In die categorie las ik er net ook nog eenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je had een punt dat ik het niet zo nauw moest nemen, maar eensmiley is hier ook wel op z'n plek voor nieuwe definitie van 'vergezocht'
quote:(...) and others elsewhere, make the case that House really did die, and everything after the text message happens in Wilson's mind. The evidence: When Wilson leaves the funeral, House is sitting on a stoop without his cane, which is nowhere to be found. (He also looks remarkably good for having fallen through a collapsing floor and narrowly escaped death in a fire.) House also tells Wilson, "I'm dead" -- which we took to mean "as far as anyone knows" but could easily be taken literally under this line of thinking.
Furthermore, "Enjoy Yourself" has been used on "House" before. In Season 5's "Under Your Skin," House hallucinates Amber (Anne Dudek) -- who showed up again in the finale -- singing the song, which signaled to some viewers that Wilson was hallucinating as well. Commenters also wonder how House could have switched his dental records with those of the dead guy (guest star James LeGros) before the body was identified.
http://blog.zap2it.com/fr(...)up-to-its-title.html
Hmmm, het zou dus een hallucinatie van Wilson kunnen zijn. Maar dat verklaart niet het personeelpasje van House bij Foreman.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In die categorie las ik er net ook nog een.
House zou wel dood zijn, en dat hij samen met Wilson wegrijdt, zou een hallucinatie van Wilson zijn.
[..]
Zeuren om een open einde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het een stomme aflevering. Gezemel met oude karakters en een open einde![]()
Ze hadden er uit moeten gaan met een knaller. Happely ever after of gewoon met echte dood..
Wat werd gezegd misschien door zijn onderbewuste: at first you'll cry a lot, but then you'll continue doing what you love.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij heeft onzelfzuchtig gekozen voor een ander en dat is een bijzondere stap, maar aan de andere kant vraag ik me af wat er gebeurt als Wilson doodgaat en hoe House dan verder zou moeten.
Sopranos had een gesloten einde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeuren om een open einde.Gesloten eindes zijn voor kleuters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Nielsch op 07-08-2012 20:51:00 ]PWBF
Uh, nee hoor. Zie hem ook nog altijd als die gast uit die sketches met Stephen Fry.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel, iedereen kent hem nu als House en zal hem ook als House blijven kennen. Dat is net als met Elijah Wood als Frodo en Daniel Radcliffe als Harry Potter.
Dat kende ik niet toen ik met House begon (en ik denk velen met mij)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh, nee hoor. Zie hem ook nog altijd als die gast uit die sketches met Stephen Fry.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat kende ik niet toen ik met House begon (en ik denk velen met mij).
Ik heb de laatste aflevering gisteren gezien. Nog een reden waarom House wel echt zou kunnen leven wat mij betreft:quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In die categorie las ik er net ook nog een.
House zou wel dood zijn, en dat hij samen met Wilson wegrijdt, zou een hallucinatie van Wilson zijn.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |