SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dat een aflevering als deze nodig is, is misschien het resultaat van slecht schrijverschap (al vind ik van niet, maar dat is weer een andere discussie) maar dan kan deze aflevering zelf toch nog wel goed geschreven zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat stukje briljante tv heb ik met veel plezier gekeken, maar eigenlijk vind ik het het resultaat van slecht schrijversschap, niet goed.
Hij had zelf een zeldzame ziekte waardoor er in zijn dijbeen spieren afstorven. Andere dokters wisten niet wat het was en House is er zelf achter gekomen. Het been had eigenlijk geamputeerd moeten worden, maar dat wilde House niet. En nu zit hij met een been waar hij niet veel mee kan doen en dat chronisch pijn doet.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:43 schreef tonja het volgende:
Ik kijk de serie nog niet zo lang.
Wat heeft ie eigenlijk aan zijn been?
Tnxquote:Op woensdag 23 september 2009 09:50 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Hij had zelf een zeldzame ziekte waardoor er in zijn dijbeen spieren afstorven. Andere dokters wisten niet wat het was en House is er zelf achter gekomen. Het been had eigenlijk geamputeerd moeten worden, maar dat wilde House niet. En nu zit hij met een been waar hij niet veel mee kan doen en dat chronisch pijn doet.
Vond ik ook. Alhoewel dit al 2 afleveringen waren natuurlijk. Maar ik had er 6 verwacht totaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Geweldige seizoensopener alleen ergens wel jammer dat ie nu alweer weg is uit die kliniek had best nog een afleveringetje of 2 mogen duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |