Of datquote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef drumstickNL het volgende:
De laatste afleveringen gaan steeds minder op de eerste paar seizoenen lijken.
Wut?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of datis weet ik niet. Het lijkt soms dat ze zelf geen raad meer weten welke kant t moet opgaan. Daarom, laat House zn been verliezen.
Dat lijkt me tof, kijken hoe dat uitpakt.quote:
Lijkt mij lastig te acteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat lijkt me tof, kijken hoe dat uitpakt.
Waarom, hij krijgt protheses en voor de naaktmomenten heb je CGI.quote:
House zijn been eraf gooien en gelijk een prothese erin maakt de situatie niet veel interessanter dan 'ie nu is. Hij kan al nauwelijks lopen, dat wordt niet anders. Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op. Juist het feit dat hij zo'n naar figuur is, maakt House tot een boeiend karakter. Een pijn-vrije en dus blije(re) House is gewoon minder interessant.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom, hij krijgt protheses en voor de naaktmomenten heb je CGI.
Nee, op Huddy zaten we te wachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef Orbis het volgende:
Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op.
Was dat met die dikke neger?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
Zou leuk zijn als ze weer in de sfeer van het tweede seizoen verder gingen voor de afwisseling.
Dat was de derde toch?quote:
Precies mijn puntquote:
House zonder been, revalidatie, fantoompijn. Prima uitgangspunt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:02 schreef Orbis het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Een gelukkige House is domweg niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |