Dit is nu mijn mijlpaaltopic: House [USA] #16: So humanity is apathetic and self-serving? Yeah!quote:
Kan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
Hij rijdt wel degelijk auto en heeft ook een auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef Pollore het volgende:
hij kan idd wel auto rijden. hij heeft pijn in zijn been maar hij kan het gewoon normaal gebruiken...
Ja, je rechterbeen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.
Ik heb liever thirteenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil cameron terug. net seizoen 1 aan het kijken en ze is veel leuker dan die muts masters.
In het begin zat ook een mooie quote maar die ben ik weer vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Pollore het volgende:
het was idd weer een betere aflevering dan de 10 vorige. met weer een mooie House quote:
"Everyone dies alone!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |