Ik vind 13 veel leuker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef OMG het volgende:
Leuke aflevering. Die 2 nieuwe mutsen waren leuk. En Thirteen niet.
Hij gaat dood heur...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Karina het volgende:
Ik zet het net op en Wentworth Millerdit maakt het al meteen een goede aflevering.
In Prison Break ja, niet in het echtquote:
Nuh. 2e seizoen was nog te doen. 3e was een ramp. 4e maakte het ruimschoots goed. Eén van de weinige series die zichzelf genoeg respecteert om er gewoon mee te kappen als het verhaal verteld is. Heb ik altijd een pluspunt gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het 2e seizoen van Prison Break heeft de serie de das om gedaan..
Hoe bedoel je, in werkelijkheid is z'n hoofdhuid zichtbaar dus hij heeft gewoon nog steeds een haarstukje op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef TNA het volgende:
blijkbaar heeft Hugh Laurie besloten om het laatste seizoen zonder haarstukje te spelen
Er komen er nog wel een paar terug hoor,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit laatste seizoen is stukken minder geworden, teveel verandering. Tuurlijk mogen ze de cast af en toe voor 50% vervangen voor wat nieuwe personages en storylines maar dit gewoon een andere serie geworden.
Ik mis Cuddy en Chase en daarvoor hebben we die gevangenis dokteren die aziatisch dork
teruggekregen
Ik dacht een fractie van een seconde van hey die dikzak lijkt op Scofield. Maar het bleek m al snel gewoon te zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Michael Scofield is dik geworden
Klopt, de nekken vlogen je om de oren om het gegeven moment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht een fractie van een seconde van hey die dikzak lijkt op Scofield. Maar het bleek m al snel gewoon te zijnTijdens Prison Break kreeg ie al een dikke kop, is er niet minder op geworden.
De afgelopen zeven seizoenen zag je nooit enige hoofdhuid, nu zie je duidelijk dat hij kaal is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, in werkelijkheid is z'n hoofdhuid zichtbaar dus hij heeft gewoon nog steeds een haarstukje op.
Vette previewquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef TNA het volgende:
[..]
De afgelopen zeven seizoenen zag je nooit enige hoofdhuid, nu zie je duidelijk dat hij kaal is.
Over anderhalve week gaan de spelletjes weer verder
Begint het nu al weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:43 schreef Quincy5 het volgende:
Waarom wordt er een week overgeslagen?
halloween?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:43 schreef Quincy5 het volgende:
Waarom wordt er een week overgeslagen?
Gister was Halloween. Er was een week overgeslagen vanwege baseball.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |