larpers toch eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Merkie het volgende:
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen.
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
Volgens mij is daar nog niks van bekend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Stefan het volgende:
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Jivis het volgende:
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt.
Seizoen 7 is op SBS6 in september t/m december uitgezonden. Twee afleveringen per avond... Dus ik zit helemaal klaar voor seizoen 8. Maar vrees dat ik mijn Spotnet dan maar weer eens aan moet gaan zetten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.
Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
Ik eigenlijk ook, maar misschien is de grap al uitgemolken en weten ze niks geinigs meer om over die muur te schrijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
Die kan de komende aflevering naast House gaan lopen met een stokquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
Dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Ijzersterke ep, beste van het seizoen! wil meer zien en wil het nu!
De beste sinds Huddyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Ijzersterke ep, beste van het seizoen! wil meer zien en wil het nu!
Dacht ik inderdaad ook. En inderdaad wel een interessante aflevering. Doen ze wel om de zoveel tijd he, een aflevering die ergens begint, en dan vanuit dat punt het voorgaande en vervolgende verhaal vertelt. Maar inderdaad was het eens niet zo statisch. Ben benieuwd hoe ze het plot met Chase gaan uitwerken. Hopelijk blijft hij er wel in. Park en die andere zijn niet zo boeiend, en het kan niet alleen maar tussen Foreman en House gaan, zeker niet aangezien Taub ook vooral op de achtergrond staat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef sanakthe het volgende:
Erg goede aflevering. Ik dacht even dat hij dood ging
Over 2 afleveringen opereert ie gewoon weerquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Mooi aflevering. Ik ben benieuwd of Chase nog volop terugkomt of even op de achtergrond blijft en er een nieuw personage wordt geïntroduceerd.
Waarschijnlijk wel, ik zat te denken dat ze dit er misschien ingeschreven hadden omdat "Chase" even een andere klus tussendoor had en even niet mee kon spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over 2 afleveringen opereert ie gewoon weer
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
quote:Announcement from HOUSE Executive Producers David Shore, Katie Jacobs and Hugh Laurie, as well as a statement from Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
After much deliberation, the producers of House M.D. have decided that this season of the show, the 8th, should be the last. By April this year they will have completed 177 episodes, which is about 175 more than anyone expected back in 2004.
The decision to end the show now, or ever, is a painful one, as it risks putting asunder hundreds of close friendships that have developed over the last eight years - but also because the show itself has been a source of great pride to everyone involved.
Since it began, House has aspired to offer a coherent and satisfying world in which everlasting human questions of ethics and emotion, logic and truth, could be examined, played out, and occasionally answered. This sounds like fancy talk, but it really isn’t. House has, in its time, intrigued audiences around the world in vast numbers, and has shown that there is a strong appetite for television drama that relies on more than prettiness or gun play.
But now that time is drawing to a close. The producers have always imagined House as an enigmatic creature; he should never be the last one to leave the party. How much better to disappear before the music stops, while there is still some promise and mystique in the air.
The producers can never sufficiently express their gratitude to the hundreds of dedicated artists and technicians who have given so generously of their energy and talent to make House the show it has been - and perhaps will continue to be for some time, on one cable network or another.
The makers of House would also like to thank Fox Broadcasting and Universal Television for supporting the show with patience, imagination and large quantities of good taste. The Studio-As-Evil-Adversary is one of the many clichés that House has managed to avoid, and for that the cast and crew are deeply grateful.
Lastly, the audience: some have come and some have gone, obviously. This is to be expected in the life of any show. But over the course of the last eight years, the producers of House have felt immensely honored to be the subject of such close attention by an intelligent, discriminating, humane and thoughtful - not to mention numerous - audience. Even the show's detractors have been flattering in their way. Making the show has felt like a lively and passionate discussion about as many different subjects as could possibly be raised in 177 hours. The devotion and generosity of our viewers has been marvelous to behold.
So, finally, everyone at House will bid farewell to the audience and to each other with more than a few tears, but also with a deep feeling of gratitude for the grand adventure they have been privileged to enjoy for the last eight years. If the show lives on somewhere, with somebody, as a fond memory, then that is a precious feat, of which we will always be proud.
Everybody Lies.
STATEMENT FROM KEVIN REILLY, PRESIDENT, ENTERTAINMENT, FOX BROADCASTING COMPANY:
While it’s with much regret, and a lump in our throats, we respect the decision Hugh, David and Katie have made. A true original, on the page and amazingly brought to life by Hugh Laurie, there is only one Dr. House. For eight seasons, the entire HOUSE team has given us – and fans around the world – some of the most compelling characters and affecting stories ever seen on television. They have been creatively tenacious and collaborative throughout this incredible run, and they are amongst the most superior talents in the business. For all the above, we wholeheartedly thank them, and the fans who have supported the show.
Vanwaar dat everybody lies? Alsof het een nep comfirmation is...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laatste seizoen confirmed.
[..]
Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanwaar dat everybody lies? Alsof het een nep comfirmation is...
Ja klopt, maar het staat er nu wel heel typisch. Ik zoek er waarschijnlijk te veel achter idd..quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:00 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watsonquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
Nee, waarschijnlijk omdat ze allebei gebaseerd zijn op hetzelfde bronmateriaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
mooie opzet om er echt een einde aan te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef pietjansma het volgende:
Mooie opzet naar de rest van het seizoen.
Echt waar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watson
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in Housequote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie???quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in House
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriartyquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie???
Edit: ik wilde nu erbij schrijven dat de naam Moriatry me wel bekend voorkwam van de serie Sherlock and Holmes 2011 maar als ik verder teruglees heb je het dus daar ook over. Irene Adler zegt me niet meteen iets, is dat die vrouw die naakt binnenwandelde en ging zitten?
Ontopic: aflevering net gezien, vond hem erg goed.
Ah, dat was 1 van de beste afleveringen ooit. Wist zijn naam helaas niet meer. Bedankt!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriarty
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:08 schreef PiRANiA het volgende:
En ook op de FP: Tv-serie House verdwijnt van de buis
Ik kijk nog elke week uit naar een nieuwe aflevering, dus een extra seizoen zou ik niet erg vinden. Maar waarschijnlijk komt het de kwaliteit meer ten goede als dit het laatste is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.
Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
Gelukkig maken ze het ook niet alleen voor jou. Kijkcijfers zijn btw gewoon nog steeds erg goed zo rond de 6 miljoen (voor een niet 'big four' zender zijn dat zeer hoge kijkcijfers)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.
Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is meer speculatie van mijn kant hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef Merkie het volgende:
Spoilertags jongens, dat weten we nou toch wel na meer dan 7 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze wel een beetje vaak de laatste tijd ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:44 schreef Merkie het volgende:
Hoe vaak gaan ze het "karakter van een persoon verandert door genezen ziekte in negatieve/positieve zin"-truukje nog herhalen?
Oh god no. Dat hoop ik ook niet. Maar ik vind het opzich wel tof dat ze nog wat met dat huwelijk gedaan hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat House nu verliefd gaat worden op die "vrouw" van hem... dat lijkt me echt geen moer aan.
Dit dus echt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
Komt wel vaker voor dat wanneer iets stopt er ineens enorm goede afleveringen komen.
De nieuwe afl. is gewoon op de versch. torrentsites te vinden, er is nl een fox usa (die Nascar uitzondt) en nog wat int. shit die gelijklopen met Amerika die wel de nieuwe afl. uitzonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:32 schreef OMG het volgende:
Dat je na 3 uur pas merkt dat dat suffe NASCAR niet ophoudt en er pas 19 maart weer een nieuwe aflevering is. Hmpf.
Oh ja, vandaar dat de lokale Fox 59 hem niet uitzond. Plus deze tweet die ik tijdens het heen en weer zappen zag:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:08 schreef pietjansma het volgende:
[..]
De nieuwe afl. is gewoon op de versch. torrentsites te vinden, er is nl een fox usa (die Nascar uitzondt) en nog wat int. shit die gelijklopen met Amerika die wel de nieuwe afl. uitzonden.
Werd ook wel tijd. Zijn moeder was vorig seizoen al ter sprake gekomen in een heftig gesprek met Cuddy.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst dat Park leuk was om naar te kijken met die trip.
En ze gaan de serie met een persoonlijk tintje voor House afsluiten zeker, nu zijn moeder en mysterieuze vader ineens weer opduiken?
