Of datquote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef drumstickNL het volgende:
De laatste afleveringen gaan steeds minder op de eerste paar seizoenen lijken.
Wut?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of datis weet ik niet. Het lijkt soms dat ze zelf geen raad meer weten welke kant t moet opgaan. Daarom, laat House zn been verliezen.
Dat lijkt me tof, kijken hoe dat uitpakt.quote:
Lijkt mij lastig te acteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat lijkt me tof, kijken hoe dat uitpakt.
Waarom, hij krijgt protheses en voor de naaktmomenten heb je CGI.quote:
House zijn been eraf gooien en gelijk een prothese erin maakt de situatie niet veel interessanter dan 'ie nu is. Hij kan al nauwelijks lopen, dat wordt niet anders. Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op. Juist het feit dat hij zo'n naar figuur is, maakt House tot een boeiend karakter. Een pijn-vrije en dus blije(re) House is gewoon minder interessant.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom, hij krijgt protheses en voor de naaktmomenten heb je CGI.
Nee, op Huddy zaten we te wachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef Orbis het volgende:
Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op.
Was dat met die dikke neger?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
Zou leuk zijn als ze weer in de sfeer van het tweede seizoen verder gingen voor de afwisseling.
Dat was de derde toch?quote:
Precies mijn puntquote:
House zonder been, revalidatie, fantoompijn. Prima uitgangspunt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:02 schreef Orbis het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Een gelukkige House is domweg niet leuk.
Eens... Over het algemeen kennen ze daar die goedkope cop-outs niet, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef fwokker het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering was eigenlijk vrij matig herkauwen van de rest van het seizoen + een idiote doch saaie patiënt maar het einde was wel echt shockerend vond ik.
Ben benieuwd wat ze bedacht hebben voor het volgende seizoen. House die poging tot doodslag van 4 mensen + een kind in het huis op zijn naam heeft staan zullen ze niet terug het ziekenhuis in kunnen schrijven. Of ze breken compleet met de formule en House zwerft over de straten en diagnosticeert hobo's of ze verzinnen een slappe cop-out als WE WETEN NIET WAT DEZE PATIËNT HEEFT HOUSE HELP ONS (bonus punten als het iemand uit het team of familie van is ofzo) of ze verbazen me met een knap staaltje geloofwaardig schrijfwerk.
Als het wat later op de dag is, kan het natuurlijk ook snel avond zijn geworden. Het rare vond ik dat ze doen alsof er iets shockerends was gebeurd. Dat binnenrijden had nu een soort van ironische context. Ik dacht dat er iemand gestorven was, of mishandeld was door House' toedoen oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef voederbietel het volgende:
Wat ik ook een beetje raar vond, de scènes waarin de politieman met Cuddy en Wilson praten kwamen op mij over als laat op de avond, terwijl House op klaar lichte dag het huis binnen kachelde.
Tevens is het vrij ongeloofwaardig dat iemand die pas geleden de helft van z'n halve been heeft moeten laten wegsnijden weer het zelfde loopt als daarvoor.
Ik had het ook niet verwacht, maar het is toch aardig shockerend als je lekker zit te eten en terwijl je net even in de keuken ofzo bent, rijd er ineens een auto je huis binnen op de plek waar je net zatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als het wat later op de dag is, kan het natuurlijk ook snel avond zijn geworden. Het rare vond ik dat ze doen alsof er iets shockerends was gebeurd. Dat binnenrijden had nu een soort van ironische context. Ik dacht dat er iemand gestorven was, of mishandeld was door House' toedoen oid.
Toen ik het beginstukje zag, dacht ik dat House, Cuddy in elkaar had geslagen, maar het was gewoon een jaloezie-aanval!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eens... Over het algemeen kennen ze daar die goedkope cop-outs niet, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
[..]
Als het wat later op de dag is, kan het natuurlijk ook snel avond zijn geworden. Het rare vond ik dat ze doen alsof er iets shockerends was gebeurd. Dat binnenrijden had nu een soort van ironische context. Ik dacht dat er iemand gestorven was, of mishandeld was door House' toedoen oid.
moeder? ik dacht de zus van Cuddy..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Ehh... Cuddy wordt gevraagd of ze aangifte wil doen? House is net door een muur gereden waarachter, voor zover hij wist, vier mensen zaten te eten! Suspension of disbelief is prima, maar dit was gewoon een poging tot moord. En niet alleen op zijn ex en haar vreselijke moeder, maar ook een onbekende vent en een klein kind. De schrijvers kunnen dit toch niet serieus menen?
Sorry, je hebt gelijk. Niet dat dat de situatie beter maaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
moeder? ik dacht de zus van Cuddy..
Ik vroeg me al af wat er aan de hand was...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:54 schreef Stefan het volgende:
Terecht dat Lisa Edelstein zegt geen salaris te willen inleveren.
Misschien doen ze wel een hele laffe FlashForward waarbij we House de poorten van een gevangenis uit zien lopen...?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef fwokker het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering was eigenlijk vrij matig herkauwen van de rest van het seizoen + een idiote doch saaie patiënt maar het einde was wel echt shockerend vond ik.
Ben benieuwd wat ze bedacht hebben voor het volgende seizoen. House die poging tot doodslag van 4 mensen + een kind in het huis op zijn naam heeft staan zullen ze niet terug het ziekenhuis in kunnen schrijven. Of ze breken compleet met de formule en House zwerft over de straten en diagnosticeert hobo's of ze verzinnen een slappe cop-out als WE WETEN NIET WAT DEZE PATIËNT HEEFT HOUSE HELP ONS (bonus punten als het iemand uit het team of familie van is ofzo) of ze verbazen me met een knap staaltje geloofwaardig schrijfwerk.
