Vermaak is een leuk doel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
Inderdaad, ze spelen anders nooit spelletjes met elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
Waarom is dit ongeloofwaardig? Ze kwamen niet voor niets in aanmerking voor een positie onder House.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het wel bijzonder dat zowel Cameron als Chase als Foreman allen gepromoveerd zijn op hun jonge leeftijden (kijkende naar seizoen 1).
Het zijn dus drie gepromoveerde doktoren die allen ook nog eens onder de supervisie van House werken. Een tikkeltje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.
Maargoed, de serie is erg leuk! ^^ Er komt leuke casuïstiek aan bod.
Afgang is al begonnen na seizoen 4 met de nieuwe cast. Je kan inderdaad merken dat het de afgelopen twee jaren op was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit het laatste seizoen is is. Het is gewoon óp....
Die twist in de aflevering met Wilson zijn zoon zag je van mijlenver aankomen. Natuurlijk hebben andere series of afleveringen van House dat ook gehad, maar dan voelde je je in ieder geval nog goed omdat je het door had. Nu lag het er te dik bovenop.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond de laatste 2 afleveringen die ik zag, die met wilson zoon en die met house doet alsof ie ziek is wel leuk eigenlijk.
Natuurlijk is ie niet zo goed als elke seizoenfinale maar ja, finales horen klappers te zijn en de rest daartussenin moet vermakelijk zijn. Misschien leggen jullie de lat te hoog omdat de vorige finale nog in jullie hoofdjes zitten?
Dit dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?quote:
Dit. Toen aangekondigd werd dat ze de show gingen cancellen, vond ik het nog verrassend. maar wanneer je kijkt naar het niveau van de afleveringen, en hoe ze blijven vastzitten de dezelfde House-clichés, is het me toch wel duidelijk dat de rek er inderdaad wel uit is, en dat ze gewoon moeten stoppen. Ik had alleen verwacht dat ze een laatste seizoen zouden maken als een propere farewell. Helaas is het gewoon net als bij alle andere series eerder het bekende nachtkaars-effect.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:21 schreef VacaLoca het volgende:
Zodra dat kind die diner binnenstapte wist ik al dat het een acteurtje was ingehuurd door House idd...
De rek is er enorm uit. Het is mooi geweest imo.
Jammer dat de ban nooit echt gebroken wordt, bv dat House die brief weggooit is zoals we van hem kunnen verwachten... zou fijn zijn als ie keer echt een stap zet. Na 8 seizoenen mag dat toch wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |