Of datquote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef drumstickNL het volgende:
De laatste afleveringen gaan steeds minder op de eerste paar seizoenen lijken.
Wut?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of datis weet ik niet. Het lijkt soms dat ze zelf geen raad meer weten welke kant t moet opgaan. Daarom, laat House zn been verliezen.
Dat lijkt me tof, kijken hoe dat uitpakt.quote:
Lijkt mij lastig te acteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat lijkt me tof, kijken hoe dat uitpakt.
Waarom, hij krijgt protheses en voor de naaktmomenten heb je CGI.quote:
House zijn been eraf gooien en gelijk een prothese erin maakt de situatie niet veel interessanter dan 'ie nu is. Hij kan al nauwelijks lopen, dat wordt niet anders. Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op. Juist het feit dat hij zo'n naar figuur is, maakt House tot een boeiend karakter. Een pijn-vrije en dus blije(re) House is gewoon minder interessant.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom, hij krijgt protheses en voor de naaktmomenten heb je CGI.
Nee, op Huddy zaten we te wachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef Orbis het volgende:
Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op.
Was dat met die dikke neger?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
Zou leuk zijn als ze weer in de sfeer van het tweede seizoen verder gingen voor de afwisseling.
Dat was de derde toch?quote:
Precies mijn puntquote:
House zonder been, revalidatie, fantoompijn. Prima uitgangspunt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:02 schreef Orbis het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Een gelukkige House is domweg niet leuk.
Eens... Over het algemeen kennen ze daar die goedkope cop-outs niet, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef fwokker het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering was eigenlijk vrij matig herkauwen van de rest van het seizoen + een idiote doch saaie patiënt maar het einde was wel echt shockerend vond ik.
Ben benieuwd wat ze bedacht hebben voor het volgende seizoen. House die poging tot doodslag van 4 mensen + een kind in het huis op zijn naam heeft staan zullen ze niet terug het ziekenhuis in kunnen schrijven. Of ze breken compleet met de formule en House zwerft over de straten en diagnosticeert hobo's of ze verzinnen een slappe cop-out als WE WETEN NIET WAT DEZE PATIËNT HEEFT HOUSE HELP ONS (bonus punten als het iemand uit het team of familie van is ofzo) of ze verbazen me met een knap staaltje geloofwaardig schrijfwerk.
Als het wat later op de dag is, kan het natuurlijk ook snel avond zijn geworden. Het rare vond ik dat ze doen alsof er iets shockerends was gebeurd. Dat binnenrijden had nu een soort van ironische context. Ik dacht dat er iemand gestorven was, of mishandeld was door House' toedoen oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef voederbietel het volgende:
Wat ik ook een beetje raar vond, de scènes waarin de politieman met Cuddy en Wilson praten kwamen op mij over als laat op de avond, terwijl House op klaar lichte dag het huis binnen kachelde.
Tevens is het vrij ongeloofwaardig dat iemand die pas geleden de helft van z'n halve been heeft moeten laten wegsnijden weer het zelfde loopt als daarvoor.
Ik had het ook niet verwacht, maar het is toch aardig shockerend als je lekker zit te eten en terwijl je net even in de keuken ofzo bent, rijd er ineens een auto je huis binnen op de plek waar je net zatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als het wat later op de dag is, kan het natuurlijk ook snel avond zijn geworden. Het rare vond ik dat ze doen alsof er iets shockerends was gebeurd. Dat binnenrijden had nu een soort van ironische context. Ik dacht dat er iemand gestorven was, of mishandeld was door House' toedoen oid.
Toen ik het beginstukje zag, dacht ik dat House, Cuddy in elkaar had geslagen, maar het was gewoon een jaloezie-aanval!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eens... Over het algemeen kennen ze daar die goedkope cop-outs niet, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
[..]
Als het wat later op de dag is, kan het natuurlijk ook snel avond zijn geworden. Het rare vond ik dat ze doen alsof er iets shockerends was gebeurd. Dat binnenrijden had nu een soort van ironische context. Ik dacht dat er iemand gestorven was, of mishandeld was door House' toedoen oid.
moeder? ik dacht de zus van Cuddy..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Ehh... Cuddy wordt gevraagd of ze aangifte wil doen? House is net door een muur gereden waarachter, voor zover hij wist, vier mensen zaten te eten! Suspension of disbelief is prima, maar dit was gewoon een poging tot moord. En niet alleen op zijn ex en haar vreselijke moeder, maar ook een onbekende vent en een klein kind. De schrijvers kunnen dit toch niet serieus menen?
Sorry, je hebt gelijk. Niet dat dat de situatie beter maaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
moeder? ik dacht de zus van Cuddy..
Ik vroeg me al af wat er aan de hand was...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:54 schreef Stefan het volgende:
Terecht dat Lisa Edelstein zegt geen salaris te willen inleveren.
Misschien doen ze wel een hele laffe FlashForward waarbij we House de poorten van een gevangenis uit zien lopen...?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef fwokker het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering was eigenlijk vrij matig herkauwen van de rest van het seizoen + een idiote doch saaie patiënt maar het einde was wel echt shockerend vond ik.
Ben benieuwd wat ze bedacht hebben voor het volgende seizoen. House die poging tot doodslag van 4 mensen + een kind in het huis op zijn naam heeft staan zullen ze niet terug het ziekenhuis in kunnen schrijven. Of ze breken compleet met de formule en House zwerft over de straten en diagnosticeert hobo's of ze verzinnen een slappe cop-out als WE WETEN NIET WAT DEZE PATIËNT HEEFT HOUSE HELP ONS (bonus punten als het iemand uit het team of familie van is ofzo) of ze verbazen me met een knap staaltje geloofwaardig schrijfwerk.
Ze stonden al op, dus House ging ervan uit dat ze daar niet waren. Verder pakte hij ook meteen die borstel, dus hij wist al dat hij ze niet zou raken. Al kun je het natuurlijk nooit zeker weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Ehh... Cuddy wordt gevraagd of ze aangifte wil doen? House is net door een muur gereden waarachter, voor zover hij wist, vier mensen zaten te eten! Suspension of disbelief is prima, maar dit was gewoon een poging tot moord. En niet alleen op zijn ex en haar vreselijke moeder, maar ook een onbekende vent en een klein kind. De schrijvers kunnen dit toch niet serieus menen?
Aflevering 22 was ook de echte season finale, nr23 hebben de studiobazen nog even extra besteld dus die is er bij gefrotquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef OMG het volgende:
Gisteren de laatste 2 afleveringen gekeken. Ik vond de aflevering waar hij zichzelf opereerde denk ik beter dan de season finale.
Volgend seizoen kijk ik waarschijnlijk wel weer gewoon. Hopelijk weten ze er nog iets van te maken.
Helaas, gediskwalificeerd door je ondertitel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Aflevering 22 was ook de echte season finale, nr23 hebben de studiobazen nog even extra besteld dus die is er bij gefrot
heeft cuddy een boobjob gehad? ze lijken wel veel groter nu dan in de eerste paar seizoenen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat heeft Cuddy toch een geweldig lichaam zeg!
Dat was mijn eerste gedachte ook al ja...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef padlarf het volgende:
Overigens, wie staat er in zijn pak op een tropisch strand? Zou me niet verbazen als die laatste scene een droom/illusie/hallucinatie was.
Niet dat House dat kon weten, maar je hoort volgens mij ergens in die beginstukjes Cuddy zeggen dat ze haar moeder moet bellen en Rachel moet halen, dus die was niet thuis...maar goed dan nog!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Volgensmij is ze push up beha's gaan dragen nadat de seriemakers doorhadden dat kijkers op haar tieten geilden...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft cuddy een boobjob gehad? ze lijken wel veel groter nu dan in de eerste paar seizoenen!
Zoals Cuddy al telkens zegt: "Fixing your leg won't fix your life."quote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef Orbis het volgende:
[..]
House zijn been eraf gooien en gelijk een prothese erin maakt de situatie niet veel interessanter dan 'ie nu is. Hij kan al nauwelijks lopen, dat wordt niet anders. Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op. Juist het feit dat hij zo'n naar figuur is, maakt House tot een boeiend karakter. Een pijn-vrije en dus blije(re) House is gewoon minder interessant.
House is toch een sociopaat? Dan is dat niet zo verbazingwekkend, een impulsieve actie. En misschien had hij gezien dat ze achterin het gebouw zaten, niet waar hij er inreed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Iedereen dekt voor hem omdat hij wel levens redt.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:39 schreef Fingon het volgende:
Het wordt me iets te ongelooflijk nu, seizoen hiervoor was wel oke maar nu zijn ze het absurde in, Het is gewoon niet meer geloofwaardig dat hij nog niet in de cel zit...
Dat was juist het grappige. Wilson dacht dat hij ergens in een heel donkere bar zat omdat het aansluit bij zijn gevoel op zo'n moment. Maar zjn gevoel was juist een gevoel van bevrijding, vandaar het strand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef padlarf het volgende:
Overigens, wie staat er in zijn pak op een tropisch strand? Zou me niet verbazen als die laatste scene een droom/illusie/hallucinatie was.
Laat me je beloven: dit zal in iedere rechtszaal als poging tot doodslag (met goede wil zelfs moord) de eindstreep halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
House is toch een sociopaat? Dan is dat niet zo verbazingwekkend, een impulsieve actie. En misschien had hij gezien dat ze achterin het gebouw zaten, niet waar hij er inreed.
Ik geloof toch niet dat het echt is gebeurd. Dat zouden ze onmogelijk weer recht kunnen schrijven. Cuddy wil hem ook niet meer in het ziekenhuis hebben.
Oh, dat eerste twijfel ik ook niet aan. Maar House wilde Cuddy echt niet dood hebben, gewoon zijn punt maken op vrij heftige wijze.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef Orbis het volgende:
[..]
Laat me je beloven: dit zal in iedere rechtszaal als poging tot doodslag (met goede wil zelfs moord) de eindstreep halen.
Overigens hebben de producers of een ander iemand hoog in de boom laten weten dat alles wat we gezien hebben ook echt is gebeurd. House is inderdaad het huis ingereden en zit nu inderdaad op een tropisch eiland.
Ook erg dom om na 7 jaar, voorafgaand aan het laatste seizoen, een regular weg te jagen met een salarisverlaging.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef planethugo het volgende:
'House' makers staan voor moeilijke klus
We weten niet wie schuld heeft, is het salaris wat zij vraagt teveel of is de filmstudio te gierig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ook erg dom om na 7 jaar, voorafgaand aan het laatste seizoen, een regular weg te jagen met een salarisverlaging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de cast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My thoughts exactly! Wordt het ook weer een dubbelaflevering zoals twee seizoenen geleden (die inrichting)?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond eigenlijk het einde van het vorige seizoen lame omdat ik niet had veracht dat ze house ook echt in de gevangenis zouden zetten en hij er wel weer mooi onderuit zou komen, maar als ik dat filmpje zie heb ik er weer helemaal zin in
Dit wordt ws ook het laatste seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat er aan de hand was...
=======================================
Lisa Edelstein has refused to accept a salary reduction to continue playing Lisa Cuddy on Fox’s long-running medical drama, House, choosing instead to walk away from the show before it returns this fall for an eighth season.
“After much consideration, I am moving onward with a combination of disappointment at leaving behind a character I have loved playing for seven years and excitement of the new opportunities in acting and producing that lie ahead,” she said in a statement, according to Entertainment Weekly.
Edelstein, who turns 45 this Saturday, turned down a deal that was reportedly worth more than $2 million, Deadline confirms. The veteran actress had previously been earning $175,000 per episode.
Edelstein was not the only supporting cast member who was asked by Universal Media Studios to take a pay cut. Robert Sean Leonard and Omar Epps reached new deals with the studio earlier this month before the network formally announced that House would return this fall, with Epps accepting an episode and salary reduction.
The on-and-off-again relationship between Dr. Cuddy and Dr. House (Hugh Laurie) provides the series with a creative dilemma moving forward based on Edelstein’s abrupt departure.
Budding film star Olivia Wilde, who has been a series regular since season 4, is the only regular female cast member remaining on the show.
niet dusquote:
Ok, ik dacht dat alle mogelijke afleveringen vanaf nu echt onwijs lame zouden zijn. Maar dit ziet er wederom fantastisch uit.quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Als een actrice weggaat hoef ik dat ook niet te weten, dat is gewoon een soort spoiler.
Ik wist het al, daar niet van.Maar ik snap dat anderen het vervelend vinden.
iddquote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
"Then fled the country"
Hij zat dus echt op dat eiland haal ik daaruit.
Datquote:Op donderdag 22 september 2011 07:35 schreef Saavedra het volgende:
Heb m ook gezien, viel niet tegen.
Dat klinkt ook niet heel positief.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:35 schreef Saavedra het volgende:
Heb m ook gezien, viel niet tegen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel positief.
Ik vond het een goede aflevering. Ik hoop stiekem dat die meid met hem komt werken, mocht hij nog weer aan het werk gaan in dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef yavanna het volgende:
Vraag mbt de screener.Op IMDB staat dat ze Odette Annable heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This is NOT a cliché.quote:
En van Cloverfield.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Ah thnx. Nu zie ik dat zij van Breaking In is.
http://marquee.blogs.cnn.com/2011/09/29/olivia-wilde-house/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Cuddy ga je voorlopig niet meer zien idd
Ik vind het juist een verademing als we House in een compleet andere omgeving zien. Al moet dat weer niet te lang duren. En het zou leuk zijn als we mensen uit die omgeving later weer terug zien komen voor een gastrol.
Hmmm... hier lees ik dat 13 ook niet meer meedoet in seizoen 8. Dus ze komen een vrouwelijke dokter tekort (2 als je Cuddy meerekent). Grote kans dat deze prison dokter dus het team komt versterken.
=========
Edit, nevermind, op haar wiki pagina wordt al bevestigd dat zij idd het team komt versterken.
Dit sluit natuurlijk aan bij wat haar chef (die neger) op het eind zei: "you're unhireable, nobody is going to hire you. Niemand behalve House dus.
*googled hoopvol op Charlyne Yi* hmmmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef Saavedra het volgende:
[..]
http://marquee.blogs.cnn.com/2011/09/29/olivia-wilde-house/
Weinig Thirteen dus
Ik ook. It's never Lupus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het een goede aflevering - House meets Oz. Ik moest zo lachen in het begin "It's Lupus!".
Ja daar moest ik ook om lachen x-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het een goede aflevering - House meets Oz. Ik moest zo lachen in het begin "It's Lupus!".
Onzin.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef Spees_Eend het volgende:
wel fokking irritant zeg om de 5 minuten reclame!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef Saavedra het volgende:
Met die aantallen verdringt het ziekenhuisdrama de politieserie CSI: Miami van de bovenste plaats.
en toch duren de afleveringen daar even lang als hier in Nederland incl. reclames en ik heb liever veel korte reclames dan die achtelijke lange Nederlandse reclamesquote:
hoe laat zenden ze hem uit (NL tijd)?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef OMG het volgende:
Precies. En 5 - 6 breaks in plaats van 3 - 4 is ook niet zo'n drama.
Vanavond weer. Ik heb er zin in.
Fans of Fox shows should definitely wait for the final program ratings (available later Today or Wednesday morning) since Fox had a 52 minute ALCS baseball overrun in the eastern and central timezones scrambling its results. The numbers below are useless. Perhaps I shouldn't include them at all, but I'll take my chances.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Diep bedroevende kijkcijfers... Onder de 6 mln..
Is er al zo lang :p Dat Cameron altijd zei: "Could be Lupus"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Die stomp van Wilson was wel heel erg nep hoor
En wanneer is die grap van Lupus er eigenlijk in geslopen want dat is al een tijdje een grap op internet en de laatste tijd ook in de serie. Iets uit het eerste seizoen nog?
iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is er al zo lang :p Dat Cameron altijd zei: "Could be Lupus"
Daar hoopte ik eigenlijk ook een klein beetje op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Foreman's ego was inderdaad schijt irri. Ik zou House er wel voor aan hebben gezien om gewoon terug naar jail te willen en zijn tijd uit te zitten zodat ie maar geen schoothondje van Foreman hoeft te spelen. Jammer dat dat niet gebeurde.
Odette Annable (dokter uit de gevangenis) komt als het goed is bij het team. Ligt het overigens aan mij of heeft dat nieuwe meisje helemaal geen 'tv-uitstraling'?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef remake_remodel het volgende:
Ben bang dat dit niet zo'n leuk seizoen gaat worden... Foreman als Dean of Medicine is ongeloofwaardig imo (misschien wennen), maar de cast is nu wel erg klein
Ik vind haar wel grappig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Orbis het volgende:
[..]
Odette Annable (dokter uit de gevangenis) komt als het goed is bij het team. Ligt het overigens aan mij of heeft dat nieuwe meisje helemaal geen 'tv-uitstraling'?
Geniale filmpjes!quote:
Komen Taub, 13 enzo terug?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien een leuk plaatje voor in de OP?
[ afbeelding ]
Dat is de rol.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Orbis het volgende:
[..]
Odette Annable (dokter uit de gevangenis) komt als het goed is bij het team. Ligt het overigens aan mij of heeft dat nieuwe meisje helemaal geen 'tv-uitstraling'?
Kwam door playoffs Honkbal. Zullen Maandag wss weer op het normale niveau van 8 miljoen zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Zag net pas hoe dramatisch de kijkcijfers waren voor ep 2.
Niet meer zo laag geweest sinds begin seizoen 1.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Saavedra het volgende:
[..]
13 geloof ik maar een paar afleveringen. Taub lijkt me wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 13 veel leuker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef OMG het volgende:
Leuke aflevering. Die 2 nieuwe mutsen waren leuk. En Thirteen niet.
Hij gaat dood heur...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Karina het volgende:
Ik zet het net op en Wentworth Millerdit maakt het al meteen een goede aflevering.
In Prison Break ja, niet in het echtquote:
Nuh. 2e seizoen was nog te doen. 3e was een ramp. 4e maakte het ruimschoots goed. Eén van de weinige series die zichzelf genoeg respecteert om er gewoon mee te kappen als het verhaal verteld is. Heb ik altijd een pluspunt gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het 2e seizoen van Prison Break heeft de serie de das om gedaan..
Hoe bedoel je, in werkelijkheid is z'n hoofdhuid zichtbaar dus hij heeft gewoon nog steeds een haarstukje op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef TNA het volgende:
blijkbaar heeft Hugh Laurie besloten om het laatste seizoen zonder haarstukje te spelen
Er komen er nog wel een paar terug hoor,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit laatste seizoen is stukken minder geworden, teveel verandering. Tuurlijk mogen ze de cast af en toe voor 50% vervangen voor wat nieuwe personages en storylines maar dit gewoon een andere serie geworden.
Ik mis Cuddy en Chase en daarvoor hebben we die gevangenis dokteren die aziatisch dork
teruggekregen
Ik dacht een fractie van een seconde van hey die dikzak lijkt op Scofield. Maar het bleek m al snel gewoon te zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Michael Scofield is dik geworden
Klopt, de nekken vlogen je om de oren om het gegeven moment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht een fractie van een seconde van hey die dikzak lijkt op Scofield. Maar het bleek m al snel gewoon te zijnTijdens Prison Break kreeg ie al een dikke kop, is er niet minder op geworden.
De afgelopen zeven seizoenen zag je nooit enige hoofdhuid, nu zie je duidelijk dat hij kaal is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, in werkelijkheid is z'n hoofdhuid zichtbaar dus hij heeft gewoon nog steeds een haarstukje op.
Vette previewquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef TNA het volgende:
[..]
De afgelopen zeven seizoenen zag je nooit enige hoofdhuid, nu zie je duidelijk dat hij kaal is.
Over anderhalve week gaan de spelletjes weer verder
Begint het nu al weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:43 schreef Quincy5 het volgende:
Waarom wordt er een week overgeslagen?
halloween?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:43 schreef Quincy5 het volgende:
Waarom wordt er een week overgeslagen?
Gister was Halloween. Er was een week overgeslagen vanwege baseball.quote:
Toen House bij die hearing binnenkwam stormen en eisen dat ze ontslagen werd...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef nikk het volgende:
Toffe aflevering. Weddenschappen, pranks, House die manipuleert, chanteert en een klootzak is. Ouderwets House
House heeft met Terra Nova ook een dramatische lead-in, van een bizar slecht uitgewerkte brave family centered show waar geen hond naar kijkt naar House als full-time drug addict.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Kwam door playoffs Honkbal. Zullen Maandag wss weer op het normale niveau van 8 miljoen zitten.
ik ookquote:
Ja dat gevoel had ik ook al. Maar kon net als het zegmaar zo gebouwd is dat wilson zijn deur aan de tegenovergestelde kant van de schuifdeur zitquote:Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
Maar Wilson kantoor zat toch nooit naast House zn kantoor, ze moesten altijd een enorme gang door.
Ze deelden ooit toch eenzelfde balkon, ooit op het begin van de serie?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
Maar Wilson kantoor zat toch nooit naast House zn kantoor, ze moesten altijd een enorme gang door.
klopt ja...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ze deelden ooit toch eenzelfde balkon, ooit op het begin van de serie?
Ja, en op het einde die vrouw vol erbovenop om hem te zoenenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef TNA het volgende:
House' karakter kwam weer bijzonder goed naar voren deze afleveringDie slangenhuid was ook wel stoer gemaakt
Die geslachtsziekte verklaart ook alle symptomen en ook die van de behandelingen. Alle puzzelstukjes vallen op zijn plek. Gebruikt tactiek om toch te weten te komen hoe Adams verpest is. Maar het beste is toch samenwerken met Foreman om Wilson te neppen.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Af en toe wordt het bijna science fiction, House ziet aan het loopje v/d vader en de felle reactie v/d moeder dat de vader z'n zoon 12 jaar geleden seksueel misbruikt heeft en hij een geslachtziekte overgedragen heeft.
Het zou op zich kunnen maar af en toe wordt het belachelijk hoe slim hij is
want?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Die scene met de clown was belachelijk slecht.Het begin dus.
Ik vond het ook niet heel vergezocht. Gezien de symptomen kan House daar makkelijk aan denken.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die geslachtsziekte verklaart ook alle symptomen en ook die van de behandelingen. Alle puzzelstukjes vallen op zijn plek. Gebruikt tactiek om toch te weten te komen hoe Adams verpest is. Maar het beste is toch samenwerken met Foreman om Wilson te neppen.
Dat, en ik vond het slecht geschreven. Onlogisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef vogelkooi het volgende:
Genant en te duidelijk zichtbaar acteren, owja en tenenkrommend.
Maar dat klopt toch juist? Die jongen speelde clown en hij was er nog niet goed in. Dus dat hoort.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef vogelkooi het volgende:
Genant en te duidelijk zichtbaar acteren, owja en tenenkrommend.
De "cold open" is vaak erg onlogisch.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ja dat joch was niet goed snap ik maar de reacties van de rest van de lui in die kamer(kids, ouders)
House is niet voor niks gemoddeleerd naar Sherlock Holmes (met Wilson als Watson)quote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zou op zich kunnen maar af en toe wordt het belachelijk hoe slim hij is
Wat....quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef padlarf het volgende:
23 januari wordt de volgende aflevering uitgezonden
de....quote:
Yep, nu op tv. Best een aardige aflevering tot nu toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Kickje, nieuwe aflevering is uit.
En ook nog op de Housemanierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Gastrolletje voor Rose (twoandahalfmen)
Wel een leuke aflevering. Al baal ik nu nog meer van Foreman. Iemand anders in plaats van House die de case kraakt, is dat al eerder gebeurd? En House die vergat (alhoewel..) clear te zeggen.
Je had wellicht net iets sneller kunnen zijn als je het je gerealiseerd had tijdens het laatste shot maar ik denk niet dat iemand hier je dat aan zal rekenen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het zien van de aflevering trouwens pas dat we Taub niet hebben gezien deze aflevering.
Het zegt wel wat over hoe erg ik dat personage miste dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je had wellicht net iets sneller kunnen zijn als je het je gerealiseerd had tijdens het laatste shot maar ik denk niet dat iemand hier je dat aan zal rekenen.
Het was mij niet eens opgevallen tot ik dit nu leesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het zien van de aflevering trouwens pas dat we Taub niet hebben gezien deze aflevering.
Chase heeft dat wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel een leuke aflevering. Al baal ik nu nog meer van Foreman. Iemand anders in plaats van House die de case kraakt, is dat al eerder gebeurd? En House die vergat (alhoewel..) clear te zeggen.
Waarom baal je van Foreman? Ik vind het wel een goede character. Het vertrek van Cuddy hebben ze op deze manier goed opgevangen. Al vond ik het wel iets hebben dat Foreman iemand was die op een bepaalde manier leek op House, maar tegelijkertijd ook wel een counterpart was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Foremans ego was al zo groot, ik gun hem dit niet. Voor het verhaal is het verder niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarom baal je van Foreman? Ik vind het wel een goede character. Het vertrek van Cuddy hebben ze op deze manier goed opgevangen. Al vond ik het wel iets hebben dat Foreman iemand was die op een bepaalde manier leek op House, maar tegelijkertijd ook wel een counterpart was.
Dat hij nu de directeur is, maar de interactie met House op een heel andere manier dan met Cuddy wordt ingevuld, vind ik ook positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |