Ik was blij dat ik de promo al had gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef UncleErnie het volgende:
Ik schrok bijna even erg als House en Foreman.
Ik vond Taub stom, dus daar zit ik niet zo mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik de promo al had gezien
Ik vind dat ze Taub trouwens wel een erg abrupte exit hebben gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat WIlson het licht aan ziet gaan, en dus stil is uit angst om gehoord te wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
Trouwens, als House de stem van Wilson hoorde, waarom verdween die stem dan weer als hij het licht aandeed?
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef Mavro het volgende:
Jammer dat we tot 3 nov. moeten wachten op de volgende ep.
Dat lijkt me de meest betrouwbare bron, blijkbaar zitten veel andere sites ernaast. Drie wekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
9 november wordt de volgende aflevering pas uitgezonden volgens het TV schema van de lokale Fox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |