Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef OMG het volgende:
Ik las "fapped"..
Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind beide nieuwe personages een beetje geflopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
Soort larpers toch eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Merkie het volgende:
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen.
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
Volgens mij is daar nog niks van bekend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Stefan het volgende:
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Jivis het volgende:
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt.
Seizoen 7 is op SBS6 in september t/m december uitgezonden. Twee afleveringen per avond... Dus ik zit helemaal klaar voor seizoen 8. Maar vrees dat ik mijn Spotnet dan maar weer eens aan moet gaan zetten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.
Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
Ik eigenlijk ook, maar misschien is de grap al uitgemolken en weten ze niks geinigs meer om over die muur te schrijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
Die kan de komende aflevering naast House gaan lopen met een stokquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
Dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Ijzersterke ep, beste van het seizoen! wil meer zien en wil het nu!
De beste sinds Huddyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Ijzersterke ep, beste van het seizoen! wil meer zien en wil het nu!
Dacht ik inderdaad ook. En inderdaad wel een interessante aflevering. Doen ze wel om de zoveel tijd he, een aflevering die ergens begint, en dan vanuit dat punt het voorgaande en vervolgende verhaal vertelt. Maar inderdaad was het eens niet zo statisch. Ben benieuwd hoe ze het plot met Chase gaan uitwerken. Hopelijk blijft hij er wel in. Park en die andere zijn niet zo boeiend, en het kan niet alleen maar tussen Foreman en House gaan, zeker niet aangezien Taub ook vooral op de achtergrond staat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef sanakthe het volgende:
Erg goede aflevering. Ik dacht even dat hij dood ging
Over 2 afleveringen opereert ie gewoon weerquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Mooi aflevering. Ik ben benieuwd of Chase nog volop terugkomt of even op de achtergrond blijft en er een nieuw personage wordt geïntroduceerd.
Waarschijnlijk wel, ik zat te denken dat ze dit er misschien ingeschreven hadden omdat "Chase" even een andere klus tussendoor had en even niet mee kon spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over 2 afleveringen opereert ie gewoon weer
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
quote:Announcement from HOUSE Executive Producers David Shore, Katie Jacobs and Hugh Laurie, as well as a statement from Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
After much deliberation, the producers of House M.D. have decided that this season of the show, the 8th, should be the last. By April this year they will have completed 177 episodes, which is about 175 more than anyone expected back in 2004.
The decision to end the show now, or ever, is a painful one, as it risks putting asunder hundreds of close friendships that have developed over the last eight years - but also because the show itself has been a source of great pride to everyone involved.
Since it began, House has aspired to offer a coherent and satisfying world in which everlasting human questions of ethics and emotion, logic and truth, could be examined, played out, and occasionally answered. This sounds like fancy talk, but it really isn’t. House has, in its time, intrigued audiences around the world in vast numbers, and has shown that there is a strong appetite for television drama that relies on more than prettiness or gun play.
But now that time is drawing to a close. The producers have always imagined House as an enigmatic creature; he should never be the last one to leave the party. How much better to disappear before the music stops, while there is still some promise and mystique in the air.
The producers can never sufficiently express their gratitude to the hundreds of dedicated artists and technicians who have given so generously of their energy and talent to make House the show it has been - and perhaps will continue to be for some time, on one cable network or another.
The makers of House would also like to thank Fox Broadcasting and Universal Television for supporting the show with patience, imagination and large quantities of good taste. The Studio-As-Evil-Adversary is one of the many clichés that House has managed to avoid, and for that the cast and crew are deeply grateful.
Lastly, the audience: some have come and some have gone, obviously. This is to be expected in the life of any show. But over the course of the last eight years, the producers of House have felt immensely honored to be the subject of such close attention by an intelligent, discriminating, humane and thoughtful - not to mention numerous - audience. Even the show's detractors have been flattering in their way. Making the show has felt like a lively and passionate discussion about as many different subjects as could possibly be raised in 177 hours. The devotion and generosity of our viewers has been marvelous to behold.
So, finally, everyone at House will bid farewell to the audience and to each other with more than a few tears, but also with a deep feeling of gratitude for the grand adventure they have been privileged to enjoy for the last eight years. If the show lives on somewhere, with somebody, as a fond memory, then that is a precious feat, of which we will always be proud.
Everybody Lies.
STATEMENT FROM KEVIN REILLY, PRESIDENT, ENTERTAINMENT, FOX BROADCASTING COMPANY:
While it’s with much regret, and a lump in our throats, we respect the decision Hugh, David and Katie have made. A true original, on the page and amazingly brought to life by Hugh Laurie, there is only one Dr. House. For eight seasons, the entire HOUSE team has given us – and fans around the world – some of the most compelling characters and affecting stories ever seen on television. They have been creatively tenacious and collaborative throughout this incredible run, and they are amongst the most superior talents in the business. For all the above, we wholeheartedly thank them, and the fans who have supported the show.
Vanwaar dat everybody lies? Alsof het een nep comfirmation is...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laatste seizoen confirmed.
[..]
Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanwaar dat everybody lies? Alsof het een nep comfirmation is...
Ja klopt, maar het staat er nu wel heel typisch. Ik zoek er waarschijnlijk te veel achter idd..quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:00 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watsonquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
Nee, waarschijnlijk omdat ze allebei gebaseerd zijn op hetzelfde bronmateriaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
mooie opzet om er echt een einde aan te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef pietjansma het volgende:
Mooie opzet naar de rest van het seizoen.
Echt waar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watson
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in Housequote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie???quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in House
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriartyquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie???
Edit: ik wilde nu erbij schrijven dat de naam Moriatry me wel bekend voorkwam van de serie Sherlock and Holmes 2011 maar als ik verder teruglees heb je het dus daar ook over. Irene Adler zegt me niet meteen iets, is dat die vrouw die naakt binnenwandelde en ging zitten?
Ontopic: aflevering net gezien, vond hem erg goed.
Ah, dat was 1 van de beste afleveringen ooit. Wist zijn naam helaas niet meer. Bedankt!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriarty
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:08 schreef PiRANiA het volgende:
En ook op de FP: Tv-serie House verdwijnt van de buis
Ik kijk nog elke week uit naar een nieuwe aflevering, dus een extra seizoen zou ik niet erg vinden. Maar waarschijnlijk komt het de kwaliteit meer ten goede als dit het laatste is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.
Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
Gelukkig maken ze het ook niet alleen voor jou. Kijkcijfers zijn btw gewoon nog steeds erg goed zo rond de 6 miljoen (voor een niet 'big four' zender zijn dat zeer hoge kijkcijfers)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.
Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is meer speculatie van mijn kant hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef Merkie het volgende:
Spoilertags jongens, dat weten we nou toch wel na meer dan 7 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |