Of ze gaan gewoon samen weg....Gay.quote:
Was alleen even schrikken toen House die dude ging wurgen. De cases boeien me al een paar seizoenen niet meer eerlijk gezegd, ik wacht altijd tot het moment dat het weer over House en z'n team gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon samen weg....Gay.
Die case, hoe minimaal deze ook behandeld werd ook, hakte er overigens wel in.
Ach, komop, je weet toch dat ze dat nooit zouden laten gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was alleen even schrikken toen House die dude ging wurgen.
Laten we erop houden dat er een mate van herkenning in zat.quote:De cases boeien me al een paar seizoenen niet meer eerlijk gezegd.
De aflevering duurt gewoon de normale tijd, maar ze zenden ook dit uit:quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef kevin_ het volgende:
![]()
Hopelijk maken ze er een extra lange series finale van met een echt 'House' einde. Ze waren de serie wel behoorlijk aan het slepen de laatste tijd, maar sinds de aflevering met Chase in de hoofdrol was het toch weer ouderwets heerlijk.
(Bron)quote:“The special two-hour HOUSE Series Finale event kicks off with a one-hour retrospective special that will look back at this groundbreaking, seminal series and feature interviews with the series' stars and producers, special original content and other surprises.”
Superquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
De aflevering duurt gewoon de normale tijd, maar ze zenden ook dit uit:
[..]
(Bron)
Hoe weet je dat zo zeker van Chase? Staat op IMDb vooralsnog aangegeven als "credit only".quote:
http://www.tvguide.com/Ne(...)orrison-1047575.aspxquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker van Chase? Staat op IMDb vooralsnog aangegeven als "credit only".
Daarnaast lijkt het me toch wel vrij sterk als ze hem de laatste twee afleveringen niet gebruiken..quote:TV Guide Magazine: Speculation (and hope) online is that Cameron will reunite with Chase.
Morrison: I can say that we do interact in the episode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |