Ik vond het ook niet heel vergezocht. Gezien de symptomen kan House daar makkelijk aan denken.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die geslachtsziekte verklaart ook alle symptomen en ook die van de behandelingen. Alle puzzelstukjes vallen op zijn plek. Gebruikt tactiek om toch te weten te komen hoe Adams verpest is. Maar het beste is toch samenwerken met Foreman om Wilson te neppen.
Dat, en ik vond het slecht geschreven. Onlogisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef vogelkooi het volgende:
Genant en te duidelijk zichtbaar acteren, owja en tenenkrommend.
Maar dat klopt toch juist? Die jongen speelde clown en hij was er nog niet goed in. Dus dat hoort.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef vogelkooi het volgende:
Genant en te duidelijk zichtbaar acteren, owja en tenenkrommend.
De "cold open" is vaak erg onlogisch.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ja dat joch was niet goed snap ik maar de reacties van de rest van de lui in die kamer(kids, ouders)
House is niet voor niks gemoddeleerd naar Sherlock Holmes (met Wilson als Watson)quote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zou op zich kunnen maar af en toe wordt het belachelijk hoe slim hij is
Wat....quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef padlarf het volgende:
23 januari wordt de volgende aflevering uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |