de....quote:
Yep, nu op tv. Best een aardige aflevering tot nu toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Kickje, nieuwe aflevering is uit.
En ook nog op de Housemanierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Gastrolletje voor Rose (twoandahalfmen)
Wel een leuke aflevering. Al baal ik nu nog meer van Foreman. Iemand anders in plaats van House die de case kraakt, is dat al eerder gebeurd? En House die vergat (alhoewel..) clear te zeggen.
Je had wellicht net iets sneller kunnen zijn als je het je gerealiseerd had tijdens het laatste shot maar ik denk niet dat iemand hier je dat aan zal rekenen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het zien van de aflevering trouwens pas dat we Taub niet hebben gezien deze aflevering.
Het zegt wel wat over hoe erg ik dat personage miste dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je had wellicht net iets sneller kunnen zijn als je het je gerealiseerd had tijdens het laatste shot maar ik denk niet dat iemand hier je dat aan zal rekenen.
Het was mij niet eens opgevallen tot ik dit nu leesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het zien van de aflevering trouwens pas dat we Taub niet hebben gezien deze aflevering.
Chase heeft dat wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel een leuke aflevering. Al baal ik nu nog meer van Foreman. Iemand anders in plaats van House die de case kraakt, is dat al eerder gebeurd? En House die vergat (alhoewel..) clear te zeggen.
Waarom baal je van Foreman? Ik vind het wel een goede character. Het vertrek van Cuddy hebben ze op deze manier goed opgevangen. Al vond ik het wel iets hebben dat Foreman iemand was die op een bepaalde manier leek op House, maar tegelijkertijd ook wel een counterpart was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Foremans ego was al zo groot, ik gun hem dit niet. Voor het verhaal is het verder niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarom baal je van Foreman? Ik vind het wel een goede character. Het vertrek van Cuddy hebben ze op deze manier goed opgevangen. Al vond ik het wel iets hebben dat Foreman iemand was die op een bepaalde manier leek op House, maar tegelijkertijd ook wel een counterpart was.
Dat hij nu de directeur is, maar de interactie met House op een heel andere manier dan met Cuddy wordt ingevuld, vind ik ook positief.
Eensquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Aziatische heeft weinig meerwaarde en mag van mij wel weg. Geen boeiende rol.
Dat grote ego vind ik juist positief. Zeker tegenover een House die zich nergens van aantrekt. De wisselwerking tussen die twee is super.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foremans ego was al zo groot, ik gun hem dit niet. Voor het verhaal is het verder niet verkeerd hoor.
Dit idee heb ik ook. Ik denk dat ze daar een weg mee wilde inslaan van iemand die heel erg op de achtergrond hoort, maar op de vreemdste momenten zou verrassen. Maar dat komt er niet echt goed uit. Dat mens die hij uit de gevangenis heeft meegenomen vind ik ook geen meerwaarde hebben overigens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Aziatische heeft weinig meerwaarde en mag van mij wel weg. Geen boeiende rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |