quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef TNA het volgende:
Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:TVGuide.com heeft wat uitgebreidere informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er zeer naar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef TNA het volgende:
Sterke aflevering. Aardige case, maar bovenal een goed plot met Dominika en vanzelfsprekend een intens einde. Ik vond de ingezoomde shots op Hugh Laurie tijdens de dialogen met Dominika erg mooi, wat een indringende kop heeft die dude toch
Ik weet niet hoe ze het uit gaan werken, maar deze afleveringen hebben potentie om geniaal te worden. Hier overigens het plot van de finale volgens Wikipedia:Inderdaad, ik zei het al bij de aankondiging dat dit het laatste seizoen zou worden. "dit gaat epischer worden dan ooit"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er zeer naar uit
Hoe kon House nou zweven ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef fietsdopje het volgende:
Goede aflevering, maar hoe kon dat jongetje nou zweven?
Door op z'n linkervoet te staanquote:
Goocheltruc van dat bijgelovige familielid, zodat ze toch naar hem zouden luisteren. House deed het nog eventjes na. Of bedoelde je dat niet met je vraag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef fietsdopje het volgende:
Goede aflevering, maar hoe kon dat jongetje nou zweven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voorzie veel goeds![]()
Ja, maar op je linker voet staan en dat ventje laten zweven is toch wel iets anders.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goocheltruc van dat bijgelovige familielid, zodat ze toch naar hem zouden luisteren. House deed het nog eventjes na. Of bedoelde je dat niet met je vraag?
Inderdaad, ik denk niet dat dat jongetje sterk genoeg is om zelf z'n lichaam kaarsrecht op een been omhoog te houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, maar op je linker voet staan en dat ventje laten zweven is toch wel iets anders.
Er is vast een andere manier. House heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:16 schreef fietsdopje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk niet dat dat jongetje sterk genoeg is om zelf z'n lichaam kaarsrecht op een been omhoog te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 04:10 schreef OMG het volgende:
Dat einde!.
Cases boeien me weinig meer. House en Wilson, veel interessanter.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef TNA het volgende:
Wat een heerlijk intense aflevering en wat een heerlijk einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |