Ok, ik dacht dat alle mogelijke afleveringen vanaf nu echt onwijs lame zouden zijn. Maar dit ziet er wederom fantastisch uit.quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Als een actrice weggaat hoef ik dat ook niet te weten, dat is gewoon een soort spoiler.
Ik wist het al, daar niet van.Maar ik snap dat anderen het vervelend vinden.
iddquote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
"Then fled the country"
Hij zat dus echt op dat eiland haal ik daaruit.
Datquote:Op donderdag 22 september 2011 07:35 schreef Saavedra het volgende:
Heb m ook gezien, viel niet tegen.
Dat klinkt ook niet heel positief.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:35 schreef Saavedra het volgende:
Heb m ook gezien, viel niet tegen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel positief.
Ik vond het een goede aflevering. Ik hoop stiekem dat die meid met hem komt werken, mocht hij nog weer aan het werk gaan in dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef yavanna het volgende:
Vraag mbt de screener.Op IMDB staat dat ze Odette Annable heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This is NOT a cliché.quote:
En van Cloverfield.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Ah thnx. Nu zie ik dat zij van Breaking In is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |