abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:04:15 #1
202546 Baszh
The Dude abides
pi_107233268

House M.D. is een Amerikaanse, met Emmy's en Golden Globes onderscheiden hitserie die elke maandag in Amerika wordt uitgezonden (dinsdag te downloaden). Hugh Laurie speelt de hoofdrol als de cynische Dr. Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziekten en kwalen. House is graag erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor zijn patiënten.

De verplichte uurtjes in de kliniek zorgen voor veel hilarische momenten, de patiënten komen in aanraking met zijn onorthodoxe manier van werken en zijn geniale opmerkingen. Vaak helpen de kleine 'probleempjes' tijdens zijn kliniek uurtjes om de 'main case' op te lossen.

House gaat er van uit dat elke patiënt liegt (bijv. liegen over een affaire waardoor de patiënt ziek werd) en zodoende is House's motto: 'Everybody lies'. De serie kent inmiddels vijf seizoenen en is momenteel aan haar zesde seizoen bezig.

Officiële House-site
Engelstalige House-wiki
Nederlandstalige House-wiki
House op IMDb

Vorige topics:[/b]
[*] HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer (USA)
[*] House USA topic deel 2 - Eindelijk weer nieuwe afleveringen!
[*] House USA deel 3 - I'm going to need 30 pieces of silver
[*] House USA deel 4 - Looking for an extra large trash can
[*] House USA deel 5 - "... or maybe Lupus?"
[*] House USA deel 6 - One sick bastard
[*] House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
[*] House [USA] #8 - Oh damn, I left my CT in my other pants
[*] House [USA] #9
[*] House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
[*] House [USA] #11: Hi...it's like hello, but shorter
[*] House [USA] #12: The autopsy will have to wait a little bit
[*] House [USA] #13: I seem to be taking on water.
[*] House [USA] #14: Let's go to a lesbian bar!
[*] House [USA] #15: What room should I return it to?
[*] House [USA] #16: So humanity is apathetic and self-serving? Yeah!!
[*] House [USA] #17:I hope we can be friends again you bloody scallywag

De OP is hier te vinden.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_107233630
Ik las "fapped". :').

Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_107235837
Die Park doet me een beetje denken aan zo'n vervelende kleine poedel die je het liefst met een ongelooflijke dropkick een gracht in zou schoppen. Met dr. Adams heb ik dat gek genoeg niet...
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_107265318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef OMG het volgende:
Ik las "fapped". :').

Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
pi_107266786
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt :').

Die twee nieuwe personages zijn inderdaad niet veel soeps. Vooral Adams is gewoon een soort surrogaat-Cameron.
Amen.
pi_107268624
Maar wel lekker :D
Beneath the gold, bitter steel
pi_107268693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind beide nieuwe personages een beetje geflopt.
pi_107284155
Beetje boring, ik ging ondertussen gewoon wordfeud spelen zonder het idee te hebben ook maar iets echt te missen.
pi_107429208
Die schildpadden en dat kleiduif schieten :'). Wel een aardige aflevering weer.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:57:03 #10
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_107452654
Chase was eigenlijk best wel een schattige inval-papa :)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  Redactie Games woensdag 1 februari 2012 @ 01:50:10 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_107467409
Wtf was dat met die confederates en het verband tussen kotsen en Polyester jassen? :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 1 februari 2012 @ 02:02:36 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107467520
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen :{.

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
2000 light years from home
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 07:41:55 #13
42184 crew  DaMart
pi_107468331
Het einde :D.

Foreman: 'I'm not like you, House.'
House:'I know. You don't limp.'
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 08:43:34 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_107468836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Merkie het volgende:
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen :{.

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
Soort larpers toch eigenlijk?

OT: ik vond het eigenlijk niet zo een geweldige aflevering. Een beetje saai. Iets meer kwinkslagen tussen House en Foreman zou leuk zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107497700
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:16:56 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107517853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107521635
Ik vond het een aardige aflevering. Niks bijzonders, maar kijkt lekker weg zoals altijd.
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:54:12 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107523618
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:10:32 #19
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_107526486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Stefan het volgende:
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
_O- :+.

Maak maar een nieuwe :+ :*.
pi_107527811
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Jivis het volgende:
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt :').
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.

Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
pi_107597217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
Seizoen 7 is op SBS6 in september t/m december uitgezonden. Twee afleveringen per avond... Dus ik zit helemaal klaar voor seizoen 8. Maar vrees dat ik mijn Spotnet dan maar weer eens aan moet gaan zetten...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_107597598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.

Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
pi_107601058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
Ik eigenlijk ook, maar misschien is de grap al uitgemolken en weten ze niks geinigs meer om over die muur te schrijven.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_107702666
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:01:38 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_107703196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
Die kan de komende aflevering naast House gaan lopen met een stok :P
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_107715808
Heel erg gave aflevering! En het einde was ook mooi.

[ Bericht 30% gewijzigd door -Strawberry- op 07-02-2012 19:23:56 ]
pi_107723766
De volgende aflevering is genaamd 'Chase' dus ik ben benieuwd....
pi_107723868
Mooie opzet naar de rest van het seizoen.
pi_107724555
Het is toch het laatste seizoen dus ze hoeven niet zo zuinig te zijn op de hoofdrolspelers. Zou mij dus niets verbazen als Chase permanent beschadigd is.
  Moderator dinsdag 7 februari 2012 @ 20:44:45 #30
42184 crew  DaMart
pi_107728039
Mooie aflevering O+.
pi_107728123
Ijzersterke ep, beste van het seizoen! wil meer zien en wil het nu!
pi_107729244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Dit.
pi_107733376
mee eens, geweldige aflevering :)
  Redactie Games woensdag 8 februari 2012 @ 00:19:40 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_107737632
quote:
Ijzersterke ep
  woensdag 8 februari 2012 @ 00:21:23 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107737681
quote:
De beste sinds Huddy
  woensdag 8 februari 2012 @ 00:38:50 #36
136730 PiRANiA
  woensdag 8 februari 2012 @ 02:05:20 #37
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107739563
Mooi gemaakt. Goed geschreven.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_107744195
Erg goede aflevering. Ik dacht even dat hij dood ging :o
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 11:13:18 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_107744472
Mooi aflevering. Ik ben benieuwd of Chase nog volop terugkomt of even op de achtergrond blijft en er een nieuw personage wordt geïntroduceerd.
niet zo tof doen
pi_107746833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef sanakthe het volgende:
Erg goede aflevering. Ik dacht even dat hij dood ging :o
Dacht ik inderdaad ook. En inderdaad wel een interessante aflevering. Doen ze wel om de zoveel tijd he, een aflevering die ergens begint, en dan vanuit dat punt het voorgaande en vervolgende verhaal vertelt. Maar inderdaad was het eens niet zo statisch. Ben benieuwd hoe ze het plot met Chase gaan uitwerken. Hopelijk blijft hij er wel in. Park en die andere zijn niet zo boeiend, en het kan niet alleen maar tussen Foreman en House gaan, zeker niet aangezien Taub ook vooral op de achtergrond staat.

Wel apart dat Foreman als langdurige collega van Chase er ook niet meer in werd betrokken.
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:44:50 #41
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107746854
quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Mooi aflevering. Ik ben benieuwd of Chase nog volop terugkomt of even op de achtergrond blijft en er een nieuw personage wordt geïntroduceerd.
Over 2 afleveringen opereert ie gewoon weer
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 12:56:26 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_107747139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Over 2 afleveringen opereert ie gewoon weer
Waarschijnlijk wel, ik zat te denken dat ze dit er misschien ingeschreven hadden omdat "Chase" even een andere klus tussendoor had en even niet mee kon spelen.
niet zo tof doen
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:58:01 #43
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107747189
Dat zou kunnen.

Het is wel te zien dat t budget is verlaagd, minder Wilson en ik mis Cuddy toch wel
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:27:52 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_107778095
Laatste seizoen confirmed.

quote:
Announcement from HOUSE Executive Producers David Shore, Katie Jacobs and Hugh Laurie, as well as a statement from Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.

After much deliberation, the producers of House M.D. have decided that this season of the show, the 8th, should be the last. By April this year they will have completed 177 episodes, which is about 175 more than anyone expected back in 2004.

The decision to end the show now, or ever, is a painful one, as it risks putting asunder hundreds of close friendships that have developed over the last eight years - but also because the show itself has been a source of great pride to everyone involved.

Since it began, House has aspired to offer a coherent and satisfying world in which everlasting human questions of ethics and emotion, logic and truth, could be examined, played out, and occasionally answered. This sounds like fancy talk, but it really isn’t. House has, in its time, intrigued audiences around the world in vast numbers, and has shown that there is a strong appetite for television drama that relies on more than prettiness or gun play.

But now that time is drawing to a close. The producers have always imagined House as an enigmatic creature; he should never be the last one to leave the party. How much better to disappear before the music stops, while there is still some promise and mystique in the air.

The producers can never sufficiently express their gratitude to the hundreds of dedicated artists and technicians who have given so generously of their energy and talent to make House the show it has been - and perhaps will continue to be for some time, on one cable network or another.

The makers of House would also like to thank Fox Broadcasting and Universal Television for supporting the show with patience, imagination and large quantities of good taste. The Studio-As-Evil-Adversary is one of the many clichés that House has managed to avoid, and for that the cast and crew are deeply grateful.

Lastly, the audience: some have come and some have gone, obviously. This is to be expected in the life of any show. But over the course of the last eight years, the producers of House have felt immensely honored to be the subject of such close attention by an intelligent, discriminating, humane and thoughtful - not to mention numerous - audience. Even the show's detractors have been flattering in their way. Making the show has felt like a lively and passionate discussion about as many different subjects as could possibly be raised in 177 hours. The devotion and generosity of our viewers has been marvelous to behold.

So, finally, everyone at House will bid farewell to the audience and to each other with more than a few tears, but also with a deep feeling of gratitude for the grand adventure they have been privileged to enjoy for the last eight years. If the show lives on somewhere, with somebody, as a fond memory, then that is a precious feat, of which we will always be proud.

Everybody Lies.

STATEMENT FROM KEVIN REILLY, PRESIDENT, ENTERTAINMENT, FOX BROADCASTING COMPANY:

While it’s with much regret, and a lump in our throats, we respect the decision Hugh, David and Katie have made. A true original, on the page and amazingly brought to life by Hugh Laurie, there is only one Dr. House. For eight seasons, the entire HOUSE team has given us – and fans around the world – some of the most compelling characters and affecting stories ever seen on television. They have been creatively tenacious and collaborative throughout this incredible run, and they are amongst the most superior talents in the business. For all the above, we wholeheartedly thank them, and the fans who have supported the show.
pi_107778220
Ah. Hopelijk zitten er nog wat mooie/goede afleveringen in.
pi_107779140
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
pi_107779146
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laatste seizoen confirmed.

[..]

Vanwaar dat everybody lies? Alsof het een nep comfirmation is...
pi_107779449
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vanwaar dat everybody lies? Alsof het een nep comfirmation is...
Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.
  donderdag 9 februari 2012 @ 03:11:45 #50
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107779495
Heel jammer zeg. Ik zou wel dan nog wel in dit seizoen Cameron, Thirteen en Cuddy terug willen zien.
Aan de ene kant vind ik het jammer dat het afgelopen is, aan de andere kant is het beter te stoppen, voordat de serie uitgemolken en bagger word. Lost, HIMYM, TBBT, Dexter?
pi_107779540
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 03:00 schreef OMG het volgende:

[..]

Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Ja klopt, maar het staat er nu wel heel typisch. Ik zoek er waarschijnlijk te veel achter idd..
  donderdag 9 februari 2012 @ 03:46:39 #52
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_107779554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watson
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_107780066
Ik hoop wel op een fatsoenlijk einde.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:08:51 #54
136730 PiRANiA
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:27:06 #55
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_107781304
quote:
Nee, waarschijnlijk omdat ze allebei gebaseerd zijn op hetzelfde bronmateriaal ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_107784667
Jammer dat het gecanceld is, maar gelukkig heeft de serie nooit echt heel veel op kwaliteit ingeleverd.

Hopelijk gaat Hugh Laurie nu niet de rest van zijn carriere in crapfilms spelen (het lot van veel bekende tv-acteurs).
Amen.
pi_107785787
Het leek er al op dat er wat aanpassingen waren rondom de productie van de serie dit seizoen. Ik denk dat dat de achterliggende reden is dat men tot de conclusie is gekomen dat men er beter mee kan stoppen. Vind het ergens wel dapper. Maar wanneer je erover nadenkt, hoeveel van dit soort drama-series halen überhaupt 8 seizoenen? De sleet leek er dit seizoen al op te komen (wellicht door aantoonbare oorzaken, maar toch). De nieuwe dingen die geprobeerd werden werkten gewoon niet.

Ben inderdaad benieuwd of ze Cuddy, Cameron en Thirteen zullen terugbrengen, al dan niet eenmalig.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:15:36 #58
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107786402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef pietjansma het volgende:
Mooie opzet naar de rest van het seizoen.
mooie opzet om er echt een einde aan te maken
-O- :'( :'(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107786614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 03:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watson
Echt waar? :D Nu je het zo zegt vind ik het heel logisch, maar wist ik niet.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:06:10 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107788015
quote:
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in House
pi_107791370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Stefan het volgende:

[..]

Irene Adler en Moriatry komen ook voor in House
Wie???

Edit: ik wilde nu erbij schrijven dat de naam Moriatry me wel bekend voorkwam van de serie Sherlock and Holmes 2011 maar als ik verder teruglees heb je het dus daar ook over. Irene Adler zegt me niet meteen iets, is dat die vrouw die naakt binnenwandelde en ging zitten?

Ontopic: aflevering net gezien, vond hem erg goed.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kloonhommel op 09-02-2012 15:46:33 ]
pi_107793677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:45 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wie???

Edit: ik wilde nu erbij schrijven dat de naam Moriatry me wel bekend voorkwam van de serie Sherlock and Holmes 2011 maar als ik verder teruglees heb je het dus daar ook over. Irene Adler zegt me niet meteen iets, is dat die vrouw die naakt binnenwandelde en ging zitten?

Ontopic: aflevering net gezien, vond hem erg goed.
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriarty
pi_107793897
quote:
Ah, dat was 1 van de beste afleveringen ooit. Wist zijn naam helaas niet meer. Bedankt! O+
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:23:49 #64
139330 TNA
For the stars that shine
pi_107803519
Die briefjes waren simpelweg briljant _O- House' analyse over de moeder en haar dochter in de aflevering daarna uiteraard ook. Nu "Nobody's Fault" nog kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door TNA op 10-02-2012 22:11:49 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:41:24 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107804426
Jammer dat het stopt hoor. Kijk het elke week trouw sinds halverwege seizoen 2, al meer dan 6 jaar dus ;(.
pi_107835714
quote:
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.

Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
pi_107836125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
Ik kijk nog elke week uit naar een nieuwe aflevering, dus een extra seizoen zou ik niet erg vinden. Maar waarschijnlijk komt het de kwaliteit meer ten goede als dit het laatste is.
pi_107836811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Gelukkig maken ze het ook niet alleen voor jou. Kijkcijfers zijn btw gewoon nog steeds erg goed zo rond de 6 miljoen (voor een niet 'big four' zender zijn dat zeer hoge kijkcijfers)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:42:50 #69
139330 TNA
For the stars that shine
pi_107840796
Prachtige aflevering, zeer mooi gefilmd ook. IJzersterk dat House die neuroloog aansprak op het wijzigen van zijn beslissing na de getuigenis van de vrouw van die patiënt _O_ Volledig terecht.

Dat de show stopt komt niet echt als een verrassing, toch? Ik vind het een goede beslissing. Alles is beter dan series die te lang voortduren en waar iedereen achteraf van roept dat het "in het begin nog wel goed was". Men kan het seizoen krachtig afronden, zonder dat het langdradig wordt met te veel nieuwe karakters omdat het nog wat langer moet duren. En laten we wel wezen, het is op zichzelf al bijzonder dat men 177 afleveringen heeft weten te schrijven omtrent één karakter met veelal cases die weinig verrassend lopen en eindigen met een lumineuze ingeving. Toch heeft dat de show niet aan populariteit doen inboeten dankzij de karakters en de plots om de cases heen.

Ik volg House wekelijks sinds seizoen 3 en ik zal de show missen, maar ik reken op een waardige afsluiting en ik denk dat de makers vol trots kunnen terugkijken op 8 seizoenen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:10:26 #70
139330 TNA
For the stars that shine
pi_107845689
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef TNA het volgende:

The story continues.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:19:52 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107845736
Spoilertags jongens, dat weten we nou toch wel na meer dan 7 jaar ;( .
pi_107851595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef Merkie het volgende:
Spoilertags jongens, dat weten we nou toch wel na meer dan 7 jaar ;( .
Het is meer speculatie van mijn kant hoor. :)
pi_107919373
Over Chase en of hij wel of niet in de serie blijft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 01:22:32 #75
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_107956903
Vanmiddag pas de aflevering van vorige week gezien, en echt een superaflevering zeg! Hoop dat het morgen weer net zo goed wordt!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_107957605
Wel een goede aflevering weer. Vond ook de opzet wel tof, Chase z'n case en zo. Oh, en House en Taub, :').
  Redactie Games dinsdag 14 februari 2012 @ 08:14:14 #77
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_107958310
"If she likes crippled guys, I'm free for the next 6 minutes" _O-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:59:39 #78
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_107962972
and chase is back! gelukkig maar anders zou de main cast van house wel erg afbrokkelen...
pi_107981499
Vond dit eindelijk weer een goede aflevering. :)
pi_107982142
"If I wanted you to be like me...I would be urging you to make a stupid, stubborn decision that blows up your life and leaves you lonely and miserable."

Dit soort eerlijke momenten van House komen vaak ook sterk over.

Ik hoop overigens wel dat ze een beetje sterk eindigen. Of ze geven Park en die gevangenis chick wat meer betekenis, of ze moeten die gewoon wat meer naar de achtergrond drukken en de serie laten dragen door House, Foreman, Chase en Taub.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:38:38 #81
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_107982386
Goede ep.

Mooi knikje van House naar Chase op het eind.
pi_107982657
Blegh taub kan ik ook wel zonder. Gaan ze gevangenischick en Chase nog bij elkaar laten komen voor het ophoudt?
Beneath the gold, bitter steel
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:47:47 #83
139330 TNA
For the stars that shine
pi_108024882
Ik vond deze aflevering wat minder interessant, hoewel ik niet precies weet waarom. De dialoog tussen House en Chase vond ik wel erg sterk.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:48:54 #84
139330 TNA
For the stars that shine
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 16:14:15 #85
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_108083045
Goede aflevering, leuk dat Chase eindelijk weer centraal stond.

De "oorlog" tussen House en Taub had wel wat meer aandacht verdiend, leuk voor het comic relief
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_108132700
Wow... ik was een beetje achter geraakt, dus heb de laatste paar afleveringen er vandaag even door heen gejaagd. Die laatste twee waren bijzonder sterk. Vooral de nieuwste ep met de focus op Chase vond ik echt super goed. Wat mij betreft één van de allerbeste eps. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door TJLinden op 18-02-2012 23:22:37 ]
pi_108133149
Komt wel vaker voor dat wanneer iets stopt er ineens enorm goede afleveringen komen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108133662
Gelukkig hebben ze er nog een stuk of 10 om het fatsoenlijk af te maken. Maar het blijft moeilijk om een serie die zo lang loopt los te laten (1st world problems :') ). Misschien dat elke aflevering nu zowel voor maker als kijker gewoon veel harder telt. :)
pi_108142079
Valt het trouwens iemand anders ook op dat Wilson de laatste 2 afleveringen volledig ontbrak? De afl. daarvoor was hij al weinig te zien, maar nu ontbreekt hij al 2 keer.
pi_108150920
De acteur die Wilson speelt zat al te dubben of hij dit jaar nog mee zou doen omdat hij ook in het theater staat in New York. Waarschijnlijk moet hij nu zijn tijd verdelen tussen House en het theater en heeft hij minder tijd voor de opnamen.
pi_108151829
Ik mis hem eigenlijk ook niet heel erg. Afgelopen 2 afleveringen hadden hem voor mij ook niet echt nodig.
pi_108214324
Kak, de eerste 15 minuten gemist en door AT&T gerommel is 'ie ook niet opgenomen. Nou ja, kijk hem morgenochtend wel op de Fox website.

Wat ik er tot nu toe van gezien heb was wel leuk/goed.
  woensdag 22 februari 2012 @ 07:44:55 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108251100
Hoe vaak gaan ze het "karakter van een persoon verandert door genezen ziekte in negatieve/positieve zin"-truukje nog herhalen :') ?
pi_108251904
Vond de aflevering ook niet bijzonder.. Alleen Wilson was weer leuk :P
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 09:11:54 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_108252021
Ik hoop niet dat House nu verliefd gaat worden op die "vrouw" van hem... dat lijkt me echt geen moer aan.
niet zo tof doen
pi_108252296
Inderdaad, matige aflevering. Jammer want de aflevering met Chase in de hoofdrol was wel weer top.
pi_108258144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 07:44 schreef Merkie het volgende:
Hoe vaak gaan ze het "karakter van een persoon verandert door genezen ziekte in negatieve/positieve zin"-truukje nog herhalen :') ?
Doen ze wel een beetje vaak de laatste tijd ja.
pi_108258166
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat House nu verliefd gaat worden op die "vrouw" van hem... dat lijkt me echt geen moer aan.
Oh god no. Dat hoop ik ook niet. Maar ik vind het opzich wel tof dat ze nog wat met dat huwelijk gedaan hebben.
pi_108464477
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
Komt wel vaker voor dat wanneer iets stopt er ineens enorm goede afleveringen komen.
Dit dus echt. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108492193
Dat je na 3 uur pas merkt dat dat suffe NASCAR niet ophoudt en er pas 19 maart weer een nieuwe aflevering is. Hmpf.
pi_108493408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 05:32 schreef OMG het volgende:
Dat je na 3 uur pas merkt dat dat suffe NASCAR niet ophoudt en er pas 19 maart weer een nieuwe aflevering is. Hmpf.
De nieuwe afl. is gewoon op de versch. torrentsites te vinden, er is nl een fox usa (die Nascar uitzondt) en nog wat int. shit die gelijklopen met Amerika die wel de nieuwe afl. uitzonden.
pi_108501971
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:08 schreef pietjansma het volgende:

[..]

De nieuwe afl. is gewoon op de versch. torrentsites te vinden, er is nl een fox usa (die Nascar uitzondt) en nog wat int. shit die gelijklopen met Amerika die wel de nieuwe afl. uitzonden.
Oh ja, vandaar dat de lokale Fox 59 hem niet uitzond. Plus deze tweet die ik tijdens het heen en weer zappen zag:

http://twitter.com/#!/HOUSEonFOX/status/174337400741437440

Geen idee welke aflevering jij gevonden hebt, maar hij is hier niet uitgezonden.
pi_108502121
Ah, op een Canadese zender / netwerk dus. Nou ja, ik kijk 'em 19 maart wel.
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 19:21:59 #104
42184 crew  DaMart
pi_108512780
Voor het eerst dat Park leuk was om naar te kijken met die trip _O-.

En ze gaan de serie met een persoonlijk tintje voor House afsluiten zeker, nu zijn moeder en mysterieuze vader ineens weer opduiken?
pi_108514524
Dat Park stukje was erg grappig ja :D
pi_108527886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst dat Park leuk was om naar te kijken met die trip _O-.

En ze gaan de serie met een persoonlijk tintje voor House afsluiten zeker, nu zijn moeder en mysterieuze vader ineens weer opduiken?
Werd ook wel tijd. Zijn moeder was vorig seizoen al ter sprake gekomen in een heftig gesprek met Cuddy.
pi_108546544
Toffe aflevering. Ik dacht even in het begin dat dit weer zo'n aflevering zou zijn waarbij de blinde op het einde weer kan zien, maar dat was dus niet het geval.
pi_108546630
quote:
House loves his mother but hates his father, who he claims has an "insane moral compass", and deliberately attempts to avoid both parents.[17] At one point, House tells a story of his parents leaving him with his grandmother, whose punishments constituted abuse.[20] However, he later confesses that it was his father who abused him.[20] Due to his father abusing him, House never believed that John House was his biological father; at the age of 12, he deduced that a friend of his family with the same birthmark was his real father.[15] In the season 5 episode "Birthmarks", House discovers that this was true, after he ordered a DNA test that compared his DNA against John's.[15] After preforming a second DNA test in the season 8 episode "Love is Blind", House discovers that the man who he thought was his biological father, Thomas Bell, wasn't his biological father either. The identity of his real father is as-yet-unknown.
Dit wist ik niet eens meer precies.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:43:05 #109
139330 TNA
For the stars that shine
pi_108566834
Oh ja en Park was zowaar leuk.

Tripping balls _O-
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:04:17 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108571350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef OMG het volgende:
Ah, op een Canadese zender / netwerk dus. Nou ja, ik kijk 'em 19 maart wel.
Boeit echt helemaal niemand.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 00:07:02 #112
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108571456
wel raar dat die blinde zegt "Will I be able to see again?' terwijl hij sinds z'n geboorte blind was.
Tevens staan zijn pupillen te gefocust.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:14:16 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108571778
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Tokus het volgende:
wel raar dat die blinde zegt "Will I be able to see again?' terwijl hij sinds z'n geboorte blind was.
Dat was een grapje, legt 'ie zelf notabene nog uit.
pi_108571783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Tokus het volgende:
Dat was een grapje van hem.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 00:20:02 #115
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108572005
o ja? ok dat heb ik dan gemist (en het was vroeg. ik kijk het meestal in de trein).
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:55:42 #116
107652 Quincy5
Back to the future
pi_108842095
Is het deze week niet op de andere zenders geweest? Er staat niets op de usenet index sites.
www.bttf.com
I hate mornings
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:02:11 #117
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108842498
Op 19 maart wordt de aflevering van vorige week op FOX uitgezonden. De nieuwe aflevering wordt pas op 2 april uitgezonden. :{
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:08:29 #118
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108842966
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:19:47 #119
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109385170

De eerste van de laatste 8 afleveringen, wordt uitgezonden op 2 april. De rest van de afleveringen volgt wekelijks, met de finale op 21 mei.
pi_109836371
Taubinator. :').

Vond het wel een goede aflevering. De case was wel aardig, als vond ik House als case interessanter.
  Redactie Games dinsdag 3 april 2012 @ 12:07:55 #121
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_109844192
Goede aflevering weer.
pi_109848102
Hoe kan ik House nou vergeten. Binnenhalen. :9
pi_109854044
Hehe dat einde.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:50:34 #124
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_109860657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 04:21 schreef OMG het volgende:
Taubinator. :').

Vond het wel een goede aflevering. De case was wel aardig, als vond ik House als case interessanter.
Occam's chainsaw :')
Ok stelletje hokboeren
pi_109875741
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
pi_109878015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Vermaak is een leuk doel.
  woensdag 4 april 2012 @ 00:11:27 #127
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109878803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Inderdaad, ze spelen anders nooit spelletjes met elkaar.
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:37:33 #128
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_110037621
Ik vindt het wel bijzonder dat zowel Cameron als Chase als Foreman allen gepromoveerd zijn op hun jonge leeftijden (kijkende naar seizoen 1).

Het zijn dus drie gepromoveerde doktoren die allen ook nog eens onder de supervisie van House werken. Een tikkeltje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.

Maargoed, de serie is erg leuk! ^^ Er komt leuke casuïstiek aan bod.
pi_110124449
"You're not a bully."
"Pretty sure I am, dickwad."
:').

Vond het wel een goede aflevering weer. Dat met Wilson's "zoontje". :').
  dinsdag 10 april 2012 @ 08:24:46 #130
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_110125196
Haha ja, ze brengen het toch wel geloofwaardig uiteindelijk, dat je het soms bijna gaat geloven. Gelukkig is er dan het einde van de aflevering ;-)
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_110127569
Leuke aflevering :D
  Redactie Games dinsdag 10 april 2012 @ 22:22:52 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_110160387
Over de promo van volgende week:

Reactie: Dafuq did I just see.. :%
pi_110163224
Ja inderdaad.......

Top ep trouwens
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:23:35 #134
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110164383
Ik had al door dat Wilson in de maling wordt genomen. Het begint wel wat voorspelbaar te worden.
pi_110165578
Dat zag iedereen al aankomen, omdat House Wilson al acht jaar zo voor het lapje houdt. De grap is juist dat het publiek het al weet, in feite iedereen behalve Wilson, maar dat het toch (voor mij dan) goed blijft vanwege de manier waarop de acteurs dit neerzetten.
  woensdag 11 april 2012 @ 00:00:25 #136
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110165969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het wel bijzonder dat zowel Cameron als Chase als Foreman allen gepromoveerd zijn op hun jonge leeftijden (kijkende naar seizoen 1).

Het zijn dus drie gepromoveerde doktoren die allen ook nog eens onder de supervisie van House werken. Een tikkeltje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.

Maargoed, de serie is erg leuk! ^^ Er komt leuke casuïstiek aan bod.
Waarom is dit ongeloofwaardig? Ze kwamen niet voor niets in aanmerking voor een positie onder House.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:48:46 #137
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110295266
Ik vond de aflevering van vorige week niet zo heel boeiend, niet de eerste keer dat House een ziekte faket. Case wist me ook niet echt te boeien.

Vond de aflevering van deze week een stuk toffer, dat zoontje van Wilson was priceless. Net als Chase en Park - "Yet. Yes. Yes?!"
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:49:10 #138
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110426381
Hm, aardig, maar niet bijzonder. House z'n activiteiten waren nog het leukst, case kon me niet boeien.
pi_110427252
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit het laatste seizoen is is. Het is gewoon óp.... -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110436201
Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van de laatste aantal afleveringen. Daar zat toch wel potentie eigenlijk. Maar wie weet komt er nog iets bijzonders...
pi_110439223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit het laatste seizoen is is. Het is gewoon óp.... -O-
Afgang is al begonnen na seizoen 4 met de nieuwe cast. Je kan inderdaad merken dat het de afgelopen twee jaren op was.
In het begin van de serie stond de case altijd voorop, nu gebeurt die meer om het verhaal heen.

Daarnaast ben ik de standaard house pre-commercial opmerking zat: patiënt hoest bloed op, stort ineen of wat dan ook --> "how can this happen?" --> "it's not ..." --> dramatisch blik naar andere dokters
  Redactie Games dinsdag 17 april 2012 @ 17:02:48 #143
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_110446282
Case was op zich wel apart met die pop maar de oorzaak kwam weer totaal uit het niets aanwaaien, beetje een dooddoener.

Ik blijf het nog wel vermakelijk vinden tussen de cast onderling (gezien het laatste seizoen), wat een manipulatieve zak is het toch ook.. :')

En overigens zou ik Dominika niet weg doen, beetje kutstreek om zo die brief weg te gooien
pi_110448317
Ik vond de laatste 2 afleveringen die ik zag, die met wilson zoon en die met house doet alsof ie ziek is wel leuk eigenlijk.

Natuurlijk is ie niet zo goed als elke seizoenfinale maar ja, finales horen klappers te zijn en de rest daartussenin moet vermakelijk zijn. Misschien leggen jullie de lat te hoog omdat de vorige finale nog in jullie hoofdjes zitten?
pi_110449008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond de laatste 2 afleveringen die ik zag, die met wilson zoon en die met house doet alsof ie ziek is wel leuk eigenlijk.

Natuurlijk is ie niet zo goed als elke seizoenfinale maar ja, finales horen klappers te zijn en de rest daartussenin moet vermakelijk zijn. Misschien leggen jullie de lat te hoog omdat de vorige finale nog in jullie hoofdjes zitten?
Die twist in de aflevering met Wilson zijn zoon zag je van mijlenver aankomen. Natuurlijk hebben andere series of afleveringen van House dat ook gehad, maar dan voelde je je in ieder geval nog goed omdat je het door had. Nu lag het er te dik bovenop.

House is gewoon zn houdbaarheidsdatum voorbij, cases staan niet meer voorop. Park is ronduit belachelijk, Adams is een thirteen kloon, Taub en Chase zijn ook opeens karikaturen van zichzelf geworden (al proberen ze dat nu wat te herstellen bij Chase).

Kwaliteit en verhaallijn zijn natuurlijk twee hele andere dingen. Natuurlijk hebben finales de meest interessante verhaallijnen, maar dat betekent niet dat je de rest van het seizoen vrede moet hebben met kwalitatief mindere afleveringen.
pi_110470405
Zodra dat kind die diner binnenstapte wist ik al dat het een acteurtje was ingehuurd door House idd...

De rek is er enorm uit. Het is mooi geweest imo.

Jammer dat de ban nooit echt gebroken wordt, bv dat House die brief weggooit is zoals we van hem kunnen verwachten... zou fijn zijn als ie keer echt een stap zet. Na 8 seizoenen mag dat toch wel eens.
pi_110471116
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
  woensdag 18 april 2012 @ 02:50:23 #148
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110471119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
Dit dacht ik ook.
pi_110471171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 02:50 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook.
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?
  woensdag 18 april 2012 @ 03:22:28 #150
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110471190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:21 schreef VacaLoca het volgende:
Zodra dat kind die diner binnenstapte wist ik al dat het een acteurtje was ingehuurd door House idd...

De rek is er enorm uit. Het is mooi geweest imo.

Jammer dat de ban nooit echt gebroken wordt, bv dat House die brief weggooit is zoals we van hem kunnen verwachten... zou fijn zijn als ie keer echt een stap zet. Na 8 seizoenen mag dat toch wel eens.
Dit. Toen aangekondigd werd dat ze de show gingen cancellen, vond ik het nog verrassend. maar wanneer je kijkt naar het niveau van de afleveringen, en hoe ze blijven vastzitten de dezelfde House-clichés, is het me toch wel duidelijk dat de rek er inderdaad wel uit is, en dat ze gewoon moeten stoppen. Ik had alleen verwacht dat ze een laatste seizoen zouden maken als een propere farewell. Helaas is het gewoon net als bij alle andere series eerder het bekende nachtkaars-effect.

Hopen dat ze er toch nog een interessant slot van zullen maken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 18 april 2012 @ 09:12:18 #151
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110472905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 03:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?
Het is toch al 8 seizoenen lang duidelijk dat die kerel niet weet wat hij wil, behalve puzzels oplossen?
Ok stelletje hokboeren
pi_110481616
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

Het is toch al 8 seizoenen lang duidelijk dat die kerel niet weet wat hij wil, behalve puzzels oplossen?
Hij is zelf 1 grote puzzel... :')
pi_110487921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Hij gooit de brief weg omdat hij haar niet kwijt wil idd omdat hij misschien toch gevoelens voor haar heeft. Maar omdat hij tegelijkertijd bang is door hoe het toen liep met Cuddy, durft hij ook niet iets met haar te beginnen, en ging hij daarom maar gewoon slapen.
  woensdag 18 april 2012 @ 16:56:28 #154
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110492025
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij gooit de brief weg omdat hij haar niet kwijt wil idd omdat hij misschien toch gevoelens voor haar heeft. Maar omdat hij tegelijkertijd bang is door hoe het toen liep met Cuddy, durft hij ook niet iets met haar te beginnen, en ging hij daarom maar gewoon slapen.
:Y
  woensdag 18 april 2012 @ 21:58:00 #155
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110508318
Aardige case, volkomen ongeloofwaardige oplossing. Uiteraard weer mooie dialogen met Wilson _O-

Ik vond Hugh Laurie in de laatste minuten zeer sterk acteren, daar zet hij House echt neer zoals House 'is', de sociaal incapabele man die zoveel moeite heeft met relaties. Maar ik deel de meningen hier dat de rek er wel uit is. Hopelijk sluiten ze het waardig af. Vind het desalniettemin jammer dat ik nooit meer dat gevoel van een nieuwe aflevering zal hebben ;(

SPOILER
Maar eerst volgende week:

woensdag 18 april 2012 @ 22:08:57 #156
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110509127
SPOILER
Ok stelletje hokboeren
pi_110562381
De laatste aflevering van House: Everbody dies!
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?

Mijn theorieën:
1 Hij pleegt euthanasie op "13" en raakt daarmee zijn doktersvergunning kwijt.
2 Hij gaat het gevecht met de pijn in z'n been aan met een stunt die hij niet overleeft.
3 Hij zeikt iemand zo af dat hij vermoord wordt.
pi_110590596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?

Mijn theorieën:
2 Hij gaat het gevecht met de pijn in z'n been aan met een stunt die hij niet overleeft.
Het is in ieder geval een soort afsluiting, gezien de titel van de pilot (everybody lies).

Amber Tamblyn (Masters) is trouwens ook bevestigd voor de finale.
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:16:54 #159
136730 PiRANiA
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:23:38 #160
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110591013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?

Mijn theorieën:
Nee, alle 3.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 23 april 2012 @ 10:49:52 #161
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110666187
Ik hoop dat de season's finale eindigt met You Can't Always Get What You Want O+
pi_110684030
Ik denk dat House een relatie met whatshername krijgt, en vervolgens hoort hij horen dat ie dood gaat (aan een of andere ziekte). Onder het motto 'everybody dies' heeft hij er vrede mee, maar gaat uiteindelijk toch het gevecht aan met whatever is killing him. Het is even spannend, maar uiteindelijk overleeft hij toch en leven ze nog lang en gelukkig.

Ik denk niet dat hij écht dood gaat, dat hoop ik niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 23-04-2012 18:34:05 ]
  maandag 23 april 2012 @ 18:40:31 #163
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110684556
Ligt er een beetje aan hoever ze het Sherlock Holmes element doortrekken of hij het overleeft of niet.
Ok stelletje hokboeren
pi_110697620
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat House een relatie met whatshername krijgt, en vervolgens hoort hij horen dat ie dood gaat (aan een of andere ziekte). Onder het motto 'everybody dies' heeft hij er vrede mee, maar gaat uiteindelijk toch het gevecht aan met whatever is killing him. Het is even spannend, maar uiteindelijk overleeft hij toch en leven ze nog lang en gelukkig.

Ik denk niet dat hij écht dood gaat, dat hoop ik niet.
'Leven lang en gelukkig' gaat niet gebeuren heeft Shore ook al aangegeven dat het niet opeens een happy end wordt (zou natuurlijk ook nergens op slaan) en dat hij een hekel heeft aan gesloten eindes...
pi_110698720
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef pietjansma het volgende:

[..]

'Leven lang en gelukkig' gaat niet gebeuren heeft Shore ook al aangegeven dat het niet opeens een happy end wordt (zou natuurlijk ook nergens op slaan) en dat hij een hekel heeft aan gesloten eindes...
Ah nee toch. :{ Open einde...

Ja leven lang en gelukkig is wat vergezocht. :P
pi_110706478
Hij krijgt gewoon Lupus; einde.

Nee, maar ik vind wel dat hij op een Housemanier dood moet gaan eigenlijk.
.
pi_110707669
Goede aflevering. Case boeide me weer niet echt, maar dat maakt me niet echt hit.

Chase z'n droom. :'). Chase en Park in de lift. :').

En Wilson :'(.
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:23:24 #168
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_110709411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 04:15 schreef OMG het volgende:
En Wilson :'(.
Indeed... Je kon (achteraf) wel merken dat hij echt helemaal geen zin had in de spelletjes van House, goed in elkaar gezet.
pi_110712261
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Indeed... Je kon (achteraf) wel merken dat hij echt helemaal geen zin had in de spelletjes van House, goed in elkaar gezet.
SPOILER
pi_110726124
I have cancer House :'(
pi_110726297
The C-word dus toch geen commitment.
pi_110736495
nooo Wilson :'(
pi_110736560
FFS! :( :( waarom kom ik hier kijken voordat ik de episode heb bekeken. :'(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_110737295
:')
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:02:32 #175
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110739355
Sterke aflevering. Aardige case, maar bovenal een goed plot met Dominika en vanzelfsprekend een intens einde. Ik vond de ingezoomde shots op Hugh Laurie tijdens de dialogen met Dominika erg mooi, wat een indringende kop heeft die dude toch _O_

Ik weet niet hoe ze het uit gaan werken, maar deze afleveringen hebben potentie om geniaal te worden. Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:

SPOILER
Ik kijk er zeer naar uit _O_
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:05:00 #176
139330 TNA
For the stars that shine
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 21:27:39 #177
42184 crew  DaMart
pi_110741284
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef TNA het volgende:
Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:

SPOILER
TVGuide.com heeft wat uitgebreidere informatie:

SPOILER
pi_110741584
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef TNA het volgende:
Sterke aflevering. Aardige case, maar bovenal een goed plot met Dominika en vanzelfsprekend een intens einde. Ik vond de ingezoomde shots op Hugh Laurie tijdens de dialogen met Dominika erg mooi, wat een indringende kop heeft die dude toch _O_

Ik weet niet hoe ze het uit gaan werken, maar deze afleveringen hebben potentie om geniaal te worden. Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:

SPOILER
Inderdaad, ik zei het al bij de aankondiging dat dit het laatste seizoen zou worden. "dit gaat epischer worden dan ooit"
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:03:29 #179
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110744366
Dit zag ik niet aankomen. Goede twist _O_
Wilson die kanker heeft. :{
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:56:15 #180
341488 fietsdopje
Ai, die is lek
pi_110748881
Goede aflevering, maar hoe kon dat jongetje nou zweven?
Hup, daar gaat weer een miljard!
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:00:52 #181
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110749231
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef fietsdopje het volgende:
Hoe kon House nou zweven ?
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:11:02 #182
341488 fietsdopje
Ai, die is lek
pi_110749860
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoe kon House nou zweven ?
Door op z'n linkervoet te staan ;) , waarschijnlijk zal dat jongetje iets vergelijkbaars hebben gedaan maar ik snap niet hoe.
pi_110754202
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef fietsdopje het volgende:
Goocheltruc van dat bijgelovige familielid, zodat ze toch naar hem zouden luisteren. House deed het nog eventjes na. Of bedoelde je dat niet met je vraag? :P
  woensdag 25 april 2012 @ 11:56:51 #184
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110761961
Hier het overzicht van de komende vier afleveringen:

SPOILER
Ik voorzie veel goeds _O_
  woensdag 25 april 2012 @ 15:06:44 #185
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_110768831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goocheltruc van dat bijgelovige familielid, zodat ze toch naar hem zouden luisteren. House deed het nog eventjes na. Of bedoelde je dat niet met je vraag? :P
Ja, maar op je linker voet staan en dat ventje laten zweven is toch wel iets anders.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:16:00 #186
341488 fietsdopje
Ai, die is lek
pi_110774770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ja, maar op je linker voet staan en dat ventje laten zweven is toch wel iets anders.
Inderdaad, ik denk niet dat dat jongetje sterk genoeg is om zelf z'n lichaam kaarsrecht op een been omhoog te houden.
pi_110776589
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:16 schreef fietsdopje het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk niet dat dat jongetje sterk genoeg is om zelf z'n lichaam kaarsrecht op een been omhoog te houden.
Er is vast een andere manier. House heeft gewoon gelijk.
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:21:42 #188
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110905708
Laatste spoiler:

SPOILER
pi_110906173
Toppie _O_
  zondag 29 april 2012 @ 22:47:08 #190
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110949283
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_110985667
Dat einde! :').

Cases boeien me weinig meer. House en Wilson, veel interessanter.
pi_110988595
Ik moest zo lachen om het einde _O- _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2012 10:36:37 ]
pi_110991568
Veel kinderpatienten de laatste tijd.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:28:35 #194
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110991842
Zware aflevering. Leuk einde
Ok stelletje hokboeren
pi_110996747
House-Wilson scene's waren top, die patientscene's heb ik bijna doorgespoeld.
pi_110999527
Echt een geniaal einde zeg. :D _O_
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:12:33 #197
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111013629
Wat een heerlijk intense aflevering en wat een heerlijk einde _O_
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:14:06 #198
139330 TNA
For the stars that shine
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 21:27:14 #199
42184 crew  DaMart
pi_111014493
Mooie aflevering met House en Wilson. Dat einde was echt geniaal :D.
  woensdag 2 mei 2012 @ 02:07:20 #200
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_111025919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 04:10 schreef OMG het volgende:
Dat einde! :').

Cases boeien me weinig meer. House en Wilson, veel interessanter.
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef TNA het volgende:
Wat een heerlijk intense aflevering en wat een heerlijk einde _O_
  woensdag 2 mei 2012 @ 05:05:12 #201
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_111026819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 03:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hij voelde zich schuldig.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:14:19 #202
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111029769
Oh man, als ik terugdenk aan de scènes tussen House en Wilson in de laatste aflevering realiseer ik me dat ik die serie toch wel enorm ga missen ;( Ik vond het eerst wel goed dat ze stopten, maar nou komen ze weer met zoveel geniaals :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:27:59 #203
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_111104479
Dat laboratoriumwerk in House is zo ongelofelijk nep en slecht _O- _O_

Ik blijf er maar om lachen :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:25:19 #204
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111108003
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef horned_reaper het volgende:
Dat laboratoriumwerk in House is zo ongelofelijk nep en slecht _O- _O_

Ik blijf er maar om lachen :P
Ik ben blij dat het me niet opvalt, maar fijn dat je je vermaakt.
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:50:31 #205
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_111109508
Het is een hele leuke serie hoor, en ik kijk er ook met veel plezier naar. :)

Maar af en toe kruip ik toch even dubbel in de bank weg als ik de totaal niet bestaande laboratoriumtechnieken van deze mensen zie. ^^
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:57:54 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_111109916
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef horned_reaper het volgende:
Het is een hele leuke serie hoor, en ik kijk er ook met veel plezier naar. :)

Maar af en toe kruip ik toch even dubbel in de bank weg als ik de totaal niet bestaande laboratoriumtechnieken van deze mensen zie. ^^
Om je eigen vermeende superioriteit lachen doe je alleen als je 13-16 bent.
pi_111113835
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het me niet opvalt.
Inderdaad, lijkt mij best vervelend.
pi_111225688
ok einde van aflevering 19 seizoen 5 is echt BRILJANT!!! :D
  maandag 7 mei 2012 @ 20:58:04 #209
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_111263272
Die foto's _O-
pi_111269402
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef marcel-o het volgende:
Die foto's _O-
Ghe he, ja... _O-
pi_111277148
Goede aflevering.

Dat einde. :(.
pi_111283255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 05:38 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering.

Dat einde. :(.
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:25:51 #214
251119 Rainesz
flets outz
pi_111291170
Goede aflevering.
Erg leuk dat ze de Golden Earring draaide in de auto scene.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_111291297
quote:
SPOILER
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:09:57 #216
42184 crew  DaMart
pi_111300390
Goede aflevering. Ik ben benieuwd of Chase echt weggaat, of dat hij toch weer terugkomt.

En die cliffhanger op het eind... komende week ben ik er niet, dus ik moet 2 weken wachten tot ik weet of het goed of slecht nieuws is }:| :').
Al vrees ik het ergste voor Wilson. Ik wachtte op het moment waarop House zei: "It's bigger than last time."
pi_111315091
Het zal denk ik goed en slecht nieuws zijn;
goede nieuws: de tumor is weg/gekrompen
slechte nieuws: een nieuw raar iets is te zien --> Wilson heeft een onbekende ziekte en wordt een case.
.
pi_111315373
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef mcrumpie het volgende:
Het zal denk ik goed en slecht nieuws zijn;
goede nieuws: de tumor is weg/gekrompen
slechte nieuws: een nieuw raar iets is te zien --> Wilson heeft een onbekende ziekte en wordt een case.
Dat zou ook nog goed mogelijk zijn. Misschien een reden waarom er zoveel oude namen terugkomen, om die case op te lossen. Óf het is voor de begrafenis van Wilson. ;(
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2012 @ 23:32:50 #219
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_111315554
Titel van de laatste episode lijkt te voorspellen dat ze allemaal de pijp uit gaan met een Big Bang..
  zaterdag 12 mei 2012 @ 23:06:01 #220
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_111476041
nette cliffhanger.
zie je niet veel bij House..
pi_111476068
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Titel van de laatste episode lijkt te voorspellen dat ze allemaal de pijp uit gaan met een Big Bang..
Dat, of het is een speling op de titel van de pilot (Everybody Lies).
  zondag 13 mei 2012 @ 23:39:03 #222
341488 fietsdopje
Ai, die is lek
pi_111517734
Grote spoiler voor volgende aflevering:
SPOILER
pi_111566874
:'(. Jemig, wát een aflevering.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:55:57 #224
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111567586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 04:06 schreef OMG het volgende:
:'(. Jemig, wát een aflevering.
Indeed :{ Het einde... En dat stukje waarin House tegen Taub tekeergaat..!

Ben benieuwd naar de laatste aflevering volgende week, of eigenlijk niet.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:58:16 #225
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111567610
Preview allerallerallerlaatste:

Redactie Games dinsdag 15 mei 2012 @ 10:40:00 #226
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_111570893
No way dat ie weer de gevangenis in gaat :') Eerder dood dan dat ie het laatste half jaar zonder Wilson moet doen...
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:41:33 #227
133369 Jivis
Critikut
pi_111580139
Wordt een vrolijk einde van House.
Amen.
pi_111586994
Zullen ze er samen een einde aan maken? :'(
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:18:37 #229
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111589263
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef Melleyn het volgende:
Zullen ze er samen een einde aan maken? :'(
Of ze gaan gewoon samen weg....Gay.

Die case, hoe minimaal deze ook behandeld werd ook, hakte er overigens wel in.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:05:00 #230
133369 Jivis
Critikut
pi_111590953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef Kenju het volgende:

[..]

Of ze gaan gewoon samen weg....Gay.

Die case, hoe minimaal deze ook behandeld werd ook, hakte er overigens wel in.
Was alleen even schrikken toen House die dude ging wurgen. De cases boeien me al een paar seizoenen niet meer eerlijk gezegd, ik wacht altijd tot het moment dat het weer over House en z'n team gaat.
Amen.
pi_111591313
Persoonlijk vind ik het apart hoe zeer House betrokkenheid toont. Dat was toen hij dacht dat Cuddy kanker had wel anders. Wat dat betreft heeft House al een behoorlijke groei doorgemaakt.
pi_111592332
Helden ep!!!

Ben benieuwd wat voor einde ze eraan breien, zal vast ook episch worden.

Heb overigens nu al een paar afleveringen het gevoel dat House zich gaat opofferen voor Wilson (welke manier dat ook mag zijn).
pi_111598828
Wat een mooie klote aflevering zeg. :D :N
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:53:55 #234
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_111600945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef kevin_ het volgende:
Ditte..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:18:45 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111602375
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Was alleen even schrikken toen House die dude ging wurgen.
Ach, komop, je weet toch dat ze dat nooit zouden laten gebeuren.
quote:
De cases boeien me al een paar seizoenen niet meer eerlijk gezegd.
Laten we erop houden dat er een mate van herkenning in zat. ;)
Ik moet wel zeggen dat de verhaallijn over House en zijn team minder indringend verteld wordt dan ik dacht. Zeker vanuit het perspectief van House. Ik dacht dat hij gewoon helemaal gek zou worden en de schrijvers hem emotioneel kapot zouden laten gaan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:18:46 #236
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111602377
quote:
Goed uitgedrukt
Ok stelletje hokboeren
pi_111605160
Jennifer Morrison doet gelukkig mee in de finale :) Neem aan dat Chase dan ook nog wel even terugkomt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 03:40:35 #238
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_111611698
quote:
QFT
pi_111615354
:)

Hopelijk maken ze er een extra lange series finale van met een echt 'House' einde. Ze waren de serie wel behoorlijk aan het slepen de laatste tijd, maar sinds de aflevering met Chase in de hoofdrol was het toch weer ouderwets heerlijk.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:08:08 #240
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111617047
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef kevin_ het volgende:
:)

Hopelijk maken ze er een extra lange series finale van met een echt 'House' einde. Ze waren de serie wel behoorlijk aan het slepen de laatste tijd, maar sinds de aflevering met Chase in de hoofdrol was het toch weer ouderwets heerlijk.
De aflevering duurt gewoon de normale tijd, maar ze zenden ook dit uit:
quote:
“The special two-hour HOUSE Series Finale event kicks off with a one-hour retrospective special that will look back at this groundbreaking, seminal series and feature interviews with the series' stars and producers, special original content and other surprises.”
(Bron)
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:23:41 #241
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111617713
ninja edit
Ok stelletje hokboeren
pi_111617870
quote:
99s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

De aflevering duurt gewoon de normale tijd, maar ze zenden ook dit uit:

[..]

(Bron)
Super _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:30:47 #243
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111642371
Zojuist E20 pas kunnen kijken, wat een prachtig acteerwerk van Hugh Laurie aan het einde _O_ De roadtrip was ook erg goed en de case wist me ook wel te boeien door die kerel.
pi_111642683
Nog maar 1 aflevering :'( :'(
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:58:58 #245
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_111657907
De schrijvers van House hebben al eerder gezegd dat er geen happy end komt gewoon omdat dit niet bij House past en niet bij de serie.

Kortom je kan wel wat drama in de laatste aflevering verwachten. 1 ding is zeker natuurlijk House gaat never nooit de gevangenis is als hij daarmee niet meer bij Wilson kan zijn...
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:49:40 #246
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111677028
Komen Cameron en Chase ook nog langs?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_111677080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef Kenju het volgende:
Komen Cameron en Chase ook nog langs?
Jep.
pi_111678075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Jep.
Hoe weet je dat zo zeker van Chase? Staat op IMDb vooralsnog aangegeven als "credit only".
pi_111678177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:11 schreef OMG het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker van Chase? Staat op IMDb vooralsnog aangegeven als "credit only".
http://www.tvguide.com/Ne(...)orrison-1047575.aspx

quote:
TV Guide Magazine: Speculation (and hope) online is that Cameron will reunite with Chase.
Morrison: I can say that we do interact in the episode.
Daarnaast lijkt het me toch wel vrij sterk als ze hem de laatste twee afleveringen niet gebruiken..
pi_111678692
De vraag is niet of House dood gaat, de vraag is hoe :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_111679285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

http://www.tvguide.com/Ne(...)orrison-1047575.aspx

[..]

Daarnaast lijkt het me toch wel vrij sterk als ze hem de laatste twee afleveringen niet gebruiken..
Ah, ok. Ik zou het leuk vinden als 'ie nog even langs kwam in te laatste aflevering, vond het altijd wel een tof personage. Maar uit die vraag en het antwoord blijkt niet zoveel. Die interactie kan net zo goed een telefoongesprek zijn. :P.
pi_111679904
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Ame_thyst het volgende:
De laatste patient is een drugs verslaafde: dus House OD?
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:51:24 #253
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111680058
Nee geen overdosis. Als House gaat, dan gaat ie met een knal.
Ok stelletje hokboeren
pi_111680537
SPOILER
quote:
Ah, ok. Ik zou het leuk vinden als 'ie nog even langs kwam in te laatste aflevering, vond het altijd wel een tof personage. Maar uit die vraag en het antwoord blijkt niet zoveel. Die interactie kan net zo goed een telefoongesprek zijn.
Nee joh, natuurlijk komt Chase in de finale. Waarom zouden ze zo'n belangrijk character 2 afleveringen voor het einde er uit schrijven?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:24:01 #255
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111723226
De dialogen tussen House en Wilson zijn zo onovertroffen, nog maar één aflevering te gaan ;( Heftig einde van een wederom zeer sterke episode. De promo geeft vrijwel niets weg over de finale, maar ik vind hoe dan ook toch echt wel heel kut dat de serie stopt, of dat nu goed is of niet.

Laten we hopen op een waardige afsluiting.
pi_111723279
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik denk niet dat House dood gaat. :N
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:11:57 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_111740078
Die fan made videos zijn ook wel mooi

zondag 20 mei 2012 @ 12:34:51 #258
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111776918
Als ze het Sherlock Holmes einde aanhouden moet House vallen in een waterval
  zondag 20 mei 2012 @ 12:38:02 #259
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111777006
http://www.cracked.com/ar(...)-they-had-balls.html

How 5 popular shows would end if they had balls

Nummer 3 gaat over House

quote:
#3. House: House Dies from Complications of Sarcoidosis

The Foreshadowing

Heading into the finale, best friend character Wilson appears to be the only character whose life is in danger. For a show that has threatened to kill its lead character more than once, this feels like a cop-out. And a missed opportunity, since they've already written themselves the perfect murder weapon.

In every single episode of House, one of his assistants mentions sarcoidosis as a possible diagnosis, but it never turns out to be what's actually wrong with the patient. Sarcoidosis is such an obvious inside joke in the writers' den that there's a Facebook page devoted to it: It's never sarcoidosis, but they always think it is.
For House, sarcoidosis is the ultimate way to go out, because the disease itself is an unanswerable question. Sarcoidosis patients' bodies basically go batshit insane -- their immune cells clump together and gather inside organs to have immune cell parties while slowly shutting down all the body's basic functions. To this day, nobody really knows what the hell causes it.

The Execution

While listening to the Who in his office, House suddenly begins to vomit blood. His team rushes him into ICU, where they begin a battery of tests. House works feverishly (both literally and figuratively) to figure out what the hell is wrong with his own body. Try as they might, nobody can put House back together again. He dies on the gurney. Of sarcoidosis. The one thing nobody treated him for. Because it's never goddamn sarcoidosis.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 20 mei 2012 @ 13:03:14 #260
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111778289
quote:
6s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef TNA het volgende:
Lupus boven sarcoidosis :{w
Hij heeft al eens een lupus patiënt gehad natuurlijk.
pi_111824097
Morgen. :(

Vind het nu al kut.
  maandag 21 mei 2012 @ 16:43:07 #263
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111835929
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef kevin_ het volgende:

Vind het nu al kut.
Ik ook. Moet al bijna huilen nog voordat ik de aflevering heb gezien :')
pi_111835939
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef kevin_ het volgende:

Vind het nu al kut.
Ach. Wees blij dat de producers tijdig aan de endgame konden beginnen en de show niet pas na het eindigen van de productie gecanceld is. Het verhaal was de afgelopen seizoenen steeds meer gewoontjes geworden, daar waar House in het begin boven veel series op network television uitstak.
Ik ben allang blij dat de laatste paar afleveringen die naar het einde toe leidden een sterke inleiding vormden voor wat een bijzondere finale moet zijn.

Wel van verschillende kanten gehoord dat het een aflevering is die lang niet iedereen zal bevallen. Goed dus, blijkbaar durven ze flink risico te nemen.
  maandag 21 mei 2012 @ 16:44:29 #265
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111835981
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Wel van verschillende kanten gehoord dat het een aflevering is die lang niet iedereen zal bevallen. Goed dus, blijkbaar durven ze flink risico te nemen.
Of ze hebben het ME3 team van Bioware om tips gevraagd :'(
Ok stelletje hokboeren
pi_111836633
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef padlarf het volgende:

[..]

Of ze hebben het ME3 team van Bioware om tips gevraagd :'(
Zullen we alvast een petitie starten voor nieuwe DLC? :P.

Maar goed, ik heb zin in de nieuwe aflevering en tegelijkertijd ook niet. House is 1 van de weinige series die ik vanaf het begin heb gevolgd en ergens vind ik het jammer dat het stopt, zeker nu het wat betreft het personage House juist weer interessant is en de laatste afleveringen eigenlijk allemaal best / erg goed waren. Aan de andere kant ook niet, want bijvoorbeeld seizoen 6 en 7 konden me soms helemaal niet boeien, dus ergens is het wel goed dat ze er een eind aan breien.
pi_111841249
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Ach. Wees blij dat de producers tijdig aan de endgame konden beginnen en de show niet pas na het eindigen van de productie gecanceld is. Het verhaal was de afgelopen seizoenen steeds meer gewoontjes geworden, daar waar House in het begin boven veel series op network television uitstak.
Ik ben allang blij dat de laatste paar afleveringen die naar het einde toe leidden een sterke inleiding vormden voor wat een bijzondere finale moet zijn.

Oh ik ben wel blij dat ze nu stoppen, want veel zat er niet meer in. Maar het blijft gewoon kut dat zo'n heerlijke serie ermee stopt. Het was echt een van de weinige series waar ik elke week naar uit keek.
  maandag 21 mei 2012 @ 18:46:08 #268
133369 Jivis
Critikut
pi_111841269
Zou tof zijn als die met Wilson in een mooie sportwagen van een klif rijdt.
Amen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:16:52 #269
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111863385
Swan Song was een leuke en vermakelijke terugblik en kijk achter de schermen.

De finale, ik vond hem goed. Ook leuk om een paar personages uit het verleden te zien.
Een goed einde ook. Ergens was het te verwachten. Ik moest grinniken om de text message.
Het einde; lekker House en niet the cowardly way out.

Om maar even iets uit het begin van de aflevering te quoten:

"He's happy."
"He's dead."

House en Wilson, het blijft een goed duo. O+.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:21:12 #271
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111864400
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 04:11 schreef OMG het volgende:
Het einde; lekker House en niet the cowardly way out.
Precies. Plus de ultieme House-prank.
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 08:37:31 #272
42184 crew  DaMart
pi_111864632
Mooi einde, al had ik wel al verwacht dat

SPOILER
Maar even in een spoiler voor degenen die nog moeten kijken :P.
pi_111868243
Mooi einde aan een goede serie.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:53 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111869418
Wow, mooi eind en helemaal House.
Dat met die telefoon deed me denken aan t begin van de BBC Holmes.

Maar toen ze 1 lichaam uit het pand haalden was wel duidelijk dat het niet House was en dat ie nog leefde

Jammer dat Cuddy geen cameo had
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:31:25 #275
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111869443
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:37 schreef DaMart het volgende:

Maar even in een spoiler voor degenen die nog moeten kijken :P.
Wie kijkt nou in dit topic als je t nog noet hebt gezien
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:57:17 #276
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_111870636
House met zijn opmerking over Dead Poets Society
Uitgerekend de film waar "Wilson" zelfmoord in pleegde
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:08:39 #277
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111871057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef Waaghals het volgende:
House met zijn opmerking over Dead Poets Society
Uitgerekend de film waar "Wilson" zelfmoord in pleegde
Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenoot
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:17:13 #278
179534 Waaghals
pi_111871350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenoot
Nee
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:20:49 #279
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111871454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:17 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nee
Ik kan me Ethan Hawke herinneren als Neil maar dan heb ik t fout :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:21:25 #280
179534 Waaghals
pi_111871477
Wilson was Neill, Hawke overleeft het gewoon.
Hij gaat op het einde ook als eerste op de bankjes staan.
pi_111871923
Mooi einde aan een mooie serie.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:38:00 #282
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111872024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Wilson was Neill, Hawke overleeft het gewoon.
Hij gaat op het einde ook als eerste op de bankjes staan.
In mn herinnering zie ik een jankende Hawke maar tis een tijd dat ik m heb gezien dus zit fout
pi_111872037
Reichenbach Falls Fire?

[ Bericht 43% gewijzigd door .aeon op 22-05-2012 12:52:21 ]
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:42:22 #284
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111872172
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:47:26 #285
179534 Waaghals
pi_111872340
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:

milf :'(
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:59:57 #286
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_111872740
Goede twist! omg ging van huilen naar.lachen binnen 1 seconde
pi_111873029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Ja dat was ook echt wat voor hun geweest...
pi_111873439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:
Mja, ergens was het misschien leuk geweest als ze nog een kleine rol had gehad. Maar goed, ze kwam nog voorbij in Swan Song.

Overigens had ik Wilson's speech ook leuk/goed gevonden als het anders was afgelopen. :P.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:24:54 #289
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111873688
Moest wel even nadenken toen Sela Ward voorbijkwam, kon me al niet herinneren dat ze dood was
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:06:36 #290
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111875221
Werd er nou gesuggereerd dat Foreman het weet?

Mooie laatste aflevering w/
Ok stelletje hokboeren
pi_111875408
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef padlarf het volgende:
Werd er nou gesuggereerd dat Foreman het weet?
Ja
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:13:45 #292
133369 Jivis
Critikut
pi_111875460
Goede einde dacht ik zo.
Amen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:15:45 #293
133369 Jivis
Critikut
pi_111875530
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Amen.
pi_111875597
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:20:14 #295
133369 Jivis
Critikut
pi_111875670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef OMG het volgende:

[..]

Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.
Als 'vision' had gekund...

En ik kan niet geloven dat ze bij de begrafenis van House niet even langs zou zijn gekomen.
Amen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:23:36 #296
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111875801
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef Jivis het volgende:

[..]

Als 'vision' had gekund...

En ik kan niet geloven dat ze bij de begrafenis van House niet even langs zou zijn gekomen.
Ik denk dat schrijvers wel wilden maar Lisa Edelstein niet
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:27:57 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111875973
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Is meer een issue tussen de makers en de actrice
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:29:11 #298
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_111876025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:30:01 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111876057
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.
Fake ID
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:44:15 #300
133369 Jivis
Critikut
pi_111876597
Wat is er precies voorgevallen tussen Edelstein en de schrijvers dan?
Amen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:44:52 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111876615
Maar al met al mooie laaste EP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')