Daar hoopte ik eigenlijk ook een klein beetje op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Foreman's ego was inderdaad schijt irri. Ik zou House er wel voor aan hebben gezien om gewoon terug naar jail te willen en zijn tijd uit te zitten zodat ie maar geen schoothondje van Foreman hoeft te spelen. Jammer dat dat niet gebeurde.
Odette Annable (dokter uit de gevangenis) komt als het goed is bij het team. Ligt het overigens aan mij of heeft dat nieuwe meisje helemaal geen 'tv-uitstraling'?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef remake_remodel het volgende:
Ben bang dat dit niet zo'n leuk seizoen gaat worden... Foreman als Dean of Medicine is ongeloofwaardig imo (misschien wennen), maar de cast is nu wel erg klein
Ik vind haar wel grappig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Orbis het volgende:
[..]
Odette Annable (dokter uit de gevangenis) komt als het goed is bij het team. Ligt het overigens aan mij of heeft dat nieuwe meisje helemaal geen 'tv-uitstraling'?
Geniale filmpjes!quote:
Komen Taub, 13 enzo terug?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien een leuk plaatje voor in de OP?
[ afbeelding ]
Dat is de rol.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Orbis het volgende:
[..]
Odette Annable (dokter uit de gevangenis) komt als het goed is bij het team. Ligt het overigens aan mij of heeft dat nieuwe meisje helemaal geen 'tv-uitstraling'?
Kwam door playoffs Honkbal. Zullen Maandag wss weer op het normale niveau van 8 miljoen zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Zag net pas hoe dramatisch de kijkcijfers waren voor ep 2.
Niet meer zo laag geweest sinds begin seizoen 1.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Saavedra het volgende:
[..]
13 geloof ik maar een paar afleveringen. Taub lijkt me wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |