abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 mei 2012 @ 19:40:13 #76
42184 crew  DaMart
pi_111940304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:03 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je had een punt dat ik het niet zo nauw moest nemen, maar een :') smiley is hier ook wel op z'n plek voor nieuwe definitie van 'vergezocht' :P
In die categorie las ik er net ook nog een :P.

House zou wel dood zijn, en dat hij samen met Wilson wegrijdt, zou een hallucinatie van Wilson zijn.

quote:
(...) and others elsewhere, make the case that House really did die, and everything after the text message happens in Wilson's mind. The evidence: When Wilson leaves the funeral, House is sitting on a stoop without his cane, which is nowhere to be found. (He also looks remarkably good for having fallen through a collapsing floor and narrowly escaped death in a fire.) House also tells Wilson, "I'm dead" -- which we took to mean "as far as anyone knows" but could easily be taken literally under this line of thinking.

Furthermore, "Enjoy Yourself" has been used on "House" before. In Season 5's "Under Your Skin," House hallucinates Amber (Anne Dudek) -- who showed up again in the finale -- singing the song, which signaled to some viewers that Wilson was hallucinating as well. Commenters also wonder how House could have switched his dental records with those of the dead guy (guest star James LeGros) before the body was identified.

http://blog.zap2it.com/fr(...)up-to-its-title.html
  Moderator woensdag 23 mei 2012 @ 20:51:28 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_111944000
Ik heb vanmiddag Swan Song gekeken: wat een leuk stel mensen bij elkaar :) En Hugh Laurie is echt een toffe, charmante man.

Wat een goed idee, die pot waar iedereen 5 dollar in gooit met zijn naam erop :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:34:48 #78
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_111946265
quote:
12s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

House zou wel dood zijn, en dat hij samen met Wilson wegrijdt, zou een hallucinatie van Wilson zijn.

[..]

Hmmm, het zou dus een hallucinatie van Wilson kunnen zijn. Maar dat verklaart niet het personeelpasje van House bij Foreman.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_111947086
;(
pi_111952900
Ik vond het een stomme aflevering. Gezemel met oude karakters en een open einde -O-

Ze hadden er uit moeten gaan met een knaller. Happely ever after of gewoon met echte dood..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:21:59 #81
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111953040
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het een stomme aflevering. Gezemel met oude karakters en een open einde -O-

Ze hadden er uit moeten gaan met een knaller. Happely ever after of gewoon met echte dood..
Zeuren om een open einde. :') Gesloten eindes zijn voor kleuters.
Ok stelletje hokboeren
pi_111954313
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Hij heeft onzelfzuchtig gekozen voor een ander en dat is een bijzondere stap, maar aan de andere kant vraag ik me af wat er gebeurt als Wilson doodgaat en hoe House dan verder zou moeten.
Wat werd gezegd misschien door zijn onderbewuste: at first you'll cry a lot, but then you'll continue doing what you love.
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:44:43 #83
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111956338
Ik vond het ook een zwak einde. Ik wilde gewoon een flinke breakdown zien, of dat er gewoon iets dramatisch zou gebeuren. Ook vreemd dat hij Foreman wel liet weten dat hij nog leefde en afgezien van Wilson, derest niet, zelfs zijn ouders niet. Ook vond ik het wat makkelijk gedaan hoe hij zijn gebitsgegevens effe wist te verwisselen.

En waarom zo'n nietszeggende patiënt zo'n rol geven? En waarom wordt er niet gewoon concreter verklaard waarom House daar precies was met die patiënt; het moment dat hij besloot om met hem mee naar huis te gaan en zich kapot te spuiten?

Dat al die personages voorbij kwamen, had ik op deze manier ook vrij weinig mee. Het kwam te geforceerd over. Ik kan het me dan ook niet voorstellen dat de schrijvers hier erg lang over hebben gedaan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:16:58 #84
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111956851
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:21 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zeuren om een open einde. :') Gesloten eindes zijn voor kleuters.
Sopranos had een gesloten einde.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:16:50 #85
139330 TNA
For the stars that shine
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:44:54 #86
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111964202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sopranos had een gesloten einde.
En dat was dan ook intens kut
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:48:27 #87
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111964354
Waarom zou je dit een open einde noemen? House is weg bij het ziekenhuis, Chase neemt het departement over, Foreman blijft de baas, Cameron is gelukkig getrouwd, Taub was blij met zijn kinderen, en als belangrijkste, House kan Wilson in zijn laatste maanden meemaken.

Een open einde was geweest als we hadden moeten speculeren of hij dood was of niet. Daar hou ik ook niet van, maar ik vond dit precies gesloten genoeg.
pi_111980813
Prachtig einde! In de eerste instantie dacht ik echt dat het over was met House, het leek me ook wel een waardig einde. Maar toen dat SMSje, wat een briljante laatste twist! En ook zo heerlijk House weer.

Helaas is het afgelopen, maar wel gestopt op het hoogtepunt (misschien een beetje eroverheen dan). ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:45:08 #89
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115221251
Voor iedereen die House mist.

Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_115223199
Leuk filmpje :)
pi_115255515
Geweldig filmpje, vooral omdat ik eigenlijk alle fragmenten ken :D
I had a signature once. It was awful.
pi_115256902

Cuddy en Taub aan een tafeltje toen ze nog jonger waren. Uit welke House aflevering komt deze flashback?

Antwoord:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Nielsch op 07-08-2012 20:51:00 ]
PWBF
pi_115257529
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat boeit niet zoveel, iedereen kent hem nu als House en zal hem ook als House blijven kennen. Dat is net als met Elijah Wood als Frodo en Daniel Radcliffe als Harry Potter.
Uh, nee hoor. Zie hem ook nog altijd als die gast uit die sketches met Stephen Fry.
PWBF
pi_115261107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Uh, nee hoor. Zie hem ook nog altijd als die gast uit die sketches met Stephen Fry.
Dat kende ik niet toen ik met House begon (en ik denk velen met mij) :).
Amen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:38:51 #95
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115269050
Daniel Radcliff ontgroeit dat Harry Potter ding wel. Voordeel is dat hij toen nog veel jonger was, en nu opgegroeid is. Op deze manier wordt je niet echt ge typecast. Wood zit ook in Wilfred, en ik zit daar niet naar Frodo te kijken. Was in Hooligans ook niet echt zo. Het helpt op zich ook wel wanneer je een redelijke acteur bent.

Idris Elba kende ik ook alleen maar van The Wire. Fantastische serie die ik intens heb gevolgd. Maar toen ik hem in Luther, Thor of Takers zag, was het gewoon een andere guy.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:12:51 #96
159761 Arn0
Abbey Road
pi_115274263
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat kende ik niet toen ik met House begon (en ik denk velen met mij) :).
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_115278268
quote:
12s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

[..]

Ik heb de laatste aflevering gisteren gezien. Nog een reden waarom House wel echt zou kunnen leven wat mij betreft:

Gedurende de hele serie zijn er al vergelijkingen getrokken tussen Gregory House en Sherlock Holmes. House heeft - net als Holmes - zijn eigen dood in scene gezet om ergens aan te ontsnappen. In beide gevallen ging deze zogenaamde dood gepaard met een val (door een vloer bij House, van een waterval bij Holmes). In beide gevallen waren het de beste vrienden (Wilson en Watso) die erachter kwamen dat hun vrienden toch niet dood waren. In het geval van Holmes gebeurde dit laatste in het verhaal The Adventure of the Empty House, wat nog een verwijzing kan zijn naar het lege brandende huis waar House in lag.
PWBF
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 07:41:07 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_124864892
Grote kick, maar House (oftewel Hugh Laurie) komt in het Concertgebouw zingen:

Hugh Laurie komt naar Amsterdam om op te treden. Laurie is vooral bekend geworden met zijn vertolking van de hoofdrol van dokter Gregory House in de gelijknamige tv-serie, maar stort zich nu op muziek. Hij treedt op 10 juni op in Het Concertgebouw. Dat maakte concertorganisator Mojo woensdag bekend.

In 2011 bracht Laurie zijn eerste bluesplaat met de titel Let Them Talk uit. Volgende maand volgt het tweede album van de 53-jarige acteur, Didn't it Rain. Voor deze plaat dook hij naar eigen zeggen nog dieper in de Amerikaanse blues. 'Hoe verder ik ga, hoe meer ik betoverd word. Zowel door de liedjes als door de mensen met wie ik mag spelen.'

De kaartverkoop voor zijn concert in Het Concertgebouw start vrijdagochtend.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')