Dit wist ik niet eens meer precies.quote:House loves his mother but hates his father, who he claims has an "insane moral compass", and deliberately attempts to avoid both parents.[17] At one point, House tells a story of his parents leaving him with his grandmother, whose punishments constituted abuse.[20] However, he later confesses that it was his father who abused him.[20] Due to his father abusing him, House never believed that John House was his biological father; at the age of 12, he deduced that a friend of his family with the same birthmark was his real father.[15] In the season 5 episode "Birthmarks", House discovers that this was true, after he ordered a DNA test that compared his DNA against John's.[15] After preforming a second DNA test in the season 8 episode "Love is Blind", House discovers that the man who he thought was his biological father, Thomas Bell, wasn't his biological father either. The identity of his real father is as-yet-unknown.
Boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef OMG het volgende:
Ah, op een Canadese zender / netwerk dus. Nou ja, ik kijk 'em 19 maart wel.
Dat was een grapje, legt 'ie zelf notabene nog uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Tokus het volgende:
wel raar dat die blinde zegt "Will I be able to see again?' terwijl hij sinds z'n geboorte blind was.
Tevens staan zijn pupillen te gefocust.
Dat was een grapje van hem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Tokus het volgende:
wel raar dat die blinde zegt "Will I be able to see again?' terwijl hij sinds z'n geboorte blind was.
Tevens staan zijn pupillen te gefocust.
Occam's chainsawquote:Op dinsdag 3 april 2012 04:21 schreef OMG het volgende:
Taubinator..
Vond het wel een goede aflevering. De case was wel aardig, als vond ik House als case interessanter.
Vermaak is een leuk doel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
Inderdaad, ze spelen anders nooit spelletjes met elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
Waarom is dit ongeloofwaardig? Ze kwamen niet voor niets in aanmerking voor een positie onder House.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het wel bijzonder dat zowel Cameron als Chase als Foreman allen gepromoveerd zijn op hun jonge leeftijden (kijkende naar seizoen 1).
Het zijn dus drie gepromoveerde doktoren die allen ook nog eens onder de supervisie van House werken. Een tikkeltje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.
Maargoed, de serie is erg leuk! ^^ Er komt leuke casuïstiek aan bod.
Afgang is al begonnen na seizoen 4 met de nieuwe cast. Je kan inderdaad merken dat het de afgelopen twee jaren op was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit het laatste seizoen is is. Het is gewoon óp....
Die twist in de aflevering met Wilson zijn zoon zag je van mijlenver aankomen. Natuurlijk hebben andere series of afleveringen van House dat ook gehad, maar dan voelde je je in ieder geval nog goed omdat je het door had. Nu lag het er te dik bovenop.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond de laatste 2 afleveringen die ik zag, die met wilson zoon en die met house doet alsof ie ziek is wel leuk eigenlijk.
Natuurlijk is ie niet zo goed als elke seizoenfinale maar ja, finales horen klappers te zijn en de rest daartussenin moet vermakelijk zijn. Misschien leggen jullie de lat te hoog omdat de vorige finale nog in jullie hoofdjes zitten?
Dit dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?quote:
Dit. Toen aangekondigd werd dat ze de show gingen cancellen, vond ik het nog verrassend. maar wanneer je kijkt naar het niveau van de afleveringen, en hoe ze blijven vastzitten de dezelfde House-clichés, is het me toch wel duidelijk dat de rek er inderdaad wel uit is, en dat ze gewoon moeten stoppen. Ik had alleen verwacht dat ze een laatste seizoen zouden maken als een propere farewell. Helaas is het gewoon net als bij alle andere series eerder het bekende nachtkaars-effect.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:21 schreef VacaLoca het volgende:
Zodra dat kind die diner binnenstapte wist ik al dat het een acteurtje was ingehuurd door House idd...
De rek is er enorm uit. Het is mooi geweest imo.
Jammer dat de ban nooit echt gebroken wordt, bv dat House die brief weggooit is zoals we van hem kunnen verwachten... zou fijn zijn als ie keer echt een stap zet. Na 8 seizoenen mag dat toch wel eens.
Het is toch al 8 seizoenen lang duidelijk dat die kerel niet weet wat hij wil, behalve puzzels oplossen?quote:Op woensdag 18 april 2012 03:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?
Hij is zelf 1 grote puzzel...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is toch al 8 seizoenen lang duidelijk dat die kerel niet weet wat hij wil, behalve puzzels oplossen?
Hij gooit de brief weg omdat hij haar niet kwijt wil idd omdat hij misschien toch gevoelens voor haar heeft. Maar omdat hij tegelijkertijd bang is door hoe het toen liep met Cuddy, durft hij ook niet iets met haar te beginnen, en ging hij daarom maar gewoon slapen.quote:Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij gooit de brief weg omdat hij haar niet kwijt wil idd omdat hij misschien toch gevoelens voor haar heeft. Maar omdat hij tegelijkertijd bang is door hoe het toen liep met Cuddy, durft hij ook niet iets met haar te beginnen, en ging hij daarom maar gewoon slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst volgende week:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Het is in ieder geval een soort afsluiting, gezien de titel van de pilot (everybody lies).quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
De laatste aflevering van House: Everbody dies!
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?
Mijn theorieën:
1 Hij pleegt euthanasie op "13" en raakt daarmee zijn doktersvergunning kwijt.
2 Hij gaat het gevecht met de pijn in z'n been aan met een stunt die hij niet overleeft.
3 Hij zeikt iemand zo af dat hij vermoord wordt.
Nee, alle 3.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
De laatste aflevering van House: Everbody dies!
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?
Mijn theorieën:
1 Hij pleegt euthanasie op "13" en raakt daarmee zijn doktersvergunning kwijt.
2 Hij gaat het gevecht met de pijn in z'n been aan met een stunt die hij niet overleeft.
3 Hij zeikt iemand zo af dat hij vermoord wordt.
'Leven lang en gelukkig' gaat niet gebeuren heeft Shore ook al aangegeven dat het niet opeens een happy end wordt (zou natuurlijk ook nergens op slaan) en dat hij een hekel heeft aan gesloten eindes...quote:Op maandag 23 april 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat House een relatie met whatshername krijgt, en vervolgens hoort hij horen dat ie dood gaat (aan een of andere ziekte). Onder het motto 'everybody dies' heeft hij er vrede mee, maar gaat uiteindelijk toch het gevecht aan met whatever is killing him. Het is even spannend, maar uiteindelijk overleeft hij toch en leven ze nog lang en gelukkig.
Ik denk niet dat hij écht dood gaat, dat hoop ik niet.
Ah nee toch.quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef pietjansma het volgende:
[..]
'Leven lang en gelukkig' gaat niet gebeuren heeft Shore ook al aangegeven dat het niet opeens een happy end wordt (zou natuurlijk ook nergens op slaan) en dat hij een hekel heeft aan gesloten eindes...
Indeed... Je kon (achteraf) wel merken dat hij echt helemaal geen zin had in de spelletjes van House, goed in elkaar gezet.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Indeed... Je kon (achteraf) wel merken dat hij echt helemaal geen zin had in de spelletjes van House, goed in elkaar gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er zeer naar uit![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef TNA het volgende:
Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:TVGuide.com heeft wat uitgebreidere informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er zeer naar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef TNA het volgende:
Sterke aflevering. Aardige case, maar bovenal een goed plot met Dominika en vanzelfsprekend een intens einde. Ik vond de ingezoomde shots op Hugh Laurie tijdens de dialogen met Dominika erg mooi, wat een indringende kop heeft die dude toch
Ik weet niet hoe ze het uit gaan werken, maar deze afleveringen hebben potentie om geniaal te worden. Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:Inderdaad, ik zei het al bij de aankondiging dat dit het laatste seizoen zou worden. "dit gaat epischer worden dan ooit"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er zeer naar uit-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Hoe kon House nou zweven ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef fietsdopje het volgende:
Goede aflevering, maar hoe kon dat jongetje nou zweven?
Door op z'n linkervoet te staanquote:
Goocheltruc van dat bijgelovige familielid, zodat ze toch naar hem zouden luisteren. House deed het nog eventjes na. Of bedoelde je dat niet met je vraag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef fietsdopje het volgende:
Goede aflevering, maar hoe kon dat jongetje nou zweven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voorzie veel goeds![]()
Ja, maar op je linker voet staan en dat ventje laten zweven is toch wel iets anders.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goocheltruc van dat bijgelovige familielid, zodat ze toch naar hem zouden luisteren. House deed het nog eventjes na. Of bedoelde je dat niet met je vraag?
Inderdaad, ik denk niet dat dat jongetje sterk genoeg is om zelf z'n lichaam kaarsrecht op een been omhoog te houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, maar op je linker voet staan en dat ventje laten zweven is toch wel iets anders.
Er is vast een andere manier. House heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:16 schreef fietsdopje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk niet dat dat jongetje sterk genoeg is om zelf z'n lichaam kaarsrecht op een been omhoog te houden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 04:10 schreef OMG het volgende:
Dat einde!.
Cases boeien me weinig meer. House en Wilson, veel interessanter.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef TNA het volgende:
Wat een heerlijk intense aflevering en wat een heerlijk einde
Hij voelde zich schuldig.quote:Op woensdag 18 april 2012 03:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?
Ik ben blij dat het me niet opvalt, maar fijn dat je je vermaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef horned_reaper het volgende:
Dat laboratoriumwerk in House is zo ongelofelijk nep en slecht![]()
![]()
Ik blijf er maar om lachen
Om je eigen vermeende superioriteit lachen doe je alleen als je 13-16 bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef horned_reaper het volgende:
Het is een hele leuke serie hoor, en ik kijk er ook met veel plezier naar.![]()
Maar af en toe kruip ik toch even dubbel in de bank weg als ik de totaal niet bestaande laboratoriumtechnieken van deze mensen zie. ^^
Ghe he, ja...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat zou ook nog goed mogelijk zijn. Misschien een reden waarom er zoveel oude namen terugkomen, om die case op te lossen. Óf het is voor de begrafenis van Wilson.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef mcrumpie het volgende:
Het zal denk ik goed en slecht nieuws zijn;
goede nieuws: de tumor is weg/gekrompen
slechte nieuws: een nieuw raar iets is te zien --> Wilson heeft een onbekende ziekte en wordt een case.
Dat, of het is een speling op de titel van de pilot (Everybody Lies).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Titel van de laatste episode lijkt te voorspellen dat ze allemaal de pijp uit gaan met een Big Bang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup, daar gaat weer een miljard!
Indeedquote:
Of ze gaan gewoon samen weg....Gay.quote:
Was alleen even schrikken toen House die dude ging wurgen. De cases boeien me al een paar seizoenen niet meer eerlijk gezegd, ik wacht altijd tot het moment dat het weer over House en z'n team gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon samen weg....Gay.
Die case, hoe minimaal deze ook behandeld werd ook, hakte er overigens wel in.
Ach, komop, je weet toch dat ze dat nooit zouden laten gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was alleen even schrikken toen House die dude ging wurgen.
Laten we erop houden dat er een mate van herkenning in zat.quote:De cases boeien me al een paar seizoenen niet meer eerlijk gezegd.
De aflevering duurt gewoon de normale tijd, maar ze zenden ook dit uit:quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef kevin_ het volgende:
![]()
Hopelijk maken ze er een extra lange series finale van met een echt 'House' einde. Ze waren de serie wel behoorlijk aan het slepen de laatste tijd, maar sinds de aflevering met Chase in de hoofdrol was het toch weer ouderwets heerlijk.
(Bron)quote:“The special two-hour HOUSE Series Finale event kicks off with a one-hour retrospective special that will look back at this groundbreaking, seminal series and feature interviews with the series' stars and producers, special original content and other surprises.”
Superquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
De aflevering duurt gewoon de normale tijd, maar ze zenden ook dit uit:
[..]
(Bron)
Hoe weet je dat zo zeker van Chase? Staat op IMDb vooralsnog aangegeven als "credit only".quote:
http://www.tvguide.com/Ne(...)orrison-1047575.aspxquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker van Chase? Staat op IMDb vooralsnog aangegeven als "credit only".
Daarnaast lijkt het me toch wel vrij sterk als ze hem de laatste twee afleveringen niet gebruiken..quote:TV Guide Magazine: Speculation (and hope) online is that Cameron will reunite with Chase.
Morrison: I can say that we do interact in the episode.
Ah, ok. Ik zou het leuk vinden als 'ie nog even langs kwam in te laatste aflevering, vond het altijd wel een tof personage. Maar uit die vraag en het antwoord blijkt niet zoveel. Die interactie kan net zo goed een telefoongesprek zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
http://www.tvguide.com/Ne(...)orrison-1047575.aspx
[..]
Daarnaast lijkt het me toch wel vrij sterk als ze hem de laatste twee afleveringen niet gebruiken..
De laatste patient is een drugs verslaafde: dus House OD?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Ame_thyst het volgende:
De vraag is niet of House dood gaat, de vraag is hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, natuurlijk komt Chase in de finale. Waarom zouden ze zo'n belangrijk character 2 afleveringen voor het einde er uit schrijven?quote:Ah, ok. Ik zou het leuk vinden als 'ie nog even langs kwam in te laatste aflevering, vond het altijd wel een tof personage. Maar uit die vraag en het antwoord blijkt niet zoveel. Die interactie kan net zo goed een telefoongesprek zijn.
Ik denk niet dat House dood gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Ame_thyst het volgende:
De vraag is niet of House dood gaat, de vraag is hoe
quote:#3. House: House Dies from Complications of Sarcoidosis
The Foreshadowing
Heading into the finale, best friend character Wilson appears to be the only character whose life is in danger. For a show that has threatened to kill its lead character more than once, this feels like a cop-out. And a missed opportunity, since they've already written themselves the perfect murder weapon.
In every single episode of House, one of his assistants mentions sarcoidosis as a possible diagnosis, but it never turns out to be what's actually wrong with the patient. Sarcoidosis is such an obvious inside joke in the writers' den that there's a Facebook page devoted to it: It's never sarcoidosis, but they always think it is.
For House, sarcoidosis is the ultimate way to go out, because the disease itself is an unanswerable question. Sarcoidosis patients' bodies basically go batshit insane -- their immune cells clump together and gather inside organs to have immune cell parties while slowly shutting down all the body's basic functions. To this day, nobody really knows what the hell causes it.
The Execution
While listening to the Who in his office, House suddenly begins to vomit blood. His team rushes him into ICU, where they begin a battery of tests. House works feverishly (both literally and figuratively) to figure out what the hell is wrong with his own body. Try as they might, nobody can put House back together again. He dies on the gurney. Of sarcoidosis. The one thing nobody treated him for. Because it's never goddamn sarcoidosis.
Ach. Wees blij dat de producers tijdig aan de endgame konden beginnen en de show niet pas na het eindigen van de productie gecanceld is. Het verhaal was de afgelopen seizoenen steeds meer gewoontjes geworden, daar waar House in het begin boven veel series op network television uitstak.quote:
Of ze hebben het ME3 team van Bioware om tips gevraagdquote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Wel van verschillende kanten gehoord dat het een aflevering is die lang niet iedereen zal bevallen. Goed dus, blijkbaar durven ze flink risico te nemen.
Zullen we alvast een petitie starten voor nieuwe DLC?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of ze hebben het ME3 team van Bioware om tips gevraagd
Oh ik ben wel blij dat ze nu stoppen, want veel zat er niet meer in. Maar het blijft gewoon kut dat zo'n heerlijke serie ermee stopt. Het was echt een van de weinige series waar ik elke week naar uit keek.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ach. Wees blij dat de producers tijdig aan de endgame konden beginnen en de show niet pas na het eindigen van de productie gecanceld is. Het verhaal was de afgelopen seizoenen steeds meer gewoontjes geworden, daar waar House in het begin boven veel series op network television uitstak.
Ik ben allang blij dat de laatste paar afleveringen die naar het einde toe leidden een sterke inleiding vormden voor wat een bijzondere finale moet zijn.
Wel van verschillende kanten gehoord dat het een aflevering is die lang niet iedereen zal bevallen. Goed dus, blijkbaar durven ze flink risico te nemen.
Precies. Plus de ultieme House-prank.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:11 schreef OMG het volgende:
Het einde; lekker House en niet the cowardly way out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler voor degenen die nog moeten kijken.
Wie kijkt nou in dit topic als je t nog noet hebt gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:37 schreef DaMart het volgende:
Maar even in een spoiler voor degenen die nog moeten kijken.
Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenootquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef Waaghals het volgende:
House met zijn opmerking over Dead Poets Society
Uitgerekend de film waar "Wilson" zelfmoord in pleegde
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenoot
Ik kan me Ethan Hawke herinneren als Neil maar dan heb ik t foutquote:
In mn herinnering zie ik een jankende Hawke maar tis een tijd dat ik m heb gezien dus zit foutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Wilson was Neill, Hawke overleeft het gewoon.
Hij gaat op het einde ook als eerste op de bankjes staan.
Ja dat was ook echt wat voor hun geweest...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Mja, ergens was het misschien leuk geweest als ze nog een kleine rol had gehad. Maar goed, ze kwam nog voorbij in Swan Song.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef padlarf het volgende:
Werd er nou gesuggereerd dat Foreman het weet?
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Als 'vision' had gekund...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.
Ik denk dat schrijvers wel wilden maar Lisa Edelstein nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als 'vision' had gekund...
En ik kan niet geloven dat ze bij de begrafenis van House niet even langs zou zijn gekomen.
Is meer een issue tussen de makers en de actricequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Fake IDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |