Ik moest ook wel lachen toen dat beeld naar de tv ging, met zo'n overdreven ontploffing en dat dan Cuddy binnenkomt om zo'n kop vanquote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef TNA het volgende:
Dat begin trouwens, die spelcomputer in de kamer van een comapatiënt en diens hand als milkshake-houder
House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:55 schreef Timooon het volgende:
"misschien Huntington's" kan wel weg geloof ik![]()
tevens tvp
Het is niet mijn afbeelding in de OP, maar als jullie wat willen aanpassen kan ik de OP voorlopig nog wijzigenquote:
Dat verdient hij dubbel en dwars.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Las ik trouwens nou goed dat Hugh Laurie tegenwoordig 400,000 dollar per aflevering krijgt?
Eindelijk gerechtigheidHugh Laurie
Al sinds Fry and Laurie en Jeeves and Wooster natuurlijk.
.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat verdient hij dubbel en dwars.
Het zal me echt een zorg zijn. De man acteert fantastisch en heeft House tot een zeer succesvolle serie gemaakt. Sterker nog, vrijwel de hele serie draait op zijn acteerprestaties. De acteurs van Friends kregen op een gegeven moment een miljoen dollar per aflevering per persoon. Geef Hugh Laurie dan maar 10 miljoen - en dat is zonder inflatiecorrectiequote:
Waar en waar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn. De man acteert fantastisch en heeft House tot een zeer succesvolle serie gemaakt. Sterker nog, vrijwel de hele serie draait op zijn acteerprestaties. De acteurs van Friends kregen op een gegeven moment een miljoen dollar per aflevering per persoon. Geef Hugh Laurie dan maar 10 miljoen - en dat is zonder inflatiecorrectie
Dat kan natuurlijk, maar daarover kun je een apart topic openen. Binnen de huidige salaris'normen' in de industrie vind ik dat van Hugh Laurie meer dan terecht.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar en waar.
Maar ik vind zulke bedragen gewoon belachelijk voor een acteur (of wie dan ook).
Totaal geen zin om daar een topic over te openen. Dat gaat toch zo'n "communist!1!" vs. "Kutegoïstquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar daarover kun je een apart topic openen. Binnen de huidige salaris'normen' in de industrie vind ik dat van Hugh Laurie meer dan terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |