abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109878015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
Vermaak is een leuk doel.
  woensdag 4 april 2012 @ 00:11:27 #127
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109878803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Krijg nou de tyfus...oeps alles verraden.
Wat was de doel van de test van House?
Wie hem zou verraden, maar waarvoor heeft ie dat nodig?
Inderdaad, ze spelen anders nooit spelletjes met elkaar.
2000 light years from home
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:37:33 #128
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_110037621
Ik vindt het wel bijzonder dat zowel Cameron als Chase als Foreman allen gepromoveerd zijn op hun jonge leeftijden (kijkende naar seizoen 1).

Het zijn dus drie gepromoveerde doktoren die allen ook nog eens onder de supervisie van House werken. Een tikkeltje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.

Maargoed, de serie is erg leuk! ^^ Er komt leuke casuïstiek aan bod.
pi_110124449
"You're not a bully."
"Pretty sure I am, dickwad."
:').

Vond het wel een goede aflevering weer. Dat met Wilson's "zoontje". :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 10 april 2012 @ 08:24:46 #130
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_110125196
Haha ja, ze brengen het toch wel geloofwaardig uiteindelijk, dat je het soms bijna gaat geloven. Gelukkig is er dan het einde van de aflevering ;-)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_110127569
Leuke aflevering :D
  Redactie Games dinsdag 10 april 2012 @ 22:22:52 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_110160387
Over de promo van volgende week:

Reactie: Dafuq did I just see.. :%
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_110163224
Ja inderdaad.......

Top ep trouwens
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:23:35 #134
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110164383
Ik had al door dat Wilson in de maling wordt genomen. Het begint wel wat voorspelbaar te worden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_110165578
Dat zag iedereen al aankomen, omdat House Wilson al acht jaar zo voor het lapje houdt. De grap is juist dat het publiek het al weet, in feite iedereen behalve Wilson, maar dat het toch (voor mij dan) goed blijft vanwege de manier waarop de acteurs dit neerzetten.
  woensdag 11 april 2012 @ 00:00:25 #136
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110165969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het wel bijzonder dat zowel Cameron als Chase als Foreman allen gepromoveerd zijn op hun jonge leeftijden (kijkende naar seizoen 1).

Het zijn dus drie gepromoveerde doktoren die allen ook nog eens onder de supervisie van House werken. Een tikkeltje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.

Maargoed, de serie is erg leuk! ^^ Er komt leuke casuïstiek aan bod.
Waarom is dit ongeloofwaardig? Ze kwamen niet voor niets in aanmerking voor een positie onder House.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:48:46 #137
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110295266
Ik vond de aflevering van vorige week niet zo heel boeiend, niet de eerste keer dat House een ziekte faket. Case wist me ook niet echt te boeien.

Vond de aflevering van deze week een stuk toffer, dat zoontje van Wilson was priceless. Net als Chase en Park - "Yet. Yes. Yes?!"
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:49:10 #138
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110426381
Hm, aardig, maar niet bijzonder. House z'n activiteiten waren nog het leukst, case kon me niet boeien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_110427252
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit het laatste seizoen is is. Het is gewoon óp.... -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110436201
Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van de laatste aantal afleveringen. Daar zat toch wel potentie eigenlijk. Maar wie weet komt er nog iets bijzonders...
pi_110439223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit het laatste seizoen is is. Het is gewoon óp.... -O-
Afgang is al begonnen na seizoen 4 met de nieuwe cast. Je kan inderdaad merken dat het de afgelopen twee jaren op was.
In het begin van de serie stond de case altijd voorop, nu gebeurt die meer om het verhaal heen.

Daarnaast ben ik de standaard house pre-commercial opmerking zat: patiënt hoest bloed op, stort ineen of wat dan ook --> "how can this happen?" --> "it's not ..." --> dramatisch blik naar andere dokters
  Redactie Games dinsdag 17 april 2012 @ 17:02:48 #143
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_110446282
Case was op zich wel apart met die pop maar de oorzaak kwam weer totaal uit het niets aanwaaien, beetje een dooddoener.

Ik blijf het nog wel vermakelijk vinden tussen de cast onderling (gezien het laatste seizoen), wat een manipulatieve zak is het toch ook.. :')

En overigens zou ik Dominika niet weg doen, beetje kutstreek om zo die brief weg te gooien
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_110448317
Ik vond de laatste 2 afleveringen die ik zag, die met wilson zoon en die met house doet alsof ie ziek is wel leuk eigenlijk.

Natuurlijk is ie niet zo goed als elke seizoenfinale maar ja, finales horen klappers te zijn en de rest daartussenin moet vermakelijk zijn. Misschien leggen jullie de lat te hoog omdat de vorige finale nog in jullie hoofdjes zitten?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_110449008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond de laatste 2 afleveringen die ik zag, die met wilson zoon en die met house doet alsof ie ziek is wel leuk eigenlijk.

Natuurlijk is ie niet zo goed als elke seizoenfinale maar ja, finales horen klappers te zijn en de rest daartussenin moet vermakelijk zijn. Misschien leggen jullie de lat te hoog omdat de vorige finale nog in jullie hoofdjes zitten?
Die twist in de aflevering met Wilson zijn zoon zag je van mijlenver aankomen. Natuurlijk hebben andere series of afleveringen van House dat ook gehad, maar dan voelde je je in ieder geval nog goed omdat je het door had. Nu lag het er te dik bovenop.

House is gewoon zn houdbaarheidsdatum voorbij, cases staan niet meer voorop. Park is ronduit belachelijk, Adams is een thirteen kloon, Taub en Chase zijn ook opeens karikaturen van zichzelf geworden (al proberen ze dat nu wat te herstellen bij Chase).

Kwaliteit en verhaallijn zijn natuurlijk twee hele andere dingen. Natuurlijk hebben finales de meest interessante verhaallijnen, maar dat betekent niet dat je de rest van het seizoen vrede moet hebben met kwalitatief mindere afleveringen.
pi_110470405
Zodra dat kind die diner binnenstapte wist ik al dat het een acteurtje was ingehuurd door House idd...

De rek is er enorm uit. Het is mooi geweest imo.

Jammer dat de ban nooit echt gebroken wordt, bv dat House die brief weggooit is zoals we van hem kunnen verwachten... zou fijn zijn als ie keer echt een stap zet. Na 8 seizoenen mag dat toch wel eens.
pi_110471116
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
  woensdag 18 april 2012 @ 02:50:23 #148
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110471119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
Dit dacht ik ook.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_110471171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 02:50 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook.
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?
  woensdag 18 april 2012 @ 03:22:28 #150
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110471190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:21 schreef VacaLoca het volgende:
Zodra dat kind die diner binnenstapte wist ik al dat het een acteurtje was ingehuurd door House idd...

De rek is er enorm uit. Het is mooi geweest imo.

Jammer dat de ban nooit echt gebroken wordt, bv dat House die brief weggooit is zoals we van hem kunnen verwachten... zou fijn zijn als ie keer echt een stap zet. Na 8 seizoenen mag dat toch wel eens.
Dit. Toen aangekondigd werd dat ze de show gingen cancellen, vond ik het nog verrassend. maar wanneer je kijkt naar het niveau van de afleveringen, en hoe ze blijven vastzitten de dezelfde House-clichés, is het me toch wel duidelijk dat de rek er inderdaad wel uit is, en dat ze gewoon moeten stoppen. Ik had alleen verwacht dat ze een laatste seizoen zouden maken als een propere farewell. Helaas is het gewoon net als bij alle andere series eerder het bekende nachtkaars-effect.

Hopen dat ze er toch nog een interessant slot van zullen maken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')