Ze stonden al op, dus House ging ervan uit dat ze daar niet waren. Verder pakte hij ook meteen die borstel, dus hij wist al dat hij ze niet zou raken. Al kun je het natuurlijk nooit zeker weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Ehh... Cuddy wordt gevraagd of ze aangifte wil doen? House is net door een muur gereden waarachter, voor zover hij wist, vier mensen zaten te eten! Suspension of disbelief is prima, maar dit was gewoon een poging tot moord. En niet alleen op zijn ex en haar vreselijke moeder, maar ook een onbekende vent en een klein kind. De schrijvers kunnen dit toch niet serieus menen?
Aflevering 22 was ook de echte season finale, nr23 hebben de studiobazen nog even extra besteld dus die is er bij gefrotquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef OMG het volgende:
Gisteren de laatste 2 afleveringen gekeken. Ik vond de aflevering waar hij zichzelf opereerde denk ik beter dan de season finale.
Volgend seizoen kijk ik waarschijnlijk wel weer gewoon. Hopelijk weten ze er nog iets van te maken.
Helaas, gediskwalificeerd door je ondertitel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Aflevering 22 was ook de echte season finale, nr23 hebben de studiobazen nog even extra besteld dus die is er bij gefrot
heeft cuddy een boobjob gehad? ze lijken wel veel groter nu dan in de eerste paar seizoenen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat heeft Cuddy toch een geweldig lichaam zeg!
Dat was mijn eerste gedachte ook al ja...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef padlarf het volgende:
Overigens, wie staat er in zijn pak op een tropisch strand? Zou me niet verbazen als die laatste scene een droom/illusie/hallucinatie was.
Niet dat House dat kon weten, maar je hoort volgens mij ergens in die beginstukjes Cuddy zeggen dat ze haar moeder moet bellen en Rachel moet halen, dus die was niet thuis...maar goed dan nog!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Volgensmij is ze push up beha's gaan dragen nadat de seriemakers doorhadden dat kijkers op haar tieten geilden...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft cuddy een boobjob gehad? ze lijken wel veel groter nu dan in de eerste paar seizoenen!
Zoals Cuddy al telkens zegt: "Fixing your leg won't fix your life."quote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef Orbis het volgende:
[..]
House zijn been eraf gooien en gelijk een prothese erin maakt de situatie niet veel interessanter dan 'ie nu is. Hij kan al nauwelijks lopen, dat wordt niet anders. Alleen zijn pijn verdwijnt wellicht, en daar wacht de kijker nu net niet op. Juist het feit dat hij zo'n naar figuur is, maakt House tot een boeiend karakter. Een pijn-vrije en dus blije(re) House is gewoon minder interessant.
House is toch een sociopaat? Dan is dat niet zo verbazingwekkend, een impulsieve actie. En misschien had hij gezien dat ze achterin het gebouw zaten, niet waar hij er inreed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Orbis het volgende:
Iedereen dekt voor hem omdat hij wel levens redt.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:39 schreef Fingon het volgende:
Het wordt me iets te ongelooflijk nu, seizoen hiervoor was wel oke maar nu zijn ze het absurde in, Het is gewoon niet meer geloofwaardig dat hij nog niet in de cel zit...
Dat was juist het grappige. Wilson dacht dat hij ergens in een heel donkere bar zat omdat het aansluit bij zijn gevoel op zo'n moment. Maar zjn gevoel was juist een gevoel van bevrijding, vandaar het strand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef padlarf het volgende:
Overigens, wie staat er in zijn pak op een tropisch strand? Zou me niet verbazen als die laatste scene een droom/illusie/hallucinatie was.
Laat me je beloven: dit zal in iedere rechtszaal als poging tot doodslag (met goede wil zelfs moord) de eindstreep halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
House is toch een sociopaat? Dan is dat niet zo verbazingwekkend, een impulsieve actie. En misschien had hij gezien dat ze achterin het gebouw zaten, niet waar hij er inreed.
Ik geloof toch niet dat het echt is gebeurd. Dat zouden ze onmogelijk weer recht kunnen schrijven. Cuddy wil hem ook niet meer in het ziekenhuis hebben.
Oh, dat eerste twijfel ik ook niet aan. Maar House wilde Cuddy echt niet dood hebben, gewoon zijn punt maken op vrij heftige wijze.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef Orbis het volgende:
[..]
Laat me je beloven: dit zal in iedere rechtszaal als poging tot doodslag (met goede wil zelfs moord) de eindstreep halen.
Overigens hebben de producers of een ander iemand hoog in de boom laten weten dat alles wat we gezien hebben ook echt is gebeurd. House is inderdaad het huis ingereden en zit nu inderdaad op een tropisch eiland.
Ook erg dom om na 7 jaar, voorafgaand aan het laatste seizoen, een regular weg te jagen met een salarisverlaging.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef planethugo het volgende:
'House' makers staan voor moeilijke klus
We weten niet wie schuld heeft, is het salaris wat zij vraagt teveel of is de filmstudio te gierig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ook erg dom om na 7 jaar, voorafgaand aan het laatste seizoen, een regular weg te jagen met een salarisverlaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |