Dit is nu mijn mijlpaaltopic: House [USA] #16: So humanity is apathetic and self-serving? Yeah!quote:
Kan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
Hij rijdt wel degelijk auto en heeft ook een auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef Pollore het volgende:
hij kan idd wel auto rijden. hij heeft pijn in zijn been maar hij kan het gewoon normaal gebruiken...
Ja, je rechterbeen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.
Ik heb liever thirteenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil cameron terug. net seizoen 1 aan het kijken en ze is veel leuker dan die muts masters.
In het begin zat ook een mooie quote maar die ben ik weer vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Pollore het volgende:
het was idd weer een betere aflevering dan de 10 vorige. met weer een mooie House quote:
"Everyone dies alone!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop